La nova Africa Twin al descobert

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Sergibuda » dg. feb. 07, 2016 12:20 pm

Jo aniré a provar-la aquest dimarts, però la meva opinió no té cap valor, tenint en compte que serà la primera trail a la que pujo en ma vida.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Jordi » dl. feb. 08, 2016 3:54 pm

M'ha dit un ocellet que a MTC ja n'hi ha una.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 09, 2016 12:38 pm

Prony ha escrit:M'ha dit un ocellet que a MTC ja n'hi ha una.

Jordi "Prony"
esperem veuren mes d'una :esperant ha de ser una moto amb un bon volum de vendes :catok no la he probat pero crec per el que es llegeix que l'han encertat.
Imatge

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Sergibuda » dc. feb. 10, 2016 12:38 pm

Jo la vaig provar ahir. La vaig trobar molt fàcil de conduir, però m'esperava més potència.


Com ja he dit en alguna altra ocasió, quan em faci gran i em costi portar motos de veritat, jo també m'acabaré passant a les trail. -grin -grin -grin
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: CMB » dj. feb. 11, 2016 10:20 pm

Sergibuda ha escrit:Jo la vaig provar ahir. La vaig trobar molt fàcil de conduir, però m'esperava més potència.


Com ja he dit en alguna altra ocasió, quan em faci gran i em costi portar motos de veritat, jo també m'acabaré passant a les trail. -grin -grin -grin
Uiiii, quin comentari més.... 'no trobo el qualificatiu'

La moto té 95 cv i força par. Jo també comparat amb els 130 cv de la Crosstourer els notava menors, però més que suficients per anar pel món correctament.

Que la moto sigui fàcil de conduir parla molt bé de la moto, no? No li trobo cap mena de problema en aixó.

Passant a les trail, no t'hi veig saltant per les muntanyes!!! ;)

Apa, salut

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Sergibuda » dj. feb. 11, 2016 11:28 pm

Ja he dit abans que els meus comentaris no tindrien pas cap valor perquè comparo amb el que és incomparable.

Jo porto una custom amb 100 cavalls i 400 Kg de pes (més els meus) i pensava que volaria al costat de la meva i he vist que no és pas per tant, tot i que hi ha diferència i que un cop ha sortit sí que estira i estira moltíssim més. Aquí sí que he trobat una diferència espectacular, però jo l'esperava des de la sortida.

En principi i emprant la lògica, sí que la "portabilitat" de la moto hauria de ser un punt a favor, però el fet d'anar en moto ja és (potser) una mica il·lògic i per tant no hauríem de basar-nos en la lògica, sinó en les sensacions i els sentiments. Amb aquesta premissa, com ja he comentat algun cop, jo acostumo a anar molt més al límit que la majoria dels que esteu per aquí, però no per anar més ràpid o tombar més, sinó perquè els límits del binomi pilot-moto són molt més baixos en el meu cas i per mi dir que és fàcil de portar ve a ser el mateix que dir que per una autovia és fàcil conduir...

De tota manera, no tinc gaire criteri i no cal que em preneu seriosament.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: CMB » dv. feb. 12, 2016 11:53 pm

Molt bé, molt bé!

Cada moto és un món i cada persona una opinió!

Suposo que estaras d'acord amb mi que la moto va fina i això potser dona la sensació que el motor no estira prou. Quan agafes velocitat ja és el vent qui dona la sensació... jejejeje!!!

No hi ha ningú més per aquí que l'hagi provada?

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Jesus » dg. feb. 14, 2016 8:42 am

Ahir vaig veure la d' un company a la prévia que vam fer de la mensual, i es maquíssima, però crec que Honda tindria que fer com Triump amb la 800, és a dir, fer una altre versió amb llantes més orientades a l' asfalt ( 19 i 17 per exemple)...per a mi seria una molt bona alternativa per a molts de nosaltres.

De preu...pica, ja que l' automàtica equipada se' n va prop dels 17.000€...però les Honda mai han estat barates... i crec que és un pel cara.

Si me la compraria? Doncs pinta molt bé... si féssin una versió més asfaltitzada i trobés un comprador que pagués bé la GS LC equipada fins a dalt... no us dic que no, ja que tot i estar molt content de la BMW, per anar sempre sol ...no em cal tanta moto...el temps ho dirà.

