RODIBOOK 2017

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Kpeps » dl. juny 12, 2017 4:41 pm

be,veient que quedavan 4 plaças i que no he anat mai a una cosa aixi,o sigui,no saber on vas i guiar-te per un paperot,m'he apuntat a tant magne esdeveniment soc un dels Mototuristes apuntats per lo que espero veureus per alla.
en fi,ja us anire explicant , las casas de apostes ja fan l'agost abans d' hora, apareixere a Paris...a Lugo....a Cadiz :riure :riure :riure fins on arrivem i una mica mes enlla :cathola :cathola :cathola

p.d algu sap on puc aconseguir o be em lloga un rutometre d'aquests ??

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Trencaferro » dl. juny 12, 2017 8:26 pm

A rodbookcatalunya.com o alguna cosa així que ja no recordo, els venen fets i amb llum per uns 50€ per si et serveix...

Jo no en tinc, si no te'l deixaria.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Dodo » dl. juny 12, 2017 8:40 pm

Ja veuràs que et divertiràs, per a mi és millor que la Rider.
A més, aquesta gent fa uns dibuixos molt entenedors. Pots baixar els antics recorreguts d'altres anys de la web.
http://rodibook.com/uploads/files/conte ... k-2014.pdf
I el més important, no t'oblidis de l'hotel!! van molt buscats.
Kpeps ha escrit:
p.d algu sap on puc aconseguir o be em lloga un rutometre d'aquests ??
Amb una mica de traça, t'el pots arrivar a fer tu mateix. Si no, segurament algú del foro t'el pot deixar (jo ho faria, peró també estic apuntat amb el 32 i el nececito).

[BBvideo 560,340][/BBvideo]

PD:Vigila amb l'amplada de paper, crec que són 150mm.

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Cuco » dl. juny 12, 2017 11:28 pm

Jo l'any passat em vaig estrenar i ho vaig passar molt bé. Aquest any repeteixo i m'he apuntat aquest matí.... :cathola

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 13, 2017 9:29 am

Trencaferro ha escrit:A rodbookcatalunya.com o alguna cosa així que ja no recordo, els venen fets i amb llum per uns 50€ per si et serveix...
Jo no en tinc, si no te'l deixaria.
home,per 50 € compra'l, aixi ja el tens, per cert el dia 2 del 9 el necesito ja t'el paso a buscar :riure :riure :riure gracies company,ara miro la web :catBirra :catBirra

Dodo ha escrit:Ja veuràs que et divertiràs, per a mi és millor que la Rider.
A més, aquesta gent fa uns dibuixos molt entenedors. Pots baixar els antics recorreguts d'altres anys de la web.
http://rodibook.com/uploads/files/conte ... k-2014.pdf
I el més important, no t'oblidis de l'hotel!! van molt buscats.
PD:Vigila amb l'amplada de paper, crec que són 150mm.
sempre procuro que el que faig m'agradi,no comparo mai les coses i a la meva manera sempre gaudeixo , per el que he llegit segur que ho pasare be i mes si us veig i fem una birreta per alla :catsalt :catsalt :catsalt la manera de seguir el itinerari aixo es el que em preocupa mes,sino se llegir un navegador imaginat uns dibuixets,fare una practica abans a veure com va -beg -beg -beg lo de l'hotel ho tinc en conte a veure que trobo ja que ademes son dues nits i lo de fer manualment el aparato aquest....aixo si que m'ha agaradat,que em veigis possibilitats :riure :riure :riure ets un crack -thumbup -thumbup

Cuco ha escrit:Jo l'any passat em vaig estrenar i ho vaig passar molt bé. Aquest any repeteixo i m'he apuntat aquest matí.... :cathola
si,ara te vist,i a en Dodo, la Merce Orriols ,els Mon&Mon i algu que em dec deixar,renoi quina colla,jo m'estreno aquest a veure com va -hi -hi
Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Dodo » dt. juny 13, 2017 3:20 pm

Kpeps ha escrit: sino se llegir un navegador imaginat uns dibuixets,fare una practica abans a veure com va
Al principi del Roadbook que et donaràn hi ha una petita volta, de 30Km per Vielha, d'entreno perqué vegis com va.
És per fer el mateix divendres i així agafar la pràctica. :catok

