Rider1000 2019

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. gen. 02, 2019 12:23 pm

Bon dia i bon any companys,

Ja s'ha fet públic el recorregut de la Rider1000 2019.
Aquest cop s'ha compartit per part de l'organització, a part del detall dels trams en PDF, també els tracks en GPX o KLM.

A mi el track del tram 07-08 Valldalva a Tortosa no em funciona. Algú més li ha passat?

https://www.rider1000.com/ca/
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Airald » dc. gen. 02, 2019 3:46 pm

Jo l'he pogut obrir sense problemes...


Salut!

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. gen. 02, 2019 7:29 pm

Airald ha escrit:Jo l'he pogut obrir sense problemes...


Salut!
Jo tot els trams menys el 7-8, i no sé perquè. He vist que no sóc l’únic, el faré a mà seguint el PDF i veurem.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. gen. 02, 2019 8:44 pm

Ja han publicat la correcció

Agraïm als que ens heu fet arribar alguns errors que hi havia en les coordenades GPS dels plànols del recorregut. Els hem publicat de nou, indicant la versió 2 (V2) en totes les pàgines.

També hi havia uns problemes amb els tracks, concretament el tram comprès entre el Punt de Pas 07 Vall d’Alba i el 08 Tortosa, en què l’arxiu GPX estava malmès. Així mateix, una imprecisió a la sortida de Manresa, que no coincidia amb el traçat del plànol en PDF. Ja podeu descarregar-los amb les correccions aplicades.

Un cop més, us agraïm el vostre “feedback”, que ens ajuda a millorar la Rider dia a dia.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Airald » dc. gen. 02, 2019 10:01 pm

Segur que en funció del programa amb que l'obries donava error o no.


Salut

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. gen. 02, 2019 10:03 pm

Airald ha escrit:Segur que en funció del programa amb que l'obries donava error o no.


Salut
Pot ser, jo ho he provat amb basecamp i el klm amb Google earth, i cap dels dos. Amb la rectificació perfecte

Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Xaviersa
Presentats
Entrades: 308
Membre des de: dc. des. 02, 2015 12:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Xaviersa » dj. gen. 03, 2019 10:21 pm

Jo ho fet amb el TYRE i cap problema
Àngels i Xavier :senyera
Manresa

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. gen. 03, 2019 10:24 pm

En qualsevol cas, la nova versió dels tracks està corregida també en alguns punts i funciona bé amb qualsevol programa


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 03, 2019 10:56 pm

doncs un any mes ja la tenim aqui :catsalt :catsalt :catsalt a falta d'alguna comprovació ja tinc entrada la ruta al navegador, l'he fet a mà i marcant els punts al mapa de la pantalla, m'ha donat la llauna algun punt ja que són camins rurals i he hagut de posar molts punts de pas ja que em feia retrocedir i no reconeixia la ruta, realment és una botifarra de tres parells de ...... anar fins a baix de tot ja se les porta, però la pujada té un punt de infernal, el de Colldejou, el de la Mussara i tants altres trams, la endureixen ja de nit fins al masoquisme, el final pel Coll del Bruc que segur que quan arribem només ho farem per si aquí posen algun punt màster, a la meva manera de veure puc dir que és moooolt maca i '' fot trempar '', ara a per les prèvies que ja tenim la 'excusa a punt, jajajajaja.
i com cada any .... fins on arribem i una mica més enllà :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. gen. 03, 2019 11:00 pm

Kpeps ha escrit:doncs un any mes ja la tenim aqui :catsalt :catsalt :catsalt a falta d'alguna comprovació ja tinc entrada la ruta al navegador, l'he fet a mà i marcant els punts al mapa de la pantalla, m'ha donat la llauna algun punt ja que són camins rurals i he hagut de posar molts punts de pas ja que em feia retrocedir i no reconeixia la ruta, realment és una botifarra de tres parells de ...... anar fins a baix de tot ja se les porta, però la pujada té un punt de infernal, el de Colldejou, el de la Mussara i tants altres trams, la endureixen ja de nit fins al masoquisme, el final pel Coll del Bruc que segur que quan arribem només ho farem per si aquí posen algun punt màster, a la meva manera de veure puc dir que és moooolt maca i '' fot trempar '', ara a per les prèvies que ja tenim la 'excusa a punt, jajajajaja.
i com cada any .... fins on arribem i una mica més enllà :catBirra :catBirra :catBirra
Faré servir els tracks i així no m’he de preocupar de cap recalcul. A veure si coincidim en alguna prèvia.
Salut