V' sss :catok
GeSus
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: 650X » dt. feb. 16, 2016 5:45 am

Bé, doncs ja que tothom hi diu la seva us n'explicaré què en penso, m'ha agradat molt, he provat la versió més lleugera sense abs ni dtc i també la versió més completa abs i dtc, durant dues proves completes amb pistes bones, carreteres de corbes ratoneres i vies ràpides, i les sensacions han sigut molt satisfactories realment és una gran moto unes mides correctes per gent d'estatura normal, imagino que per més alts de 1,85 la cosa ja queda un pel petita, igual que les regulacions de la maneta de frè,en la posició més ample, pels que tenim les mans grans queda una mica petita, em sembla recordar que la d'embragatge no tenia regulació possible i a més era de tiro mecànic (m'esperava un hidràulic), que el cavallet central sigui opcional és un atràs i en conjunt es nota molta qualitat als plastiquets que n'hi ha un bon munt. Contràriament al que m'esperava d'una 1000cc i llanta 21" la conducció és fluida i deixa anar rapidet en carreteres de corbes amples sense predre aplom a la traçada, comparativament és molt més aplomada aquesta crf1000 que la ktm 1050, que salvant les mides de llantes i suspencions seria el seu rival més directe en quan a potència i pès (una mica menor en ktm)
Quan la carretera es torna estreta revirada i la velocitat requereix abusar dels frens realment es nota un molt bon treball de les suspencions, és una alegria enorme trobar bones suspencions a les motos de sèrie, els frens els vaig trobar encertats (fluixos, però encertats... ja explicaré perquè) i del motor... doncs jo no soc fan dels motors tan lineals, el vaig trobar quan vols anar rapidet en carreteres sinuoses i has de canviar de marxa per retenir i tenir bona sortida de corba que se'm feia difícil encertar el punt ideal de canvi de marxa, cosa que em feia ullar repetidament el comptarevolucions, si es veritat que te una bona entrega de parell i fa que respongui molt bé als mitjos poguent estalviar canvis de marxa i seguint anant molt ràpid, però... l'empenta que trobes a les últimes 2.000 rev, en qualsevol motor (que no sigui honda) no hi és, i fà que et trobis més sovint del que voldries a la zona vermella sense tenir preparat el peu per canviar de marxa. La finura hi és, hi ha empenta, però li falta una mica de caràcter per els que de vegades ens engresquem una mica per asfalt, altre cosa diferent es per off, la majoria de defectes es tornen virtuts, fins i tot que no tingui cavallet central n'és una... els frens fluixets i dosificables, l'entrega lineal de potència, l'absència de "patada" a dalt, es converteixen en aliats donant la sensació que vas amb una moto de pés inferior i totalment adaptada al Off, casi... casi... des del meu punt de vista es més propera a una 40on/60off que a una 50/50, això si, respectant els 220 kg del conjunt, per mí es una gran moto que permet conduir per pistes a sac, sense miraments, pots entrar a les corbes al estil "enduro" posant pes a davant sense por de perdre la roda i sortir-ne donant gas i creuant la moto sense les fuetades que aquests animals solen donar, em vaig divertir molt, (ja que vaig vendre la ktm 690) feia temps que no gaudia tant de fer pistes i la conducció lliscant.
Altres coses a valorar, el seient es molt còmode i sembla adaptat a llargues jornades, el soroll ès molt bó, greu, net i al volum just i el panell sembla una punyetera nau espacial (aquí jo soc un clàssic, ho reconec)
Per tant en conclusió: si les meves sortides no incloguessin viatges per autopistes on s'agraeix un pes elevat i un confort extra, me la compraria. Només he trobat a faltar una mica de potència a dalt, amb 15cv ja fariem, i amb aquest augment de potència hauria de venir un selector de mapes per tenir diferents opcions en on i en off... i crec que ja ho tindriem. -thumbup
Petició a Honda... l'entrega de potència ha de generar alguna mena de sentiment (sigui respecte, por, adrenalina o el que sigui) però no indiferència! (per no dir riure) per el sistema DTC aquesta entrega és collonuda, allò va engranant marxes i casi no notes ni a la velocitat que vas... però per un canvi manual :catnono

Del DTC no en dic res per no ferir sensibilitats :riure

Salut i kms!