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 13, 2017 6:56 pm

Dodo ha escrit:Al principi del Roadbook que et donaràn hi ha una petita volta, de 30Km per Vielha, d'entreno perqué vegis com va.
És per fer el mateix divendres i així agafar la pràctica. :catok
aixo es una bona ideia :catok :catok

ara han allargat fins las 750 plaças jo que creia que seria l'ultim .... i mes Mototuristes apuntats :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Jordivili » dt. juny 13, 2017 7:46 pm

Iep,jo soc un altre que s'acaba d'apuntar,sortiré dels ultims peró m'estalviaré matinar jeje,els 2 ultims anys m'hi volia apuntar pero per diferents coses no ho vaig fer i aquest any sort d'allargar inscripcions,ja ens veurem per allà que hi ha gent apuntada d'aquí que no conec.Pel que fa a tema portaroadbook de moment no en tinc peró el que em fa patxoca es el vectornote,que apart son d´Osona i bona gent com no,us deixo l'enllaç a la seva web:
http://vectornote.com/ca/

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: JordiPB » dt. juny 13, 2017 9:53 pm

Ja m'heu escalfat, i com que han ampliat les inscripcions, de moment ja estic inscrit. Surto a un quart de nou, és molt tard, ja veurem a quina hora arribarem. Els que ja l'heu fet abans, s'allarga molt? O es pot portar un bon ritme? Em fa l'efecte que m'hauré perdut abans de dinar.
Per cert, ja teniu hotel? heu agafat els que recomana l'organització o sabeu de alguna opció millor?


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Albertcr
Presentats
Entrades: 14
Membre des de: ds. juny 21, 2014 8:19 am

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Albertcr » dc. juny 14, 2017 5:09 am

Una altre que no falta, ja es la curta. Tema roadbook, com ve dieu en jordi de catalunyaroabook en ven d economics o ve podeu reservarlo directament a la web de la rodibook, comprorlo i te l entreguen a vielha mateix.
Per mi molt mes diverit que la rider acostumen a fer uns 750 km , per carreteres secundaries per frança que normalment tu pel teu conte ni t aproparies.
Aixo.si recomanen armilla reflectant, no es obligatori durla posada pero si pares a fer fotos etc a frança l as de dur posada


Enviado desde mi SM-G900F mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 14, 2017 8:34 am

culleres,quina colla mes maca serem de MTC , sobre els roadbook's mirare las diferents opcions,els de Vectornote son molt macos,els altres tambe han de fer el servei,no se que fare, a part que jo ja estic nervios nomes de pensar en tenir que posar el paperot al aparell , tan sols aixo ja s'en fa una montanya -beg -beg -beg
p.d estaria molt be que aquests de Vectornote o algu altre ho dones ja montat,encara que fos prercintat i nomes es pugues obrir al moment de començar,els hi compraria segur.
Imatge

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: La Padrina » dc. juny 14, 2017 1:39 pm

Hola!!! Jo tambe estic inscrita!! Tampoc tinc ni idea de com va el roadbook. Pero ja hi agafarem el truquillo.
Jo he reservat al hotel urogallo.
Que be!!!! Alla ens trobarem!!

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: La Padrina » dc. juny 14, 2017 1:41 pm

De Roadbook encara no l'he comprat.
Els vectornote els trobo una mica cars. Ja us dire quin compro

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: JordiPB » dc. juny 14, 2017 2:30 pm

doncs jo els trobo tots cars, però ja se sap, si no ets un manetes o no tens temps, toca acoquinar els dinerons. Seguiré buscant, em preocupa més el sistema de subjecció a la moto que l'aparell en si.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: JordiPB » dc. juny 14, 2017 2:32 pm

el quete mando a distancia per bluetooth esta bé, potser porsfwr còrrer el paper de que va davant teu [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Dodo » dc. juny 14, 2017 4:04 pm

-Pel què fa al tema temps i distàncies:

Imatge
Ja em coneixeu, vaig a un ritme tranquil, però no paro gaire.

-La subjecció es pot fer amb la típica bola o inclús amb una ventosa sobre el dipòsit.

