bluethoot

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

bluethoot

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 05, 2018 10:49 am

bon dia a totes.
us faig una pregunta que potser es una mica xorra, resulta que el intercomunicador del casc no em funciona,no se si es que sencillament s'ha deixat anar un cable o el que sigui pero el cas es que no funciona el altaveu i no sento les indicacions del navy.
com no tinc ganes de desmontar-lo aqui va la pregunta,coneixeu si hi ha algun aparell que no ocupi gaire i pugui conectar al aparell per sentir las indicacions , no vull parlar amb ningu ni res -clapping -clapping -clapping , nomes vull sentir -fisch -fisch
Imatge

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: bluethoot

Entrada Autor: Johan88 » dj. abr. 05, 2018 11:10 am

Mira per eBay, o Amazon, venen recanvis del cablejat, jo ja n'he tingut que canviar el meu i el de la dona, el meu va deixar de funcionar el micro i el de la dona l'altaveu esquerra.

Amb va valdre 12 euros cada recanvi.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: bluethoot

Entrada Autor: Albert » dj. abr. 05, 2018 11:16 am

Holaaaa,

Pep, tal i com ho expliques sembla que només portes un auricular/altaveu al casc i que ha deixat de funcionar.

En qualsevol cas, el mes probable es que sigui algun cable que ha deixat de fer contacte, tal com dius.

No se quina mena d'aparell busques... Un auricular nou? Un cable? Sigui el que sigui hauras de desmuntar el que portes y muntar el nou, no?


-fisch
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: bluethoot

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 05, 2018 11:43 am

si,el que busco es un auricular, es que desmontar no m'atreveixo, a mi em sembla que s'ha fet malbe lo del costat del casc per pujar o baixar el volum que esta un xic desenganxat, el que voldria es un aparell que no ocupes gaire i que tingues un altaveu per sentir la indicacio de gir , la veritat es que no l'he engegat mes de quatre cops, pero es que en la preparacio d ela Rider , m'he donat conta que al no mirar-lo m'he pasat d'uns metres els desviaments i si ho pogues evitar millor que millor.
el casc ja te uns anys i mes igual que aixo quedi montat encara que lo de parlar no serveix per res i em molesta alla al mitg,ho mirare i a veure que faig,gracies.
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: bluethoot

Entrada Autor: Airald » dj. abr. 05, 2018 10:20 pm

Tot el que veig bluetooth és d'aquells petits que es fiquen a la orella o bé molt gran com per encabir-ho dins el casc.

Normalment els cables que van als auriculars son molt fins i es fàcil que es dessoldin. Segurament com diuen serà un problema de cablejat o connector.


Salut.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: bluethoot

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 29, 2018 6:12 pm

disulpeu que no he dit res,al final he solucionat el tema comprant per internet un auricular bluethoot que es posa a l'orella i vincula a la perfeccio al navegador i el mobil, la broma han estat 12,90 € , al ser tan economics no tenen la opcio per pujar el volum pero dintre de tot se sent i fa el servei, a la Rider que era per el que volia no el vaig fer servir :cattimit :cattimit :cattimit
p.d no s'enten que per aquest preu et donin,lo d ela orella,una peça que va directe a un port USB i el carrega,la caixeta que el porta las instruccions i un plastic que embolica lo de la orella ...... aaaahhhh i ademes que vingui de Xina com si fos aqui al costat,ademes un cop arriba de la xina , t'el porten a casa o a la feina......el dia que el portin en drons....segur que estalviem algun euro :riure :riure :riure :riure
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”