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: CMB » dc. feb. 17, 2016 9:47 am

650X ha escrit:Bé, doncs ja que tothom hi diu la seva us n'explicaré què en penso, m'ha agradat molt, he provat la versió més lleugera sense abs ni dtc i també la versió més completa abs i dtc, durant dues proves completes amb pistes bones, carreteres de corbes ratoneres i vies ràpides, i les sensacions han sigut molt satisfactories realment és una gran moto unes mides correctes per gent d'estatura normal, imagino que per més alts de 1,85 la cosa ja queda un pel petita, igual que les regulacions de la maneta de frè,en la posició més ample, pels que tenim les mans grans queda una mica petita, em sembla recordar que la d'embragatge no tenia regulació possible i a més era de tiro mecànic (m'esperava un hidràulic), que el cavallet central sigui opcional és un atràs i en conjunt es nota molta qualitat als plastiquets que n'hi ha un bon munt. Contràriament al que m'esperava d'una 1000cc i llanta 21" la conducció és fluida i deixa anar rapidet en carreteres de corbes amples sense predre aplom a la traçada, comparativament és molt més aplomada aquesta crf1000 que la ktm 1050, que salvant les mides de llantes i suspencions seria el seu rival més directe en quan a potència i pès (una mica menor en ktm)
Quan la carretera es torna estreta revirada i la velocitat requereix abusar dels frens realment es nota un molt bon treball de les suspencions, és una alegria enorme trobar bones suspencions a les motos de sèrie, els frens els vaig trobar encertats (fluixos, però encertats... ja explicaré perquè) i del motor... doncs jo no soc fan dels motors tan lineals, el vaig trobar quan vols anar rapidet en carreteres sinuoses i has de canviar de marxa per retenir i tenir bona sortida de corba que se'm feia difícil encertar el punt ideal de canvi de marxa, cosa que em feia ullar repetidament el comptarevolucions, si es veritat que te una bona entrega de parell i fa que respongui molt bé als mitjos poguent estalviar canvis de marxa i seguint anant molt ràpid, però... l'empenta que trobes a les últimes 2.000 rev, en qualsevol motor (que no sigui honda) no hi és, i fà que et trobis més sovint del que voldries a la zona vermella sense tenir preparat el peu per canviar de marxa. La finura hi és, hi ha empenta, però li falta una mica de caràcter per els que de vegades ens engresquem una mica per asfalt, altre cosa diferent es per off, la majoria de defectes es tornen virtuts, fins i tot que no tingui cavallet central n'és una... els frens fluixets i dosificables, l'entrega lineal de potència, l'absència de "patada" a dalt, es converteixen en aliats donant la sensació que vas amb una moto de pés inferior i totalment adaptada al Off, casi... casi... des del meu punt de vista es més propera a una 40on/60off que a una 50/50, això si, respectant els 220 kg del conjunt, per mí es una gran moto que permet conduir per pistes a sac, sense miraments, pots entrar a les corbes al estil "enduro" posant pes a davant sense por de perdre la roda i sortir-ne donant gas i creuant la moto sense les fuetades que aquests animals solen donar, em vaig divertir molt, (ja que vaig vendre la ktm 690) feia temps que no gaudia tant de fer pistes i la conducció lliscant.
Altres coses a valorar, el seient es molt còmode i sembla adaptat a llargues jornades, el soroll ès molt bó, greu, net i al volum just i el panell sembla una punyetera nau espacial (aquí jo soc un clàssic, ho reconec)
Per tant en conclusió: si les meves sortides no incloguessin viatges per autopistes on s'agraeix un pes elevat i un confort extra, me la compraria. Només he trobat a faltar una mica de potència a dalt, amb 15cv ja fariem, i amb aquest augment de potència hauria de venir un selector de mapes per tenir diferents opcions en on i en off... i crec que ja ho tindriem. -thumbup
Petició a Honda... l'entrega de potència ha de generar alguna mena de sentiment (sigui respecte, por, adrenalina o el que sigui) però no indiferència! (per no dir riure) per el sistema DTC aquesta entrega és collonuda, allò va engranant marxes i casi no notes ni a la velocitat que vas... però per un canvi manual :catnono

Del DTC no en dic res per no ferir sensibilitats :riure

Salut i kms!
Ummm Enric

Bona explicació la teva...

Veig que vas matisant una mica la opinió del principi... Està bé!

Sentir a parlar bé a tu de la moto, és bona cosa, senyals que han fet bé la feina aquesta gent. Estic d'acord amb el que comentes de maneta embrage, caballet central, potència justa però suficient, ... T'has deixat una cosa que havies criticat, el silenciador que no t'agradava. Podria ser que amb Akrapovic solucionem diverses coses?

