Navegador al mòbil

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Navegador al mòbil

Entrada Autor: Airald » dg. nov. 12, 2017 11:24 pm

A mi no m’han agradat mai massa els navegadors “dedicats” tipus tomtom o garmin. Tampoc vull dir que estiguin malament, ni de bon troç, però en la meva opinió hi ha sistemes millors. Jo fa anys que opto per smartphone més el navegador que vulgui en cada cas. (Abans dels smartphones anava amb PDA + GPS extern). El mòbil, al tenir connexió, és molt més senzill i transparent per l’usuari l’actualització de mapes o PDIs com per exemple radars, a més de la possibilitat de l’ús dels navegadors “socials” com el conegut Waze, que ens pot avisar d’esdeveniments en temps real i estalviar-nos entrar en un tram on hi ha hagut un accident, per posar un exemple.

Això si, no hi ha una aplicació que valgui per tot. Però justament per això podem tenir-ne més d’una i fer servir en cada cas la que millor ens vagi. No és el mateix anar a una adreça de la manera més ràpida que fer una ruta amb determinats punts de pas o bé fer una ruta off-road.

Amb el mòbil només haurem de posar un dispositiu a lloc, que a mes és força més petit que qualsevol navegador. Baixarem de la moto, i cap a la butxaca.

Navegadors per android n’hi ha molts, alguns de gratuïts i alguns de pagament (en diversos graus). Si volem anar d’A a B qualsevol ens servirà, amb més o menys encert, però tots fan el fet. Ara bé, si com avui hem de seguir una ruta amb força punts de pas, ja és una altra cosa. La majoria no ens permeten carregar una ruta GPX o RTE o en qualsevol de la infinitat de formats que hi ha.

Navegadors tan populars com google maps ja permeten fer-ho, però amb només 9 punts intermitjos i de manera poc còmode. Altres com Waze no permeten carregar rutes, la seva orientació no és que l’usuari decideixi per on anar sinò a on anar.

Fa anys, quan a Europa el roaming era prohibitiu, vaig comprar el tomtom per android. No era barat però en teoria era de per vida. Em va anar molt bé fins que van decidir que si que era de per vida, però van canviar el producte i esclar, l’anterior ja no funcionava amb versions d’android modernes. Després d’això vaig decidir buscar-ne un altre.

En vaig mirar i provar alguns que tenien una versió bàsica gratuïta i al final em vaig decantar pel CoPilot. La funcionalitat és força bona, permet carregar rutes (això si, cal pagar 20 € per aquesta funció), i la personalització i esquemes de colors em va agradar. Avisa de PDIs (pots configurar quins), permet alertes per límit de velocitat. Pots carregar rutes en el seu format (trp), i li pots configurar posteriorment des del programa, si son punts de pas o punts d’aturada. Té una funció que permet seleccionar, crear i personalitzar diferents tipus de vehicle. D’aquesta manera ens calcularà la ruta més acuradament, si li diem que anem per autopista a 120 o bé a 90 si duem un remolc per posar un exemple.

Avui l’he pogut provar a la ruta pel Pla de l’Estany. S’ha de dir que amb la organització de cruïllers era totalment innecessària, però m’ha servit per fer-ne una avaluació amb condicions reals. S’ha de dir que ha complert perfectament la seva funció: avisa amb el temps que li configurem dels canvis de direcció.

El mòbil el duc en un suport a mida collat al manillar (un altre dels problemes del que ara no parlaré), però amb les indicacions de veu n’hi ha prou per seguir la ruta. També té el mode “vista de seguretat” en el que no mostra el mapa, només les indicacions. El mapa pot ser 3D o 2D, i podem navegar-hi “manualment” com en tots els navegadors. També és possible veure les sortides “dibuixades” com el que veiem a la realitat (per als qui no ens agrada, es pot desactivar, o també mostrar-ho abans que haguem de prendre la sortida però no en el moment en que hi som, així en sortides complexes és més fàcil orientar-se).

En fi, segur que he avorrit a molta gent, però espero que pugui servir a algú.


Salut!