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Lomotard » ds. gen. 05, 2019 8:59 am

Billy_Joe ha escrit:
Kpeps ha escrit:doncs un any mes ja la tenim aqui :catsalt :catsalt :catsalt a falta d'alguna comprovació ja tinc entrada la ruta al navegador, l'he fet a mà i marcant els punts al mapa de la pantalla, m'ha donat la llauna algun punt ja que són camins rurals i he hagut de posar molts punts de pas ja que em feia retrocedir i no reconeixia la ruta, realment és una botifarra de tres parells de ...... anar fins a baix de tot ja se les porta, però la pujada té un punt de infernal, el de Colldejou, el de la Mussara i tants altres trams, la endureixen ja de nit fins al masoquisme, el final pel Coll del Bruc que segur que quan arribem només ho farem per si aquí posen algun punt màster, a la meva manera de veure puc dir que és moooolt maca i '' fot trempar '', ara a per les prèvies que ja tenim la 'excusa a punt, jajajajaja.
i com cada any .... fins on arribem i una mica més enllà :catBirra :catBirra :catBirra
Faré servir els tracks i així no m’he de preocupar de cap recalcul. A veure si coincidim en alguna prèvia.
Salut


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Molt bones,
Jo també vaig començar a fer els tram marcant al mapa els punts i veient que hi ha bastants trosses que són camí rurals i no surten al mapa he decidit tirar per la via ràpida.
He descarregat els tracks i a partir del mateixos he creat la ruta (no ho he dit, jo tinc un navegador Garmin i ho faig tot des del Basecamp).
La veritat és que surten identiques, clavades una a l'altra.
A veure si d'aquí uns dies puc anar a provar aquests trams a veure que passa quan arribi aquests punts que no tenim camins al mapa (això sí, quant segueixo rutes fetes per mi, jo sempre porto desactivada l'opció de recalcular la ruta. Si m'equivoco giro i torno a buscar la ruta sense indicacions).
Salut

Avatar de l’usuari
Lluis74
Presentats
Entrades: 46
Membre des de: dg. des. 02, 2018 4:59 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Lluis74 » ds. gen. 05, 2019 1:29 pm

