Eslovènia Oest Vacances 2019

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Dodo » dc. jul. 24, 2019 3:54 am

Eslovènia Oest-Vacances 2019

Dia 14/06 Girona-Barna 135 Km.

Imatge

Ens llevem aviat, sortim de casa a les 8:00h, em de ser a Barna a les 10:00h per agafar el vaixell a les 12:00h per anar fina a Gènova.

Imatge

Apart de la mala mar, rés a comentar.


Dia 15/06 Genova-Postjama 572km.

Imatge

Arribem abans d’hora a Gènova, a les 7:45h desembarquem. Som dels primers a sortir.
Un cop passat el control, fem via cap a l’Autopasta. Just a l’entrada del peatge, veig que només hi ha mitja barrera i una moto pintada al terra, deu ser per les obres del pont que es va ensorrar. O sigui que avall sense parar.
Quan portem uns kilòmetres, m’estranya que no hi hagi un altre peatge, però potser fan algun esdeveniment i deixen passar les motos com feien a França quan feien les 24 hores del Vol D’Or.
Quan parem a fer benzina i menjar una mica, ja som a Verona (ja em travessat mitja Itàlia) pregunto si és normal lo del tiquet, i em responen que no, que les motos paguen per igual.
Anem tirant, però la meva parrella no està tranquil·la, ho sigui que al cap de uns quilòmetres decidim sortir de l’autopista amb l’excusa que he perdut el tiquet. Quan sóc al peatge de sortida, toco el timbre, ningú respon i quan portem una estona esperant, la barrera s’obre. Sortim de l’autopista per tornar a entrar-hi, això si, aquesta vegada agafem el tiquet.
Entre l’últim peatge d’Itàlia i la frontera eslovena, ens aturem a comprar la Vinyeta. Bona decisió, ja que a pocs quilòmetres d’entrar a Eslovènia, trobem un control policial que revisen tots els vehicles si porten la vinyeta.

Imatge

Arribem a destí, Postjama abans de que podem accedir a l’hotel, són les 15:00h i toca esperar per fer el chec-in, o sigui que anem a fer una cervesa, ja que fa calor de valent.

Imatge

Un cop instal·lats, dutxats i demés, m’atanso fins les coves per veure el tema pàrquing i les entrades.
Fem visita al poble, sopem i a dormir.

Dia 16/06 Postjama-Predjama-Racov Skocjan-Postjama 52km.

Imatge

A les 9:00h tenim hora per veure les Coves de Postojna, quan som allí, veig que la reserva era per el dia abans, però em canvien les entrades sense comissió.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Feta la visita, anem fins al Castell de Predjama, que està inclòs amb l’entrada que vàrem agafar.
Dinem a tocar del Castell.

Imatge

Imatge

Seguidament anirem a caminar a les Gorges Rakov Skocjan, Són antigues coves que el sostre es va esfondrar.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Per accedir-hi, hem de fer una pista de terra de 5km, però està en molt bon estat.
El recorregut complert de la caminada és de 7km i 3:30h de duració però notem que fa molta xafogor i es posa a tronar, per tant, tallem la ruta i fem un total de 4km. a peu.

Imatge



Dia 17/06 Postojna-PivKa-Liubliana-Logarska Dolina 198km.

Imatge

Avui anirem a dormir a Logarska Dolina, però abans anirem direcció sud a Pivka per anar a veure el Museu Park de la història militar.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Com que arribem i encara no és obert, visitem l’església de St. Martin que està per la zona i ens han recomanat.

Imatge

Dinem al mateix museu i després anem fins la capital Liubliana a veure el Pont dels Dragons,

Imatge

el recorregut es fa molt pesat, per la calor i la quantitat de transit que hi ha.
Passem a tocar de Kranj, però ens desdiem de fer visita.
Ara toca el port de muntanya Seebergsattel (1215m), entrem a Àustria, per fer uns 5Km

Imatge


Tornem a entrar a Eslovènia per el pass Pavlievo sedlo (1339m), passats uns quilòmetres per una carretereta de muntanya, arribem a la vall de Logarska Dolinaon per accedir-hi em de pagar un petit peatge de 5€ i finalment arribem a l’hotel on passarem un parell de nits.

Imatge

Arribem just quan fa un ruixat. Desfem la bossa Deixarem les coses, ens canviem de roba i veient que el temps s’aguanta, anem fins el saltant d’aigua Slap Rinka.

