LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Sortides mensuals de l'any 2018

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Kpeps » dc. abr. 11, 2018 10:50 am

edito aquest fil en data 17 de abril

en aquests moments estem rondant els 40 , he trucat al restaurant,si algu es vol apuntar que ho faci sense problema,15 persones mes i podriem anar, em diuen que ja tenien previst que podriem ser mes de 40 si sortia el sol , disculpeu :catBirra :catBirra :catBirra
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 17, 2018 7:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Albert » dc. abr. 11, 2018 11:24 am

Bon dia,

Aquesta mesura ja fa un cert temps que la tenim al cap. Ha arribat el moment d'implantar-la.

No podem comprometre la capacitat total del Restaurant i després dir que no arribem ni a la meitat, no es seriós.

Si arribem a les 40 places que tenim compromeses, les incripcions seguents aniran en funció de la disponibilitat del restaurant.


Espero que arribem als 40!!!!


-ops
Sort,

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Paco64 » dc. abr. 11, 2018 11:31 am

Kpeps ha escrit:Bon dia a tothom, com a organitzador de la sortida , em sembla que el volum de inscrits es un xic minso , no es que em sembli mes o menys, perque tants serem , tants ens entaularem , el que passa es que sent el mes d'abril vaig pensar que hi hauria mes quorum i vaig comprometre casi tot el restaurant, com podeu compendre tampoc es tracta de que el dia 18 els digui que som 25 a aquesta gent i si dissabte 14 no ho veig clar alliberare 40 plaças , enteneu que qui dona la cara soc jo i si el lloc on farem el dinar fos meu no m'agradaria que m'ho fessin.
si algu te res a dir pot fer-ho sense cap problema, pero la decisio ja esta pressa i veient les ultimes sortidas i els assistents que hi han hagut potser es tindria que fer alguna cosa al respecte per no fer anar malament ningu. -good -good -good

p.d. dient aixo no vull que ningu se senti obligat ni molest ni res, jo mateix no puc anar a totes les sortides que m'agradaria per un tema o un altre o sia que..... :catok i no cal dir que tot es reversible,es clar :catBirra :catBirra
Josep, tienes razón y los compañeros han de comprender las razones que das.
Últimamente, la gente espera hasta última hora o incluso fuera de tiempo. Éste tema se toca casi cada año en la KDD, pero no sirve de nada. Me identifico contigo y supongo que todos los que alguna vez han organizado lo harán.
La parte buena es que podríamos buscar restaurantes con menos capacidad, lo que facilitaría muchísimo el tema. O nos espabilamos en apuntarnos o sólo podremos disfrutar de la ruta....

Enviado desde mi Redmi Note 4 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Kpeps » dc. abr. 11, 2018 12:07 pm

Paco64 ha escrit:Josep, tienes razón y los compañeros han de comprender las razones que das.
Últimamente, la gente espera hasta última hora o incluso fuera de tiempo. Éste tema se toca casi cada año en la KDD, pero no sirve de nada. Me identifico contigo y supongo que todos los que alguna vez han organizado lo harán.
La parte buena es que podríamos buscar restaurantes con menos capacidad, lo que facilitaría muchísimo el tema. O nos espabilamos en apuntarnos o sólo podremos disfrutar de la ruta....

Enviado desde mi Redmi Note 4 mediante Tapatalk
si Paco,es aixi,a la ruta que vingui qui vulgui,pero es clar que no pot ser una diferencia tan gran entre el que es demana al restaurant i la realitat, vaig pecar de optimista , gracies per entendre-ho :catBirra :catBirra
lo de buscar restaurants amb menys capacitat crec que es indiferent,el que si que es tindria que fer es comprometres amb menys plaças i si hi han mes apuntats poder reconduir, venim de epoques amb casi 100 apuntats en algunes sortides pero crec que aixo ja ha passat a la historia.
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Airald » dc. abr. 11, 2018 2:23 pm

Potser seria bo tancar abans les inscripcions. De vegades potser pedrem la plaça si no sabem amb temps si hi podrem anar o no, però és cert que no es pot comprometre per un determinat nombre de persones i al final no arribar al 25%


Salut

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Dodo » dc. abr. 11, 2018 3:33 pm

:catcallo :catcallo :catcallo :catcallo
A casa sempre em diuen que he de tenir la boca tancada per no ofendre. :catko
I val més que calli, perquè el senyor del mal caràcter, perdria el seu lloc. :catnono

També crec que s'hauria de posar remei, costa molt organitzar una sortida i no es té en consideració.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Kpeps » dc. abr. 11, 2018 5:22 pm

Dodo ha escrit::catcallo :catcallo :catcallo :catcallo
A casa sempre em diuen que he de tenir la boca tancada per no ofendre. :catko
I val més que calli, perquè el senyor del mal caràcter, perdria el seu lloc. :catnono

També crec que s'hauria de posar remei, costa molt organitzar una sortida i no es té en consideració.

amic Dodo,lo ultim que em de fer es enfadar-nos i menys per una cosa que no hi ha perque, tots els que organitzem de tant en tant una sortida sabem que costa, pero ho fariem ni que fos nomes per un company i tu el primer que ja ens coneixem , del que es tracta es de adequar les inscripcions als restaurants amb una mica de realisme i no fer volar coloms com he fet jo aquest mes, no hi ha que donar mes voltes :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Marc » dc. abr. 11, 2018 11:09 pm

Jo crec que amb el temps que ha fet aquestes últimes setmanes, hi ha molta por a que plogui el dia de la sortida. Segur que a l'estiu, tot això no passa...

