Tens tota la raó del món Sergi, de fet vaig estar a punt de no posar el comentari per tú, ja que per mi ets de les poques excepcions que trenquen la regla, ja que si m'has demostrat lo què pot córrer, com tomba i com vas per tot el món amb una custom, lo teu té molt de mèrit.Sergibuda ha escrit:En tots els col·lectius hi ha de tot i en trobades com aquesta de la que s'han posat fotos hi ha molta gent que no surt gaire en moto, però també n'hi ha alguns que fan molts quilòmetres i que van en moto cada dia faci el temps que faci.
Tampoc no s'entén tenir una supertrail amb pneumàtics de tacs i tots els accessoris per anar d'aventura i després només treure la moto quan fa sol per anar a una terrassa a fer l'aperitiu.
Però no estic intentant crear cap tipus de polèmica, sinó només posar-ho una mica en perspectiva i explicar que les generalitzacions mai no són més que caricatures de la realitat.
Coincideixo amb què les Victory tenen un bon motor i una part cicle que no està malament. Respecte a les motos que dieu que són incòmodes, que no pleguen i no serveixen per viatjar, una lectura positiva de la situació diria que qui les piloti ha de tenir més mèrit que no pas aquell que piloti una moto que ho fa tot de conya, no?
Per cert, tampoc no suporto els serrells (com posi flecos, el Mamut em fa fóra de la classe de Catanyol) ni el fer-se notar.
Però és que quant ja m'havia decidit a no escriure, vaig tornar a mirar-me les fotos i no m'en vaig poder estar...