Imatge

Imatge

Imatge

Per arribar-hi s’han de fer 4 kilometres fins al parking que fem amb la moto, seguit s’ha de fer una caminada de uns 20 minuts i 1km.

Imatge
Dodo l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 28, 2019 12:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Dodo » dc. jul. 24, 2019 3:55 am

Dia 18/06 Logarska-Velika Planina-Logarska 100km.

Imatge

Ens llevem d’hora, fem uns 45 km fins arribar a la població de Kamniska Bistrika per pujar a un Telefèricque ens portarà fins el poble de pastors de Velika Planinaon farem un recorregut a peu de 7 km.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

A mig fer, amenaça pluja i decidim tornar, això si, dinem a una de les cabanes típiques.

Imatge

Imatge

Imatge

Tornarem a l’hotel on fem bugada i aprofitem per descansar una mica.

Dia 19/06 Logarska Dolina -Bled 156km.

Imatge

La intenció és fer la carretera Carretera Panoràmica Solcavaper entrar a Àustria, però la trobem tallada, ho sigui que busquem alternativa i acabem fent una pista de uns 8 km. que ens enllaça amb la carretera.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Quan som a mig camí, es posa a ploure i aprofitem per dinar.
Tornem a entrar a Slovenia, per arribar a Bled al hotel House Klasica.

Imatge

Imatge

Comença a plovinejar, però sembla que no serà rés o sigui que anem fins les Gorges Vintgar(molt recomanable) on es posa a ploure amb ganes.

Passada una estona, plou menys i visitem les Gorges amb un recorregut de 5km.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Sopem de clar i fem visita al poble per veure la posta de sol amb el castell de fons.

Imatge

Imatge

Imatge

Dia 20/06 Bled-Vrsic-Triglav-Bled 188km.

Imatge

Comencem anant cap al pass Vrsic, però abans ens pararem al llac Jezero Jasna.

Imatge

Continuem fins la Ruska Kapelica, una petita capella que varen construir els presoners russos durant la guerra.

Imatge

Quan som al pas Preval Vršic (1611m), fem una caminada de 4km.

Imatge

Anem a veure la Cara a la paret de muntanya Ajdovska Deklica, i pugem fis el cim del Vrsic (1737m).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Seguit anem a veure el naixement del riu Soca on s’ha de fer una petita caminada de 1 km. i una via ferrada.

Imatge

Imatge

Imatge

Tornats a entrar a la carretera parem a veure l’estàtua de Julius Kugy
(Memorial),

Imatge


I a mida que avancem, anem parant a varis miradors sobre el riu per admirar els colors d’aquest.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Després anem fins el Mangart per admirar les vistes (la carretera és de pago), però no es pot fer tota, ja que l’últim tram és inaccecible per la neu.

Imatge

Imatge

De baixada, entrem a Italià per el Pass Predel (1156m).
Tornarem a entrar a Eslovènia i cap a l’hotel.

Dia 21/06 Bled-Bohinjsko Jezero-Bled 55km.

Imatge

Avui anem fins a Bohinjsko, em d’agafar un Telefèric Vogel per pujar al cim i veure les vistes del llac.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Quan som a dalt, aprofitem per caminar una mica.

Imatge

Imatge

De tornada, quan ens estem vestint de moto, se’ns para un noi de Tordera que porta una GS800 i aprofitem per conversar, mentre parlem, intento engegar la moto i aquesta no respon.
Trec el cavallet, poso marxa, la torno a treure i la moto engega, tot plegat molt estrany.
Ara anem a veure el saltant Slap Savica (tornem a pagar). Una ruta a peu amb molts esgraons i dura perla xafogor, en total uns 3km.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

De tornada, ens pararem a la riba del llac Bohinjsko Jezero.

Imatge

Tornats a Bled, es posa a ploure, o sigui que sopar i dormir 

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Dodo » dc. jul. 24, 2019 3:55 am

Dia 22/06 Bled-Pericnik-Bled 55km.

Imatge

La intenció d’avui, era d’anar a Àustria fer un tour, la Nockalm Road, el pantà Kölnbreinspeicher i la Goldeck. Peró com que la previsió es pluja fem canvis.
De bon matí i amb sol, comencem a fer la volta al llac,

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Quan som a l’alçada de l’estació de tren, veiem que hi ha molta gent, ens diuen que setmanalment hi ha un Tren Històric, o sigui que ens esperem per veure’l.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Continuem la volta i ascendim a un dels miradors del llac per poder fer la típica fotografia amb l’illa al mig.

