Moto Perdido Extrem V - 2019

Post de les edicions anteriors del Monte Perdido

Moderadors: Airald, Kinder

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem V - 2019

Entrada Autor: Marc » dj. juny 27, 2019 6:02 pm

Mototurisme ha escrit:
El menjar recomanem portar-lo d'allà on li vagi millor a cada una de vosaltres, però no compteu en comprar-lo a cap supermercat, que potser no menjareu!!!
Doncs no menjarem, ja que demà sortim directament de la feina i no tindrem ocasió ni de fer-nos un entrepà. Fer-nos la manduca avui i menjar-nos-la d'aquí 48h sense estar a la nevera, serà que no: passo d'anar deixant un rastre fecal per tot el Pirineu -shock . Farem dieta (que no anirà gens malament), o pararem on puguem i ja ens veurem a Vielha. -bye

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto Perdido Extrem V - 2019

Entrada Autor: Jordi » dj. juny 27, 2019 6:51 pm

Marc ha escrit:
Mototurisme ha escrit: El menjar recomanem portar-lo d'allà on li vagi millor a cada una de vosaltres, però no compteu en comprar-lo a cap supermercat, que potser no menjareu!!!
Doncs no menjarem, ja que demà sortim directament de la feina i no tindrem ocasió ni de fer-nos un entrepà. Fer-nos la manduca avui i menjar-nos-la d'aquí 48h sense estar a la nevera, serà que no: passo d'anar deixant un rastre fecal per tot el Pirineu -shock . Farem dieta (que no anirà gens malament), o pararem on puguem i ja ens veurem a Vielha. -bye
Marc, cada any hem comprat el dinar al mateix poble de Broto,tret dels dos cops que hem sortit de Bielsa, quan vam comprar-l'ho a Parzán.
El problema de Broto es que no hi ha gaires opcions, doncs sembla que son gent de llevar-se tard. Per aquest motiu, acabem muntant una mica d'embús i d'embolic a l'únic lloc que trobem. Ningú es planteja fer-se avui el menjar per dissabte, i encara menys amb la calor que s'espera per demà, sinó de comprar-ho a Broto o en un punt al llarg de la ruta, juntament amb beguda fresca, que bona falta ens farà.
Cert que l'any passat, l'aturada al Carrefour fou per una excepció (molt benvinguda i que ens va anar molt rebé, perquè estàvem rebentats de calor) per aprovisionar-nos per una cel.celebració que aquest any no tindrà lloc.

Però si l'Albert ens diu que aquest any no està previst, no hi tinc cap inconvenient i, com és habitual, em demanaré l'entrepà a Broto.

Salut i fins demà,

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Moto Perdido Extrem V - 2019

Entrada Autor: Albert » dj. juny 27, 2019 7:34 pm

Holaaa,

Gràcies Jordi per explicar-ho tot tant bé. Jo m'he saltat els detalls i he anat directament a les conclusions.... -ops
Efectivament jo tampoc portaré el menjar de casa, haurem de tornar a fer cua per comprar els entrepans de Broto!!!
Jordi ha escrit:
Però si l'Albert ens diu que aquest any no està previst, no hi tinc cap inconvenient i, com és habitual, em demanaré l'entrepà a Broto.

Jordi
D'altra banda, he dit que no estava previst per que ningú no m'ha dit el contrari, no per decisió meva. Per tant he assumit que ho faríem "com sempre". Si al final es decideix fer-ho diferent, no seré jo qui hi posi cap problema.


