RIDER1000 2018

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dj. gen. 11, 2018 5:18 pm

Billy_Joe ha escrit:Sí que són provisionals, però en les anteriors edicions només han canviat lleugerament un parell. En el meu cas, prefereixo posar-los i després si cal corregir aquells que no siguin del tot exactes. Des fet, fins ara mai he fet tot el recorregut en una sola ruta, jo sempre els faig punt a punt, que em va millor. No he fet servir mai encara el Garmin, fins ara tenia un TomTom i així m’anava millor.
En quan pugui provaré la ruta, igual és com tu dius, però lels cops que ho he fet així, quan et sorties de la ruta, recalculava i adéu ruta.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
A això és un tema a part, ara poder si t'entenc.

Jo sempre que he fet servir tan el Tomtom com el Osmand, si et surts de la ruta et fa tornar, no recalcula si es el que vols dir, sempre que m'he equivocat diria que sempre m'ha fet tornat al punt on m'he sortit o màxim uns metres després (un tancant per exemple o una sortida de una autovia...) de fet, aquest disapte faré la proba de nou i en tot cas ho comentaré.

Si es necessari puc pujar la ruta amb els punts que diuen, tinc els 2 GPX fets, un net com el que hi ha pujat, i un amb els punts oficials.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dj. gen. 11, 2018 5:25 pm

Johan88 ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:Sí que són provisionals, però en les anteriors edicions només han canviat lleugerament un parell. En el meu cas, prefereixo posar-los i després si cal corregir aquells que no siguin del tot exactes. Des fet, fins ara mai he fet tot el recorregut en una sola ruta, jo sempre els faig punt a punt, que em va millor. No he fet servir mai encara el Garmin, fins ara tenia un TomTom i així m’anava millor.
En quan pugui provaré la ruta, igual és com tu dius, però lels cops que ho he fet així, quan et sorties de la ruta, recalculava i adéu ruta.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
A això és un tema a part, ara poder si t'entenc.

Jo sempre que he fet servir tan el Tomtom com el Osmand, si et surts de la ruta et fa tornar, no recalcula si es el que vols dir, sempre que m'he equivocat diria que sempre m'ha fet tornat al punt on m'he sortit o màxim uns metres després (un tancant per exemple o una sortida de una autovia...) de fet, aquest disapte faré la proba de nou i en tot cas ho comentaré.

Si es necessari puc pujar la ruta amb els punts que diuen, tinc els 2 GPX fets, un net com el que hi ha pujat, i un amb els punts oficials.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Jo diria que el tomtom no recalcula, intenta que vagis al punt que ell creu millor per reprendre la ruta però si no li fas cas i enllaces més endevant, un cop veu que ets més aprop d'un altre punt per enllaçar la ruta, et fa seguir des d'allà.

El que suposo es que si li has posat punts d'aturada no deixarà que te'n saltis cap, que per la rider ja és la gràcia.

El que no se es com passar una ruta al tomtom Android amb punts d'aturada i altres que només són per forçar que vagis per un cert lloc.


Salut

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. gen. 11, 2018 5:54 pm

Johan88 ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:Sí que són provisionals, però en les anteriors edicions només han canviat lleugerament un parell. En el meu cas, prefereixo posar-los i després si cal corregir aquells que no siguin del tot exactes. Des fet, fins ara mai he fet tot el recorregut en una sola ruta, jo sempre els faig punt a punt, que em va millor. No he fet servir mai encara el Garmin, fins ara tenia un TomTom i així m’anava millor.
En quan pugui provaré la ruta, igual és com tu dius, però lels cops que ho he fet així, quan et sorties de la ruta, recalculava i adéu ruta.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
A això és un tema a part, ara poder si t'entenc.

Jo sempre que he fet servir tan el Tomtom com el Osmand, si et surts de la ruta et fa tornar, no recalcula si es el que vols dir, sempre que m'he equivocat diria que sempre m'ha fet tornat al punt on m'he sortit o màxim uns metres després (un tancant per exemple o una sortida de una autovia...) de fet, aquest disapte faré la proba de nou i en tot cas ho comentaré.

