Avon trail rider

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Avon trail rider

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 24, 2018 5:09 pm

Al final m'he decidit per els pneumatics,portava dies que si uns que si els altres,fins i tot a la mensual ja anava mes que apurat,la rao es que ja fa molts anys que sempre gastava els mateixos, els Michelin pilot road 2ct , uns pneumatics esportius que a la que fa bo van de conya , pero que en la ultima hivernal, entre que cada cop soc mes cagadet i que els pneumatics no em donaven bones sensacions en humit vaig patir molt,sort que en James Bond em va obrir cami fins el refugi :catBirra :catBirra :catBirra , ara que era l'hora i veient la Rider que ens toca fer he decidit posar aquests del anunciat, us deixo fotos i ja veurem que duran i quines sensacions tinc.

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Capsigrany
Presentats
Entrades: 70
Membre des de: ds. abr. 07, 2018 7:54 am
Ubicació: Mollet

Re: Avon trail rider

Entrada Autor: Capsigrany » dv. maig 25, 2018 8:11 pm

Hola Kpeps
Tenen bona pinta !!
I de pempins es pot saber per quant surten ?

Salut i república
:catok

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Avon trail rider

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 29, 2018 6:07 pm

Capsigrany ha escrit:Hola Kpeps
Tenen bona pinta !!
I de pempins es pot saber per quant surten ?

Salut i república
:catok
aquests m'han anat molt be, els he estrenat per la Rider i el resultat es fantastic, tenen un agarre espectacular en tot tipus de carreteres,i les vaig porovar casi totes, en asfalt trancat i caminots sembla que siguin part dels amotiguadors i amb el terra humit inclus trepitjant una ratlla blanca sembla que sigui sec, no els agrada gens el fang ni la gravilla amontonada que per pebrots tambe vaig tenir que tastar , pero suposso que aixo es normal, si duran 7000-7500 km's em donare per satisfet.
el preu que m'han fet contan que son mides molt raras per aquests pneumatics es de 240 € , em, consta que per mides trail els preus que tenen son millors , en un altre foro i en ''territorio nacional'' els estan pagant a 285 € en mides de GS, els vaig posar a pneUmatics Rodamans a Navàs.
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Avon trail rider

Entrada Autor: Albert » dt. maig 29, 2018 8:11 pm

Holaaa,

Doncs trobo que és un bon preu el que vas pagar, especialment si n'estas tant content de les sensacions que et donen.


:aplaudiment :aplaudiment
Sort,

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”