Moto Perdido Extrem IV - 2018

Post de les edicions anteriors del Monte Perdido

Moderadors: Airald, Kinder

Bloquejat
Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dt. maig 22, 2018 6:50 pm

Holaaaa,
Julius ha escrit:Hola grup !! -bye

Nosaltres també ens hi apuntem !! :catsalt

Apunteu-nos hotel per dissabte i per diumenge sisplau !! -nosweat

Salut i ràfegues !! :CatVictoria
Em sembla que no t'has llegit gaire bé aquest fil. Si vols habitació a Vielha per dissabte nit no hi ha problema, però tal com diu a tot arreu, nosaltres dormirem divendres nit a broto, farem ruta dissabte i dissabte nit dormirem a Vielha.

Essperem un nou post teu per que aclareixis a veure que és el que vols fer tu.

A tots els demés, fins i tot al Johnny, la llista de la primera pàgina està actualitzada segons el que heu dit fins ara.

Aviseu si és que hi veieu qualsevol error.


:esperant
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dc. maig 23, 2018 8:46 am

Holaaaa,
Anton ha escrit: Sí que volia proposar -si hi ha temps- d'atansar-nos des de Luz-Saint-Sauveur al plateau de Saugué que té, per mi, les millors vistes del mur de Gavarnie i la seva cascada, i d'una bona colla de cims, des dels Astazous fins al Taillon. Són uns escassos 30' des de Luz, amb bona carretera fins a Gèdre i un asfalt prou decent d'allà fins dalt.

Bé, sobre la marxa...
Si tinguéssim bon temps... ja m'hi veig fent el pic-nic en aquests prats!!!!


-fisch
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 24, 2018 6:25 pm

pero a Vielha no hi viu un de MTC ?? QUE FEU PAGANT HOTELS !!! :riure :riure :riure m' ho he estat miranmt perque em feia molta gracia venir, pero dos caps de setmana el mateix mes.....gaudiu que la ruta ve s'ho val :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Julius
Presentats
Entrades: 143
Membre des de: dc. abr. 04, 2018 8:58 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Julius » ds. maig 26, 2018 1:06 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,
Julius ha escrit:Hola grup !! -bye

Nosaltres també ens hi apuntem !! :catsalt

Apunteu-nos hotel per dissabte i per diumenge sisplau !! -nosweat

Salut i ràfegues !! :CatVictoria
Em sembla que no t'has llegit gaire bé aquest fil. Si vols habitació a Vielha per dissabte nit no hi ha problema, però tal com diu a tot arreu, nosaltres dormirem divendres nit a broto, farem ruta dissabte i dissabte nit dormirem a Vielha.

Essperem un nou post teu per que aclareixis a veure que és el que vols fer tu.

A tots els demés, fins i tot al Johnny, la llista de la primera pàgina està actualitzada segons el que heu dit fins ara.

Aviseu si és que hi veieu qualsevol error.


:esperant
Boneeeeees,

Doncs revisant el Tapatalk he vist aquest missatge.

En resum, divendres 29 hem reservat a l'hotel Pradas de Broto, i dissabte 30 farem servir una de les habitacions que teniu reservades a l'hotel Beret de Vielha (suposo que el pagament es farà directament allà!?).

Està correcte ara ??

Salut i ràfegues !!

Enviat des del meu Mi A1 usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: La Padrina » ds. maig 26, 2018 1:27 pm

Hola bones, jo tambe m'apunto a Moto Perdido. :catsalt :catsalt
L'any passat hi vaig anar i es la vegada que m`he mullat mes de la meva vida dalt d'una moto. Espero que aquest any el temps ens respecti una mica.
Jo vindre el divendres, pero l'hotel Pradas ja no hi habian hab. individuals, i les que m'oferien sortien massa cares. -ops
Dormire a Linas de Broto al hotel Las Nieves.
A viella dormire al hotel Turull.

Fins aviat!!!!! :esperant :senyera

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Jordivfr » dl. maig 28, 2018 9:55 am

Ep que jo vull venir!

Jo pujaria el dissabte i baixaria el mateix dissabte.

