Curs de Conducció

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Curs de Conducció

Entrada Autor: JordiPB » dg. oct. 28, 2018 10:41 am

En relació a la proposta d'en Marc d'enguany a la taula rodona a la KDD, i després de veure el vídeo de l'Eva, que ha penjat la Marta al fil de la taula rodona, he fet un cop d'ull a la pàgina web dels cursos Honda de conducció.

Amb permís d'en Marc obro aquest fil per anar concretant els interessats i definir quin curs i quan es pot organitzar, per tal de que ademés de ser una jornada per aprendre, ens ho puguem passar bé amb els companys de Mototurisme.

Deixo aquí la pàgina web dels cursos per tal de que hi pugueu fer un cop d'ull i donal el vostre parer al respecte o proposar alternatives.

[web 100%,800]https://www.honda-montesa.es/Honda-Inst ... erior.html[/web]

Pel que a mi respecta, el curs avançat que dura tot el dia, seria el que millor pinta té, hi entra el dinar, i es fa tot a circuit. Com que el que més em preocupava era el fet d'haver de fer el curs amb la moto d'en Marc :riure , en aquest les motos les posa Honda. :aplaudiment

Pel que fa a les dates, jo m'inclinaria més per fer-lo cap a la primavera, quan no faci fred per estar tot el dia a l'intempèrie, no haver d'anar tant abrigats, que facilitaria els moviments sobre la moto i no tens les mans garratibades, però si ma majoria el vol fer abans, m'adaptaria.
Les dates de l'any vinent encara no les han publicat, però es possible que si ens posem en contacte amb ells amb un grup complert abans que tanquin calendari, que ens puguin tenir en compte, o potser no...

Pel que fa a mi, tant me faria fer-lo entre setmana com cap de setmana, tot i que en cap de setmana sempre és més fàcil a la majoria.

Pel que fa al lloc, només ho fan a les seves propies instal·lacions, però com que són molt cèntriques, seria un lloc en principi apte per a tothom de Catalunya per poder anar i tornar sense haver de fer nit si no es vol.

En fi, aquí queda la proposta. A veure que us sembla.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Airald » dg. oct. 28, 2018 11:05 am

Interessant, jo també el faria.


Salut
Imatge

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Marc » dg. oct. 28, 2018 1:40 pm

Gràcies, Jordi! La veritat és que encara no ho he mirat gaire, però tothom diu que aquest curs és dels millors que hi ha.

Estic d'acord en que fer-lo a la primavera és el millor. Fem una cosa: primer de tot, tanquem el calendari de sortides i mirem d'encaixar-hi el curs. A primera vista, el cap de setmana de l'11 i 12 de maig quedarà lliure i pot ser una bona opció ja que l'abril i el juny estan a rebentar de sortides i Pasqua, i fer-ho al març a mi em sembla una mica massa d'hora.

Potser els administradors ens poden obrir un d'aquells formularis perque s'hi apuntin els interessats, ni que sigui a mode provisional fins que sabem on anem.

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: JordiPB » dg. oct. 28, 2018 5:28 pm

Marc ha escrit:Gràcies, Jordi! La veritat és que encara no ho he mirat gaire, però tothom diu que aquest curs és dels millors que hi ha.

Estic d'acord en que fer-lo a la primavera és el millor. Fem una cosa: primer de tot, tanquem el calendari de sortides i mirem d'encaixar-hi el curs. A primera vista, el cap de setmana de l'11 i 12 de maig quedarà lliure i pot ser una bona opció ja que l'abril i el juny estan a rebentar de sortides i Pasqua, i fer-ho al març a mi em sembla una mica massa d'hora.

Potser els administradors ens poden obrir un d'aquells formularis perque s'hi apuntin els interessats, ni que sigui a mode provisional fins que sabem on anem.
Si, però el que passa es que no hi ha cursos cada cap de setmana per triar. L'escola diu quins dies tenen qins cursos i si et va bé t'hi apuntes, i si no, no.

No crec que hi hagi massa dies per triar. Si fas un cop d'ull al calendari de Honda per aques any veuràs el que vull dir.
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Mamut » dl. oct. 29, 2018 1:43 pm

Marc ha escrit:... però tothom diu que aquest curs és dels millors que hi ha.
Jo l'he fet aquest curs i m'ha agradat. Hi vaig aprendre moltes coses. Sobretot perquè t'obliguen a fer maniobres que normalment no acostumes a fer i això et dona molta seguretat sobre la moto.
Però tinc amics que també l'han fet i a algun l'ha decebut. Potser perquè el seu nivell era molt superior al que ofereixen aquests cursos o s'esperava una altra cosa.
S'ha de tenir en compte que son cursos de seguretat no pas de velocitat. Tot son maniobres, res de tandes.
Jo el recomano. Sigui quin sigui el nivell de cadascú, segur que sempre s'aprèn alguna cosa.
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. oct. 30, 2018 10:15 pm

Bona idea, aniré seguint el fil. Estic d’acord que potser la millor època es la primavera per estar quasi tot el dia al carrer, encara que pel que fa a la roba, tindrem d’anar amb tot l’equip...