Bon dia i bon any,
jo utlilitzo una aplicació de navegación per a motoristes que es diu Scenic. Òviament no és el mateix que un GPS, pero la veritat és que funciona molt bé per crear les rutes de forma manual marcant tots els punts de pas que desitgis directament sobre el mapa, i puc assegurar que tots els camins rurals surten en el mapes. L'any passat vaig fer la Rider500 sense cap mena de problema, i aquest any, aquest dijous vaig fer la rider300 del 2019 (que surten 368kms) fent servir aquesta aplicació per a mòvil, i anant sol no vaig tenir cap problema de navegació en cap moment.
Respecte a la rider del 2019, aquest any plantegem la 700. El recorregut rider 300 que he fet aquesta setmana coincideix en la totalitat del tram 1 (Manresa > L'espluga), el tram 2 (l'Espluga > Flix), el tercer tram de la Rider 300 és divideix pràcticament amb el començament del tram 5 i el final del tram 7 de la rider 700 (Flix > Valls) i la totalitat del tram 8 (Valls > Manresa).
Tram 1 (Manresa > l'Espluga). 101kms. L'organització dona 1h 58min. Jo he trigat quasi 1h i 50min. La veritat però és que he trovat molts kms de boira a la sortida de Manresa i a la zona d'Igualada i molts kms de glaç. A priori el tram és força ràpid, però hi ha forces trams de camí rural, que aquesta setmana estaven força bruts de fang provinent de tractors i molt bruts també de grava. Esperem que al Maig estiguin més nets.Sortint de St Martí de Tous és fàcil passar-se de llarg en trencall cap a Bellprat. És un camí rural amb una entrada no massa evident. El poble de la Cirera el passem pel ben mig amb unes vistes espectaculars de la vall (en el meu cas per sobre els núvols de boira acomul.lats a la vall) i amb vistes als molins de vent a la serrra. Sortint de Rocafort de Queralt més tram de camí rural força ràpid i sense masses complicacions fins a l'Espluga. No hi ha cap betzinera en tram fins a l'entrada de l'Espluga on hi ha una Bon Area, però només portem 100kms de la sortida.
Tram 2 (l'Espluga > Flix). 73Kms. L'organització dóna 1h i 36min. Jo he trigat 1h i 30min. Aquí però encara amb molt i molts kms de glaç que ha fet extremar la velocitat en molts trams. Principalment sortint de la Pobla de Cèrvoles hi ha una de les carreteres típicament "rider". Apreteu bé els cargols de la moto si no aquí els perdreu tots. L'entorn és idíl.lic però l'asfalt està força malmès. No són forats, més bé que vas votant tota l'estona i et deixes la ronyonada. Són quelcom més de 10kms. Després ve un tram de carretera espectacular per vistes, asfalt i curves, fins arrivar al tram opcional que pots triar per la via curta "difícil" proposat per l'organització o bé el tram més llarg "fàcil" com alternativa. Jo he triat el curt "difícil". És un tram lent amb forts desnivells però amb molt bones vistes. No l'he trovat especialment dur, però és lent. Després ja l'últim tram fns a Flix per bon asfalt i molt entretingut. A Flix he posat betzina en una Bon Area a l'entrada del poble. Però cal esperar que estarà colapsada el dia de la cursa. A la sortida de Flix hi ha més betzineres.
Tram 3 de la Rider300 (Flix > Valls). Com he comentat aquest tram coincideix amb el començament del tram 5 (de Flix a Escaladei) de la Rider700 i el final del tram 7 (de pràcticament Poboleda a Valls). Han estat 95kms. Senzillament espectacular. Increïble. Molt bon asfalt en tot moment. De curva en curva. Sense cotxes i amb trams amb molt bones vistes. Passant entre vinyes del Piorat, Montsant i arrivant a Valls. El tram de la Mussarra espectacular per les vistes i motorísticament parlant. Aquest tram he trigat 1h 50min.
Tram 4 (Valls > Manresa). Tornant per Santes Creus cap el Querol i baixant a Manresa pel coll del Bruc i Can Massana. Els de la 700 contem fer aquest tram ja de nit. Però és bona carretera, ben asfaltada en tot moment i amb líneas pintades a l'asfalt en tot moment (l'any passat el tram de Freixenet a Castelltallat vam patir molt al fer-lo de nit i no tenir les líneas de referència pintades al terra en molts moments). El tram per arrivar a Querol espectacular motorísticament parlant. Auqest cop amb forces curves novament glaçades (no serà un problema al Maig). 97kms que l'organització dóna 1h 53min i que jo he completat amb 1h i 43min.
En conclusió uns 368kms en unes 7h (La Rider 300 aquest any és força llarga en kms i temps). En general diría que espectacular el recorregut però lent (més lent que els trams de l'any passat). Si que és veritat que no he pogut còrrer massa en molts dels trams pel glaç o la boira. Però el temps reals no seran molt menors als proposats per l'organització. No ens podrem encantar massa.
Apa, Salut i Kms.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. gen. 05, 2019 1:39 pm

Lomotard ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:
Kpeps ha escrit:doncs un any mes ja la tenim aqui :catsalt :catsalt :catsalt a falta d'alguna comprovació ja tinc entrada la ruta al navegador, l'he fet a mà i marcant els punts al mapa de la pantalla, m'ha donat la llauna algun punt ja que són camins rurals i he hagut de posar molts punts de pas ja que em feia retrocedir i no reconeixia la ruta, realment és una botifarra de tres parells de ...... anar fins a baix de tot ja se les porta, però la pujada té un punt de infernal, el de Colldejou, el de la Mussara i tants altres trams, la endureixen ja de nit fins al masoquisme, el final pel Coll del Bruc que segur que quan arribem només ho farem per si aquí posen algun punt màster, a la meva manera de veure puc dir que és moooolt maca i '' fot trempar '', ara a per les prèvies que ja tenim la 'excusa a punt, jajajajaja.
i com cada any .... fins on arribem i una mica més enllà :catBirra :catBirra :catBirra
Faré servir els tracks i així no m’he de preocupar de cap recalcul. A veure si coincidim en alguna prèvia.
Salut