El diumenge podries haver vingut amb una CRF 1000 L, vam parlar de tu..... :cathola

Respecte al DCT, tot són opinions i circumstàncies... jejejeje Si no agrada no es compra i si agrada es compra! :D

Salut

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: 650X » dc. feb. 17, 2016 12:04 pm

CMB ha escrit:
650X ha escrit:Bé, doncs ja que tothom hi diu la seva us n'explicaré què en penso, m'ha agradat molt, he provat la versió més lleugera sense abs ni dtc i també la versió més completa abs i dtc, durant dues proves completes amb pistes bones, carreteres de corbes ratoneres i vies ràpides, i les sensacions han sigut molt satisfactories realment és una gran moto unes mides correctes per gent d'estatura normal, imagino que per més alts de 1,85 la cosa ja queda un pel petita, igual que les regulacions de la maneta de frè,en la posició més ample, pels que tenim les mans grans queda una mica petita, em sembla recordar que la d'embragatge no tenia regulació possible i a més era de tiro mecànic (m'esperava un hidràulic), que el cavallet central sigui opcional és un atràs i en conjunt es nota molta qualitat als plastiquets que n'hi ha un bon munt. Contràriament al que m'esperava d'una 1000cc i llanta 21" la conducció és fluida i deixa anar rapidet en carreteres de corbes amples sense predre aplom a la traçada, comparativament és molt més aplomada aquesta crf1000 que la ktm 1050, que salvant les mides de llantes i suspencions seria el seu rival més directe en quan a potència i pès (una mica menor en ktm)
Quan la carretera es torna estreta revirada i la velocitat requereix abusar dels frens realment es nota un molt bon treball de les suspencions, és una alegria enorme trobar bones suspencions a les motos de sèrie, els frens els vaig trobar encertats (fluixos, però encertats... ja explicaré perquè) i del motor... doncs jo no soc fan dels motors tan lineals, el vaig trobar quan vols anar rapidet en carreteres sinuoses i has de canviar de marxa per retenir i tenir bona sortida de corba que se'm feia difícil encertar el punt ideal de canvi de marxa, cosa que em feia ullar repetidament el comptarevolucions, si es veritat que te una bona entrega de parell i fa que respongui molt bé als mitjos poguent estalviar canvis de marxa i seguint anant molt ràpid, però... l'empenta que trobes a les últimes 2.000 rev, en qualsevol motor (que no sigui honda) no hi és, i fà que et trobis més sovint del que voldries a la zona vermella sense tenir preparat el peu per canviar de marxa. La finura hi és, hi ha empenta, però li falta una mica de caràcter per els que de vegades ens engresquem una mica per asfalt, altre cosa diferent es per off, la majoria de defectes es tornen virtuts, fins i tot que no tingui cavallet central n'és una... els frens fluixets i dosificables, l'entrega lineal de potència, l'absència de "patada" a dalt, es converteixen en aliats donant la sensació que vas amb una moto de pés inferior i totalment adaptada al Off, casi... casi... des del meu punt de vista es més propera a una 40on/60off que a una 50/50, això si, respectant els 220 kg del conjunt, per mí es una gran moto que permet conduir per pistes a sac, sense miraments, pots entrar a les corbes al estil "enduro" posant pes a davant sense por de perdre la roda i sortir-ne donant gas i creuant la moto sense les fuetades que aquests animals solen donar, em vaig divertir molt, (ja que vaig vendre la ktm 690) feia temps que no gaudia tant de fer pistes i la conducció lliscant.
Altres coses a valorar, el seient es molt còmode i sembla adaptat a llargues jornades, el soroll ès molt bó, greu, net i al volum just i el panell sembla una punyetera nau espacial (aquí jo soc un clàssic, ho reconec)
Per tant en conclusió: si les meves sortides no incloguessin viatges per autopistes on s'agraeix un pes elevat i un confort extra, me la compraria. Només he trobat a faltar una mica de potència a dalt, amb 15cv ja fariem, i amb aquest augment de potència hauria de venir un selector de mapes per tenir diferents opcions en on i en off... i crec que ja ho tindriem. -thumbup
Petició a Honda... l'entrega de potència ha de generar alguna mena de sentiment (sigui respecte, por, adrenalina o el que sigui) però no indiferència! (per no dir riure) per el sistema DTC aquesta entrega és collonuda, allò va engranant marxes i casi no notes ni a la velocitat que vas... però per un canvi manual :catnono

Del DTC no en dic res per no ferir sensibilitats :riure

Salut i kms!
Ummm Enric

Bona explicació la teva...