Si es necessari puc pujar la ruta amb els punts que diuen, tinc els 2 GPX fets, un net com el que hi ha pujat, i un amb els punts oficials.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Perfecte, ja ens anirem comentant. Se que amb el Garmin tenia també el problema que perdia el camí si et sorties de la ruta, però en aquesta darrera actualització, entre d'altres coses, han arreglat això i ara sí que segueix la ruta marcada després d'una variació.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. gen. 11, 2018 8:18 pm



Aquests són el enllaços amb els comentaris del Xavier Fàbregas que comparteixo perquè em semblen interessants.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » dv. gen. 12, 2018 1:42 am

Bones, abans de anar al sobre, vull mostrar-vos els punts que la ruta de wikiloc te (encara que no els mostri wikiloc ni el GPS et digui que es el següent punt)

Com podeu veure la ruta te més de 8000 punts on obligarà al GPS a seguir la ruta.

Com he comentat anteriorment, si amb surto de la ruta el GPS intenta tornar-me al mes aviat possible de nou al traçat.

Aquí es poden veure per exemple.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. gen. 12, 2018 7:49 am

En la primera Rider1000 ho vaig fer així portant l’app de TomTom al mòbil, i a la que perdia un punt, em demanava de girar i tornar per passar pel punt que segons ell m’havia saltat. Per exemple, un punt en la ruta està a l’esquerra d’una gran rotonda, doncs el TomTom em volia fer donar tota la volta per passar per aquell punt, i així en molts altres, per lo que vaig decidir posar només els punts que impedeixin el recàlcul de la ruta per part del navegador. En la Transpirenaica d’aquest estiu em va anar perfecte, i va seguir la ruta exacte. Ho provaré com tu dius amb el Garmin i a veure que tal.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dv. gen. 12, 2018 7:59 am

Billy_Joe ha escrit:En la primera Rider1000 ho vaig fer així portant l’app de TomTom al mòbil, i a la que perdia un punt, em demanava de girar i tornar per passar pel punt que segons ell m’havia saltat. Per exemple, un punt en la ruta està a l’esquerra d’una gran rotonda, doncs el TomTom em volia fer donar tota la volta per passar per aquell punt, i així en molts altres, per lo que vaig decidir posar només els punts que impedeixin el recàlcul de la ruta per part del navegador. En la Transpirenaica d’aquest estiu em va anar perfecte, i va seguir la ruta exacte. Ho provaré com tu dius amb el Garmin i a veure que tal.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Hola,

com fas que el tomtom t'avisi només als punts que li dius i no pas a tots els que has posat per tal de portar la ruta per on tu vols?

A mi el tomtom em porta per on vull i com diu el Johan88 et torna a la ruta de la manera més fàcil si t'en desvies però no se com fer per diferenciar un punt de pas en el que vull parar o un que simplement el poso per fer que passi per allà. També seria interessant poder fer aparèixer comentaris del waypoint en pantalla, per exemple, "punt de control 1" o coses com "mirador a 500 m"... a l'estil del que es pot fer amb els navegadors "de muntanya".


Salut

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Johan88 » ds. gen. 13, 2018 4:53 pm

La d'aquest any no se si es podrà portar al tomtom.

Avui hem fet els 2 primers trams, i el final he fet servir OsmAnd, m'ha guiat sense problemes però el tomtom no fa la ruta, diu que no hi ha ruta posible al intentar crear t a el primer com el segon tram, una pena.
Tot i que es normal, hem passar per unes carreteres que si n'hi ha gaires així, el dia de fer-la no la faré pas.
Tot i així a trams els faré amb un company de sortides que ell si que les farà.

Hauré de fer servir el Osmand.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. gen. 13, 2018 7:01 pm

Airald ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:En la primera Rider1000 ho vaig fer així portant l’app de TomTom al mòbil, i a la que perdia un punt, em demanava de girar i tornar per passar pel punt que segons ell m’havia saltat. Per exemple, un punt en la ruta està a l’esquerra d’una gran rotonda, doncs el TomTom em volia fer donar tota la volta per passar per aquell punt, i així en molts altres, per lo que vaig decidir posar només els punts que impedeixin el recàlcul de la ruta per part del navegador. En la Transpirenaica d’aquest estiu em va anar perfecte, i va seguir la ruta exacte. Ho provaré com tu dius amb el Garmin i a veure que tal.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Hola,

com fas que el tomtom t'avisi només als punts que li dius i no pas a tots els que has posat per tal de portar la ruta per on tu vols?

A mi el tomtom em porta per on vull i com diu el Johan88 et torna a la ruta de la manera més fàcil si t'en desvies però no se com fer per diferenciar un punt de pas en el que vull parar o un que simplement el poso per fer que passi per allà. També seria interessant poder fer aparèixer comentaris del waypoint en pantalla, per exemple, "punt de control 1" o coses com "mirador a 500 m"... a l'estil del que es pot fer amb els navegadors "de muntanya".


