Lluís, si agafeu l'eix, el primer punt de trobada em sembla que es Vic. Potser us va millor.Llfont ha escrit:Hola moteros,
Nosaltres també ens apuntem.
Hem reservat el Abbys Hotel per recomanació del Marc (que de ben segur ho domina més que jo!!) ho tenim reservat per 156€ les 3 nits.
Hem sembla bé trobar-nos a Puigcerdà. Nosaltres agafarem l'eix des de Platja d'Aro i amunt. Ja concretarem més endavant el punt exacte de trobada.
Dubtes i suggeriments de l'Escapada
- JordiPB
- Presentats
- Entrades: 445
- Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
- Ubicació: Flaçà
Re: Dubtes i suggeriments de l'Escapada
R1200RT LC 2014 de moment...
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
- Llfont
- Presentats
- Entrades: 212
- Membre des de: dg. des. 02, 2012 9:06 pm
- Ubicació: Platja d'Aro / Granollers
Si, efectivament, es pot establir un primer punt de trobada a partir de Vic direcció a Ripoll i un segón a Puigcerdà.
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones!
Sap greu però aquest cop no us podré acompanyar... em toca treballar aquest pont
Que vagi molt bé
Bones!
Sap greu però aquest cop no us podré acompanyar... em toca treballar aquest pont
Que vagi molt bé
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Els que sortim de Vic, des de on ho fem?
Bar Zéfir o bar Vikus?
Personalment, si som poca colla prefereixo el Zéfir, a l,Avda. 11 de septembre. Son un xic mes ràpids i just davant d’una benzinera
Però ja direu quelcom, jo m’adapto a qualsevol cosa.
Bar Zéfir o bar Vikus?
Personalment, si som poca colla prefereixo el Zéfir, a l,Avda. 11 de septembre. Son un xic mes ràpids i just davant d’una benzinera
Però ja direu quelcom, jo m’adapto a qualsevol cosa.
-
- Presentats
- Entrades: 476
- Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm
I els que ens afegim a Puigcerdà?
La benzinera Meroil davant del Park Hotel a l'entrada de Puigcerdà, és un bon lloc. A banda del millor preu en la benzina (se suposa que voldreu omplir el dipòsit abans d'entrar a França, oi?), des d'allà es pot enfilar la carretera de La Vinyola per fer drecera cap a La Tor de Querol i evitar així el trànsit que hi ha anant cap a La Guingueta d'Ix els caps de setmana de pont.
La benzinera Meroil davant del Park Hotel a l'entrada de Puigcerdà, és un bon lloc. A banda del millor preu en la benzina (se suposa que voldreu omplir el dipòsit abans d'entrar a França, oi?), des d'allà es pot enfilar la carretera de La Vinyola per fer drecera cap a La Tor de Querol i evitar així el trànsit que hi ha anant cap a La Guingueta d'Ix els caps de setmana de pont.
Marc l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 19, 2018 4:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llfont
- Presentats
Jo com que vindré des de Platja d’Aro per l’eix puc guanyar temps si no entro a Vic. Jo puc quedar amb el grup a la Meroil de Puigcerdà. Només cal determinar una hora de trobada pels de Vic i a Puigcerdà (proposo 10h a la Meroil per arrencar a les 10:30h).
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk Pro
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk Pro
Salut,
Lluís i Sunsión
Lluís i Sunsión
-
- Presentats
- Entrades: 152
- Membre des de: dc. abr. 04, 2018 8:58 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Hola, som en Julià i la Xesca.
Hem reservat a l'Abbys.
Sortirem amb el grup des de Vic, si faciliteu alguna ubicació.
També podríem quedar amb algú que surti de Sant Cugat o voltants.
De moment no coneixem ningú del grup, però anirem a la sortida del dia 22 per començar a coneixe'ns.
Salut i ràfegues !!
Hem reservat a l'Abbys.
De moment no coneixem ningú del grup, però anirem a la sortida del dia 22 per començar a coneixe'ns.
Salut i ràfegues !!
- Mototurisme
- Presentats
- Entrades: 2115
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
- Ubicació: Catalunya
Julius ha escrit:Hola, som en Julià i la Xesca.
Hem reservat a l'Abbys.
Salut i ràfegues !!
Hola Julius,
Us heu inscrit correctament a la ESCAPADA, però comentes que també vindreu a la mensual i no us heu apuntat encara, penseu que demà és l'últim dia per apuntar-vos
Aquí et deixo el link del post de la mensual per que us pogueu apuntar
[tab=30]
Mototurisme Catalunya
-
- Presentats
Just al davant dels bars que s'han proposat per trobar-se a Puigcerdà, hi ha una benzinera d'autoservei.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Gràcies Marc, aquesta no la recordo. Tot just abans d'entrar a Puigcerdà tenim tamble la Meroil (crec) i a dintre hi tenim una Repsol.Marc ha escrit:Just al davant dels bars que s'han proposat per trobar-se a Puigcerdà, hi ha una benzinera d'autoservei.
Sort,
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Bon dia,
Al fil principal de L'SKPD ja està modificada la ruta de pujada, amb els punts de trobada definitius.
També hi trobareu el link per accedir a la descàrrega de les rutes en format itn i gpx. En principi son les correctes, però estaria bé que les carreguessiu als vostres navegadors per revisar posibles errors o discrepancies.
Merci.
Al fil principal de L'SKPD ja està modificada la ruta de pujada, amb els punts de trobada definitius.
També hi trobareu el link per accedir a la descàrrega de les rutes en format itn i gpx. En principi son les correctes, però estaria bé que les carreguessiu als vostres navegadors per revisar posibles errors o discrepancies.
Merci.
Sort,
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 590
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Un petit suggeriment....
Proposu una ruta per els volcans de Auvergne , Puy Mary(punt més alt del Auvergne) i dinar a Salers.
Salers és un poble molt bnic, rigen de la raça Salers i on es pt menojar una mlt bona carn.
http://www.salers-tourisme.fr/en
La ruta es per tot el dia , més llarga que el que vosaltres proposeu, o sigui que si no encaixa, cap problema
RUTA
https://goo.gl/maps/Mos6PgN7RVN2
Proposu una ruta per els volcans de Auvergne , Puy Mary(punt més alt del Auvergne) i dinar a Salers.
Salers és un poble molt bnic, rigen de la raça Salers i on es pt menojar una mlt bona carn.
La ruta es per tot el dia , més llarga que el que vosaltres proposeu, o sigui que si no encaixa, cap problema
RUTA
-
- Presentats
Albert, pots aclarir com farem el dinar el dia de pujada? Anem preparats amb el menjar de casa per parar allà on es pugui, o aprofitarem alguna aturada en una estació de servei o poble i podrem comprar coses? O potser buscarem un restaurant de carretera on facin menú? Gràciessssss
- JordiPB
- Presentats
Home, la ruta pinta bé, però com tu dius és una mica llarga. Si dissabte tenim unes 10 hores de moto, i dimarts unes 10 hores més per tornar, potser rutes de 7 hores llargues diumenge i dilluns, per mi és un xic massa . De totes maneres només és la meva opinió. Com sempre m'adapto al que decidiu.Joanstrom ha escrit:Un petit suggeriment....
RUTA
Es que aquests que han fet KAPNORD ja tot els sembla poquet
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
- Llfont
- Presentats
He revisat la ruta de pujada i la veig correcte, tot i que segons el GPS tenim 6h 41' de ruta des de Puigcerdà fins l'Hotel a Sarlat. Sempre es pot guanyar temps agafant la directe si algú es cansa (4h 22'). Cal fer atenció als horaris de menjar a França doncs no funcionen com nosaltres de sopar a les 10 o les 11h del vespre!!
Dinar de 12 a 13h i sopars de 19h a 20h seria el més habitual. Potser a Sarlat que és molt turístic es podrà sopar a les 21h, però no gaire més tard!!
Dinar de 12 a 13h i sopars de 19h a 20h seria el més habitual. Potser a Sarlat que és molt turístic es podrà sopar a les 21h, però no gaire més tard!!
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2344
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo crec que de pujada millor portar de casa alguna cosa per fer picnic, per què si ens entaulem s´allargarà molt, som bastanta colla.
- JordiPB
- Presentats
Jo crec que és millor parar a algún lloc, i aprofitar per descansar una miqueta. De totes maneres si es vol fer pic-nic, sempre podem parar a un supermercat o botiga local a comprar quatre coses, i no hem de carregar des de casa.Marc ha escrit:Albert, pots aclarir com farem el dinar el dia de pujada? Anem preparats amb el menjar de casa per parar allà on es pugui, o aprofitarem alguna aturada en una estació de servei o poble i podrem comprar coses? O potser buscarem un restaurant de carretera on facin menú? Gràciessssss
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
- Llfont
- Presentats
El problema quan vas 2 a la moto és l'equipatge. Tot i que minimitzem al màxim, espai per menjar i begudes és difícil de poder-lo disposar. De tota manera no ha de ser cap problema, sempre es pot comprar qualsevol cosa per anar fent en ruta o portar barretes energètiques i parar en una font de la carretera a la Rider1000 jo no paro pas a dinar!!
- Airald
- Presentats
- Entrades: 896
- Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
- Ubicació: Taradell
- Contacta:
Si una cosa no falta a França son "Aires" per poder fer una aturada.
Passeu-ho molt bé!
Passeu-ho molt bé!
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1452
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Llocs on menjar en els Rutieres de França aver hi ha molts els preus són de 12 € a 15 €,
"Tranquils que surts segons de que rutieres que no seras capad pujar-te a la moto"
problema és que és dissabte i molts estaran tancats, però oberts també però només fins a unes hores 15 a 16H i que serem
25 Zampabollos
En zona d'Touluse a la Grenada hi ha un de bo routier Eurocentre aquest em sembla que no tanca els dissabtes
A quina hora es sortirà de vic i que lloc que al final ens ajuntarem tots a Puigcerdà
"Tranquils que surts segons de que rutieres que no seras capad pujar-te a la moto"
problema és que és dissabte i molts estaran tancats, però oberts també però només fins a unes hores 15 a 16H i que serem
25 Zampabollos
En zona d'Touluse a la Grenada hi ha un de bo routier Eurocentre aquest em sembla que no tanca els dissabtes
A quina hora es sortirà de vic i que lloc que al final ens ajuntarem tots a Puigcerdà
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..