Moto Perdido Extrem IV - 2018

Post de les edicions anteriors del Monte Perdido

Moderadors: Airald, Kinder

Bloquejat
Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Moto Perdido Extrem IV - 2018

Entrada Autor: Mototurisme » dl. maig 14, 2018 11:35 am

[tab=30]

Com els últims anys aquest i tornarem, a veure si com sempre, aconseguim que plogui una mica al Pirineu!! Ja s'ha convertit tot plegat en un costum saludable per nosaltres.

El dia proposat en el calendari és el dissabte 30 de Juny, i ja ho tenim a tocar com aquell qui diu.

El pla de ruta, el de sempre:
  • Començar la ruta no gaire aviat, deixant temps als que vinguin desde casa i que s'ho puguin prendre amb molta calma els que hagin triat dormir al Pirineu,
  • Dinar de pic-nic, un entrepà o la carmanyola, a qualsevol dels recons que anirem trobant.
  • Arribada a Vielha a mitja tarda, per que aquells que hagin de tornar a casa no vagin a mises dites, i els que es quedin a dormir a Vielha pugun fer una volta i sopar tranqui.lament.
Aquest any us proposem sortir de Broto. Només sortir tindrem el coll de Cotefablo, i el de Portalet. Després tenim d'una tacada l'Aubisque i el Soulor i veurem si abans d'arribar a Luz-Saint-Sauveur fem algun coll proper o visitem algun altre lloc. A continuació el Tourmalet i l'Aspin. Si hem anat a algun coll podem anar directes cap al Peyresourde, però si anem sobrats passaríem primer pel coll de Peyrefite-Val Louron, per acabar fent el Portillon i Vielha.

Si no fem res mes surten 290 kms. tot i que San Google diu que son 6h 47m. em sembla que ja compte l'esmorzar, el dinar i les aturades.

A veure si teniu algun suggeriment. No serem gaires motos i la ruta queda totalment oberta a fer-hi modificacions i ampliacions.


Esperem que us agradi i que hi aneu dient la vostra.


Merci


LLISTA PROVISIONAL

  1. [tab=90]Divendres[tab=30]Dissabte[tab=14]Nit
  2. Albert[tab=43]Hotel Pradas[tab=41]Si[tab=35]Hotel
  3. Pepi600[tab=34]Hotel Pradas[tab=41]Si[tab=35]Hotel Turrull
  4. Marc[tab=52]Hotel Pradas[tab=41]Si[tab=35]Hotel Eth Pomer
  5. JohnnyRLL[tab=18]Hotel Pradas[tab=41]Si[tab=35]Hotel Beret (1)
  6. Cristina_tgn[tab=9]Hotel Pradas[tab=41]Si[tab=35]Hotel Turrull
  7. Anton[tab=46]No[tab=99]Si[tab=35]No
  8. Napoleon[tab=25]Hotel Pradas[tab=41]Si[tab=35]Hotel Turrull
  9. Prony[tab=47]Hotel Gabarre[tab=32]Si[tab=35]Casa Jansu
  10. Cesc[tab=53]Hotel Pradas[tab=41]Si[tab=35]No
  11. Minino[tab=42]No[tab=99]Si[tab=35]Petite Verneda
  12. ErnesTDM[tab=24]Hotel Viu[tab=60]Si[tab=35]Hotel Peña
  13. Kinder[tab=42]Hotel Pradas[tab=41]Si[tab=35]Hotel
  14. Toni Royo[tab=23]Hotel Gabarre[tab=32]Si[tab=35]No
  15. Capsigrany[tab=17]Hotel Pradas[tab=41]Si[tab=35]Hotel Beret (2)
  16. Julius[tab=47]Hotel Pradas[tab=41]Si[tab=35]Hotel Beret (3)
  17. Merce Orriols[tab=2]Hotel Las Nieves[tab=20]Si[tab=35]Hotel Turrull
  18. Jordivfr[tab=36]No[tab=99]Si[tab=35]No
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: JohnnyRLL » dl. maig 14, 2018 1:14 pm

Bon dia,

Voldria demanar unes cosetes que no m'han quedat clares :catpensant

Pel que entenc, tota la ruta es fa el mateix dissabte des de Broto i acabar a Vielha ... o la ruta es fa diumenge dia 1 ?

Si la ruta es fa diumenge, s'ha previst dormir a Broto ? Hi ha hotel recomanat ? ... i a Vielha? -nosweat

Perdoneu tantes preguntes, però es per poder planificar les vacances. -sorry

Apa a treballar una mica més... :CatVictoria
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Marc » dl. maig 14, 2018 3:08 pm

Johnny, la ruta és el dissabte. L'arribada a Broto el divendres nit, és opcional per si no vols clavar-te tota la quilometrada el dissabte matí des de casa i sumar-hi la ruta. Acaba a Vielha el dissabte tarda, i a partir d'aquí t'hi pots quedar a dormir un dia, una setmana, o tota la vida -laughing Vaja, jo ho he entès així; a veure què hi diu l'administrador.