Salut
He tornat a instal·lar el Tyre per mirar-ho, primer marques els punts de pas, i després sobre els que vols que t’avisi, cliques sobre del llistat esquerra i et sortirà el menú contextual. Quan poses el ratolí a sobre del punt on hi ha les coordenades, et sortirà “es converteixen en destinació “ i si cliques veuràs que et surt com a destí i te’l indicarà.
Espero haver-me explicat, tampoc és que tingui molta experiència en això
Salut


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » ds. gen. 13, 2018 8:07 pm

Billy_Joe ha escrit:
Airald ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:En la primera Rider1000 ho vaig fer així portant l’app de TomTom al mòbil, i a la que perdia un punt, em demanava de girar i tornar per passar pel punt que segons ell m’havia saltat. Per exemple, un punt en la ruta està a l’esquerra d’una gran rotonda, doncs el TomTom em volia fer donar tota la volta per passar per aquell punt, i així en molts altres, per lo que vaig decidir posar només els punts que impedeixin el recàlcul de la ruta per part del navegador. En la Transpirenaica d’aquest estiu em va anar perfecte, i va seguir la ruta exacte. Ho provaré com tu dius amb el Garmin i a veure que tal.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Hola,

com fas que el tomtom t'avisi només als punts que li dius i no pas a tots els que has posat per tal de portar la ruta per on tu vols?

A mi el tomtom em porta per on vull i com diu el Johan88 et torna a la ruta de la manera més fàcil si t'en desvies però no se com fer per diferenciar un punt de pas en el que vull parar o un que simplement el poso per fer que passi per allà. També seria interessant poder fer aparèixer comentaris del waypoint en pantalla, per exemple, "punt de control 1" o coses com "mirador a 500 m"... a l'estil del que es pot fer amb els navegadors "de muntanya".


Salut
He tornat a instal·lar el Tyre per mirar-ho, primer marques els punts de pas, i després sobre els que vols que t’avisi, cliques sobre del llistat esquerra i et sortirà el menú contextual. Quan poses el ratolí a sobre del punt on hi ha les coordenades, et sortirà “es converteixen en destinació “ i si cliques veuràs que et surt com a destí i te’l indicarà.
Espero haver-me explicat, tampoc és que tingui molta experiència en això
Salut


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Moltes gràcies!

Després ho provaré.


Salut.

Enviat des del meu SM-A520F usant Tapatalk
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dg. gen. 14, 2018 6:57 pm

Billy_Joe ha escrit:
Airald ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:En la primera Rider1000 ho vaig fer així portant l’app de TomTom al mòbil, i a la que perdia un punt, em demanava de girar i tornar per passar pel punt que segons ell m’havia saltat. Per exemple, un punt en la ruta està a l’esquerra d’una gran rotonda, doncs el TomTom em volia fer donar tota la volta per passar per aquell punt, i així en molts altres, per lo que vaig decidir posar només els punts que impedeixin el recàlcul de la ruta per part del navegador. En la Transpirenaica d’aquest estiu em va anar perfecte, i va seguir la ruta exacte. Ho provaré com tu dius amb el Garmin i a veure que tal.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Hola,

com fas que el tomtom t'avisi només als punts que li dius i no pas a tots els que has posat per tal de portar la ruta per on tu vols?

A mi el tomtom em porta per on vull i com diu el Johan88 et torna a la ruta de la manera més fàcil si t'en desvies però no se com fer per diferenciar un punt de pas en el que vull parar o un que simplement el poso per fer que passi per allà. També seria interessant poder fer aparèixer comentaris del waypoint en pantalla, per exemple, "punt de control 1" o coses com "mirador a 500 m"... a l'estil del que es pot fer amb els navegadors "de muntanya".


Salut
He tornat a instal·lar el Tyre per mirar-ho, primer marques els punts de pas, i després sobre els que vols que t’avisi, cliques sobre del llistat esquerra i et sortirà el menú contextual. Quan poses el ratolí a sobre del punt on hi ha les coordenades, et sortirà “es converteixen en destinació “ i si cliques veuràs que et surt com a destí i te’l indicarà.
Espero haver-me explicat, tampoc és que tingui molta experiència en això
Salut


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El que comentes és així. A la dreta dels punts li pots dir si és un punt de pas o bé t'ha d'avisar. Al mapa al tyre es mostra l'icone correctament, si exporto el fitxer itn, veig que a cada punt hi posa un identificador de tipus (0 pels de pas i 2 pels d'aturada). Però al carregar-ho al tomtom no ho té en compte. Jo li carrego amb l'icone "copiar al tomtom".