Estic d'acord amb l'Airald en tancar les inscripcions una mica abans i forçar a tothom a comprometre's, ajudant a l'organitzador a fer números amb el restaurant amb temps.

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Paco64 » dc. abr. 11, 2018 11:15 pm

El problema es el primer contacto con el rte. Ya no sabes a qué atenerte con la previsión de plazas.

Enviado desde mi Redmi Note 4 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Paco64 » dc. abr. 11, 2018 11:16 pm

Pero además, si la gente se apunta a última hora, se está sufriendo por lo que dice Josep. Es el que organiza el que da la cara.

Enviado desde mi Redmi Note 4 mediante Tapatalk

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Marc » dc. abr. 11, 2018 11:21 pm

Paco64 ha escrit:El problema es el primer contacto con el rte. Ya no sabes a qué atenerte con la previsión de plazas.

Enviado desde mi Redmi Note 4 mediante Tapatalk
Tens raó, ha de costar molt. Si reserves poques places, pot passar que hi hagi gent que no pugui venir. Si en reserves en excés, quedes com el cul amb el restaurant.

Potser el millor és el que ha fet el Kpeps: buscar un lloc raonablement gran però reservar-hi poques places, i si el grup es fa gran, tenir la possibilitat d'augmentar la reserva. I si al final no es pot perquè el restaurant no té espai, doncs mala sort pel que ha arribat l'últim. Ja veuràs com correrem tots a apuntar-nos.

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Paco64 » dc. abr. 11, 2018 11:23 pm

Es difícil el tema de los restaurantes...
No siempre nos encontramos con esas condiciones...

Enviado desde mi Redmi Note 4 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Trencaferro » dj. abr. 12, 2018 3:45 am

Kpeps ha escrit:Bon dia a tothom, com a organitzador de la sortida , em sembla que el volum de inscrits es un xic minso , no es que em sembli mes o menys, perque tants serem , tants ens entaularem , el que passa es que sent el mes d'abril vaig pensar que hi hauria mes quorum i vaig comprometre casi tot el restaurant, com podeu compendre tampoc es tracta de que el dia 18 els digui que som 25 a aquesta gent i si dissabte 14 no ho veig clar alliberare 40 plaças , enteneu que qui dona la cara soc jo i si el lloc on farem el dinar fos meu no m'agradaria que m'ho fessin.
si algu te res a dir pot fer-ho sense cap problema, pero la decisio ja esta pressa i veient les ultimes sortidas i els assistents que hi han hagut potser es tindria que fer alguna cosa al respecte per no fer anar malament ningu. -good -good -good

p.d. dient aixo no vull que ningu se senti obligat ni molest ni res, jo mateix no puc anar a totes les sortides que m'agradaria per un tema o un altre o sia que..... :catok i no cal dir que tot es reversible,es clar :catBirra :catBirra

Hola Josep. A mi quant organitzo la sortida em passa igual, per lo què reservo sempre de 35 a 45 començals. Que som més, doncs ja veurem si hi caben, que no, doncs un altre any de 20 a 25, la questió és millor quedar curt, que malament amb el restaurant i mes quant els conèixes i dones tu la cara.
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 12, 2018 10:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 12, 2018 9:47 am

be,anar mirant el tema , tambe es veritat que aquest abril s'ajunten tres events molt seguits a MTC , aixo fa que els companys es tinguin que ''repartir'' entre una cosa i altre es molta benzina i molts dinars a fora i per alguns sopar i dormir, ho sento pero avui mateix dono avis al restaurant del canvi de reserva a 40 comensals, em sap greu pero es un tema que em preocupa, ens veiem el 22. -sorry -sorry -sorry
p.d si no us fa res als administradors ho podrieu posar en el lloc del anunci de la sortida,gracies. :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 17, 2018 7:23 pm

ho he posat al principi del fil pero per si algu no ho veu,en data 17 de abril

en aquests moments estem rondant els 40 , he trucat al restaurant,si algu es vol apuntar que ho faci sense problema,15 persones mes i podriem anar, em diuen que ja tenien previst que podriem ser mes de 40 si sortia el sol , disculpeu :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Max2
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: dc. nov. 02, 2016 10:37 pm
Ubicació: Manresa

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Max2 » dc. abr. 18, 2018 12:03 am

Max2.
Per la sortida del diumenge serem 2 persones
Xevi i angels

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: LIMITACIO INSCRITS SORTIDA ABRIL.....o no......

Entrada Autor: Mototurisme » dc. abr. 18, 2018 7:43 am

Max2 ha escrit:Max2.
Per la sortida del diumenge serem 2 persones
Xevi i angels

Bon dia Max2

Si realment voleu venir a la Mensual d'Abril i us voleu quedar a dinar us haureu d'apuntar al fil corresponent AQUÍ ET DEIXO EL LINK i triar el menú que volgueu

Gràcies,



[tab=30]
Mototurisme Catalunya

Respon

Torna a “2018”