Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. maig 16, 2019 9:28 am

Kinder ha escrit:
Alucinamaripili ha escrit:Suposo que portareu un souvenir per cada un....
Pos claro!!!!! Ja estem recollint grans de sorra del Mar Negra per cadascú de vosaltres!!!! Hahahahahahahahaha
Com a mínim, una catifa de seda de Goreme, xavala

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Trencaferro » dj. maig 16, 2019 9:50 am

Quina crònica més guapa!
M’heu fet recordar lo poc que em va agradar el menjar turc! :riure
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Xavier » dj. maig 16, 2019 11:16 pm

Collons que xulo aquest viatge. Gaudiu-lo molt!

Gràcies per compartir-lo.

Bona ruta!

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Kinder » dj. maig 16, 2019 11:46 pm

Continuem.....

A partir de les 8 tenim l’esmorzar al hotel, abans però carreguem les motos i ens trobem amb molta boira, espero que s’aixequi el dia!!!

Imatge

Imatge

Sortim a les 9h, hora local, i a 14 graus de temperatura, anem cap a Sinop.

La boira ens està envoltant i acompanyant, així que decidim parar a Kurucaşile, provincia de Bartın, fer un cafè i mirar de trobar hotel per aquesta nit a Sinop, però res no trobem res, sembla que està tot ple, almenys això és el que diu Booking.

Imatge

Fem parada a Gideros, una cala espectacular!!!!!

Imatge

On podem gaudir de les vistes i l’opera de fons que en Pasqual ens ha posat, ens haguérem quedat tot el dia allà!!!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Però hem de continuar, em poso de road leader, rodem... i a unes metres endavant meu veig una pedra, però quant l’esquivo veig que tenia potes i cap!!! És una tortuga!!!!!

Imatge

El que ens està sobtant últimament és que ens trobem molts i molts gossos pel carrer i les carreteres, són com manades de gossos dropejant per tot arreu.

A Çatalzeytin decidim parar per menjar alguna cosa ràpida, encara ens queden 2 hores de camí fins arribar a Sinop, però tothom està en Ramadà i ja ens han dit que segurament no trobarem res per poder fer un most, així que comprem una mica de pa i reservem taula a primera linea de mar.

Imatge

Fem una parada tècnica a mig camí, ens trobem una entrada que va directe al mar, camí amb pedres on parem, i després la sorra, mentre les nenes busquem un racó, un dels nois engega la moto directe cap a la sorra, i aquí teniu el resultat

Imatge

Imatge

Arribem a Sinop, avui hem fet un total de 324 kms amb casi 4 h en moviment



Parem en un hotel on ens diuen que estan plens però que els seguim amb la seva motor era que ens portarà a un altre que hi ha lloc, dutxats i canviats anem a visitar el poble, el seu port, les seves muralles i ens perdem la visita a la pressó, però podem gaudir d’una molt bona posta de sol

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

A sopar, fer alguna partida d’escacs per intentar guanyar al Pasqual i cap a dormir

.... continuem....

[hr]

#DelNegraAlCaspi - 16/05/2019 - Amasra - Sinop



[hr]

[tab=30]

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Napoleon » dv. maig 17, 2019 12:06 am

Una molt bona ruta per capítols. :aplaudiment
Espero les noves entregues :esperant
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. maig 17, 2019 11:23 am

Que xuloooooooo, això és com una sèrie

:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Mon&mon » dv. maig 17, 2019 2:26 pm

Hola.

Ja estem esperant el proper capítol.
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Kinder » ds. maig 18, 2019 1:47 pm

Doncs continuem, amb ahir divendres, no es va poder penjar per falta de wifi, això és el que té està al mig de la montanya i al costat del monestir de Sulema ;-)




Estic dormint i sento un suroll, obro els ulls, i em diuen: “anem a tensar i engrasar la cadena, véns?” Salto del llit, són quarts de 8 tocats, em trec les llaganyes, estic més dormida que mai!!! Però baixo cap a la moto per tensar i engrasar la cadena, trec les eines, he portat una clau anglesa per poder tensar la cadena, però no és viable no podem fer força, portem uns 3000 kms des de que vem sortir de casa, així que engraso i ja mirarem de trobar algun taller que ens deixi una clau fitxe o de got del 27.