Si de cas els que pugen el dissabte a veure si ens podem organitzar i fem sortida a Torrefarrera si ho veieu bé.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dl. maig 28, 2018 10:24 am

Holaaaa,

He actualitzat la llista amb el Julius, la Mercè i el Jordivfr. Em sembla que he corregit correctament els hotels de Vielha del Marc i el Johnny.


-dots -dots
Sort,

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Mototurisme » dl. maig 28, 2018 11:11 am

Bon dia,

Si us sembla bé a tots, sortiríem de Broto a les 10, una vegada hagin arribat els que venen directes.

Les motos amb el diòsit més gran millor que ja sortim plens, i per les que el tenen més petit ens aturiem a la benzinera que hi ha tot just passar l'embassament de Búbal. Seran 280 km. aproximadament fins la següent benzinera no francesa.

Anton, Jordivfr i Minino poseu-vos d'acord per quedar a Torreferrera, si voleu pujar plegats. Potser millor que sortiu de Torreferrera sense esmorzar i ho feu a Broto, però vosaltres mateixos.


-hi
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Jordi » dc. juny 20, 2018 9:01 am

Hola,

Ja se que encara falta una setmana i mitja però, teniu prevista la ruta que farem?

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: JordiPB » dc. juny 20, 2018 12:44 pm

Nois, em sembla que he llegit que pensabeu passar per l'Aubisque. Acabo de veure un post al foro de les BMW que hi ha hagut una esllavissada i l'accés est`tallat. Potser haurien de investigar-ho els interessats.

https://www.valleedossau-tourisme.com/acces/




Imatge
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Kinder » dc. juny 20, 2018 5:33 pm

JordiPB ha escrit:Nois, em sembla que he llegit que pensabeu passar per l'Aubisque. Acabo de veure un post al foro de les BMW que hi ha hagut una esllavissada i l'accés est`tallat. Potser haurien de investigar-ho els interessats.

https://www.valleedossau-tourisme.com/acces/
Gràcies per la info Jordi!!
Farem treball d’investigació

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: JohnnyRLL » dl. juny 25, 2018 7:53 am

Bon dia a tots,
Ja s'acosta el dia de anar "Moto Perdido Extrem IV", i nosaltres divendres fem festa tot el dia i voldria pujar fent una mica de ruta durant el dia, -beg "TRANQUIL.LAMENT" -beg
l'idea que tenia es fer el tram de la Rider 1000, fins a Tuixent, ja que hem va agradar molt!
Podríem sortir a partir de les 9h, per aprofitar la fresca del matí.

Imatge

En principi aquest es el primer tram per pujar cap a Broto

Podriem quedar a Bar l'Esquitx, al costat de les Piscines Municipals de les Masies de Voltregà.
Coordenades: 42.017004, 2.245838 42°01'01.2"N 2°14'45.0"E (Just el costat de les coordenades del mapa)

Imatge

Qui tingui que fer benzina ho pot fer a la Benzinera de la Gleva, a 1.5 Km. de distancia.
Coordenades: 42.004157, 2.242362 42°00'15.0"N 2°14'32.5"E

Imatge

Si algú vol apuntar-se per pujar el divendres al matí, ja sabeu. La part de Tuixent a Broto, ja ús ho trobareu si veniu! :riure
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Cesc » dl. juny 25, 2018 12:02 pm

jo tambe vull fer ruta divendres, pero m'agradaria començar lluny com l'any passat que vem arribar a Alquezar per dinar, la zona Catalana per molt guapa que sigui la podem fer un dissabte qualsevol

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Marc » dl. juny 25, 2018 12:37 pm

Nosaltres no tenim festa divendres, o sigui que sortirem de Barcelona cap a un quart de 7 de la tarda amb el coet al cul per intentar ser a una hora decent a Broto per sopar.

Si hi ha algú amb un horari semblant que vulgui compartir ruta (anirem pel dret: A2+A22+N123+A138+N260, perquè no hi haurà temps per fer turisme), que ens ho digui i quedem.

Fins divendres!