-Els hotels estan molt plens, jo en vaig mirar 3 o 4 (al final hotel Turull), tots estan a cinc minuts a peu de la sortida.

La moto es pot deixar a parc tancat, no hi ha problema.


-El mateix que la Rider, és maco arribar a mitja tarda i gaudir de l'ambient.

-Quan arribes hi ha un sopar de germanor a la carpa entre tots plegats.

El que repetiré aquest any:
  • Arribar després de dinar a Vielha
  • Anar a l'hotel, deixar trastos i canviar-me
  • Passar verificacions i deixar la moto a parc tancat
  • Tornar a l'hotel i muntar el rodet al Roadbook
  • A partir d'aquí lliure per tornar a la campa o visitar Vielha



PD: Si algú té pensat portar la parella-amic/amiga sense inscriure’l, de bona gana li dono el meu tiquet de sopar, jo el diumenge em llevo a les 5:00h per tornar.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 14, 2017 4:11 pm

no se , potser es una ideia, pero crec que si en comprem d'iguals potser podem demanar algun ''descuentillu'' oi ?? soc mal comprador ja que em fot negre que la gent em regateji , haure de provar aquest esport.....la veritat es que si en compro algun sera el de Vic , ja direu si algu mes li interesa -fisch -fisch , en Xavi Fabregas,Boolean a MTC te una explicacio molt bona al seu blog del primer cop que va provar-lo i hi han detals que mi fan decantar.
JordiPB ha escrit:el quete mando a distancia per bluetooth esta bé, potser porsfwr còrrer el paper de que va davant teu [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
seria la repanotxa que puguessis anar fent moure un altre aparell d'aquests -shock -shock -shock
Merce Orriols ha escrit:De Roadbook encara no l'he comprat.
Els vectornote els trobo una mica cars. Ja us dire quin compro
Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk
quan et decideixis ja diras si no et fa res i comparem
Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Dodo » dc. juny 14, 2017 4:12 pm

Kpeps ha escrit:......algu altre ho dones ja montat,encara que fos prercintat i nomes es pugues obrir al moment de començar,els hi compraria segur.
Podries enviar un correu a la gent de Rodibook i preguntar-los si el rodet ja el porta incorporat.

Imatge
JordiPB ha escrit:el quete mando a distancia per bluetooth esta bé, potser porsfwr còrrer el paper de que va davant teu
Diria que no té rès a veure amb el Roadbook, si no que és per passar les pantalles del movil.

Jo al seu dia en vaig mirar de motoritzats, però per l'us que li dono....Ufff!! :catnono

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: La Padrina » dc. juny 14, 2017 4:12 pm

Ja et dire

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RODIBOOK 2017

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 14, 2017 4:48 pm

Dodo ha escrit:-Pel què fa al tema temps i distàncies:

Imatge
Ja em coneixeu, vaig a un ritme tranquil, però no paro gaire.

-La subjecció es pot fer amb la típica bola o inclús amb una ventosa sobre el dipòsit.

-Els hotels estan molt plens, jo en vaig mirar 3 o 4 (al final hotel Turull), tots estan a cinc minuts a peu de la sortida.

La moto es pot deixar a parc tancat, no hi ha problema.


-El mateix que la Rider, és maco arribar a mitja tarda i gaudir de l'ambient.

-Quan arribes hi ha un sopar de germanor a la carpa entre tots plegats.

El que repetiré aquest any:
  • Arribar després de dinar a Vielha
  • Anar a l'hotel, deixar trastos i canviar-me
  • Passar verificacions i deixar la moto a parc tancat
  • Tornar a l'hotel i muntar el rodet al Roadbook
  • A partir d'aquí lliure per tornar a la campa o visitar Vielha



PD: Si algú té pensat portar la parella-amic/amiga sense inscriure’l, de bona gana li dono el meu tiquet de sopar, jo el diumenge em llevo a les 5:00h per tornar.

tot el que comentes esta molt be,et compro la ideia menys la de donar el ticket del sopar :riure :riure m' agrada molt tenir companys ''veteranus'' que donin ideies i aportin la experiencia que no tot es donar gas :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”