Ruta per La Rioja, los tres valles

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Napoleon » dl. març 11, 2019 7:17 pm

Hola, gent :cathola

No sé si hi ha alguna ruta pensada per a la pujada de Lleida a Logronyo, però, per si les flies (de fly=mosca), proposo aquesta.

https://es.wikiloc.com/rutas-outdoor/ll ... o-34030530




Ja em perdonareu, però, la informàtica i això de penjar rutes, no sé fer-ho millor. -sorry

Salut i fins la propera :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Marc » dl. març 11, 2019 8:26 pm

Hola Roger,

El Jordi en té una de dibuixada, amb la part navarresa que s'assembla molt a la teva. En parlem aquest cap de setmana i decidim entre tots què fem -thumbup

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Dodo » dt. març 12, 2019 1:00 am

Aquesta és la tercera etapa de la Ruta 47
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Per si voleu donar-hi un cop d'ull -fisch -fisch

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: JordiPB » dl. març 18, 2019 7:27 pm

Bones!

Aquí deixo la ruta que havia plantejat, però degut a que hi ha gent que això de les nacionals i autovies no ho porta gaire bé, l'he retocat un xic per fer el tros de Benabarre a Barbastro. La ruta original tirava directe fins a Osca.

Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
No sé perquè el wikiloc em fa línies rectes si pujo la ruta directament amb GPX. (Val, ja ho he resolt tot solet, s'ha d'exportar el track i no la ruta). Ara només falta saber perquè surt el mapa horrible aquest per comptes del satelit. De tota manera, si cliqueu al logo de wikiloc surt correctament.



La ruta que he fet conté tres parades, al monastir de San Juan de la Peña (l'antic), que per mi val la pena una visita ràpida (és molt petit). Una parada per dinar a Yesa, al restaurant Arangoiti, que tenen un menú de uns 12€ de diari, que no està gens malament i que hi caben 20 o 25 PAX sense problema, això sí, s'hauria de confirmar abans que hi anirem. I una última parada a fer un cafè o cerveseta a Olite/Erriberri que per qui no ho conegui, és un poblet amurallat i amb un castell i una plaça amb terrassetes que s'hi està de conya.

Bé, ja direu que us sembla. Fins aviat! :senyera
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Dodo » dl. març 18, 2019 7:57 pm

JordiPB ha escrit:........La ruta que he fet conté tres parades, al monastir de San Juan de la Peña (l'antic), que per mi val la pena una visita ràpida (és molt petit). Una parada per dinar a Yesa, al restaurant Arangoiti, que tenen un menú de uns 12€ de diari, que no està gens malament i que hi caben 20 o 25 PAX sense problema, això sí, s'hauria de confirmar abans que hi anirem. I una última parada a fer un cafè o cerveseta aOlite/Erriberri que per qui no ho conegui, és un poblet amurallat i amb un castell i una plaça amb terrassetes que s'hi està de conya.......
Aquest poblet m'atrau, a més no hi e estat mai. :catok

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Marc » dl. març 18, 2019 9:30 pm

Jo aprofito per recordar-vos a tots, que els canvis i anul·lacions només es poden fer amb més d'una setmana d'antelació (divendres 22 com a màxim). A partir de llavors, l'hotel ens cobrarà despeses de cancel·lació.

Com que la targeta que garanteix la reserva és la meva, agrairé que qui no pugui venir ho digui amb temps.

Moltes gràcies! -good

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Marc » dl. març 18, 2019 10:00 pm

Hola Jordi,

Gràcies per penjar la ruta. A mi m'està bé, o sigui que jo segur que t'hi acompanyo! Per tal d'ajudar-te amb el tema de la reserva al restaurant, he afegit una columna a la llista amb els que volen fer la teva ruta i dinar a Yesa.

Això és el que recordo que heu anat dient sobre divendres: si hi ha algú que s'hi afegeix o que se'n dóna de baixa, prego que ho digui per tal de saber a qui esperar a Lleida i també fer la reserva al restaurant... Jordi, què et semblaria fer-la cap a quarts de tres, per no anar amb presses?


Imatge

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: La Padrina » dl. març 18, 2019 10:05 pm

A mi em va tot be!!!!
Moltes ganes de marxar!!!
Gràcies per tot el que feu.

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Cristina » dl. març 18, 2019 10:30 pm

.
Bones!!!

Bona proposta de ruta per divendres :aplaudiment :aplaudiment

Però el més important és el dinar, ens estem convertint en un foro gastronòmic :riure :riure així que si hem de modificar la ruta per no fer tard a Yesa farem un esforç. Més que res ho dic perqué som un bon grup, tot i que no he mirat els temps de pas, no sé si s'ha previst retallar la visita a San Juan (tot i que ho recomano) i anar directe del embalse de la Peña cap a Puente la Reina si anem justos de temps.

La visita a Olite molt bé, hi vaig parar tornant de la Navarider. Llastima que no tindrem temps per fer la visita al castell.

Ja ho tenim a tocar :catsalt

-mu

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: La Padrina » dl. març 18, 2019 10:45 pm

Cristina ha escrit:.
Bones!!!

Bona proposta de ruta per divendres :aplaudiment :aplaudiment

Però el més important és el dinar, ens estem convertint en un foro gastronòmic :riure :riure així que si hem de modificar la ruta per no fer tard a Yesa farem un esforç. Més que res ho dic perqué som un bon grup, tot i que no he mirat els temps de pas, no sé si s'ha previst retallar la visita a San Juan (tot i que ho recomano) i anar directe del embalse de la Peña cap a Puente la Reina si anem justos de temps.

