Moderadors: 650X, Kinder, Minina
Si, per que no passo això has de fer que et porti per la ruta rápida, si li dius que et porti per curves fa el que vol.Airald ha escrit:La provaré, el kurviger no m'importa bé les rutes amb GPX, encara que li digui que m'importi el track, s'entesta en tornar a traçar amb el seu algorisme.
Moltes gràcies!
Amb cito, he probar la app de galileo, a mi no amb canta el que haig de fer com girar a la dreta o similar, a veure si a vosaltres us guía.Johan88 ha escrit:Si, per que no passo això has de fer que et porti per la ruta rápida, si li dius que et porti per curves fa el que vol.Airald ha escrit:La provaré, el kurviger no m'importa bé les rutes amb GPX, encara que li digui que m'importi el track, s'entesta en tornar a traçar amb el seu algorisme.
Moltes gràcies!
Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk
Hola,Johan88 ha escrit:Vaya, llevors ens queden poques opcions.
Vaig fer aquest post a veure si podeu probar que els enllaços del maps funcionen, a mi si amb suerte igual, poder acabo fen servir el maps i gass.
https://rutas-moterosruteros.blogspot.c ... a.html?m=1
La meva idea era trobar un substitut per el Osmand però no hi ha forma.
El Kurviger vaig parlar amb el seu desarrollador i amb va comentar que aviat estaría l'Espanyol disponible.
Si i no, els GPX que ja tenia fets els vaig importar a la seva web, i després els vaig exportar amb el seu fitxer, per poder seguir bé la ruta es necessari que li diguis de pasar per la ruta més ràpida.Airald ha escrit:Hola,Johan88 ha escrit:Vaya, llevors ens queden poques opcions.
Vaig fer aquest post a veure si podeu probar que els enllaços del maps funcionen, a mi si amb suerte igual, poder acabo fen servir el maps i gass.
https://rutas-moterosruteros.blogspot.c ... a.html?m=1
La meva idea era trobar un substitut per el Osmand però no hi ha forma.
El Kurviger vaig parlar amb el seu desarrollador i amb va comentar que aviat estaría l'Espanyol disponible.
Tots em funcionen bé.
El kurviger no funciona bé si li poses un gpx fet amb una altra aplicació, oi? En vaig provar algun i la ruta s'assemblava com un ou a una patata. Els has de fer amb el seu web potser?
Salut
Johan88 ha escrit:Algú ha fet ja tots els trams?
N'hi ha varis que es millor esquivarlos si es va amb una moto estil R...
El tram final del 8, començament del 9 es terrible.
Enviado desde mi Aquaris U2 mediante Tapatalk
Johan88 ha escrit:I el tram passat Vallfogona, quasi arriban a Ripoll, que s'agafa el trancant a l'esquerra, fins a Santa Maria de Besora, et. Sembla correcte?
Pq a mi amb va sambar un tram dels que considero que no hi haurien de ser.
Kpeps ha escrit:vareu fer molt bona ruta, ja es veu per les fotos que haurem d'apretar les dents![]()
gracies per compartir
![]()
Billy_Joe ha escrit:Una mica de vídeo d'aquest tram de pista fins a Sant Salvador d'Irgo,Watch on youtube.com
Torna a: Rutes, cròniques i viatges
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants