Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Johan88 » dj. maig 03, 2018 11:15 pm

Hola comanys i comanyes.

Tinc problemes amb un Garmin d'un company.

Vol fer la rider 1000, i tinc tots els arxius amb GPX, però no se com puc fer per passarlos al seu Garmin.

Ho intento però no apareixen les rutes, apareixen coordenades i acabo fet un lío! -frustrated

Algú amb pot ajudar pás per pás per poder fer que el garmin l'hi canti els trams?

Salutacions i gràcies a tots!

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Airald » dv. maig 04, 2018 7:43 am

Com saps no tinc cap Garmin, però crec que el Xavi Fàbregas té un vídeo a Youtube (o diversos) on explica com fer tot aquest procés. També va penjar els tracks de la Rider per Garmin.

Aquest per exemple http://www.xavifabregas.com/tutorial-ba ... rider1000/


Salut

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Dodo » dv. maig 04, 2018 9:53 am

As transferit els arxius amb el Base Camp?, si no és així primer prova això.
Després, mira quin mapa tens seleccionat, que sigui el CityNavigator.
Quan enviïs els arxius fes-ho al GPS i no a la tarja, ho no els veuries a primera vista.

Un bon tutorial
La Bíblia del Base Camp

Si no ten surts, m'envies un privat amb el número de telèfon i una adreça electrònica.

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Johan88 » dv. maig 04, 2018 11:47 am

Airald ha escrit:Com saps no tinc cap Garmin, però crec que el Xavi Fàbregas té un vídeo a Youtube (o diversos) on explica com fer tot aquest procés. També va penjar els tracks de la Rider per Garmin.

Aquest per exemple http://www.xavifabregas.com/tutorial-ba ... rider1000/


Salut
Gràcies company! Ho faig una ullada!

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Johan88 » dv. maig 04, 2018 11:48 am

Dodo ha escrit:As transferit els arxius amb el Base Camp?, si no és així primer prova això.
Després, mira quin mapa tens seleccionat, que sigui el CityNavigator.
Quan enviïs els arxius fes-ho al GPS i no a la tarja, ho no els veuries a primera vista.

Un bon tutorial
La Bíblia del Base Camp

Si no ten surts, m'envies un privat amb el número de telèfon i una adreça electrònica.
Si! Ho he probat amb el Base Camp, en el GPS surten però no se pq surten amb coordenades en ves de noms i no surt tot el tram complert. -frustrated

A veure si el noi torna a venir a casa i ho provem de nou.

Farè una ullada els vídeos que heu possat!

Gràcies!

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Johan88 » dv. maig 04, 2018 8:56 pm

Companys, es posible que amb porti problemes per intentar portar un GPX fet desde un altre programa o exportar desde el wikiloc?

Algú pot posar-me una foto de com es veu en el menú per seleccionar la ruta del GPS?

Es per fer-me una idea de com ha de sortir.

El dubte que tinc és, apareix un nom, per exemple "Rider tram 1" i al seleccionar t'obre la ruta o surten per coordenadas? :-S

Salut!

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Dodo » ds. maig 05, 2018 3:42 pm

Johan88 ha escrit:Companys, es possible que amb porti problemes per intentar portar un GPX fet des de un altre programa o exportar des de el wikiloc?
En principi, has de fer servir el Base Camp com et vaig dir, si no vols tenir problemes.
Una cosa és una ruta i l'altre un track (de Wikiloc, baixes tracks), si és un track li dius convertir a ruta i la corretgeiges.
Johan88 ha escrit:Algú pot posar-me una foto de com es veu en el menú per seleccionar la ruta del GPS?
Has d'anar a Aplicaciones i Planificador de rutas i llavors triar la ruta.

Johan88 ha escrit:El dubte que tinc és, apareix un nom, per exemple "Rider tram 1" i al seleccionar t'obre la ruta o surten per coordenades?
Si quan has fet la ruta has posat Nombre Automático, potser que et surtin coordenades com a nom, si no surts de cap waypoint.
Per veure la ruta, la tries i llavors si dius mapa, has de veure-la sobre el mapa.

PD: Perdeu una mica el temps amb els tutorials (estan molt ben explicats), el Base Camp és un programa una mica complicat si no l'entens, de ben segur que trobeu la solució. Sinó, ja saps, em fas arribar el GPX per correu i li faig una ullada.

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Johan88 » dl. maig 07, 2018 12:28 pm

Dodo ha escrit:
Johan88 ha escrit:Companys, es possible que amb porti problemes per intentar portar un GPX fet des de un altre programa o exportar des de el wikiloc?
En principi, has de fer servir el Base Camp com et vaig dir, si no vols tenir problemes.
Una cosa és una ruta i l'altre un track (de Wikiloc, baixes tracks), si és un track li dius convertir a ruta i la corretgeiges.
Johan88 ha escrit:Algú pot posar-me una foto de com es veu en el menú per seleccionar la ruta del GPS?
Has d'anar a Aplicaciones i Planificador de rutas i llavors triar la ruta.