La visita a Olite molt bé, hi vaig parar tornant de la Navarider. Llastima que no tindrem temps per fer la visita al castell.

Ja ho tenim a tocar :catsalt

-mu
El problema de San Juan de la Peña es l'aparcament. No et deixen parar, perquè es estret. Et fan deixar els vehicles a dalt i et baixen amb minibus.

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Dodo » dl. març 18, 2019 10:52 pm

Merce Orriols ha escrit:
Cristina ha escrit:.
Bones!!!

Bona proposta de ruta per divendres :aplaudiment :aplaudiment

Però el més important és el dinar, ens estem convertint en un foro gastronòmic :riure :riure així que si hem de modificar la ruta per no fer tard a Yesa farem un esforç. Més que res ho dic perqué som un bon grup, tot i que no he mirat els temps de pas, no sé si s'ha previst retallar la visita a San Juan (tot i que ho recomano) i anar directe del embalse de la Peña cap a Puente la Reina si anem justos de temps.

La visita a Olite molt bé, hi vaig parar tornant de la Navarider. Llastima que no tindrem temps per fer la visita al castell.

Ja ho tenim a tocar :catsalt

-mu
El problema de San Juan de la Peña es l'aparcament. No et deixen parar, perquè es estret. Et fan deixar els vehicles a dalt i et baixen amb minibus.

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk
Jo diria que a San Juan, i em estat tots. Per guanyar temps, podriem anar directes a dinar des de Lleida i així tindrem temps per visitar Olite i arribar aviat

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: JordiPB » dt. març 19, 2019 5:45 am

Ok, avui repasso la ruta i evitem el desvio de San Juan. Podem fer una paradeta per fer benzina o anar al lavabo abans.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Cristina » dt. març 19, 2019 8:41 am

JordiPB ha escrit:Ok, avui repasso la ruta i evitem el desvio de San Juan. Podem fer una paradeta per fer benzina o anar al lavabo abans.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Bones!
Perfecte. Doncs mira com pot anar per parar a Ayerbe. Hi ha benzinera a l'entrada del poble i alguna terraseta molt aprop per si volem fer pipi o kitkat.

-mu

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: PEPI600 » dt. març 19, 2019 9:15 am

A mi m´està tot bé :CatVictoria :CatVictoria :CatVictoria :CatVictoria

Moltes gràcies per la feina !!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: JordiPB » dt. març 19, 2019 9:46 am

Aqui deixo el track corregit, eliminant el tros de La Peña i passant per Ayerbe.
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
:senyera
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Napoleon » dt. març 19, 2019 9:56 am

Culló, quines ganes de marxar que teniu!! -grin
Avui faré canvi d’oli (a la moto), per tenir-la a punt, tot i que amb les sortides d’entre setmana, no sé si en tindré prou :riure :riure
Apa, salut i peles, que ja ho tenim a tocar :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Albert » dt. març 19, 2019 12:22 pm

Bon dia,

Potser vaig una mica tard fent suggeriments per la ruta, però per si ho voleu tenir en compte...

El tall de Torrefarrera a Barbastre passant per Benabarre es quasi tot carretera bona, molt recte quasi tot y molt ràpida amb només un parell de talls amb paisatge interessant (Olvena).
La meva proposta seria anar directament fins a Osca per l'autovia, tot i que ja sabeu que no soc partidari d'agafar aquestes vies! Però podem guanyar uns 35/40 minuts i dedicar-los a fer la carretera per San Juan, que aquesta si que li trobo un cert encant.

D'altra banda, proposaria fer l'aturada a Murillo de Gàllego, quasi als peus de Los Mallos de Riglos en lloc d'Ayerbe, tot i que no ha benzinera. Hi ha un Bar/Restaurant7Hostal amb una terrasseta mol tranquila i agradable que está al costant mateix de la carretera. Es podria fer benzina a Ayerbe però sense la paradeta. Google em diu que tardariem per aquesta ruta 3:31, mes la paradeta a Murillo, a les 14 podem estar quasi a punt de dinar a Yesa.

Si agafem l'Autovia directe a Osca, jo posaria com a punt de trobada el Restaurant La Cerderatot just abans d'entrar a l'Autovia. Es un lloc molt mes agradable que no pas el 24 hores de Torrefarrera. On podem esmorzar els que no haguem dormit a Lleida.

El monestir de San Juan que deia de veure el Jordi no és gran y nou de dalt, si no el antic que està la baixada en la direcció que anem. Es cert que potser ens costa deixar les motos, però seria una visiteta molt curta i ràpida si anem be de temps.

Ja direu


-grin -grin
Sort,

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: JordiPB » dt. març 19, 2019 12:53 pm

Kinder ha escrit:

Marc......

Estan penjades al Drive de MTC, aquí us torno a deixar el link per que us ho pogueu descarregar

[tab=30]Rutes per Garmin i Tom Tom


I si entreu al foro pel portal, també us trobareu el link a la dreta

[tab=30]

Imatge

[tab=30]
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: JordiPB » dt. març 19, 2019 12:56 pm

Nois em sap molt greu (no imagineu quant) però m'haig de donar de baixa. Ja he avisat al Marc pel tema de la reserva.

De ben segur que us ho passareu molt bé.

:cathola
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Ruta per La Rioja, los tres valles

Entrada Autor: Napoleon » dt. març 19, 2019 1:11 pm

JordiPB ha escrit:Nois em sap molt greu (no imagineu quant) però m'haig de donar de baixa. Ja he avisat al Marc pel tema de la reserva.
De ben segur que us ho passareu molt bé.
:cathola
Oooooooooohhhhhhh. Llàstima!!! -frustrated
Jo tampoc vaig en BMW

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”