No he trobat la manera de carregar directament el fitxer itn, si és que es pot.

Una altra manera que havia pensat és creant un joc de PDI amb els punts d'aturada i fer que avisi dels PDI, però tampoc veig com fer-ho. Si que creo un joc de PDI i me'ls passa al tomtom automàticament, els puc veure al mapa però no trobo enlloc a on fer que avisi com si fossin radars.

Una opció menys elegant seria dur els waypoints en un altra app tipus twonav o un simple avisador de radars...

Seguiré buscant.


Salut

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. gen. 14, 2018 8:04 pm

Airald ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:
Airald ha escrit:
Hola,

com fas que el tomtom t'avisi només als punts que li dius i no pas a tots els que has posat per tal de portar la ruta per on tu vols?

A mi el tomtom em porta per on vull i com diu el Johan88 et torna a la ruta de la manera més fàcil si t'en desvies però no se com fer per diferenciar un punt de pas en el que vull parar o un que simplement el poso per fer que passi per allà. També seria interessant poder fer aparèixer comentaris del waypoint en pantalla, per exemple, "punt de control 1" o coses com "mirador a 500 m"... a l'estil del que es pot fer amb els navegadors "de muntanya".


Salut
He tornat a instal·lar el Tyre per mirar-ho, primer marques els punts de pas, i després sobre els que vols que t’avisi, cliques sobre del llistat esquerra i et sortirà el menú contextual. Quan poses el ratolí a sobre del punt on hi ha les coordenades, et sortirà “es converteixen en destinació “ i si cliques veuràs que et surt com a destí i te’l indicarà.
Espero haver-me explicat, tampoc és que tingui molta experiència en això
Salut


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El que comentes és així. A la dreta dels punts li pots dir si és un punt de pas o bé t'ha d'avisar. Al mapa al tyre es mostra l'icone correctament, si exporto el fitxer itn, veig que a cada punt hi posa un identificador de tipus (0 pels de pas i 2 pels d'aturada). Però al carregar-ho al tomtom no ho té en compte. Jo li carrego amb l'icone "copiar al tomtom".

No he trobat la manera de carregar directament el fitxer itn, si és que es pot.

Una altra manera que havia pensat és creant un joc de PDI amb els punts d'aturada i fer que avisi dels PDI, però tampoc veig com fer-ho. Si que creo un joc de PDI i me'ls passa al tomtom automàticament, els puc veure al mapa però no trobo enlloc a on fer que avisi com si fossin radars.

Una opció menys elegant seria dur els waypoints en un altra app tipus twonav o un simple avisador de radars...

Seguiré buscant.


Salut
no puc fer proves perquè ja no tinc el Tomtom, però ho miraré a veure si dono amb com fer-ho. Però recordo que amb el meu si que ho feia.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dg. gen. 14, 2018 8:18 pm

És possible que amb versions anteriors es pogués fer. He trobat info d'opcions que ja no estan als menus de tomtom. Quan van fer el canvi al GO, a banda de posar els icones tots del mateix color (lo bé que anava abans per diferenciar-los més ràpid...) crec que li van treure funcionalitats.


Salut.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. gen. 14, 2018 9:02 pm

Airald ha escrit:És possible que amb versions anteriors es pogués fer. He trobat info d'opcions que ja no estan als menus de tomtom. Quan van fer el canvi al GO, a banda de posar els icones tots del mateix color (lo bé que anava abans per diferenciar-los més ràpid...) crec que li van treure funcionalitats.


Salut.
Podria ser, no és el primer que ho diu.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Siono1000 » dc. gen. 17, 2018 11:20 pm

Si les carreteres no estan al mapa del GPS TomTom,ja li podeu anar posant punts de pas que ell us farà anar per les seves carreteres.
Si voleu que us aturi a cada control només heu de posar-los com a punts d'arribada. Una sola ruta pot tenir diversos punts d'arribada i només cal un cop assolits tornar a carregar la ruta complerta perquè ens porti al seguent punt d'arribada. I aixis anar fent fins completar-la.
El problema greu en el TomTom es sinó té les carreteres al seu mapa. S'ha de saber quant no cal fer-li cas per aquest tema.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Siono1000 » dc. gen. 17, 2018 11:37 pm

Una altra opció per seguir un Trak al 100% sense marge d'error, és fer servir el TTmapps amb el trak carregat. Tot i que no ens guiarà, si que ens pot dir de forma visual a través del mapa si el seguim o no. I amb una opció ens pot avisar de forma sonora si ens en separem els metres que nosaltres li posem del trak.
De totes formes cal memoritzar la ruta i també fer-ne una guia sobre paper. A mi l'any passat la base carregadora del GPs va fallar-me i en vaig quedar sense GPS a partir del primer control. vaig tenir molts problemes per recordar a on eren els controls i per on calia anar-hi.Per llocs coneguts no hi ha gaires problemes, però en llocs desconeguts fa que facis forces voltes o tinguis de seguir a gent que tampoc sap a on va i en una ruta de 1000 km fa que s'allargui massa el tema.