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Geroni » dl. nov. 13, 2017 7:33 am

Si hi ha algú que l'hi agradi trastejar amb el movil i es vulgui instal·lar el tomtom al movil ( android), que m'ho digui que l'hi enviaré com fer-ho.
Es molt sencill i te actualitzacions de mapes cada 3 mesos i fins al any 20100 -shock
No ho poso directament aquí perquè no hi hagi "problemes" ... ja m'enteneu.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Johan88 » dl. nov. 13, 2017 10:42 am

Els millors navegadors per la moto per Android per mi són:

TomTom: pots importar les rutes fetes amb altres programes que després diré, i seguir-les amb instruccions per veu.

TomTom my drive: crea la ruta on vols anar, et fa un circuït i tot per motos, pots triar si vols moltes corbes, moltíssimes o poques, si vols pasar per molts altitud o no... És una pasada crea rutas molt molt bones, recomano que la proveu, després pots o importar el GPX i posar-lo a qualsevol app o sincronitzar la ruta amb el Tomtom. El millor és que pots fer el que volguis desde el PC, modificar-la al teu gust...

OsmAnd: navegador GPS per veu i mapas gratuïts, es perfecte per afegir els GPX i que et faci el guiament per veu.

Calimoto: un GPS creat exclusivament per motos guiat per veu, crea rutes o circuïts pensats per nosaltres, rutes excitants per corbes etc.

Per crear només rutes:

WeRide: crea punt per punt la ruta que vols fer, afegeix parades i punts interessants... Després exporta el GPX i importar-li la app que volguis.

MyRutes: per mi molt millor que la anterior, et guarda les rutes online, pots fer rutes per cotxe/moto, bici... Et deixa també exportar el GPX, per després fer-lo servir om volguis.

N'hi ha més, però per mi aquests són els millors.

Enviado desde mi ZTE BLADE A610 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Airald » dl. nov. 13, 2017 10:55 am

Johan88 ha escrit:Els millors navegadors per la moto per Android per mi són:

TomTom: pots importar les rutes fetes amb altres programes que després diré, i seguir-les amb instruccions per veu.

TomTom my drive: crea la ruta on vols anar, et fa un circuït i tot per motos, pots triar si vols moltes corbes, moltíssimes o poques, si vols pasar per molts altitud o no... És una pasada crea rutas molt molt bones, recomano que la proveu, després pots o importar el GPX i posar-lo a qualsevol app o sincronitzar la ruta amb el Tomtom. El millor és que pots fer el que volguis desde el PC, modificar-la al teu gust...

OsmAnd: navegador GPS per veu i mapas gratuïts, es perfecte per afegir els GPX i que et faci el guiament per veu.

Calimoto: un GPS creat exclusivament per motos guiat per veu, crea rutes o circuïts pensats per nosaltres, rutes excitants per corbes etc.

Per crear només rutes:

WeRide: crea punt per punt la ruta que vols fer, afegeix parades i punts interessants... Després exporta el GPX i importar-li la app que volguis.

MyRutes: per mi molt millor que la anterior, et guarda les rutes online, pots fer rutes per cotxe/moto, bici... Et deixa també exportar el GPX, per després fer-lo servir om volguis.

N'hi ha més, però per mi aquests són els millors.

Enviado desde mi ZTE BLADE A610 mediante Tapatalk
Doncs s'haurà de provar!


Salut

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. nov. 13, 2017 3:17 pm

Airald ha escrit:Amb el mòbil només haurem de posar un dispositiu a lloc, que a mes és força més petit que qualsevol navegador. Baixarem de la moto, i cap a la butxaca.
I quan plou ?

Al meu Tomtom Rider 2, que tinc des del 2007, hi han caigut decenes de litres d'aigua, i plovent i tot, m'ha dut sempre a lloc i encara funciona perfectament.


Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Airald » dl. nov. 13, 2017 3:31 pm

James Bond ha escrit:
Airald ha escrit:Amb el mòbil només haurem de posar un dispositiu a lloc, que a mes és força més petit que qualsevol navegador. Baixarem de la moto, i cap a la butxaca.
I quan plou ?

Al meu Tomtom Rider 2, que tinc des del 2007, hi han caigut decenes de litres d'aigua, i plovent i tot, m'ha dut sempre a lloc i encara funciona perfectament.


Vsssssssss
007
El mobil es IP68. Pot estar a un metre sota l'aigua durant com a mínim mitja hora. Per tant, plovent s'hi pot passar tan temps com vulguis.

El que tenia abans no ho era, per això duia una caixa estanca d'aquelles que tenen un plàstic davant. No es veia pas tan bé com ara.

