Llums Led "cuneteros"

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: JordiPB » dl. oct. 15, 2018 7:16 pm

Bones,

ja fa molt de temps que penso que hauria de posar uns leds antiboira o auxiliars a a RT. Fins ara no ho he fet per culpa dels 700€ + ITV que em claven a la BMW.

Avui precisament he anat a passar la ITV al cotxe de la Melissa, i he estat perlant amb l'enginyer de l'estació de Celrà. Al comentar-li el preu dels originals, m'ha comentat que si poso uns altres que no siguin BMW, homologats CE (evidentment), i els faig homologar per un enginyer, i passar la ITV, de ben segur que em surt més econòmic. De fet fins i tot m'ha donat una llista d'empreses d'enginyers que s'hi dediquen via online.

De manera que estic en busca de uns bons llums led homologats que pugui muntar. De moment he trobat els Givi, però si algú en coneix d'altres, li agrairia la informació.
Salut.

Jordi :senyera
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: JordiPB » dl. oct. 15, 2018 10:38 pm

Hola, algu pot moure això, pensava que ho posava a accessoris i mecànica, però es evident que no.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: Dodo » dt. oct. 16, 2018 12:29 am

JordiPB ha escrit:Bones,

ja fa molt de temps que penso que hauria de posar uns leds antiboira o auxiliars a a RT. Fins ara no ho he fet per culpa dels 700€ + ITV que em claven a la BMW.

Avui precisament he anat a passar la ITV al cotxe de la Melissa, i he estat perlant amb l'enginyer de l'estació de Celrà. Al comentar-li el preu dels originals, m'ha comentat que si poso uns altres que no siguin BMW, homologats CE (evidentment), i els faig homologar per un enginyer, i passar la ITV, de ben segur que em surt més econòmic. De fet fins i tot m'ha donat una llista d'empreses d'enginyers que s'hi dediquen via online.

De manera que estic en busca de uns bons llums led homologats que pugui muntar. De moment he trobat els Givi, però si algú en coneix d'altres, li agrairia la informació.
Salut.

Jordi :senyera
Tutorial de muntatge:
Aquí


Opcions llums:
Una de elles
Una altre
Tenia quelcom més que ja et buscaré quan tingui una estona -ops

PD: jo quan vaig anar a ITV, em varen dir que tenia que portar el certificat oficial de muntatge (que si ho havia muntat jo no servia).

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: Airald » dt. oct. 16, 2018 8:00 am

Se sol demanar sempre un certificat de muntatge, que és un paper on figuren les dades del taller, amb el número de registre, etc... A mi m'ho van demanar fa anys quan vaig deslimitar una 650 GS. I allò van considerar que era una "modificación grave!!!". Ja veus, canviar el topall-guia del cable de l'acelerador... Lo de les llums és diferent però també he sentit a dir que fa falta el certificat de muntatge.

Al final, el que fa la majoria és posar els fars que siguin i treure'ls per passar la ITV. Ara bé, suposo que si t'aturen, et poden buscar les pessigolles.


Salut

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 16, 2018 8:01 am

Holaaaa,

Jordi, amb aquest tutorial del Eduard, si li dius al Xevi...

En cinc minuts ho tens fet segur!!!!




-thumbup -thumbup -grin -grin -thumbup -thumbup
Sort,

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: Dodo » dt. oct. 16, 2018 11:07 am

Aquesta plana és la que em vaig mirar, Modul 50 LED però al final vaig optar p'els de la casa.
Si trobes algú que els certifiqui, m'ho dius, que en un obrir i tancar .... -drive1

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: JordiPB » dt. oct. 16, 2018 1:14 pm

Dodo ha escrit:Aquesta plana és la que em vaig mirar, Modul 50 LED però al final vaig optar p'els de la casa.
Si trobes algú que els certifiqui, m'ho dius, que en un obrir i tancar .... -drive1

Bones Dodo, que et semblen aquests?
[web 80%,800]https://www.autoled4x4.com/es/set-2-far ... gados.html[/web]

no tenen mala pinta, i de preu estan molt be.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: Jordi » dt. oct. 16, 2018 6:09 pm

Jo els veig molt de nyigui-nyogui.........
El que és segur, es que, per 37 euros la unitat, o enlluernen, o no generen un feix regular de llum.
Entre els originals (que a la casa te'n demanen el doble que a Ebay) i aquests, segur que pots trobar un ampli ventall d'opcions.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4378
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: Xavier » dc. oct. 17, 2018 7:33 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,

Jordi, amb aquest tutorial del Eduard, si li dius al Xevi...