Jo també tinc un parell de preguntes: la ruta, suposo que es penjarà amb antelació, oi? I per inscriure-s'hi, és suficient dir-ho aquí o hi haurà una pestanya amb la llista de sempre?

I els hotels... només n'hi ha un parell de disponibles al mateix poble. De totes maneres, a pocs quilòmetres n'hi ha una pila.

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: JohnnyRLL » dl. maig 14, 2018 3:26 pm

Ok, Marc. Gràcies per l'aclariment.

Així ja aniran donant detalls del dissabte, però si que veig interessant pujar divendres a Broto i :catBirra , no ? i llavors dissabte ruta i acabar a dormir a Vielha i altre cop :catBirra .
I, per la teva info, encara no soc funcionari :catnono i haig de tornar a casa amb data limitada, però, almenys disposem de la setmana següent, que tenim vacances :CatVictoria
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Napoleon » dl. maig 14, 2018 3:30 pm

Bé, jo tampoc soc funcionari, però pujaré divendres a dormir a Broto o voltants i em quedaré a dormir a Vielha :catok
Per l’itinerari, no cal que us preocupeu que ja el penjaran. Tot i això, haig de dir, que les tres vegades que hi he anat, no hem aconseguit fer-lo sencer i hem hagut de retallar bastant. Sembla que la pluja ens esperi :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: PEPI600 » dl. maig 14, 2018 3:33 pm

Bona tarda

Pel tema Hotel, jo ja el tinc reservat :CatVictoria :CatVictoria :CatVictoria

Us el poso aquí per què es una bona opció, Hotel Pradas ( http://www.hotelpradasordesa.com) si feu la reserva a traves de la seva web, ens fan descompte per ser "moteros" i hi ha aparcament gratuït per les motos.

Quan feu la reserva heu de posar el còdig promocional wheels, jo també he agafat l´esmorzar.

El preu de l´habitació individual queda en 29,75€
La doble petita en 42,50€
La doble standard 51,00 €

I s´ha de sumar l´esmorzar que son 7,50€

Apa, espero que sigui d´ajuda
Imatge Imatge

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Marc » dl. maig 14, 2018 4:05 pm

Nosaltres també hem reservat al mateix hotel, amb "desayuno continental reforzado" -laughing Els noms que ens inventem a l'hoteleria, són per llogar-hi cadires.

A Vielha, hem reservat Eth Pomer pel dissabte, un hotel que hem vist que un tal Llfont ha deixat molt bé en els comentaris -bye
Marc l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 14, 2018 9:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: JohnnyRLL » dl. maig 14, 2018 5:12 pm

Bones des del curro,
Ja esta, nosaltres també hem reservat al mateix hotel, amb "desayuno continental reforzado" , i he estat apunt d'agafar l'habitació que te jacuzzi. :catenamorat,
però segurament no podria venir a fer la ruta l'any demà, :catnono , primer es el primer :catsalt :catsalt :catsalt

Una altre al calendari. -punk
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dl. maig 14, 2018 10:11 pm

Nona nit,

Variacions forçades en el programa d'aquesta sortida.

Resulta que el dia que hem triat coincideix que a Vielha hi fan la cursa anomenada "Pedals de Foc Non Stop" a la que hi han inscrits un mínim de 840 participants, que en la gran majoria es queden a dormir a la vall. Això comporta que hi hagi dificultas per trobar allotjament i a preus més elevats.

Per tant, no feu noves reserves a Vielha. Estem mirant de baixar a dormir més avall, o per Pon de Suert o per la banda d'Esterri d'Aneu. Esperem tenir-ho mes clar en un parell de dies. Entre tant, si algú te algun suggeriment, serà benvingut.

Els que ja heu fet reserva a Vielha, com encara tindreu dies per anular.la, espereu-vos fins que tinguem un nou pla.


-ops
Sort,

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Cesc » dl. maig 14, 2018 11:04 pm

doncs si no passa res jo m'apunto, si algu fa ruta divendres tambe em quedaria a dormir a Broto

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Cristina » dt. maig 15, 2018 12:08 am

.
Bones!

Jo també vull venir... :catsalt

Vist el suggeriment he fet reserva a l'hotel Pradas. Gràcies Pep.

Esperem que la ruta baritima per Broto no dongui tant de si com fa dos anys :riure :riure :riure

Pel que fa a divendres faré ruta express feina-Broto -laughing

I dissabte cap a casa segur que no.... a veure quin lloc trobem per dormir :esperant :esperant

.