Ara va força millor.


Salut. ImatgeImatge

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Airald » dc. nov. 15, 2017 8:05 am

Després de provar de nou el tomtom haig de reconèixer que té coses molt bones, com la integració de les "meves rutes" des del mydrive, totalment transparent per l'usuari. Amb d'altres tampoc és cap drama, però per a molta gent, haver de pujar un fitxer a una determinada carpeta del mòbil pot ser un maldecap i això tomtom ho resol molt i molt bé.

Hi ha coses com els icones dels menús que no m'acaba de convèncer. Son així molt moderns, en un sol color com es porta ara, però a l'hora de reconèixer ràpidament el que volem és més complicat que abans (o altres navegadors), on cada icone té un color diferent i requereix molta menys atenció.

Una altra cosa que no he trobat és la possibilitat de poder dir si els punts de pas d'una ruta son simplement punts de pas o son d'aturada. És a dir, que si fem una ruta complexa on hem de posar molts waypoints per tal que no ens porti pel camí que ell vol, que no ens digui a cadascun dels punts que hem arribat a destinació, encara que després continui la ruta automàticament. I pel contrari, poder dir que determinats punts SI que son d'aturada, per exemple, el restaurant o un lloc per fer una pausa i 4 fotos. No ho té realment o sóc jo que no ho he sabut trobar?

El Tomtom Road Trips que deia en Johan88 està molt bé, sembla molt personalitzable. Només falta provar-lo i que em sorprengui.

També m'agrada el myroutes. Té coses millors que el motoplaner i d'altres que no.

Com sempre, mai trobarem una aplicació que ens convenci al 100%. I com més en proves, més coses pots trobar a faltar. Tocarà continuar fent el mateix, tenir-ne més d'una i fer servir la més adeqüada en cada cas.



Salut.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Jordi » dv. nov. 17, 2017 9:05 am

ITN CONVERTER!!!!!

El millor. I els he provat tots.

http://www.benichou-software.com/index. ... =3&lang=en
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Airald » dv. nov. 17, 2017 9:15 am

Subscric que l'ITN converter va molt bé, petit i eficaç.

Una altra app que faig servir és una de les moltes que forcen la rotació de la pantalla. Per un parell de motius: hi ha certes pantalles, com ara la vista "normal" que android no permet rotar. Si ho forces tens alguns inconvenients com que només veus les dues primeres fileres d'icones, però en canvi no tens la vista rotada.

L'altre és que quan vas en moto i afages corbes, el sensor de moviment, degut a la centrífuga, es pensa que has rotat el mòbil i de cop et trobes la pantalla girada 90º. I com que duc el mòbil a uns 45º, tornar a detectar que està horitzontal no és inmediat. Per això vaig posar una app anomenada Rotation - An Orientation Manager que permet fer això. Tinc creats un parell de widgets, un que la força horitzontal i l'altre que torna al mode automàtic.

Té altres funcions com canviar automàticament de mode en determinades apps, però de pagament.


Salut

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Rad » dg. nov. 26, 2017 8:03 am

Molt interessant tot plegat. Gràcies!
Quin móbil fas servir Airald? i el suport on es pot trobar?

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Airald » dg. nov. 26, 2017 11:22 am

Rad ha escrit:Molt interessant tot plegat. Gràcies!
Quin móbil fas servir Airald? i el suport on es pot trobar?
Ara tinc un Samsung A5 2017. El suport me l'he fet jo mateix, imprès en ABS. Marques com Touratech tenen suports més o menys universals que subjecten el mòbil pels cantons. Després hi ha altes que són a prova d'aigua per quan el mòbil no ho és (givi i shad crec que en tenen).

De moment n'estic prou content de tot plegat.

Salut.

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Airald » dg. nov. 26, 2017 3:37 pm

Per exemple... ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Imatge

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Rad » dg. nov. 26, 2017 4:35 pm

Gràcies per la info.

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Lomotard » dg. nov. 26, 2017 9:04 pm

Hola a tothom.

Igual em desmarxo una miqueta des del tema, però ja em perdonareu, però voldria aprofitar que l'Airald sembla de ser un crack amb les aplicacions de mòbil, demanar una aplicació perquè la meva parella em pogui localitzar i saber en tot moment en quin lloc estic desde casa (en el meu cas per Android i com a curiositat també tinc un A5 del 2017 com ell).
Ara tinc instal·lada l'aplicació GAS BIKER però desconec si existeix alguna més recomenable.