Johan88 ha escrit:El dubte que tinc és, apareix un nom, per exemple "Rider tram 1" i al seleccionar t'obre la ruta o surten per coordenades?
Si quan has fet la ruta has posat Nombre Automático, potser que et surtin coordenades com a nom, si no surts de cap waypoint.
Per veure la ruta, la tries i llavors si dius mapa, has de veure-la sobre el mapa.

PD: Perdeu una mica el temps amb els tutorials (estan molt ben explicats), el Base Camp és un programa una mica complicat si no l'entens, de ben segur que trobeu la solució. Sinó, ja saps, em fas arribar el GPX per correu i li faig una ullada.
Moltes gràcies company!

En principi crec que ho he fet bé, ara falta que el company amb porti el GPS per poder passar les rutes.

M'he mirat forces tutorials jaja, m'he mirat quasi tot el que he trobat. -happy

Mira, et passo un enllaç dels tracks i ruta fets amb el BaseCamp.

Pots dirme si bonament pots a veure si un cop importats et suerten amb el nom i al seleccionar-lo et fa passar per la ruta marcada?

https://mega.nz/#!roYVXQqT!PzhiTQ4Judy9 ... 6-oq7CSSrU

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Dodo » dl. maig 07, 2018 6:54 pm

Johan88 ha escrit:......Pots dir-me si bonament pots a veure si un cop importats et surten amb el nom i al seleccionar-lo et fa passar per la ruta marcada?
Els noms tal com queden les rutes al GPS un cop importades les rutes.

Imatge


L'altre tema de si tot coincideix

Et poso una captura del Base Camp, surten els noms i la ruta.

Imatge

Ara una amb els tracks i rutes sense recalcular, tot coincideix.

Imatge

Però quan l'envies al GPS, aquest et recalcula automàticament tota la ruta i si no detecta carreteres com és el cas de Santa Maria de Besora a Vallfogona, aquest no segueix el track. Per comprovar tot això d'una manera simple, quan tens la ruta al Base Camp, li dones a recalcular (que és el que he fet jo).

Imatge

Una de captura de pantalla del GPS, a Llaes, el mateix lloc on el Base Camp a fet el recàlcul.

Imatge

Els Garmin Zummo, estan pensats per anar per carreteres, Punt 22 temps 1hora i 27 minuts del video.

[BBvideo 560,340][/BBvideo]

Tot i que hi han maneres d'arreglar-ho. En aquest cas, s'han de tenir uns coneixements una mica més avançats. Post 45 i 46 Enllaç

PD: Veig que ets de Vic, si vols una estona podem quedar. També et deia que em donesis un correu, ja que és millor per insertar arxius i fotografies.

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Johan88 » dl. maig 07, 2018 8:22 pm

Dodo ha escrit:
Johan88 ha escrit:......Pots dir-me si bonament pots a veure si un cop importats et surten amb el nom i al seleccionar-lo et fa passar per la ruta marcada?
Els noms tal com queden les rutes al GPS un cop importades les rutes.

Imatge


L'altre tema de si tot coincideix

Et poso una captura del Base Camp, surten els noms i la ruta.

Imatge

Ara una amb els tracks i rutes sense recalcular, tot coincideix.

Imatge

Però quan l'envies al GPS, aquest et recalcula automàticament tota la ruta i si no detecta carreteres com és el cas de Santa Maria de Besora a Vallfogona, aquest no segueix el track. Per comprovar tot això d'una manera simple, quan tens la ruta al Base Camp, li dones a recalcular (que és el que he fet jo).

Imatge

Una de captura de pantalla del GPS, a Llaes, el mateix lloc on el Base Camp a fet el recàlcul.

Imatge

Els Garmin Zummo, estan pensats per anar per carreteres, Punt 22 temps 1hora i 27 minuts del video.

[BBvideo 560,340][/BBvideo]

Tot i que hi han maneres d'arreglar-ho. En aquest cas, s'han de tenir uns coneixements una mica més avançats. Post 45 i 46 Enllaç

PD: Veig que ets de Vic, si vols una estona podem quedar. També et deia que em donesis un correu, ja que és millor per insertar arxius i fotografies.
Hola Dodo, moltes gràcies!

Veig que en principi es veu com jo volia.

Dons t'envio un privat, en company m'ha comentat que vindrà el 19/20 d'aquest més, jo marxo demà amb la meva dona amb moto cap el país basc, si no segurament hages provat aquesta setmana de fer-ho.

Moltes gràcies de nou!