En cinc minuts ho tens fet segur!!!!




-thumbup -thumbup -grin -grin -thumbup -thumbup

A veure, què voleu que us munti? Us ho faré sempre 1 eur més barat que el que us ho faci més barat.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 18, 2018 4:28 pm

tingueu en conte que si poseu els fars adicionals BMW i no ho fan en un concesionari,el certificat per la homologacio no us el donaran , per homologar-los fan enviar foto dels fars que es veu el numero de CE i document conforme els has montat,de totes maneres els fars no son tan cars,el que fa pujar el pressupost es la instalacio,el cablejat i la pinya amb el interruptor integrat,la ITV i per descontat el certificat ,els fars del mercat que mes si asemblen son els GIVI.
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: Airald » dj. oct. 18, 2018 4:59 pm

Però qualsevol taller amb "papers" pot emetre un certificat de muntatge del que faci falta, no? Bàsicament diu que allò ho ha muntat una persona que se suposa que té prou capacitat per fer-ho...

Jo tinc entès que si compres qualsevol far CE, amb el CE del far, el certificat de muntatge, un enginyer d'automoció pot fer els papers per anar a ITV sense problemes.


Salut

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: JordiPB » dj. oct. 18, 2018 5:09 pm

Airald ha escrit:Però qualsevol taller amb "papers" pot emetre un certificat de muntatge del que faci falta, no? Bàsicament diu que allò ho ha muntat una persona que se suposa que té prou capacitat per fer-ho...

Jo tinc entès que si compres qualsevol far CE, amb el CE del far, el certificat de muntatge, un enginyer d'automoció pot fer els papers per anar a ITV sense problemes.


Salut

Correcte, el certificat que et fa el taller BMW és el de instal·lació. El que ve de la casa es el de homologació per a aquell model de moto en concret. Aquest te l'ha de fer un enginyer, però pel que estic trobant pel moment, hi ha un seguit de normes que es veu que el de BMW s'el passa pel forro, i es que hi ha d'haver un pilot amb llum que avisi que els fars estan encesos, que no es puguin encendre si no és amb les curtes, es a dir que al posar llargues s'apaguin automàticament, que l'interruptor tingui el símbol específic de llums de boira. Total, que ja no ho veig tant clar. o almenys tant econòmic.
Seguirem investigant.
M'agradaria poder veure els Givi, només es veu la foto dels fars, però no de l'interruptor, ni del cablejat per a instal·lació.

-frustrated
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Llums Led "cuneteros"

Entrada Autor: Jordi » dj. oct. 18, 2018 6:24 pm

Jo m'hi vaig trobar.
Quan vaig anar per segon cop a passar l'ITV, em van indicar que els fars antiboira eren una opció i que no estava apuntada a la fitxa tècnica, per la qual cosa no podia passar inspecció i que tenia l'obligació d'homologar-los en una enginyeria i no se quantes coses més. Després de molt rondinar van deixar-me marxar, però em va dir que la propera vegada portés el document d'homologació.

Posteriorment vaig saber que es tractava d'una "Opció de concessionari", és a dir, que aquests fars els van muntar fora de la fàbrica, per la qual cosa hi faltava la inscripció a la fitxa tècnica. En aquest cas, el concessionari tenia l'obligació d'haver-me subministrat el certificat corresponent, cosa que no van fer.

Per la propera ocasió, ho tinc ben clar, llums i suports fora!!

Per tant, la negligència d'un concessionari que s'anomena "Premium" (contracció del terme llatí "et fotrem els calers i no sabràs com") em va suposar una bona discussió a l'ITV (i resulta que ells tenien raó).

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”