Moltes gràcies.

Adéu

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Airald » dg. nov. 26, 2017 9:55 pm

Hola Lomotard,

la manera més fàcil és amb el propi google maps. Ara pots compartir la posició amb qui vulguis, per un periode determinat de temps o per sempre. No està destinada de per si als casos d'emergència però és molt recomanable perquè com que fa servir google maps, que corre al mateix nucli del sistema, és complicat que es pengi. S'hi accedeix des de maps, al menú ubicació compartida. Veus amb qui estàs compartint la ubicació i qui la comparteix amb tu. No cal que l'altra persona comparteixi la seva ubicació perquè tu puguis compartir la teva amb ella. Per veure on és la gent que té la ubicació compartida amb tu només cal clicar l'icone del contacte que vulguis. A diferència de la funcionalitat inicial, ara no pots posar la ubicació que vulguis, si la comparteixes, comparteixes la ubicació real.

Quan aquesta funcionalitat no existia (havia existit al principi i un bon dia ho van treure), vaig instal·larme Alpify (ara Safe365, una aplicació andorrana, per cert). Aquesta app és capaç d'enviar una senyal d'emergència que contacta directament el 112. A més, genera un registre als serviors d'alpify. D'aquesta manera, encara que el mòbil es quedi sense cobertura o bateria es pot saber quina ha estat la darrera posició coneguda sense haver de demanar-ho a les operadores telefòniques (que de ben segur és un procediment més lent). A l'app li pots definir qui son els teus "protectors", que son contactes que en quan vulguin poden donar l'alerta. Es pot configurar perquè enregistri les coordenades en més o menys freqüència. També pots fer-la servir de tracklog i compartir l'enllaç en temps real, així poden veure on ets i per on has passat.

L'app és gratuïta, tot i que està previst que en un futur incorpori funcionalitats de pagament.


Salut.

PS: d'apps n'he provat moltes, però sempre hi ha gent que n'ha provat d'altres, potser millors i tot.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Napoleon » dl. nov. 27, 2017 4:21 pm

C*ll*ns -sorry Es que en sabeu un munt :aplaudiment :aplaudiment
Jo tampoc vaig en BMW

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Marc » dl. nov. 27, 2017 7:07 pm

Lomotard ha escrit:Hola a tothom.

Igual em desmarxo una miqueta des del tema, però ja em perdonareu, però voldria aprofitar que l'Airald sembla de ser un crack amb les aplicacions de mòbil, demanar una aplicació perquè la meva parella em pogui localitzar i saber en tot moment en quin lloc estic desde casa (en el meu cas per Android i com a curiositat també tinc un A5 del 2017 com ell).
Ara tinc instal·lada l'aplicació GAS BIKER però desconec si existeix alguna més recomenable.

Moltes gràcies.

Adéu
A mi la que m'agrada més és Safe365 d'Alpify, que a més de compartir la teva ubicació amb qui vulguis (els teus "protectors"), et permet enviar la teva ubicació al 112 apretant un sol botó a l'aplicació en cas que tinguis un accident. Quan faig esport tot sol per la muntanya, sempre em sembla que vaig més protegit. És una app gratuïta.

Durant molt temps també he fet servir el Runtastic, que fins i tot dibuixa la teva ruta sobre un mapa perquè qui et segueix vegi per on has passat. Aquesta app és de pagament si vols la funció del seguiment (bé, almenys era així fa un temps) i la veritat és que és sobretot per a esportistes, però fa el mateix servei si vas en moto, camines, o vas fent la vertical. -grin

Això per no parlar de les bàsiques que ja de sèrie van en els mòbils, com l'app Amics que posa Apple a tots els iPhone. Fins i tot whatsapp et deixa definir a qui vols que enviï la teva ubicació periòdicament.

N'hi ha una pila! Això sí, moltes d'elles es poleixen la bateria que dóna gust. L'app Amics de l'iPhone és l'única que no he notat res en consum d'energia.

Que vagi bé!

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Airald » dl. des. 04, 2017 7:17 am

La ruta d'ahir (pels volts de Montserrat) la vaig fer amb TomTom. A priori, no per res més que pel fet que al Copilot hi faltava una carretera (les rutes passen per "carreteres" que de vegades es podria dir que son camins asfaltats, que per cert, m'encanten). No és que l'interface i el joc de colors del TomTom m'agradi molt però va molt bé.

Repeteixo lo de la facilitat per crear o importar i sincronitzar les rutes al mòbil. Però el que més m'ha agradat i sorprès i tot és que partint d'una ruta importada, que està feta a base d'un track amb un número més gran o més petit de punts (pot ser molt gran que no passa res!), el mydrive s'ho passa al seu format en un tres i no res. A més a més, les rutes no son sempre com diu el track, ja sigui perquè el que es penja és algo aproximat o bé perquè a darrera hora es facin canvis pel motiu que sigui. Ahir va passar axiò, vaig estar "seguint" la ruta exactament amb el tomtom fins que de cop i volta, la "senyora del gps" (si, hi porto una dona que es diu igual que la meva, així normalment li faig més cas) va dir que no era per allà. Va estar uns quants km intentant fer-me donar la volta, però quan vam tornar al track, el va continuar des d'allà, cosa que em va sorprendre.

Així doncs, un argument més a favor del TomTom (gràcies Johan88 per recomanar-lo)


Salut.

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Airald » dc. des. 06, 2017 4:24 pm

Una altra app que fa anys que faig servir (en diferents variants) es setting profiles. És una cosa a priori tan simple que canvia diversos ajustaments del mòbil en determinades situacions.

Què canvia? Els volums, melodies, i força coses més.

Una cosa tan tonta com portar el navegador i adonar-se que el volum està tan baix que no podem sentir les indicacions ja no passarà més. Canvis en la lluminositat, i la majoria d'ajustaments poden ser modificats automàticament.

D'una banda podem crear perfils i de l'altra normes que faran que automàticament s'activi un o altre perfil. Per exemple, al detectar la connexió a un cert dispositiu bluetooth, un punt d'accés wifi o un horari.

Pots fer que el volum pugi quan vas en moto, torni a un nivell mig en acabat i que estigui molt baix durant la nit.

N'hi ha moltes que fan el mateix, aquesta és la que duc actualment, hi ha versió gratuïta i de pagament, per poc més d'un euro si mal no recordo.


Salut

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Imatge

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: Navegador al mòbil

Entrada Autor: Johan88 » dg. des. 10, 2017 12:08 pm

Marc ha escrit:
Lomotard ha escrit:Hola a tothom.

Igual em desmarxo una miqueta des del tema, però ja em perdonareu, però voldria aprofitar que l'Airald sembla de ser un crack amb les aplicacions de mòbil, demanar una aplicació perquè la meva parella em pogui localitzar i saber en tot moment en quin lloc estic desde casa (en el meu cas per Android i com a curiositat també tinc un A5 del 2017 com ell).
Ara tinc instal·lada l'aplicació GAS BIKER però desconec si existeix alguna més recomenable.

Moltes gràcies.

Adéu
A mi la que m'agrada més és Safe365 d'Alpify, que a més de compartir la teva ubicació amb qui vulguis (els teus "protectors"), et permet enviar la teva ubicació al 112 apretant un sol botó a l'aplicació en cas que tinguis un accident. Quan faig esport tot sol per la muntanya, sempre em sembla que vaig més protegit. És una app gratuïta.

Durant molt temps també he fet servir el Runtastic, que fins i tot dibuixa la teva ruta sobre un mapa perquè qui et segueix vegi per on has passat. Aquesta app és de pagament si vols la funció del seguiment (bé, almenys era així fa un temps) i la veritat és que és sobretot per a esportistes, però fa el mateix servei si vas en moto, camines, o vas fent la vertical. -grin

Això per no parlar de les bàsiques que ja de sèrie van en els mòbils, com l'app Amics que posa Apple a tots els iPhone. Fins i tot whatsapp et deixa definir a qui vols que enviï la teva ubicació periòdicament.

N'hi ha una pila! Això sí, moltes d'elles es poleixen la bateria que dóna gust. L'app Amics de l'iPhone és l'única que no he notat res en consum d'energia.

Que vagi bé!
+1, bona app la de safe365, el teu protector pot veure en tot moment on ets en obrir la app.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Respon

Torna a “El Racó del GPS”