Marc ha escrit:Es pot parlar, de la possibilitat d'oferir preus especials als integrants de MTC, dels productes i serveis de les empreses en les que cada un de nosaltres treballem? Personalment no busco fer nous clients ni treure'n un profit, sinó més aviat tenir una deferència amb els integrants del grup, això és tot.
De totes maneres, m'agradaria parlar de com oferir-ho, perquè no vull fer-ho públic i que ho llegeixi tothom que circula per la xarxa o que no és un usuari actiu del fòrum.
Gràcies
Jo estic d'acorrd amb el Marc,
Sempre he estat de l'opinió que mantenir un foro i demés comporta unes despeses, proposso que qui col-labori tingui un benefici extra sobra l'altre gent.
No cal que sigui una quota mensual, si no d'una donació voluntaria (exemple, 200 mototuristes a 5€ any=1000€, ja no parlem de 10€).
Amb aquesta quantitat es poden cubrir moltes nececitats, com mantenir la web, comprar petus, fer enganxines, calendaris, sortejos a les KDD, fer prèvies......
PD: jo no tinc empressa, peró tothom sap que si em demana una cafetera Dolce Gusto li puc treure a un millor preu (exemple del benefici que es podria aplicar)