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Dodo » dl. maig 07, 2018 9:10 pm

Johan88 ha escrit: ..... en company m'ha comentat que vindrà el 19/20 d'aquest més, jo marxo demà .......
Si feu la sortida mensual d'aquest més, suposo que ja ens i veurem. Puc portar l'ordinador i ben dinat podem mirar-ho amb una mica de calma.

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Johan88 » dl. maig 07, 2018 11:27 pm

Dodo ha escrit:
Johan88 ha escrit: ..... en company m'ha comentat que vindrà el 19/20 d'aquest més, jo marxo demà .......
Si feu la sortida mensual d'aquest més, suposo que ja ens i veurem. Puc portar l'ordinador i ben dinat podem mirar-ho amb una mica de calma.
Bones Dodo.

En principi no tinc pensat apuntar-me. Però tranquil, en principi ell vol fer servir el Garmin però si no queda un altre s'haurà de mirar d'espavilar amb el Osmand o el Kurviger. :riure

Et mantinc informat de com avança!

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Dodo » dt. maig 08, 2018 5:40 pm

Té modificat la ruta, ara passa per tot el track amb exactitud.
La pots descarregar aquí .
Ho faig així, per si hi ha alguna altre persona que li interessa.

Amb el Base Camp heu d'editar el perfil de conducción i posar:
  • Tiempo más rapido
  • Carreteras sin asfaltar
  • Telefericos
Després d'enviar al Base camp, heu de recalcular-la totes les rutes (per si no tenim la mateixa versió de mapa) i comparar-la amb el vostre track.

Si creieu que està bé, l'envieu al GPS, abans però, heu de configurar-lo amb les mateixes condicions del Base Camp i tenir el mateix mapa a l'aparell.
També heu de clicar la opció no recalcular ruta, així si no passeu exactament per el mateix lloc, no passa rés, podeu enganxar més endavant la carretera sense que recalculi tota la ruta.
Els talls que al Base Camp no són rutejables (Llaers i Cóll), el Gps deixarà de donar-vos indicacions.

Una altre opció, seria visualitzar el track a la pantalla i seguir-lo sense indicacions.
Deixo Tutorial per si no sabeu com es fa.

Espero que us hagi ajudat.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Dodo » dg. maig 27, 2018 9:12 pm

Johan88 ha escrit: .... en principi ell vol fer servir el Garmin però si no queda un altre s'haurà de mirar d'espavilar amb el Osmand o el Kurviger. :riure

Et mantinc informat de com avança!
Al final, com ho vareu fer? només per curiositat.

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Johan88 » dt. maig 29, 2018 11:05 pm

Dodo ha escrit:
Johan88 ha escrit: .... en principi ell vol fer servir el Garmin però si no queda un altre s'haurà de mirar d'espavilar amb el Osmand o el Kurviger. :riure

Et mantinc informat de com avança!
Al final, com ho vareu fer? només per curiositat.
Hola Dodo, vàrem intentar probar el garmin, vam aconseguir portar les rutes, les marcaba sense problemes, però si et desvies de la ruta et recalcula per on el garmin creu millor, al final de moltes proves varem fer servir el Kurviger i tot sense problema!

Tot i així, segur que alguna cosa feia malament amb el garmin.

Salutacions!

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Dodo » dc. maig 30, 2018 3:50 pm

Johan88 ha escrit:......., però si et desvies de la ruta et recalcula per on el garmin creu millor, al final de moltes proves varem fer servir el Kurviger i tot sense problema! .........
Aiiiiii que moltes vegades volem anar massa depresa, sense llegir amb atenció!! :catnono
Dodo ha escrit:......
Després d'enviar al Base camp, heu de recalcular-la totes les rutes ...... però, heu de configurar-lo amb les mateixes condicions ........ no recalcular ruta, així si no passeu exactament per el mateix lloc, no passa rés, podeu enganxar més endavant la carretera sense que recalculi tota la ruta..............
Una altre opció, seria visualitzar el track a la pantalla i seguir-lo sense indicacions.
Deixo Tutorial per si no sabeu com es fa.
Els GPS, són com els mòbils, sempre ens pensem que engegant-lo ja el sabem fer anar (anys enrere segur que era així) sense llegir instruccions.
Jo cada dia aprenc coses noves d'aquests aparells i quant les conec, no sé per que, les canvien.

M'alegro que acabéssiu i tot us anés bé.

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: Discusions amb Garmin! Necesito de la vostre ajuda!

Entrada Autor: Johan88 » dc. maig 30, 2018 11:28 pm

Si, si, si llegir-ho ho vaig llegir, el que per molt que després tornis a la traça ja no recalcula per el track, i el meu company el que volia és que si et desvies, et recslculi per el track encara que et saltis un tros.

No sé si m'explico.

Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk

Respon

Torna a “El Racó del GPS”