Imatge

Imatge

Quan ens disposem a anar a l’altre mirador, comença a plovinejar.
Canvi de plans i cap a l’hotel, però encara falten uns 3 kilòmetres o sigui que quedem una mica xops.

Imatge

Imatge

Imatge

En total 10km.

Imatge

Un cop dinats, sembla que el sol torna a lluir o sigui que agafem la moto i anem fins el saltant Slap Pericnik, aquí també s‘ha de pagar, però com que acaba de ploure no hi ha ningú per cobrar.

Imatge

Imatge

Fem una circular de 1,5km., aquest saltant és molt curiós, ja que es pot passar per darrera de l’aigua.

Imatge

La tornada, la fem per una bonica carretera que fa poc que està asfaltada i les vistes són magnífiques.

Imatge



Dia 23/06 Bled-Kobarid 140km.

Imatge

Avui toca canviar d’hotel i anar fins la població de Kobarid.
Per fer-ho canviem una mica la ruta que teníem prevista.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Imatge

Imatge

Imatge

Al cap d’una estona, la carretera es torna pista. Acabem fent uns 20 km. amb grava, però anem fent.

Imatge

Imatge

Més tard, ens aturem a veure un monument al mig del no rés.

Imatge

Imatge

Ens desviem un parell de kilòmetres, per anar a visitar un museu a l’aire lliure, el Partizanska Bolnica Franja.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Dinem allí mateix i continuem.

Ens instal·lem a l’hotel, desfem les maletes, ens canviem i anem fins Ossari

Imatge

Tot i que fa molta calor aprofitem per veure el saltant Slap Kozjak (també es paga).

Imatge

Imatge

Imatge

El Pont Napoleó,

Imatge

I arribem massa tard per veure el museu del poble, en total uns 9km.

Imatge

Sopar i dormir.

Dia 24/06 Kobarid-Tolmin-Kobarid 57km.

Imatge

Avui farem visita a les Gorges Tolmin. Per anar-hi passem per la carretera de muntanya on ens aturem per visitar un altre Museu a l’aire lliure, aquest no es paga i són un seguit de trinxeres que varen construir durant la primera guerra mundial.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Arribats a les Gorges de Tolmin, fem la visita tot i la xafogor uns 4km. On també aprofitem per dinar.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge


Imatge
Imatge


Imatge

Imatge

Imatge

Fem camí cap a l’hotel i com que el Museu del Caporetoés obert, fem la visita, molt interessant i recomanable.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Descansem i fem la volta al poble abans de sopar.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Dodo » dc. jul. 24, 2019 3:58 am

Dia 25/06 Kobarid-San Martino de Castrozza 266km.

Imatge

L’estada a Eslovènia, s’ha acabat. Ara toca tornar cap a casa, però anirem fent ruta.
Fem varis ports de muntanya el Sella Carnizza (1098m), Sella di Zoncolan (1739m), Valico di Cima Campigotto (1789m), Forcella Cibiana (1533m), Passo Duran (1601m), Forcella Aurine (1295m) i el Passo Cereda (1361 m).

Imatge

Imatge

A mig camí trobem un poble (no recordo com es diu) amb la torre del l’esglèsia inclinada com la de Pissa.

Imatge

I a Pesariis, ens aturem a fotografiar uns quants rellotges.

Imatge

Imatge

Imatge

I vistes abans d’arribar a l’hotel.

Imatge

Imatge

Un cop arribats, fa molta calor, aprofitem anar a fer una cerveseta i veure aparadors i descansar una mica.


Dia 26/06 San Martino Castrozza-Tenno 274Km.
Imatge

Ens llevem d’hora per fer el màxim de kilòmetres aprofitant la fresca.
Quan som al primer port de muntanya el Passo Rolle (1973m), una patrulla de Carabinieri, ens atura i ens demana els papers, per sort un control rutinari. Entaulem conversa sobre els Dolomites i llavors els Pirineus, varen resultar molt simpàtics.
Anem per feina i fem poques parades, això si, de ports tampoc en falten. Passo Valles (2030m), Passo di San Pellegrino (1918m), Passo di Costalunga (1751m), Passo di Lavazé (1816m), Passo Manghen (2043m), també fem la Kaiserjaegerstrasse, Passo Cost (1298m), Passo del Sommo (1343m), Bocchetta degli Alpini (1566m), Valico di Valbona (1781m), Passo Coe (1614m) i per últim Passo San Giovanni (272m).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Teniem previst fer visites al Forte Belverde, la Base Militar Tuono i la Fondacione Opera Campana dei Caduti, però la calor ens ha tirat enrere.
Arribem a l’hotel, un poblet situat a tocar del llac de Garda, però passem, massa calor.