Veig que vas matisant una mica la opinió del principi... Està bé!

Sentir a parlar bé a tu de la moto, és bona cosa, senyals que han fet bé la feina aquesta gent. Estic d'acord amb el que comentes de maneta embrage, caballet central, potència justa però suficient, ... T'has deixat una cosa que havies criticat, el silenciador que no t'agradava. Podria ser que amb Akrapovic solucionem diverses coses?

El diumenge podries haver vingut amb una CRF 1000 L, vam parlar de tu..... :cathola

Respecte al DCT, tot són opinions i circumstàncies... jejejeje Si no agrada no es compra i si agrada es compra! :D

Salut
No et pensis que no en tenia ganes... havia de dormir, treballava de nits, respecte al silenciador, ja se sap, si no et fa el pès doncs toca anar a industria auxiliar. Em va agradar la moto, per mi seria una opció a considerar si hagués de canviar la meva.:roll:

Enviado desde mi LG-D802 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Pasqual » dc. feb. 17, 2016 10:57 pm

En Jordi em proposa que digui la meva. Ho he dit al FB, faig copiar i enganxar

Doncs jo també he caigut a la temptació. Ja he provat la nova AT. No comentarè el que moltes persones més preparades i amb més experiencia que jo ja han fet. Com tothom en destaca les virtuts (que jo comparteixo en general), jo faré 3 comentaris subjectius de coses que no m'han fet tot el pes.
Per autopasta va aplomada i ràpida, però la protecció és limitada a nivell de les espatlles i les cames. Potser millora amb la pantalla alta.
El motor m'ha semblat de monocilindric fins que puja de voltes i el "reprise" està més aprop del tractor bavarès que d'una japo. Diuen que amb el DCT, això millora. No ho sé.
La posició m'ha semblat comode, però no tant com per fer-hi molts quilòmetres d'una tirada. És dur i estret. Un seient de gel, segur que ho millora.
La suspensió m'ha agradat, però la meva no estava ben reglada i la roda del davant , "flotava" una mica. A les frenades, però, gairebé no s'enfonsava i donava força seguretat.
Parlant de frenada, progressiva però una mica limitada. Perfecte per pistes, però justet per l'asfalt. D'altre banda, la retenció del motor m'ha decepcionat molt. Gairebé inexistent. Has de reduir forces marxes si el vols utilitzar. Això o tirar de frens.
Com algun entès ha comentat, és molt àgil en revolts amples (i quina moto no ho és?), però pujant als Àngels, he tingut la sensació d'anar millor amb la GS.
Estèticament m'encanta (especialment la tricolor), però les maletes originals les he trobat de "fireta" i especialment el top case molt lleig (de fet, tots ho son).
Per acabar, el preu. Amb tots els packs i extres oficials, gairebé son 17.000€ (?). Qui em pot explicar perquè uns punys calefactables originals i instalats costin 500€?
Per pista? No ho sé, però el poc pes i la sensació de seguretat fa pensar que ha de ser molt i molt fàcil.
En resum, a l'espera de poder provar la Tiger, un notable alt. Molt alt, tot i que tinc l'impressió que la majoria dels compradors no la utilitzaran per el que està pensada.
Però això pasa amb gairebé totes les motos, no? Quantes trails trepitgen terra?

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 18, 2016 1:32 pm

gracies pasqual
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Straw man » dv. feb. 26, 2016 3:18 pm

ahir en vaig veure una aparcada al carrer, a la platja de nova icària, i em va sembla preciosa en viu...
segur que ha d'anar bé, finura i fiabilitat (i preu...) honda,
la única pega que li posaria a vista és que el lateral del dipósit, cantellut i sense protecció de materials plàstics, està molt exposat i el radiador perillosament a prop del nervi... de ben segur que amb unes bones defenses es soluciona però encara no he vist res de indústria auxiliar en aquest sentit.

l'escapament, tot i anar per sota, està prou protegit i la alçada lliure és acceptable, no és una 990 però segur que permet passar per tot arreu amb una mica de tècnica jeje

parlo de virtuts off road, les altres, com a bona honda: les dono per suposades :catfirst

m'agrada molt i se'n vendran com rosquilles, com més se'n venguin millor que millor, més tindrem on triar :CatVictoria
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Kartykeyan
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dc. març 23, 2011 10:58 am
Ubicació: Barcelona - Sants

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Kartykeyan » dt. març 01, 2016 9:36 pm

L'altre dia vaig provar la nova Africa i vaig fer un petit video, aquí el deixo: [BBvideo 560,340][/BBvideo]

Com a conclusions podria dir que en tema posició i polivalència es de les millors que he provat mai però si que es veritat que li falten uns 15/20 cv per si es vol utilitzar mes per l'asfalt. Crec que es la millor moto ara per ara 50% off 50% on.

