Com que Tremp m'agafa una mica lluny de casa, passaré la nit del dissabte a Tremp. Ja he fet la reserva a l'Hostal Buenos Aires, al lloc de sortida.
Si s'apunta mes gent podríem organitzar un sopar i fins i tot una ruta pel dissabte.

Moderadors: Kinder, Minina, 650X
Marc ha escrit:Nosaltres també hi passarem la nit, tot i que estem pendents de decidir el lloc on dormir.
Ens veiem allà a mitja tarda de dissabte!
Marc ha escrit:Marc ha escrit:Nosaltres també hi passarem la nit, tot i que estem pendents de decidir el lloc on dormir.
Ens veiem allà a mitja tarda de dissabte!
Ja hem trobat lloc, en un hotel al mateix Tremp i molt a prop del lloc de trobada. Fins i tot tenen un lloc especial per aparcar-hi les motosFins d'aquí a dues setmanes!
Marc ha escrit:
....La veritat és que m'ha costat una mica trobar un lloc decent i baratet!
Xgal ha escrit:Tenia reserva al Hotel Buenos Aires de fa dos dies, pendent que en contestessin el mail, ara truco per veure que passa i em diuen que està ple!!
Passen de contestar els mails........![]()
![]()
Ara a buscar algun altre hotel, a veure que surt....
Kinder ha escrit:Xgal ha escrit:Tenia reserva al Hotel Buenos Aires de fa dos dies, pendent que en contestessin el mail, ara truco per veure que passa i em diuen que està ple!!
Passen de contestar els mails........![]()
![]()
Ara a buscar algun altre hotel, a veure que surt....
Des de començament de juny que ho tenen tot ple!!!!
Això de fer reserva via web a vegades no és la millor opció, per molt que et diguin que ja et confirmaran via mail!!!
A veure si teniu sort !!!
Xgal ha escrit:els pocs hotels de Tremp que tenien lliure alguna habitació, es disparaven de preu
Xgal ha escrit:Bé, al final hem agafat un hotelet a un poble més amunt, al costat de El Pont de Suert, els pocs hotels de Tremp que tenien lliure alguna habitació, es disparaven de preu
Napoleon ha escrit:Jo, també pujaré el dissabte i dormiré a l'Hotel Alegret (heu acaparat totes les habitacions del Buenos Aires).
Ja farem una concentració per sopar
Jordi ha escrit: Portaré el banyador perquè hi ha una piscina que fa molt de goig (potser em faran pagar apart, però val la pena).
Ens veiem dissabte
Jordi
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant