Moderadors: 650X, Kinder, Minina
Doncs s'haurà de provar!Johan88 ha escrit:Els millors navegadors per la moto per Android per mi són:
TomTom: pots importar les rutes fetes amb altres programes que després diré, i seguir-les amb instruccions per veu.
TomTom my drive: crea la ruta on vols anar, et fa un circuït i tot per motos, pots triar si vols moltes corbes, moltíssimes o poques, si vols pasar per molts altitud o no... És una pasada crea rutas molt molt bones, recomano que la proveu, després pots o importar el GPX i posar-lo a qualsevol app o sincronitzar la ruta amb el Tomtom. El millor és que pots fer el que volguis desde el PC, modificar-la al teu gust...
OsmAnd: navegador GPS per veu i mapas gratuïts, es perfecte per afegir els GPX i que et faci el guiament per veu.
Calimoto: un GPS creat exclusivament per motos guiat per veu, crea rutes o circuïts pensats per nosaltres, rutes excitants per corbes etc.
Per crear només rutes:
WeRide: crea punt per punt la ruta que vols fer, afegeix parades i punts interessants... Després exporta el GPX i importar-li la app que volguis.
MyRutes: per mi molt millor que la anterior, et guarda les rutes online, pots fer rutes per cotxe/moto, bici... Et deixa també exportar el GPX, per després fer-lo servir om volguis.
N'hi ha més, però per mi aquests són els millors.
Enviado desde mi ZTE BLADE A610 mediante Tapatalk
Airald ha escrit:Amb el mòbil només haurem de posar un dispositiu a lloc, que a mes és força més petit que qualsevol navegador. Baixarem de la moto, i cap a la butxaca.
El mobil es IP68. Pot estar a un metre sota l'aigua durant com a mínim mitja hora. Per tant, plovent s'hi pot passar tan temps com vulguis.James Bond ha escrit:Airald ha escrit:Amb el mòbil només haurem de posar un dispositiu a lloc, que a mes és força més petit que qualsevol navegador. Baixarem de la moto, i cap a la butxaca.
I quan plou ?
Al meu Tomtom Rider 2, que tinc des del 2007, hi han caigut decenes de litres d'aigua, i plovent i tot, m'ha dut sempre a lloc i encara funciona perfectament.
Vsssssssss
007
Ara tinc un Samsung A5 2017. El suport me l'he fet jo mateix, imprès en ABS. Marques com Touratech tenen suports més o menys universals que subjecten el mòbil pels cantons. Després hi ha altes que són a prova d'aigua per quan el mòbil no ho és (givi i shad crec que en tenen).Rad ha escrit:Molt interessant tot plegat. Gràcies!
Quin móbil fas servir Airald? i el suport on es pot trobar?
Lomotard ha escrit:Hola a tothom.
Igual em desmarxo una miqueta des del tema, però ja em perdonareu, però voldria aprofitar que l'Airald sembla de ser un crack amb les aplicacions de mòbil, demanar una aplicació perquè la meva parella em pogui localitzar i saber en tot moment en quin lloc estic desde casa (en el meu cas per Android i com a curiositat també tinc un A5 del 2017 com ell).
Ara tinc instal·lada l'aplicació GAS BIKER però desconec si existeix alguna més recomenable.
Moltes gràcies.
Adéu
Marc ha escrit:Lomotard ha escrit:Hola a tothom.
Igual em desmarxo una miqueta des del tema, però ja em perdonareu, però voldria aprofitar que l'Airald sembla de ser un crack amb les aplicacions de mòbil, demanar una aplicació perquè la meva parella em pogui localitzar i saber en tot moment en quin lloc estic desde casa (en el meu cas per Android i com a curiositat també tinc un A5 del 2017 com ell).
Ara tinc instal·lada l'aplicació GAS BIKER però desconec si existeix alguna més recomenable.
Moltes gràcies.
Adéu
A mi la que m'agrada més és Safe365 d'Alpify, que a més de compartir la teva ubicació amb qui vulguis (els teus "protectors"), et permet enviar la teva ubicació al 112 apretant un sol botó a l'aplicació en cas que tinguis un accident. Quan faig esport tot sol per la muntanya, sempre em sembla que vaig més protegit. És una app gratuïta.
Durant molt temps també he fet servir el Runtastic, que fins i tot dibuixa la teva ruta sobre un mapa perquè qui et segueix vegi per on has passat. Aquesta app és de pagament si vols la funció del seguiment (bé, almenys era així fa un temps) i la veritat és que és sobretot per a esportistes, però fa el mateix servei si vas en moto, camines, o vas fent la vertical.![]()
Això per no parlar de les bàsiques que ja de sèrie van en els mòbils, com l'app Amics que posa Apple a tots els iPhone. Fins i tot whatsapp et deixa definir a qui vols que enviï la teva ubicació periòdicament.
N'hi ha una pila! Això sí, moltes d'elles es poleixen la bateria que dóna gust. L'app Amics de l'iPhone és l'única que no he notat res en consum d'energia.
Que vagi bé!
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants