RECTIFICACIO DATA FORMACIO 3.0

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Xavitcc
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 1:19 pm

RECTIFICACIO DATA FORMACIO 3.0

Entrada Autor: Xavitcc » dt. juny 06, 2017 5:26 pm

PERDONEU PERO HI HA HAGUT UN CANVI EN L'ACTIVITAT DE FORMACIO 3.0 D'AQUEST CAP DE SETMANA JA QUE DEGUT A LA SEVA COINCIDÈNCIA AMB EL GRAN PREMI DE MONTMELÓ S'APLAÇA I ES FARÀ EL PROPER DIA 17 DE JUNY AL MATEIX LLOC: DAVANT RESTAURANT MARIA ROSA A LA CTRA. BV--5301, 16 08469 MONTSENY (BCN)

AQUESTA ACTIVITAT NO ESTÀ REFERENCIADA A LA WEB DE SERVEI CATALÀ DE TRANSIT PERQUÈ S'HA INCLÒS RECENTMENT. ESTAREM ALLÀ A MONTMELÓ A PARTIR DE LES 10:30 FINS LES 14:00 APROXIMADAMENT.

SALUTACIONS

XAVI

Xavitcc
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 1:19 pm

Re: RECTIFICACIO DATA FORMACIO 3.0

Entrada Autor: Xavitcc » dl. juny 19, 2017 2:32 pm

Bon dia,

Des de el Servei Català de Trànsit agraïm la assistència dels participants de mototurisme a l'activitat de Formació 3.0 del passat dissabte dia 17 al poble del Montseny.

Aquí us deixem link per les properes sessions:

https://www.anesdor.com/formacio-3-0-co ... -sesiones/

salut

xavi

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RECTIFICACIO DATA FORMACIO 3.0

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 20, 2017 9:57 am

be,jo vaig anar i per motius familiars no em vaig poder quedar fins el curset , em consta que va estar molt be i vaig trobar companys que si van participar quedant molt contents,tambe em va fer gracia que em reconegues gent que en alguna sortida havia vingut amb MTC i s'enrecordesin,va començar un xic mes tard per seguretat ja que en aquell moment pasava per alla la Impalada 2017 i no era plan ....... a veure si a la propera ..... deixo unes fotos.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”