Esmorzem, bufet lliure com en els altres llocs, comentem la ruta d’avui, però continuo dormida i cansada, així que avui em deixaré portar. Paguem 300 lliures, uns 43€ tots

Avui toca autovia cap a Giresun i a veure si arribem al Monestir de Sumela.
Anem per l’autovia de dos carrils, amb semàfors a cada poble gran o petit que creuem, en un d’ells a Altinkaya, ens trobem el semàfor vermell i a la cantonada esquerra un taller de motos amb el rètol de KTM, directes cap allà em anat!!! Gràcies al traductor de Google amb turc, i les nostres expressions el senyor ens ha deixat una clau del 27 per poder tensar la meva cadena.

Imatge

Continuem per l’autovia, aburrit i agobiant, encara estic dormida, parem a fer benzina i em prenc un RedBull, a veure si em dona ales!!!Tenim el mar a l’esquerra, passem més pobles, ciutat com Samsun, no s’acabava mai!!!!
Arribem a Giresun, hem llegit a la guia que el castell és d’interès turístic, així que anem cap allà i aprofitem per dinar una mica del que portem, i sortim decepcionats, són unes muralles amb vistes al mar i als edificis de la ciutat.

Imatge

Imatge

Imatge

Decidim arribar-nos fins al Monestir de Sumela per veure si trobem algun bungalow a prop del monestir i així demà al mati poder fer la visita a peu.
Ens parem al poble, comprem taronges, meló, pa, ous, cerveses (les tenen amagades i ens les donen en bossa de plàstic negre) i mentre estem de compres ens trobem les ovelles.

Imatge

Molta gent ens pregunta d’on som, suposo que no és gaire normal que vehicles espanyols, o catalans, com els hi diem nosaltres, voltin per la zona.

Mentre estem a les motos carregant el menjar, hem parat davant del forn, un senyor fa un crit o bé parla, no l’hem entès, però em fa un gran ensurt que tothom que estava per allà es posa a riure i jo incluida!!!! Anava a buscar el pa, i quant surt... m’en regala un per disculpar-se de l’ensurt.

Sortim cap al Monestir de Sumela, enfilem una carretera espectacular, uns boscos frondosos amb el riu al costat i amb caudal d’aigua impressionant. Arribem on lloc espectacular a peu del Monestir, ho han bungalows, millor dit, casetes de fusta en mig de la montanya, és genial!!!! Ens demanen 400 lliures, més car que l’hotel d’ahir, però l’estancia s’ho val!!!
Avui hem fet un total de 495 kms, no tenim wifi, però soparem i dormirem molt i molt bé!!!!
Tenim lluna plena, és espectacular està en aquest entorn!!!

Imatge

Imatge

Imatge

..... continuarà......

[hr]

#DelNegraAlCaspi - 17/05/2019 - Sinop - Trabzon



[hr]

[tab=30]

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Napoleon » ds. maig 18, 2019 3:06 pm

A veure, a veure............. :esperant :esperant
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Kinder » ds. maig 18, 2019 9:38 pm

Continuem... ( avui tornem a estar a la civilització)

Hem dormit tots plans d’una tirada, a les 6 tenim la música que ens desperta. Esmorzem, tenim pa, ous durs, pernil, taronges,.....
Ens preparem per anar caminant cap al monestir de Sumela, 3 kms en pujada, quant arribem hi ha un cartell que posa que està tancat per reformes, és fàcil saltar la reixa, així que ho fem, continuem caminant i ens trobem un senyor que ens diu: “No turist, danger!!!” I ens fa recular. Tan mateix la passejada ha valgut la pena amb aquest paissatge que ens envolta.

