Taula Rodona

KDD a Bielsa

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Taula Rodona

Entrada Autor: Mototurisme » dc. set. 20, 2017 11:20 am


Per poder agilitzar la Taula Rodona hem pensat que podriem, entre tots, anar dient quins temes ens agradaria tractar. Aquí podem tractar tots aquells temes dels que en tingueu algun dubte o curiositat especial.

Comencem......
  • Calendari 2018 - Propostes...
  • Possibilitat d'oferir preus especials als integrants de MTC + quota (Marc, Dodo, JordiPB)
  • Fer nit el dissabte abans de la mensual (SergiBuda)
  • Tiramilles 2018 - diumenge i propostes (ErnesTDM, Jl61)
  • Dia familiar, usuaris actius i inactius (AlucinaMaripili)

La taula rodona començarà 19:30 h.
Mototurisme Catalunya

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Marc » dc. set. 20, 2017 12:06 pm

Es pot parlar, de la possibilitat d'oferir preus especials als integrants de MTC, dels productes i serveis de les empreses en les que cada un de nosaltres treballem? Personalment no busco fer nous clients ni treure'n un profit, sinó més aviat tenir una deferència amb els integrants del grup, això és tot.

De totes maneres, m'agradaria parlar de com oferir-ho, perquè no vull fer-ho públic i que ho llegeixi tothom que circula per la xarxa o que no és un usuari actiu del fòrum.

Gràcies

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Albert » dc. set. 20, 2017 12:17 pm

Hola,

Aquest tema Marc, l'hem intentat alguna vegada, però no em trobat mai una forma d'engegar-ho. Tot es parlar-ho.!!


-good
Sort,

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Dodo » dc. set. 20, 2017 4:20 pm

Marc ha escrit:Es pot parlar, de la possibilitat d'oferir preus especials als integrants de MTC, dels productes i serveis de les empreses en les que cada un de nosaltres treballem? Personalment no busco fer nous clients ni treure'n un profit, sinó més aviat tenir una deferència amb els integrants del grup, això és tot.

De totes maneres, m'agradaria parlar de com oferir-ho, perquè no vull fer-ho públic i que ho llegeixi tothom que circula per la xarxa o que no és un usuari actiu del fòrum.

Gràcies
Jo estic d'acorrd amb el Marc,
Sempre he estat de l'opinió que mantenir un foro i demés comporta unes despeses, proposso que qui col-labori tingui un benefici extra sobra l'altre gent.
No cal que sigui una quota mensual, si no d'una donació voluntaria (exemple, 200 mototuristes a 5€ any=1000€, ja no parlem de 10€).
Amb aquesta quantitat es poden cubrir moltes nececitats, com mantenir la web, comprar petus, fer enganxines, calendaris, sortejos a les KDD, fer prèvies......

PD: jo no tinc empressa, peró tothom sap que si em demana una cafetera Dolce Gusto li puc treure a un millor preu (exemple del benefici que es podria aplicar)

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Jordi » dc. set. 20, 2017 7:25 pm

Dodo ha escrit:[
.....
.....
.....
Jo no tinc empressa, peró tothom sap que si em demana una cafetera Dolce Gusto li puc treure a un millor preu (exemple del benefici que es podria aplicar)
Eduard, si la cafetera "Dolce Gusto" és aquesta, potser fins i tot jo pagaria una quota anual i tornaria a ser consumidor de cafè.

Imatge

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: JordiPB » dc. set. 20, 2017 11:36 pm

Aquest tema em sembla molt encertat, :catok i s'acordi o no, al meu negoci, els companys de Mototurisme tindreu sempre un tracte especial.
Per cert, el tema de pagar una quota no em sembla malament, però no per a sortejos, que sembla ser pel que he llegit, que a en Dodo sempre li toca. :riure
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. set. 26, 2017 7:07 pm

Hola a tots:

Sobre el tema de la Tiramilles 2018, tindriem de parlar de la data i de si es convenient canviar el format. (treure o posar alguna proba)

Ernest

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Jl61 » dt. set. 26, 2017 7:33 pm

ErnesTDM ha escrit:Hola a tots:

Sobre el tema de la Tiramilles 2018, tindriem de parlar de la data i de si es convenient canviar el format. (treure o posar alguna proba)

