No em presnto, em despedeixo.

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Jordi » dv. jul. 26, 2019 10:51 pm

Imatge
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 07, 2019 10:25 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Minina » ds. jul. 27, 2019 8:46 am

Amb el temps anem canviant, coses que no ens agradaven ara sí, i al contrari coses amb les que gaudiem molt ara pot ser inclús ens fan patir.
Saps que et trobarem a faltar i espero que encara que sigui enllaunat o amb patinet ens visitis alguna vegada.
Una abraçada molt forta¡!!

Enviat amb Tapatalk

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Geroni » ds. jul. 27, 2019 9:49 am

Sempre he pensat que tens les idees clares i el cap pensant en positiu.
Això vol dir que la decisió que has pres, no la fas per un acalorament puntual ni per haver.te barallat amb ningú.
Encara que ens em anat saludant en diferents sortides en aquests anys, reconec que no em fet una amistat com l'has pogut fer amb altres companys de MTC; això no vol dir que no t'hagi considerat una bona persona i amb molts coneixements que la gran majoria voldrien tenir.
Espero que allà on vagis, t'acompanyi la sort i el futur et sigui ple d'alegries i de bones noves.
Bona ruta i ja saps que deixes un munt de persones que t'aprecien molt. :cathola :cathola
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Trencaferro » ds. jul. 27, 2019 11:56 am

Jordi, quant dies endarrera ho vares comentar, sincerament em pensava que era un “calenton” com ens passa a tots, degut a un mal dia o una mala època.
Ja ho vares provar fa algun any, però veig que aquest aquest cop has anat en serio, per lo què només puc alegrar-me per tu si és el què necessites en aquest moment, però també m’entristeix perdre un bon company de ruta.
Desitjo que les coses et vagin molt bé, i també tornar-te a veure sobre una moto. Per lo demés, tens el meu telèfon i saps on trovar-me, si necessites res, ja ho saps, i si algun dia passes per aqui, ens n’anem a menjar uns canelons a la cabana d’Aubàs, i a comprar-li algún paté a l’Inès.
Molta sort! :catok
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jaumeusart
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Jaumeusart » ds. jul. 27, 2019 5:35 pm

Jordi, un gran escrit el que has fer, sento enveja sana perquè jo soc incapaçde lligar les paraules com fas tu
Jo ja fa un temps que no surto amb mototurisme, el temps ens va canviant i lo que fa un temps gaudiem ara ha deixat de fer-ho,
Puc dir que he fet bons amics dintre del grup pero jo ja no rodava a gust i vaig anar espaiant les sortides i com a resultat dons he fet un canvi radical de moto i ara només faig algunes sortidetes de diumege al matí
Bé disfruta dels hobies que segur que tens amic jordi

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Xavier » ds. jul. 27, 2019 9:35 pm

Hola Jordi.

Em sap greu que hagis decidit deixar la moto però si és el què vols em tocaré els collons sense emprenyarme.

Si que et vull dir que desitjo de tot cor que facis el què facis i on ho facis que siguis molt feliç.

Cuida't molt. Ho vals.

Una abraçada.

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Mamut » dc. jul. 31, 2019 4:12 pm

Ondia nano! Sembla que això va en serio.
Si ens perdem de vista em sabrà molt de greu. Ens coneixem de fa temps, des de molt abans de MTC i m'has donat un cop de ma alguna vegada. Com has fet sempre amb qui t'ha demanat consell o ajuda. Per això t'he considerat, a més d'un mestre, un bon amic.
Si els nostres camis es separen, demanem però que la ruta sigui llarga i profitosa.
Que tinguis sort. Facis el que facis, ho facis on ho facis i ho facis amb qui ho facis. Una persona com tu sempre trobarà bones persones i bons amics. I mai estaras sol.
Ja saps on trobar-nos.
Una abraçada, Prony.
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. ago. 01, 2019 4:28 pm

Jordi, Jordi, Jordi.....

Després de tot el que hem passat junts i em deixes amb aquesta colla de salvatges??????

Quan baixis a Barcelona, passa't per la botiga i quan passi per Terrassa, espero que compartim una clareta fresqueta

Bona sort i bona ruta!!! :catBirra

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. ago. 01, 2019 11:37 pm

Benvolgut Jordi

Gracies per els centenars de kilòmetres que’m fet plegats. Gràcies per les decenes d’ermorzars i dinars que’m fet junts i les vegades que’ns has fet riure. Saps que a Mototurisme sempre se’t recordarà com un bon company.

Et desig-ho tot el millor.

Un petó de part de la Lali i una forta abraçada de part meva.

Avatar de l’usuari
Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Digamjordi » dg. ago. 04, 2019 2:06 pm

Hola Jordi
hem tingut la sort de compartir la carretera amb tú. Ja és un record nostre per sempre i que ningú ens por robar. Sap greu que no et tornem a veure, de moment, en moto.
Però a la vida no tot és moto, i les persones queden.
Ja saps on estem .
Fins aviat amic.

Jordi i Carmen
Compartir la carretera

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Marc » dg. ago. 04, 2019 5:51 pm

Perfecte, Jordi. La vida està feta d'etapes i fer sempre el mateix acaba sent monòton i avorrit, hi coincideixo molt; cal anar trobant nous alicients! Nosaltres tard o d'hora també ho deixarem, com tanta altra gent que ens ha precedit i d'altres que s'hi incorporaran en el futur.

Que tinguis molta sort!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 07, 2019 10:57 pm

Ara veig aquest fil, però esborrat. :catenfadao
Jordi, dedueixo que deixes el món de la moto? No m'ho crec, t'agrada massa remenar-les de cap a peus.

Bé, parlant seriosament... accepto la teva decissió, pero no la comparteixo. Et ve de gust deixar de banda totes les amistats que has fet durant tants anys? Jordi, Jordi... -beg
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Jesus » dl. ago. 12, 2019 5:11 pm

Hola,
No he arribat a veure el missatge original, però tant és, segur que ho has meditat prou bé i respecto la teva decisió.
Han estat molts anys compartint rutes i bons moments, i em quedo amb això, amb la sort d'haver-te conegut i haver gaudit amb tu tots aquests moments.
Ja saps que et trobarem a faltar i espero que trobis alguna activitat que t'ompli i et faci gaudir tant o més, com ho feies amb les sortides de MTC.
Et dessitjo el millor Prony!!!
Una abraçada.
Jesús. :cathola
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: No em presnto, em despedeixo.

Entrada Autor: Sergi3 » dt. ago. 13, 2019 8:57 pm

Joooordii..... Et trobarem a faltar!!!
Sort i Salut!!!
:catBirra
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Respon

Torna a “Presentacions”