Imatge

Imatge

Havíem calculat que més d’hora de les 12 no sortiríem però al no poder fer la visita al Monestir, a les 10 ja estem en marxa, això és el que té aixecar-se ben d’hora ben d’hora!!
Prèviament però, havíem estat parlant de pujar la pista que hi ha al monestir, aniriem a sortir a Rize, hem preguntat però ens diuen que és carretera tallada, porto benzina per fer uns 80 kms, no tenim molt clar si tindrà sortida o no, el maps.me ens diu que si, però no ens volem arriscar i anem a veure l’homenatge que hi ha al poble Maçka, d’un accident aeri que hi va haver el 2003

Imatge

Imatge

https://es.m.wikipedia.org/wiki/Acciden ... rqu%C3%ADa

Continuem, faig 20.600 kms a la MT09 portant uns 4.000 kms del viatge, la moto genial!!! Gràcies a @zonaceroyamaha

Imatge

Fem parada tècnica, benzina, un cafè, acabem el meló d’ahir....

Imatge

És molt curiós, quant anem per l’autovia pel costat del mar estem a una temperatura de 20 ó 25 graus, i si ens endinsem cap a l’interior canvia radicalment, entre 30 i 32 graus, avui ens ha tornat a passar.

Imatge

Així que parem al hotel Doga, teníem referencies que hi havia una senyor gran molt entranyable, la llàstima és que estava tot tancat, segur que ha anat a buscar patates!!! Hi havia roba estesa!!! Hahahahhaha

Imatge

Imatge

Meditem si continuar montanya amunt o bé tornar enrera i anar directes a Batumi (Geòrgia) fa molta calor, ens ofeguem, però a 5 kms hi ha un castell on la guia diu que és d’interès, així que hi anem, primer pista asfaltada i després pista adoquinada. El veiem fem la foto de rigor, però no el visitem, la calor ens envolta tant que decidim tornar enrera i anar a mollar-nos com a mínim els peus al riu.

Imatge

Imatge

Sortim massa frescos, però aviat entrarem en calor, de baixada tornem a parar-nos a l’hotel i l’home entranyable realment és així, ens convida a un te, allà ens podem conectar al wifi, i mentre xerrem amb ell i mirem les xarxes socials.... veiem que el temps es comença a tapar i a fer molt i m molt de vent, tant que hem de replegar del terra la KTM d’en David.

Imatge

Imatge

Ens despedim molt ràpid, sortim abans de que ens mullem i s’ens emporti el vent, tornem cap al mar, autovia amb direcció a Batumi, hem fet reserva en un hotel.

Imatge

Continuem per l’autovia tenim uns 100 kms fins a Batumi. Per l’autovia al carril comencem a veure molts camions, segur que ja estem a punt d’arribar a la frontera, correcte, sortida de Turquia i entrada a Geòrgia.

Imatge

Imatge

Imatge

Ja hi som!! Una hora més que a Turquia, és a dir 2 h més que a Catalunya!!!
Només entrar fem l’assegurança 25 lliures amb comissió inclosa, i fem canvi de moneda, 1€=3 lliures, tot al mateix xiringuito.

Imatge

Anem cap al hotel, no tenen rètol i ens passem de llarg, preguntem i a uns metres el teníem, carrer amb pedres i gravilla, molta gravilla. Havíem reservat amb pàrquing

Imatge

La dutxa, no te plat de dutxa, és el mateix terra del lavabo amb un desaigua.
Al hotel els hi preguntem per anar a sopar i ens ofereixen un lloc amb les 3b, i també a acompanyar-nos amb el seu Nissan fuga asiàtic, amb el volant a la dreta.

Imatge

El propietari molt amable ens culturitza del país, aquí parlen georgià i rus, a l’escola els hi ensenyen. Ens deixa sopant al restaurant

Imatge

I ens torna a buscar per portar-nos de nou a l’hotel, súper mega ultra amable!!!! Tan sols per 100 lliures, 33 €

Anem a dormir que demà toca anar a Tiblisi

[hr]

#DelNegraAlCaspi - 18/05/2019 - Trabzon - Batumi



[hr]

[tab=30]

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. maig 18, 2019 10:53 pm

Que guaiiiiii!!!
Tot sobre rodes, mai millor dit...

