Recordatori....

Sortides mensuals de l'any 2018

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Recordatori....

Entrada Autor: Albert » ds. juny 02, 2018 8:31 am

Mototurisme ha escrit:Bona tarda,

Tema voluntaris:

Els voluntaris per pasar llista i cobrar al matí que vam proposar ja fa un temps, està funcionant, tot i que ens agradaria que hi hagués una mica més de variació, però funciona.

La coordinació del sistema que portem en les nostres mensuals comporta que de una forma o altre tots i participem, en diferente mesura. En cada sortida portem 1 road leader, 1 persona que deixa els cruïllers, que som tots, 1 moto-escombra, i normalment 1 moto que fa d'assistent de la moto escombra. D'aquests 4, quan arribem al lloc de sortida, normalment només tenim definit el road leader. Els altres 3 els concretem en el mateix esmorzar, i la veritat es que sempre acaben sent els mateixos.

Pensem que potser es el moment de demanar també voluntaria per fer aquestes tasques. Potser hi ha companys que els hi agradaria participar més i no ho sabem. Però en tot cas, es tracta de que entre tots, podem portar a terme aquestes petites tasques que en realitat son les que fan que anem més àgils i més segurs.

Ens agradaria haver de triar entre els disposats a ajudar. Podeu apuntar-vos com a voluntaris en el mateix fil que ja tenim obert.


Moltes gràcies.
Aquest mes necessitarem escombra i auxiliar de l'escombra.....
Sort,

Anton
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dt. març 17, 2015 7:53 am
Ubicació: Lleida

Re: Recordatori....

Entrada Autor: Anton » dg. juny 03, 2018 3:48 pm

Doncs aquí tens un voluntari :catok

Ja diràs...

Joanrf62
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dt. maig 22, 2018 10:45 pm
Ubicació: Arenys de Mar

Re: Recordatori....

Entrada Autor: Joanrf62 » dg. juny 10, 2018 8:27 pm

Hola,
Es la meva primera sortida amb vosatres, jo encanta de pasar la escombra o el mochu, pero potser no es bona idea aquet cop.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Recordatori....

Entrada Autor: Napoleon » dg. juny 10, 2018 10:59 pm

Els que vinguem de Saragossa, ja passarem l’aspirador :CatVictoria :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Respon

Torna a “2018”