Dia 27/06 Tenno-Jausiers 530km.

Imatge

Avui, fem autopista fins a Jausiers, torna a fer molta calor.
Quan acabem de passar Turi, ens parem a dinar a l’area de servei de l’autopista. Quan em disposo a marxar, altre cop la moto!
La porto sota cobert, a l’ombra de la benzinera i torno a fer la mateixa operació: cavallet, marxa.. i rés. M’adono que no marca nivell de benzina.
Crec que deu ser problema de la codificació de la clau. Com que tinc la de reserva, la canvio i tampoc.
Vaig a preguntar on som al senyor del restaurant, i quan em disposso a trucar l’assistència, veig que ja marca gasolina i podem continuar.
Passem per a Cuneo, però no veig el concessionari de BMW per enlloc i continuem.
Quan sóm al Colle della Maddalena (1997m), com que la calor apreta, parem a fer un beure, però deixo la moto a l’hombre.

Imatge

Quan reprenem el viatge, la moto s’engega sense problemes.
A Jausiers, busquem hotel i fem nit.

Dia 28/06 Jausiers-Moustiers Sainte Marie 267km.

Imatge

A les 8:20 h. ja som a la moto i enfilem cap a Col de la Bonette (2715m),

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Mentre fem fotos, cau una pedra de dimensions considerables al mig la carretera i decidim marxar (suposo que deu ser el desglaç).
Seguit fem la baixada amb Col du Raspaillon (2513m), el Col de la Couillole (1678 m) i seguit fem Les Gorges de Cians

Imatge

parem a Puget-Théniers per fer un cafè, continuem Col de Toutes Aures (1120m), Col de Cheiron (887m) i a dinar a Castellane.

Imatge

Altre com, la moto no engega. Com que no hi ha cap hombra, posso la jaqueta a sobra el parabrisa i desmunto l’antena anular, trec tensió a la bateria, el lateral... i rés. Ara si que avisarem l’assistència.
Mentre la meva parella treu i dona contacte repetitiva ment per veure si hi ha sort. Mentre parlo per telèfon, torna a marcar nivell de benzina, penjo i seguim.

Entrem a les Gorges de la Verdon, però jo no paro la moto, ja que ho atribueixo a la calor.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Amb la qual tampoc fem masses fotos. La Clue de Chasteuil, el Collet d'Ampon (725m), Balcon de la Mescla, Col de Vaumale (1201m), Col d'Illoire (964m) i arribem a Moustiers-Sainte-Marie per passar nit.

Imatge

Imatge

Visita al poble i sopar.


Dia 29/06 Moustiers ST. Marie-Fontvielle 263km.

Imatge

Ens tornem a llevar aviat per esquivar la calor i comencem amb Pas de Laval (690m),
Fem uns quant quilometres envoltats de camps d’espígol, tots ben arrenglerats.

Imatge

Imatge

Fem les Gorges de la Nesque, però no paro la moto per fer alguna que altre fotografia.

Imatge

Imatge

Imatge

Llavors fem el Col des Tempêtes (1829m) just a uns metres del Mont-Ventoux, on es pot dir que no parem.

Imatge

De baixada, a la població de Le Barroux, parem a dinar tornant a deixar la moto a l’ombra i sense problemes per marxar.
Quan som a Fontvielle, parem a un hotel per la calor. Ens recomanen de visitar la població de Le Baux-De-Provence, però com que disposem d’aire condicionat a l’habitació, no ens movem.

Dia 30/06 Fontvielle-Girona 345km.

Imatge

Últim dia, més calor!.
El trajecte de tornada és tot per autopista.
Parem més tard a fer un cafè, però aquesta vegada busco una ombra per deixar-la.
Quan tornem, engega sense problema.
No parem fins arribar a casa, tot i la calor (la moto durant els tres últims dies va arribar a marcar 43,5°).


Ruta Total 3688Km.

Imatge

Conclusions.
Les carreteres, la majoria, estan ben asfaltades, i el respecte per els motoristes és alt, tot i que s’ha de pagar per visitar espais naturals, les quotes són petites. Les motos, per normativa tenen aparcament gratuït just a tocar de les entrades i en molts llocs, hi ha guixetes per poder deixar la indumentària de moto. El país en general està avesat a cuidar el turisme.
És un lloc formidable per anar a fer turisme de guerra, de caminar, de bicicleta i de moto.
Recomano que els que i vagin, portin una botella d’aigua per la xafogor i un paravents impermeable si van a caminar, ja que quasi cada dia fa un ruixat, . Les nits no són fredes, però no està demés proveir-se de un jersei. Provar la seva gastronomia local, é una altre de les recomanacions.
Eslovènia m’ha semblat un país fantàstic, tant per la seva gent, els paisatges, el menjar i els seus preus competitius.

Em sembla que m’hi tornaran a veure. :catok -mfr_closed2
Dodo l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 26, 2019 9:55 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Xavier » dc. jul. 24, 2019 9:20 am

Caram quina crònica més maca i més ben documentada amb fotos i enllaços per complimentar l'informació.

Ets un crack, Eduard.

Moltes gràcies per compartir aquest viatge tan ben parit!

Eslovènia és un pais que em farà il·lusió de visitar. Ja me'n feia però me n'has fet venir més ganes.

:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Julius
Presentats
Entrades: 143
Membre des de: dc. abr. 04, 2018 8:58 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Julius » dc. jul. 24, 2019 1:29 pm

Noi, quina passada, m'encanta el vostre model de vacances, ben preparades, amb caminades, visites culturals, gastronomia, paisatges... suposo que també pícnic.

Aquesta és la mena de vacances que m'agradaria fer quan les faci més tranquil·les ;-)

He seguit atentament el vostre viatge, m'agrada molt també el reportatge fotogràfic i els mapes que inclous. Tota la informació genial.

Espero que tingueu moltes vacances més com aquestes.

P.D.: la foto del mapa dels dies 25 i 26 és la mateixa, ja et dic que ho he seguit ben atentament :-D

Enviat des del meu Mi A1 usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Napoleon » dc. jul. 24, 2019 5:18 pm

Bona ruta, bona crònica i unes vacances magnífiques. Com sempre, les teves cròniques son una guia per a futurs viatges. :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Napoleon l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 24, 2019 10:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Kinder » dc. jul. 24, 2019 5:57 pm

Quina crònica més xula!!!!

Està clar que.... la teva moto no aguanta la calor, és així o és algun altre inconvenient????

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Marc » dc. jul. 24, 2019 6:15 pm

Gràcies per compartir-ho, Eduard. Si ja teníem ganes de marxar, ara encara en tenim més! -mu

A molts dels llocs on has estat, nosaltres també hi anirem. I ens apuntem alguns altres per veure si tenim temps d'aturar-nos-hi! -wink

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Mon&mon » dc. jul. 24, 2019 9:49 pm

Hola

Molt bona crònica Eduard, ens l'hem guardat per quan puguem fer-la.

Siau.
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: JordiPB » dj. jul. 25, 2019 4:46 pm

-shock

Molt bona crónica Eduard! :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Merci er compartir-la. A veure si algún dia la mainada creix i puc dedicar-me a aquestes coses. -mu
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 25, 2019 5:23 pm

quina cronica mes maca i ben detallada,de les que donen gust de llegir,moltes gracies per compartir-la :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Trencaferro » dv. jul. 26, 2019 9:47 am

Quin viatge més xulo Eduard, cada any ens sorprens! :aplaudiment

Moltes gràcies per la feinada de penjar les fotos i fer aquesta crònica.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Leclerk » dv. jul. 26, 2019 7:15 pm

Ostres, impressionant Dodo !

Felicitats pel viatge i gràcies per compartir-ho.

Una crònica excel.lent !

Leclerk.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Eslovènia Oest Vacances 2019

Entrada Autor: Dodo » dv. jul. 26, 2019 10:13 pm

Julius ha escrit:......P.D.: la foto del mapa dels dies 25 i 26 és la mateixa.....
Era per posar-vos a prova -nosweat
Editat i corregit !
Merci :catok
Kinder ha escrit:... la teva moto no aguanta la calor, és així o és algun altre inconvenient????
crec que deu ser aixó, acabo de passar 3 dies a Formigal (sense supersr els 36º) i cap problema -ghostrider_h4h
La pròxima revisió, la portaré a la casa veiam què i troben. :esperant
Marc ha escrit:..... Si ja teníem ganes de marxar, ara encara en tenim més! -mu

..... I ens apuntem alguns altres per veure si tenim temps d'aturar-nos-hi! -wink
Espero que us agradi tant com a nosaltres -heart -give_heart -hump -heart

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”