Julius
Presentats
Entrades: 143
Membre des de: dc. abr. 04, 2018 8:58 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Julius » dt. juny 26, 2018 4:06 am

Hola macos !! :cathola

A veure què us sembla aquesta per divendres ?? -demo

Imatge

És una ruta des de Les Masies de Voltregà fins a Broto passant per Alquézar, on podríem dinar tal i com ha suggerit en Cesc (suposo de restaurant ?? Ens hem de posar d'acord amb això).

Li he posat al Base Camp Carreteres amb revolts.

Crec que així tots contents. -thumbup

Cesc, si t'hi vols afegir al principi o a Berga avisa !!

P.D.: Johnny, m'agrada molt la ruta que has suggerit, però crec que en Cesc té raó que hauríem de fer via. La que suggereixo jo és directa i plena de revolts :catsalt Reservarem la teva per un altre dia si et sembla bé !?

P.P.D.: Cesc, Tens raó que s'ha de fer via, però la moto no vol fer autovies... -mfr_closed2 Espero que hi haurà temps de tot :catBirra

P.P.P.D.: Em sap greu, no sé posar la ruta ni l'enllaç en aquest post. Ja n'aprendré... -sorry

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dt. juny 26, 2018 7:19 am

Holaaa,
Cesc ha escrit:jo tambe vull fer ruta divendres, pero m'agradaria començar lluny com l'any passat que vem arribar a Alquezar per dinar, la zona Catalana per molt guapa que sigui la podem fer un dissabte qualsevol
Vinga va Cesc, fes una proposta que segur que es bona!! La del Julius no es que estigui malament, però es justament la de l'any passat, potser millor variar-la una mica.


-good
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dt. juny 26, 2018 7:28 am

Bon dia,

Sembla que segueix tancada la carretera entre Eaux-Bonnes i Gourette, el que ens deixa sense accés al col d'Aubisque. Potser els Srs. de Google disposen d'informació privilegiada, docs si bé fa uns dies t'avisaven del tall, ara ja no ho fan...

En tot cas hem previst una alternativa que es seguir la ruta directament des del Col de Soulor. Faríem un coll de menys i 33 Kms. de més. Ho podrem aguantar?



Si dissabte la carretera segueix tancada al menys a Eaux-Bonnes hi ha d'haver l'avís. Anar-ho a comprovar ens suposa uns 8 kms. entre anar i tornar, penso que val la pena fer-ho.



-wink
Sort,

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: JohnnyRLL » dt. juny 26, 2018 7:47 am

Bon dia a tots,

He pogut llegir les vostres suggerències i m'agraden molt, sobretot el anar dinar plegats i fer via. Ara miran St. Google Maps, per poder fer alternatives a la meva proposta sense oblidar-vos -punk , i tenin en compte que St.Google ja conte dinar parades i pipis... El meu darrer sugeriment es:

Imatge

https://goo.gl/maps/ZSyVHDqnSPG2

Avui el vespre, l'introduiré al BaseCamp per veure quines diferencies de temps, surten. Però crec que aquesta ruta de pujada es bastant sinuosa -groupwave

P.D1: Per assegurar-nos del temps potser s'haurà de marxar un pel més aviat, no a les 9h, suggerida inicialment ! :riure
P.D2: Julius com has progressat en el foro, estàs fent uns post de professional. -good
P.D3: Però sortir de Masies, ho veieu be, no? Almenys els de la Plana ? Penseu que tenim la Trona, Alpens ... :catenamorat

-hk
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Albert » dt. juny 26, 2018 8:00 am

Holaaa,
Albert ha escrit:Holaaa,

Vinga va Cesc, fes una proposta que segur que es bona!! La del Julius no es que estigui malament, però es justament la de l'any passat, potser millor variar-la una mica.

-good
Perdó, m'he equivocat. La ruta de Barbastro dinant a Alquézar la vàrem fer per pujar a la Kdd de l'any passat a Bielsa. -ops

No teniu cap altre suggeriment??


-giveup
Sort,

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem IV

Entrada Autor: Marc » dt. juny 26, 2018 8:51 am

Albert ha escrit:Holaaa,

No teniu cap altre suggeriment??


-giveup

Sí, sortir tard i anar per l'autopista! :riure :riure :riure

"Les autopistes i els túnels seran sempre nostres"

Bloquejat

Torna a “Moto Perdido Extrem”