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Mototurisme » dt. maig 15, 2018 12:22 am

Holaaaa altre vagada,


Al final queda sense efecte lo de dormir més avall de Vielha, les vals que hi ha a prop potser estan encara més plenes que la Vall d'Aran. Per si de cas tenim una pre-reserva de 7 habitacions dobles segons el següent detall:
  • 1 Habitació doble al Hotel Eth Pomer, amb esmorzar inclòs, al preu de 58,50 €
  • 4 Habitacions dobles a l'Hotel Beret (Betren), sense esmorzar, al preu de 58,50€
  • 2 Habitacions dobles àtic a l'Hotel Beret (Betren), sense esmorzar, al preu de 67,50 €
    [tab=30]Les dobles àtic son habitacions més grans i maques amb el llit extra gran, per això la diferencia de preu.
Si algú hi està interessat, les podeu anar demanant per aquí mateix, si veiem que no genera interés aquesta opció anularem les reserves abans del dia 20 de Juny.

Una d'aquestes habitación està reservada en preferéncia per a el Marc, que es qui ens les ha aconseguit per tal d'intentar que ningú es quedi sense.

Moltes gràcies Marc per les teves gestions.

-thumbup -hi
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dt. maig 15, 2018 12:26 am

Hola,

Jo també tinc la reserva feta al Hotel Pradas de Broto i a Vielha.
Cesc ha escrit:doncs si no passa res jo m'apunto, si algu fa ruta divendres tambe em quedaria a dormir a Broto
Jo segurament sortiré cap al migdia, tot fent una mica de ruta. Segur que si ens dius una mica els teus horaris, podràs fer ruta amb un o altre.


-hi
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dt. maig 15, 2018 12:33 am

Holaaaa,
JohnnyRLL ha escrit:Bon dia,

Voldria demanar unes cosetes que no m'han quedat clares :catpensant
Quan he llegit el teu post he pensat que m'havia expresat malament, però m'he tranqulitzat veient que el Marc ja t'ho explicava correctament, si et queda qualsevol dubte, no t'en estiguis.


-sorry
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dt. maig 15, 2018 12:38 am

Holaaa,
Marc ha escrit: Jo també tinc un parell de preguntes: la ruta, suposo que es penjarà amb antelació, oi? I per inscriure-s'hi, és suficient dir-ho aquí o hi haurà una pestanya amb la llista de sempre?
Per inscriure't el mes important es tenir les reserves, però jo ja sé que tu les tens. M'he oblidat de deixar un post en blanc per la llista, pero l'anirem posat al final del primes post.

La ruta no l'he penjat perque volem donar temps a que la mireu i que en feu propostes de variacionsi/o modificacions. Aixì espero fer-la només 1 vegada. Quan ja falti poc efectivament que la penjarem.

-hi
Sort,

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: JohnnyRLL » dt. maig 15, 2018 7:29 am

Bon dia,

Nosaltres agafaríem 1 Habitació doble, si pot ser amb esmorzar inclòs. Hotel Eth Pomer. La demanem aquí, no?

Gràcies.
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: PEPI600 » dt. maig 15, 2018 7:33 am

Bon dia

Ja tenia mirat un altre lloc per dormir a Vielha, esperaré que m´ho comfirmin..............
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Cristina » dt. maig 15, 2018 8:51 am

.
Bones!

Doncs vista la oferta a mi m'interessa una habitació a l'hotel Beret. L'àtic no, que tinc vertig -grin

Apaaa...apanyat!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Jordi » dt. maig 15, 2018 10:04 am

Hola a tots,

Doncs atès a que l'hotel Pradas Ordesa ja no queden habitacions individuals, repetiré la nit de divendres a l'hotel Gabarre i repetiré nit de dissabte a Casa Jansu, a Escanhau, pel dissabte, (on m'he endut l'ultima habitació individual amb bany)
Ja arreglarem la pujada de divendres, si algú vol fer ruta i anar a visitar (i no tan sols aturar-nos a dinar) a Alkézar, ho podem mirar. Com a mínim, podrem fer un una part de l'esdeveniment en sec.
Vaig a comprar-me l'equip de pluja.

Apa!!! Moltes gràcies a MTC per proposar i muntar aquest sempre agradable cap de setmana.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Anton
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dt. març 17, 2015 7:53 am
Ubicació: Lleida

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Anton » dt. maig 15, 2018 10:09 am

Ep! Jo per poc que pugui vindré, a veure si tenim més sort amb la meteo que l'any passat... Pujaria i baixaria en el dia des de Lleida, no sé si farem grup des de Torrefarrera com altres vegades o no, ja ho anem parlant.

Sí que volia proposar -si hi ha temps- d'atansar-nos des de Luz-Saint-Sauveur al plateau de Saugué que té, per mi, les millors vistes del mur de Gavarnie i la seva cascada, i d'una bona colla de cims, des dels Astazous fins al Taillon. Són uns escassos 30' des de Luz, amb bona carretera fins a Gèdre i un asfalt prou decent d'allà fins dalt.

Bé, sobre la marxa...

Bloquejat

Torna a “Moto Perdido Extrem”