Fan preu per grup? :catpensant

Avatar de l’usuari
MTC
Presentats
Entrades: 609
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:50 pm
Ubicació: CATALUNYA
Contacta:

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: MTC » dt. nov. 06, 2018 5:01 pm

[tab=30]

Bones,

Ens hem posat en contacte amb Honda Institut de Seguretat per que ens donessin alguna opció per fer com a foro, i ens ofereixen els cursos que en JordiPB havia trobat, i el de Nivell Superior + Carretera Oberta

[web 100%,1300]http://www.honda-montesa.es/Honda-Insti ... erior.html[/web]

I ens comenten textualment el següent:
Off Topic
[tab=30]
Per realitzar inscripcions ho hauríeu de fer a través del nostre calendari seleccionant el curs/data que mes us encaixi, clickant a "realizar inscripción" i seguint els passos:
http://www.honda-montesa.es/Honda-Insti ... ursos.html

Actualment podeu veure la oferta formativa disponible fins a final d'any. A partir de la última setmana de novembre podreu veure al mateix calendari la programació per els tres pròxims mesos (gener, febrer i març).

En cas d'estar interessats en fer un curs tancat/privat per vosaltres hauríem de comptar amb 10 participants, acordar una data disponible al nostre calendari. En aquest cas, us inclouríem una 11ª plaça al curs sense cost.

[tab=30]
Així doncs podríem anar fent una llista dels interessats i a veure si ho podem quadrar amb el seu calendari

[tab=30]
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
MTC
Presentats
Entrades: 609
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:50 pm
Ubicació: CATALUNYA
Contacta:

Curs de Conducció

Entrada Autor: MTC » dt. nov. 06, 2018 5:05 pm

[tab=30]

LLISTA D'INTERESSATS

  1. JordiPB
  2. Airald
  3. Marc
  4. ErnestTDM
  5. Jordivfr
  6. Napoleon
  7. Anton
  8. Fpardo
  9. Kinder


Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Jordivfr » dt. nov. 06, 2018 11:23 pm

Ep jo també estic interessat a fer el curs

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Napoleon » dc. nov. 07, 2018 9:43 am

Ep, a mi també m’intressa :catsalt
El que no sé, és si em deixaràn participar amb el meu autobús :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Airald » dc. nov. 07, 2018 9:48 am

Es fa amb motos seves, només portes la teva en carretera. Com si tinguéssis problemes per seguir o pujar carreteres fetes pols...


Salut

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Marc » dc. nov. 07, 2018 8:51 pm

Gràcies per la informació. Estaria bé que arribéssim als 10, per tal de poder fer un curs només entre nosaltres.

Sigui com sigui, encara queden mesos i per tant podrem anar polint-ne els detalls.

Anton
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dt. març 17, 2015 7:53 am
Ubicació: Lleida

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Anton » dg. nov. 11, 2018 7:54 pm

A mi també m'agradaria fer el curs aquest, així que ja som 7 interessats. I segur que d'aquí a la primavera omplim una segona llista :catok

Avatar de l’usuari
Fpardo
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dg. des. 09, 2012 6:31 pm
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Fpardo » dg. nov. 11, 2018 9:11 pm

Un altre que està interesat, sempre i quan NO sigui al Març, ja que un te una edat i s'en va amb l'Imserso de viatge. :riure :riure :riure

Apa, ja falta meny pels 10 :catdrive :catdrive

:CatVictoria
Montse i Francesc

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Marc » dg. nov. 11, 2018 9:23 pm

Perfecte, a veure si ens hi apuntem força gent i ho acabem convertint en una mini-mensual -grin

Vist que el calendari està a rebentar, jo aniria bloquejant una data; com que hem parlat que a l'hivern no és massa adient pel tema fred, no ens queden massa opcions.

Com al Francesc, a mi tampoc m'agrada el març, pel que crec que ja saltaríem al 2 de juny. A l'abril hi ha la Setmana Santa i al maig tenim coses per parar un tren, o sigui que està complicat fer-ho abans.

Ja direu com ho veieu.

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Kinder » dg. nov. 11, 2018 9:27 pm

Jo també estic interessada, però hauríem de tenir en compte el que ens van comentar des de Honda, hauríem de coordinar-ho amb la disponibilitat del SEU CALENDARI

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Airald » dg. nov. 11, 2018 9:50 pm

Jo proposaria fer un sistema per saber quina és la data que va millor a més gent. Crec que ho havia comentat en un altre fil, no recordo quin. S'hauria de poder votar per totes les opcions, ja que és possible que més d'una data ens vagi igual de bé. Per altra banda, també es podria votar per una opció però com a segona opció, és a dir, m'aniria millor una altra, però aquesta també hi podria assistir.

Llavors, només cal donar un pes a la primera opció i un altre a la segona opció.

Això, fet amb un formulari, resulta molt senzill d'omplir per cadascú. Després, només queda una petita feina de fer el recompte amb el full resultant.

per ex:

A= em va bé
B= m'hi adaptaria

Dia 1 Dia 2 Dia 3
Assistent 1 A A
Assistent 2 A B B
Assistent 3 B A


en aquest exemple senzil es veu com votant diverses opcions es troba una data que tot i no agradar al 100% a tothom, fa que els 3 assistents hi puguin anar.

Mirant la columna que té més caselles plenes, es pot veure la opció que pot acollir més participants. En el cas d'haver-n'hi més d'una, es compta quina té més "A"

He dit A i B, però es pot fer amb més nivells de compatibilitat i tot.

Apa, aquí ho deixo per si ho creieu interessant. I si voleu/necessiteu ajuda, compteu-hi.


Salut!

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Napoleon » dg. nov. 11, 2018 10:51 pm

Airald, a mi em van bé desde la A a la Z :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Josep973 » dt. nov. 13, 2018 8:55 pm

Hola
Si les dates em permeten m'apunto a provisional
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Curs de Conducció

Entrada Autor: Airald » dt. nov. 13, 2018 8:57 pm

Au que només queda l'onzè.


Salut!

Respon

Torna a “General”