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Sergibuda » dl. ago. 28, 2017 10:01 pm

[BBvideo 560,340][/BBvideo]
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: JoanCG » dg. set. 17, 2017 8:47 pm

Bones....presento la meva moto, que em sembla que no ho havia fet...i així de pas dono la meva opinió al tema de la potència:

Fa 7 ó 8 mesos que tinc la versió DCT, i ja la tinc a gust amb tot el que li volia posar. Al marge de allò típic, de coses poc habituals n'hi ha dos que per al ús que li dono (la faig servir en un 90% per fer offroad), l'ha millorat molt:

1-He aprofitat per posar al manillar, la bomba de fre de la Honda Integra 750 com a fre de darrera (la dct no té embragament i hi ha lloc), de tal forma que ara va com una scooter. Això dona molt tacte per timonejar de darrera a l'entrada de corbes tancades (fent off, clar, no per carretera). Això ja ho havia fet en la meva anterior KTM 500 al posar-li el Rekluse, i n’estava encantat.

2-I l'altre cosa que hi he fet, justament per que efectivament va justa de potència (la meva anterior moto era una KTM 1190 Adventure R amb 150Cv, i notava molt la diferència), és posar-li un pinyó amb un dent menys , col·lectors i escapament Akra, junt amb el PowerCommander i Autotune. L'he passat pel banc de proves, per que el tema de la potència és molt subjectiu, i s'han guanyat 5 Cvs pels col·lectors i escapament, i 5 més amb el powercommander i autotune. Si trec el DbKiller son uns 4 Cvs addicionals (ja serien uns 14CV de més), però amb pèrdua de baixos, pel que no l'he tret, i així no fa gaire remor.
El meu objectiu era guanyar baixos, ja que poques vegades passo la moto de 5000rpm, per muntanya no cal.

Ara la resposta inicial és genial fent off, i si apuro rpm per carretera...ara tira aquests 10Cvs més, que es noten. És un 10% més de potència. Tinc un amic que té la mateixa moto en DCT també per fer off (En Jou), i l’altre dia en una sortida les vàrem canviar, i tots dos ho vàrem comentar.

Aprofito per a dir que la DCT per muntanya va BRUTAL. Ho dic per que he llegit alguns reportatges en revistes d'alguns "suposats entesos" en motos, que diuen que per off millor la manual. Per gustos el colors, però repeteixo, pujar trialeres (trialeres no massa complicades per on poden pujar 250kgs, clar), amb el DCT és més fàcil que amb la manual, ja que només t'has de concentrar en donar gas/frenar. Ara bé, son 14Kgs més que la manual, i el gran punt de millora de la AT és el pes (20Kgs més que la KTM, i la DCT 34Kgs més). Per tant a l’hora de fer off, cal més inèrcia per pujar obstacles.
De fet l´únic motiu pel que tinc l'AT, és pel DCT. Tot i que amb aquestes modificacions n’estic content.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Cal dir que com sabeu la potència a la roda acostuma a ser un 15% o un 20% inferior a la potència al motor o embragament, que és el que declaren els fabricants; la diferència de corbes son "amb colectors+escapament", contra powercommander+autotune. No tinc la foto de la diferència de Standard a Akra sencer.

Salut !!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Albert » dl. set. 18, 2017 11:46 am

Holaaa,

Renoi Joan, tens moto feta a mida!!!!


Enhorabona!!!!


-thumbup -thumbup
Sort,

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. set. 18, 2017 1:13 pm

Hosti, quina tunejada!!!!

molt guapa!!!

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Jordivili » dl. set. 18, 2017 1:59 pm

Ostres que guapa Joan,
de fet en la teva linia de tunejar les motos al màxim jeje, a veure si la veiem algun dia en directe abans no la canviis -nosweat -nosweat

Respon

Torna a “General”