La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels cli

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 23, 2018 6:33 pm

aquests dies he tingut la oportrunitat de tastar una nova trail,per confusio i no per saber on em posava en la inscripcio vaig posar: modo de pilotaje...AGIL....i d'aquesta manera vaig fer tota la prova per caminots,fangueres,pedrerals en el cami que no trialeres,vaig creuar un riu i ademes vaig pasar un bassal que en superar-lo tenia una pujada amb una rebaba que em va fer aturar i em van tenir que empenyer per sortir del forat que havia fet amb la roda de radere,em va agradar i molt i haig de dir que amb la electronica anava per tot aixo que he explicat com si anes per carretera (amb prudencia aixo si) dels que anavem 3 van caure trencant fins i tot els retrovisors,jo no.....realment si no s'embrutes la roba com s'embruta potser mi tiraria cap aquesta modalitat.

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: La farsa de les Maxi Trail, o la mala interpretació dels

Entrada Autor: Jordi » ds. març 24, 2018 9:56 am

Kpeps ha escrit:aquests dies he tingut la oportrunitat de tastar una nova trail,per confusio i no per saber on em posava en la inscripcio vaig posar: modo de pilotaje...AGIL....i d'aquesta manera vaig fer tota la prova per caminots,fangueres,pedrerals en el cami que no trialeres,vaig creuar un riu i ademes vaig pasar un bassal que en superar-lo tenia una pujada amb una rebaba que em va fer aturar i em van tenir que empenyer per sortir del forat que havia fet amb la roda de radere,em va agradar i molt i haig de dir que amb la electronica anava per tot aixo que he explicat com si anes per carretera (amb prudencia aixo si) dels que anavem 3 van caure trencant fins i tot els retrovisors,jo no.....realment si no s'embrutes la roba com s'embruta potser mi tiraria cap aquesta modalitat.
Jo ho vaig practicar molt de temps, i realment és una experiència molt divertida però a la muntanya s'acaba anant molt depresa per indrets on arbres, roques i barrancs son massa aprop. Pels camins, NINGÚ respecta la seva dreta i mai saps si darrera un revolt t'hi trobaràs una bestiola, un 4x4, un quad o un endurero en plan "raid" (al menys, pel soroll, els sents des de tres-cents metres enllà), bicicletes, criatures, excursionistes (alguns amb un farcell ben ple de pedres i molta punteria).....

Per practicar esport de risc, millor fer "puenting".

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “General”