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Molt bones,
Jo també vaig començar a fer els tram marcant al mapa els punts i veient que hi ha bastants trosses que són camí rurals i no surten al mapa he decidit tirar per la via ràpida.
He descarregat els tracks i a partir del mateixos he creat la ruta (no ho he dit, jo tinc un navegador Garmin i ho faig tot des del Basecamp).
La veritat és que surten identiques, clavades una a l'altra.
A veure si d'aquí uns dies puc anar a provar aquests trams a veure que passa quan arribi aquests punts que no tenim camins al mapa (això sí, quant segueixo rutes fetes per mi, jo sempre porto desactivada l'opció de recalcular la ruta. Si m'equivoco giro i torno a buscar la ruta sense indicacions).
Salut
Bon dia companys,

Sí, jo també he fet el mateix lomotard i també la ruta em surt igual que el track, al menys en el primer tram que hem fet, i jo també tinc desconnectat el recalcul, així que en principi serà millor fer servir la ruta que el track.


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. gen. 05, 2019 1:42 pm

Lluis74 ha escrit:Bon dia i bon any,
jo utlilitzo una aplicació de navegación per a motoristes que es diu Scenic. Òviament no és el mateix que un GPS, pero la veritat és que funciona molt bé per crear les rutes de forma manual marcant tots els punts de pas que desitgis directament sobre el mapa, i puc assegurar que tots els camins rurals surten en el mapes. L'any passat vaig fer la Rider500 sense cap mena de problema, i aquest any, aquest dijous vaig fer la rider300 del 2019 (que surten 368kms) fent servir aquesta aplicació per a mòvil, i anant sol no vaig tenir cap problema de navegació en cap moment.
Respecte a la rider del 2019, aquest any plantegem la 700. El recorregut rider 300 que he fet aquesta setmana coincideix en la totalitat del tram 1 (Manresa > L'espluga), el tram 2 (l'Espluga > Flix), el tercer tram de la Rider 300 és divideix pràcticament amb el començament del tram 5 i el final del tram 7 de la rider 700 (Flix > Valls) i la totalitat del tram 8 (Valls > Manresa).
Tram 1 (Manresa > l'Espluga). 101kms. L'organització dona 1h 58min. Jo he trigat quasi 1h i 50min. La veritat però és que he trovat molts kms de boira a la sortida de Manresa i a la zona d'Igualada i molts kms de glaç. A priori el tram és força ràpid, però hi ha forces trams de camí rural, que aquesta setmana estaven força bruts de fang provinent de tractors i molt bruts també de grava. Esperem que al Maig estiguin més nets.Sortint de St Martí de Tous és fàcil passar-se de llarg en trencall cap a Bellprat. És un camí rural amb una entrada no massa evident. El poble de la Cirera el passem pel ben mig amb unes vistes espectaculars de la vall (en el meu cas per sobre els núvols de boira acomul.lats a la vall) i amb vistes als molins de vent a la serrra. Sortint de Rocafort de Queralt més tram de camí rural força ràpid i sense masses complicacions fins a l'Espluga. No hi ha cap betzinera en tram fins a l'entrada de l'Espluga on hi ha una Bon Area, però només portem 100kms de la sortida.
Tram 2 (l'Espluga > Flix). 73Kms. L'organització dóna 1h i 36min. Jo he trigat 1h i 30min. Aquí però encara amb molt i molts kms de glaç que ha fet extremar la velocitat en molts trams. Principalment sortint de la Pobla de Cèrvoles hi ha una de les carreteres típicament "rider". Apreteu bé els cargols de la moto si no aquí els perdreu tots. L'entorn és idíl.lic però l'asfalt està força malmès. No són forats, més bé que vas votant tota l'estona i et deixes la ronyonada. Són quelcom més de 10kms. Després ve un tram de carretera espectacular per vistes, asfalt i curves, fins arrivar al tram opcional que pots triar per la via curta "difícil" proposat per l'organització o bé el tram més llarg "fàcil" com alternativa. Jo he triat el curt "difícil". És un tram lent amb forts desnivells però amb molt bones vistes. No l'he trovat especialment dur, però és lent. Després ja l'últim tram fns a Flix per bon asfalt i molt entretingut. A Flix he posat betzina en una Bon Area a l'entrada del poble. Però cal esperar que estarà colapsada el dia de la cursa. A la sortida de Flix hi ha més betzineres.
Tram 3 de la Rider300 (Flix > Valls). Com he comentat aquest tram coincideix amb el començament del tram 5 (de Flix a Escaladei) de la Rider700 i el final del tram 7 (de pràcticament Poboleda a Valls). Han estat 95kms. Senzillament espectacular. Increïble. Molt bon asfalt en tot moment. De curva en curva. Sense cotxes i amb trams amb molt bones vistes. Passant entre vinyes del Piorat, Montsant i arrivant a Valls. El tram de la Mussarra espectacular per les vistes i motorísticament parlant. Aquest tram he trigat 1h 50min.
Tram 4 (Valls > Manresa). Tornant per Santes Creus cap el Querol i baixant a Manresa pel coll del Bruc i Can Massana. Els de la 700 contem fer aquest tram ja de nit. Però és bona carretera, ben asfaltada en tot moment i amb líneas pintades a l'asfalt en tot moment (l'any passat el tram de Freixenet a Castelltallat vam patir molt al fer-lo de nit i no tenir les líneas de referència pintades al terra en molts moments). El tram per arrivar a Querol espectacular motorísticament parlant. Auqest cop amb forces curves novament glaçades (no serà un problema al Maig). 97kms que l'organització dóna 1h 53min i que jo he completat amb 1h i 43min.
En conclusió uns 368kms en unes 7h (La Rider 300 aquest any és força llarga en kms i temps). En general diría que espectacular el recorregut però lent (més lent que els trams de l'any passat). Si que és veritat que no he pogut còrrer massa en molts dels trams pel glaç o la boira. Però el temps reals no seran molt menors als proposats per l'organització. No ens podrem encantar massa.
Apa, Salut i Kms.
Gràcies per les teves indicacions, no he tingut temps de fer més que el primer tram des de la Panadella, però també he trobat boira i glass per part del camí i molta brutícia pels camins rurals. De totes formes al maig millorarà molt l’estat de les carreteres i no tindrem problema.



Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Airald » ds. gen. 05, 2019 2:34 pm

Crec que scenic només és per iOs. Per als qui feu servir Android, Kurviger permet la navegació amb indicacions. Està basada en Open Street Maps i surten totes les carreteres, pistes i camins (crec que scenic també fa servir OSM). Les indicacions de veu funcionen molt bé i l'aplicació en si és molt estable.

Li pots carregar GPX que es poden crear directament al mateix lloc web de l'aplicació (fa poc s'hi va fusionar motoplaner.de). Té d'altres funcions com buscar la ruta més revirada.

Apa, només aquest incís, que sinò ens desviem del tòpic i encertadament ens foten bronca.


Salut.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. gen. 18, 2019 1:40 am

https://youtu.be/GYFoSe-ONZY


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. gen. 20, 2019 8:25 pm

https://youtu.be/DJJvncHkU5E



Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. gen. 23, 2019 2:27 pm

https://youtu.be/bC_7ZnRf_mY


Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Xaviersa
Presentats
Entrades: 308
Membre des de: dc. des. 02, 2015 12:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Xaviersa » dg. feb. 03, 2019 12:11 am

Esperava, a aquesta hora, trovar masters 7 inscrits. on sou? :esperant
Àngels i Xavier :senyera
Manresa

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Rider1000 2019

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 03, 2019 12:15 am

Xaviersa ha escrit:Esperava, a aquesta hora, trovar masters 7 inscrits. on sou? :esperant
Inscrits amb el A14, A15 i A16.

:catsalt
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”