Merci i fins demá
Sort,

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Moto Perdido Extrem V - 2019

Entrada Autor: Marc » dj. juny 27, 2019 7:36 pm

Gràcies per la resposta, Jordi. Jo, la veritat és que no me'n recordo gens del què vam fer l'any passat -shock Tot aclarit, ja veig que no menjarem entrepans florits i puc deixar el Fortasec a casa.
Però que consti que la resposta de l'administrador deixava el tema una mica com "o t'espaviles, o acabaràs menjant l'herba del prat" -grin

Anton
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dt. març 17, 2015 7:53 am
Ubicació: Lleida

Re: Moto Perdido Extrem V - 2019

Entrada Autor: Anton » dj. juny 27, 2019 10:40 pm

Jordivfr ha escrit:
Bon dia nois,

A quina hora s’ha d’estar a Broto dissabte?
Ei Jordi (i si hi ha algú més que pugi dissabte): hem quedat amb el Lluís el dissabte a 2/4 de 8 del matí al parador 24 hores de Torrefarrera, al costat de la gasolinera.
Ja diràs :catok

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Moto Perdido Extrem V - 2019

Entrada Autor: Jordivfr » dv. juny 28, 2019 12:03 am

Anton ha escrit:
Jordivfr ha escrit:
Bon dia nois,

A quina hora s’ha d’estar a Broto dissabte?
Ei Jordi (i si hi ha algú més que pugi dissabte): hem quedat amb el Lluís el dissabte a 2/4 de 8 del matí al parador 24 hores de Torrefarrera, al costat de la gasolinera.
Ja diràs :catok
Perfecte Anton, ens trobem allà :catok

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Moto Perdido Extrem V - 2019

Entrada Autor: PEPI600 » dv. juny 28, 2019 6:48 am

Bon dia

Ens veiem al vespre !!!

Espero tenir la moto -nosweat -nosweat -nosweat -nosweat , m´han assegurat que la tindria abans del migdia, si no ja pujaré amb alguna -ops -ops
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Moto Perdido Extrem V - 2019

Entrada Autor: Kpeps » ds. juny 29, 2019 9:55 am

gaudiu molt de la jornada i no us deixeu ni un revolt :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Moto Perdido Extrem V - 2019

Entrada Autor: Kinder » ds. juny 29, 2019 11:14 pm

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Moto Perdido Extrem V - 2019

Entrada Autor: Jordi » dg. juny 30, 2019 12:47 pm

Realment s'ha de ser un beneit......

Això és el que penso, mentre selecciono les imatges de la jornada d'ahir. Agafar la moto just en el punt més àlgid de l'onada de calor, per endinsar-se, ben protegit de-cap-a-peus, a través dels punts més calents del nostre país (Bailén 22 apart). Jo tan sols vaig llegir 43 graus, mentre creuava Igualada, però alguns companys em van superar.

Ha arribat un punt que penso que "Moto Perdido Extrem" deu el seu nom al clima extrem que hem experimentat al llarg d'aquestes cinc edicions. Potser seria hora de plantejar-se altres dates? Yo, ahí lo dejo.....

Molta calor, però un cel esplèndid, que ens va oferir la possibilitat de gaudir d'unes vistes i uns paisatges que no es poden pagar amb pessetes. Una ruta molt ben escollida i preparada per l'Albert durant la qual vam tenir l'oportunitat d'atansar-nos fins Pont d'Espagne (bé, al menys vam veure el pàrquing) on vam dinar, en l'únic espai ombrívol que vam trobar i de practicar l'off-road pujant el Col d'Azet.

Sort que, aquest cop, atesa la calor i el cansament, vam multiplicar les aturades per fer avituallaments, cosa que, si t'ho mires bé, acaben esdevenint alguns dels millors moments de la ruta.

Moltes gràcies a l'Albert per muntar-ho i moltes gràcies a tots els companys de ruta.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1792
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Moto Perdido Extrem V - 2019

Entrada Autor: Napoleon » dg. juny 30, 2019 7:31 pm

A casa, dutxat, pentinat i, sobretot, hidratat :catok
Una bona ruta, -hi que l'excés de temperatura no ens va deixar gaudir del tot.
Les zones d'ombra, anaven molt buscades per tots els animals (humans inclosos) :riure
Apa, salut i fins la propera :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Respon

Torna a “Moto Perdido Extrem”