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Kinder » dg. maig 19, 2019 9:48 pm

.... continuem.....

Cap a les 8 comencem a despertar-nos. Decidim on dormirem avui: a Tblisi (Geòrgia), així que reservem hotel, i mirem la ruta a fer, farem parada a Katskhi Column, una petita hermita a dalt d’un turonet. Però primer toca esmorzar

Imatge

Treiem les motos del super pàrquing que ens tenien reservat per nosaltres i ens posem en marxa

Imatge

Cap a les 12 fem parada tècnica, piscolabis amb pomes i taronges.

Imatge

Comencem a deixar l’autovia i anar per la nacional, tampoc està en tant mal estat, podria ser molt pitjor, però aquest país (Geòrgia) és un canvi radical envers a Turquia, tal com ho ha definit en Pasqual és com la saga de les pel·lícules de Mad Max: sembla que hi hagi hagut un apocalipsi i ara queden les restes de serie.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ens sorprèn veure les instal·lacions de gas de les cases elevades

Imatge

El paissatge que ens envolta és totalment de Mad Max i no podem evitar de fer parades varies i fer fotos

Imatge

Imatge

Ens dirigim cap a l’hermita, la carretera està en obres i durant un parell de kms hem estat fent pista, adelantant camions, i amb montanyes de sorra pel mig de la pista. Tornem a tenir asfalt però el trencall cap a l’hermita també és pista, no arriba a 1 km però s’em fa etern!!!

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ens trobem a peu de l’hermita uns moteros lituanesos, havien llogat les motos i estaven també en ruta.

Continuem, ara ja directes cap a Tblisi, tenim més de 2 hores de camí. La boira ens comença a envoltar, i molt, la temperatura baixa fins als 15 graus, la carretera és molt xula, però la boira ens impedeix gaudir-la al 100 %

Imatge

Imatge

Comencem a tenir gana, són les 16 h, així que busquem un lloc per fer un most, ja el tenim... bar de carretera ple de camioners, segur que treballen bé i bo!!!
Encara que només fer un parell de passes a dins el local, hem vist que era una bagasseria. Que fem??? Li diem a la senyora que volem menjar, i ens ofereix fer-ho a la terrassa i ens porta cap a la cuina per que escollim que volem: truita de riu o bé aletes de pollastre. Fet i fet... quin problema hi ha dinar en una bagasseria??? Per 20€ hem dinat tots 4 i molt i molt bé!!!!

Imatge

Imatge

Imatge

Ens queda 1 h de camí fins arribar a Tblisi, ara toca autovia i na tirant. Cap a les 20 h arribem al hotel, ara a fer unes copes i sopar

Imatge

Imatge

Continuem...

[hr]

#DelNegraAlCaspi - 19/05/2019 - Batumi - Tbilisi



[hr]

[tab=30]

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. maig 19, 2019 10:42 pm

Quina peaso aventura, bandarreeeeeees

-thumbup -thumbup

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Jordi » dl. maig 20, 2019 8:44 am

Ho sento, però algú ho havia de dir:

Una de les cròniques més amenes que he llegit. FAN TÀS TI CA!!!!!! Parleu de vosaltres, de les vostres aventures i desventures (poques, gràcies a Déu), us fotografieu vosaltres abans que milers de paisatges, ens informeu dels detalls dels llocs per on passeu......

Marta, et poso un 14 sobre 10. Em tens més enganxat que a una sèrie de Netflix.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: La Padrina » dl. maig 20, 2019 8:51 am

Com diu en Jordi, Fantastic!!! Desde casa tambe viatgem gràcies a les teves narracions i fotografies!!!
Marta, no sabia que eres tant lletra ferida!!!
Esperant cada dia!!
Salut!!

Enviado desde mi SM-G930F mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Kinder » dl. maig 20, 2019 6:35 pm

Merce Orriols ha escrit: Marta, no sabia que eres tant lletra ferida!!!
Sóc una caixa de sorpreses!!!! Hahahahahahha

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Mon&mon » dl. maig 20, 2019 7:59 pm

.... a l'espera de la propera...
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Kinder » dl. maig 20, 2019 9:02 pm

..... continuem.....

Són les 8 i com casi cada dia sona la música, avui tenim esmorzar al hotel. Decidim fer el turista per Tblisi: pujar al telecabina, però obren a les 10 h, així que pugem al castell a peu a veure les muralles, ... és la capital de Geòrgia, així que hi ha molt per veure en molt poc temps.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Aquí buscant la clau del 27 per poder tensar la cadena !!!!
Imatge

Imatge

Encara tenim una mica de temps, així que aprofitem i anem a visitar la catedral

Imatge

Estem intentant seguir les normes del país

Imatge

Ara ja ens toca vestir de romans i anar fent via cap al país veí: Azerbaidjan. A pocs kms d’arribar a la frontera ens trobem un cementeri curiós, molt curiós, parem i anem a veure’l

Imatge

Imatge

Encara no ens hem endinsant cap al cementeri que s’apropen a nosaltres alguns homes del poble, no sabem d’on culleres han sortit però han vingut molt ràpid i silenciosament preguntant-nos que fèiem en un lloc sagrat per ells, gràcies un altre cop al traductor de Google, ens hem disculpat i hem continuat la ruta

Imatge

A menys d’un km ja teníem la frontera: sortida de Geòrgia, i entrada a Azerbaidjan

Imatge

Imatge

Hem estat com 1 h per fer tota la tramitació, la càmara d’entrada a Azerbaidjan no ens havia detectat les matrícules, així que en Pasqual hi ha anat 4 cops a posar-se de cul, jo m’he posat de cul a la primera, en David al segon cop, “el soldadet” li ha dit que tenia el cul brut, així que a netejar-se el cul!!!!!
Documentació, amunt i avall, ticket, revisió de les maletes i ja som dins d’Azerbaidjan.

Imatge

Només entrar ens hem trobat persones que volien donar-nos canvi de la moneda del país, el Manat, a l’últim parem i fem canvi de 100€. Tenim un petit caos de moneda i d’idioma: lires turques,lires georgianes, manat i euros.
Continuem direcció a Bakú, però està clar que avui no hi arribarem, són molts kms. Parem a dinar en un restaurant de carretera, no hi han camions, així que no hi ha problema que torni a ser una bagasseria. Ens sorprèn molt gratament el lloc, el menjar, els servei, l’hospitalitat i el preu: 52 manats, 26 € tots.

Imatge

Imatge

Imatge

Continuem, ens sorprèn com tothom per la carretera ens va saludant: cotxes, camions, peatons, nens, treballadors, policies, sembla que tothom ens vulgui donar la benvinguda al seu país.

Fem parada tècnica per posar benzina i estirar cames, la benzinera sembla que sigui de l’estat, hi han els “Mario Car” (tots amb mono de color verd,samarreta blanca i gorra verda) i després els “jefazos” amb camisa

Imatge

Hem decidit anar a un hotel de 4 estrelles al costat del riu a Mingachevir, encara ens queden un parell d’hores.
Les rotondes tan aquí com a Turquia, els que tenen preferència són els que entren, mentre que els que estan dins cedeixen el pas, curiós tot plegat.

Fem parada en el no res, és espectacular el paissatge que ens trobem

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Arribem a Mingachevir, dutxa sopar i... demà a assolir l’objectiu: Bakú ens espera amb el mar Caspi!!!!!

Imatge

I aquí tenim al pajero
Imatge

.... continuarà .....

[hr]

#DelNegraAlCaspi - 20/05/2019 - Tbilisi - Mingechaur



[hr]

[tab=30]

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. maig 20, 2019 9:45 pm

Demà feu un banyet al caspi de part mevaaaaa

Que continui tot tant bé!!!

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Crònica en marxa #DelNegraAlCaspi19

Entrada Autor: Kinder » dt. maig 21, 2019 9:29 pm

.... continuem .....