Ernest
I passar-ho a diumenge? :cattimit
ljl

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Sergibuda » dt. set. 26, 2017 7:47 pm

Crec que si hi ha temps hauríem de valorar com ha anat el tema de fer nit el dissabte abans de la sortida prop del punt de trobada: si porta molta feina afegida als organitzadors, si s'aconsegueix més assistència, si ho aprofita un nombre adequat de persones...
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. set. 26, 2017 8:22 pm

Jo volia proposar un dia familiar, en cotxe o en moto, però retrobar gent que té canalla i no ve, o els ganàpies del fòrum que es van jubilant, o parelles que no vénen a les rutes...en fi...una trobada familiar

Avatar de l’usuari
MTC
Presentats
Entrades: 609
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:50 pm
Ubicació: CATALUNYA
Contacta:

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: MTC » dv. set. 29, 2017 9:08 am

[tab=30]

Ja hem fet una petita llista al primer post dels temes a tractar, aneu dient i els anirem afegint

Gràcies a tots per la vostre col·laboració

[tab=30]
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Kinder » dv. oct. 06, 2017 9:27 pm

[tab=30]


Bones,

També crec que seria interessant tractar el tema de la Hivernal, que us va semblar aquest any a l'Alberg i el tema de l'Escapada que podeu anar fent propostes

Més temes .......

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Cuco » dg. oct. 15, 2017 10:04 pm

No sé si us pot ser d'utilitat aquesta dada per a debatre, però aquí la deixo.... (borreu-ho si no pertoca si us plau).

https://okdiario.com/espana/cataluna/20 ... na-1418686

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 16, 2017 10:19 am

Cuco ha escrit:No sé si us pot ser d'utilitat aquesta dada per a debatre, però aquí la deixo.... (borreu-ho si no pertoca si us plau).

https://okdiario.com/espana/cataluna/20 ... na-1418686
esta clar que no pertoca,si en una sortida de motos de germanor es te que parlar de politica que jo preferiria que no,m'agradaria s'em fes saber ja que jo directament no vindria a la KDD , AIXO NO ES EL FACEBOOK :catnono :catnono :catnono ES MOTOTURISME CATALUNYA I M'AGRADARIA QUE SIGUIS SENT AIXI ,per mi -mfr_closed2 -mfr_closed2 -mfr_closed2 -mfr_closed2
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Albert » dl. oct. 16, 2017 11:33 am

Holaaaa,
Cuco ha escrit:No sé si us pot ser d'utilitat aquesta dada per a debatre, però aquí la deixo.... (borreu-ho si no pertoca si us plau).

https://okdiario.com/espana/cataluna/20 ... na-1418686
A mi, abans de opinar, m'agradaria saber de que creus que podríem debatre. Per que no crec que tingui cap interés debatre sobre un milionari. No crec que et refereixis a les seves declaracions, que son exclusivament d'ell.

La Loteria ja fa temps que no li comprem a ell tampoc.

Potser sobre si comprar o no Loteria de Nadal? Substituir-la per La Grossa?
Sort,

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Cuco » dt. oct. 17, 2017 12:00 am

Si, disculpeu. Creia que s,hi comprava la loteria allà com es fa en altres foros que s,ho estan plantejant... Jo personalment ni en compro i per això vaig confós. No he dit res doncs.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Taula Rodona

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 17, 2017 11:19 am

Holaaaa,
Cuco ha escrit:Si, disculpeu. Creia que s,hi comprava la loteria allà com es fa en altres foros que s,ho estan plantejant... Jo personalment ni en compro i per això vaig confós. No he dit res doncs.
Estas disculpat Cuco, però potser t'haurem de regalar unes ulleres noves....
Mototurisme ha escrit:
Com els últims anys el comprem a la Administració de Loteria de la Pastoreta de Reus. Ho fem aquí per les facilitats que ens ha donat sempre a l'hora de fer la reserva dels dècims.
Efectivament els primers anys si que hi anàvem, però molt de dir-nos que ens donaria totes les facilitats del mon, i a l'hora de la veritat, res de res.
Si amb tot fa el mateix, es un personatge per no confiar-hi pas gaire, per la experiencia que hi tinc.


-hi -hi
Sort,

Respon

Torna a “2017”