Si tot va bé aquest any intentaré repetir la RIDER.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Airald » dj. gen. 18, 2018 7:43 am

El programa que de moment crec que és el més adeqüat per aquests casos és l'OsmAnd (en Johan88 en va parlar o recomanar en no se quin post). Li pots carregar un track GPX i a més de mostrar-lo en pantalla et guia amb instruccions. Com es pot veure en el seu nom, funciona en base a mapes OpenStreetMaps, tot i que se li pot introduir qualsevol servidor de mapes.

És cert que les indicacions que et fa no son tan clares com un altre navegador al que li introdueixes l'adreça. Pots posar un track en GPX i si a més li has posat els teus "Preferits" et va avisant quan ets aprop (dins el radi especificat).

A banda dels preferits també es poden posar un altre mena de fita (te la marca amb una banderola, li diu "marcador de mapa"). Aquestes te les va indicant a dalt de la pantalla amb el nom que tingui (ja sigui el de la via o el que li hagis canviat), i a banda de posar una fletxa que indica cap a on és, et diu la distància que falta. A sota et surt la següent fita, una mica més petita. El que crec que no fa és avisar per veu de les fites, encara no ho he investigat del tot, però hi pots posar un punt d'interès al mateix lloc i llestos.

Em falta veure com crear els PDI i les fites des del PC però crec que serà molt útil per coses així.
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Salut

Avatar de l’usuari
DeuBCN
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: ds. març 03, 2007 1:44 pm

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: DeuBCN » dv. gen. 19, 2018 11:43 am

collons ... amb el Navigator no em sembla tan dificil.

Si que es veritat que aquest any hi son dos o tres trams que no surten, pero no tenen perdua poses un waypoint al inici y final del tram y el reste es seguir el camí.
Imatge

Anton
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dt. març 17, 2015 7:53 am
Ubicació: Lleida

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Anton » dv. gen. 19, 2018 11:58 am

I a banda de totes aquestes qüestions tècniques, no trobeu que això de la Rider1000 està degenerant una mica?

M'explico: l'altre dia vam sortir a recòrrer els tres primers trams, i al primer -baixant cap a Saló- hi ha un boci sense asfalt, i/o amb molta gravilla (una moto d'un grup davant nostre es va sortir en una corba). I al tercer tram, sortint de Llorà, un altre bocí més llarg de pista en no massa bon estat. No veig les 850 motos de la Rider1000 i les 1000 de la Rider500 passant per allà, sense comprometre la seguretat dels participans. A més, t'ho venen com a "apte per qualsevol moto"...

Sí, ja sé que ningú t'obliga -al menys fins ara- a seguir la ruta que ells proposen, i que pots seguir traçats més còmodes, curts i senzills però, llavors, quin sentit té apuntar-se a la Rider1000 per acabar-ne fent 800?????

No ho sé, no ho veig clar. M'encanta la Rider perquè ens descobreixen llocs del nostre país que d'altra manera probablement no decubririra, i n'he fet 3 edicions, tot i que dos d'elles pel meu compte, setmanes abans del dia oficial. Però la d'aquest any no la veig clara, no sé...

Que en penseu?

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2018

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 19, 2018 12:08 pm

ja que demanes que en pensem,et dire que com cada any,si el cami a escollir es lliure eleccio,hi han trams que es retallaran per pur sentit comu,per exemple aquest https://www.google.es/maps/place/C-55,+ ... d1.7097865 no crec logic fer creuar a traves del illot que ensenyo a la foto 1850 motos cap a l'esquerra per una C55 amb tot el perill que hi ha per seguir un recorregut,mes quan alguns ''incauts'' faran la pirula creuan directament i t'asseguro que els senyors de la llei i el ordre estaran esperant (com habitualment) als que van a las tres empreses que hi han cami amunt,la veritat es que aquest any han dissenyat un recorregut laborios de seguir pero sense gaire gracia de fer, no se com ho veieu pero ni anar a fer las previes fa ''tilin''
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”