Comencem el dia activant el nostre cervell amb una partida d’escacs, encara que jo m’he mantingut al marge, en David i la Quionia per fi han guanyat al Pasqual (això de jugar a sobre al taulell l’ha despistat). Després cap a esmorzar.

Imatge

Imatge

Imatge

I a jugar una mica més abans de sortir cap a Bakú.

Imatge

Imatge

Carreguem i en marxa, autovia i na tirant. Necessitem un cafè, a l’esmorzar només ens han donat té, així que fem parada a un “bar” de carretera. I sorpresa!!!! Només baixar de la moto un senyor ens ofereix tomàquet i pa que ell estava menjant, havia fet una pausa, ell anava amb cotxe, i ens ha donat per provar a tots 4!!! Ha volgut fer-se una foto amb nosaltres i el seu fill d’uns 10 anys no parava de mirar-se les motos, així que l’hem deixat pujar i que es fes una foto.

Imatge

Imatge

Imatge

Ens quedem a la terrassa fent el cafè i ens porten un platet amb galetes i com unes “frutas de aragon”, mentrestant es paren 2 camions militars escoltats per la policia. Es queden allà amb nosaltres donant-nos conversa (bé entre el nostre català, les senyes, el seu azerí, i l’anglès de tots): d’on som, que valen les motos, on està Catalunya, quants dies hem tardat en arribar, d’on venim, cap a on anem, .... fins que han tingut de marxar i s’han despedit. Però després els hem adelantat i saludat, ens hem parat a posar benzina, i ells han passat i saludat, ens hem tornat a passar i saludar,....

Imatge

Nem tirant i ens trobem un cartell, parem, Olot 60 i Bakú 130!!! Hahahahhaha

Imatge

Per fi arribem a veure el mar Caspi i ens parem, són les 14 h hem assolit l’objectiu final!!!
Felicitats per tots!!!!

Imatge

Abans d’arribar a Bakú ens volem parar a veure la reserva natural de volcans
https://es.m.wikipedia.org/wiki/Volcane ... aiy%C3%A1n
Primer ens trobem amb les vies del tren que no podem passar

Imatge

Ens indiquen, casi sense preguntar, per on hem de passar, la carretera asfaltada s’acaba, continuem per pista??? Endavant ...vaig una mica amb recança però vaig seguint les petjades d’ells, ens parem per gaudir del paissatge, és impressionant

Imatge

Mentre estem decidint cap a on anar al mig de la pista, arriba una pickup amb guardes, ens pregunten on anem, ens diuen que no podem estar allà, cap a on anem, que ens esperem 10 minuts, ens demanen el passaport, fan fotos de les matrícules, parlen pel walkie, i finalment després de parlar una bona estona amb ells, ens diuen que ens acompanyaran a veure un volcà, espectacular!!! Les imatges que us deixem aquí no donen fe al que els nostres ulls han vist. Els guardes súper mega ultra simpàtics, s’han volgut fer un selfie amb nosaltres però amb el seu mòbil, a ells no s’els hi pot fer fotos. Amb una pala han fet que caigués tota l’argila volcà avall, espectacular!!! Ens han dit que ens podíem quedar tota l’estona que volguéssim, erem com nens amb sabates noves mirant i fent fotos per tot arreu.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Ha tocat marxar, eren les 17 h tocades i encara ens quedava el tros de pista (a la tornada he anat molt més confiada, relaxada i segura) i uns 60 kms per arribar a Bakú.

Imatge

Localitzem l’hotel, dutxa i a sopar, que avui no hem dinat.
Demanem al cambrer que ens faci una foto, i després de fet-la... un selfie!!!

Imatge

No ens podem estar, però, després de sopar, apropar-nos fins al mar Caspi, i... sorpresa!!! No hi ha platja!!! No hi ha gota de sorra!! Asfalt per passejar i roques.

[hr]

#DelNegraAlCaspi - 21/05/2019 - Mingechaur – Baku



[hr]

[tab=30]

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”