Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Jordivfr » dl. ago. 26, 2019 1:42 pm

Com a conseqüència de l'accident que vaig patir la sortida del proppassat 29 de Juny (Moto Perdido Extrem) l'assegurança m'ha declarat la moto sinistre total, no tant pels danys que té si no pel cost de la seva reparació i el valor venal que aquesta màquina té avui dia. Perla qual cosa he decidit que no la reparo.

Es passo a detallar:
VFR 800 VTECH 2006 ABS
Únic propietari
84.815 Km

L'accident va consistir en que em van donar per darrera arrencant-me la maleta esquerra (sentit de la marxa) i vaig caure fora de la carretera. Els d'anys que té són el carenat trencat i tort. i la maleta rebentada i l'altre ratllada.

La moto funciona, correctament, de fet vaig continuar amb tot el grup la sortida fent un total de 1.000,00 Km més des de l'accident.

En principi demano 1.500,00 € per ella.
Crec que es una bona candidata per algú manetes que la vulgui arreglar i donar-li una segona vida.

També disposo del bagul central i els seus ferros originals (que no porto montats a la moto)

Us adjunto fotos.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Andorrans
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 11:03 pm
Ubicació: Andorra

Re: Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Andorrans » dl. ago. 26, 2019 8:22 pm

Bona tarda Jordi !!
T'envio un privat. Igual em pot interessar.
Salutacions cordials
Jordi & Carme
(ANDORRANS)

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Jordivfr » dl. ago. 26, 2019 10:11 pm

Privat respost.

Tot i que el sistema diu que s’ha enviat correctament s’ha quedat a la safata de sortida, ja em confirmaras si l’has rebut.

Salutacions.

Jordivfr

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Jordivfr » dt. ago. 27, 2019 12:30 pm

Segueix en venda

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Jordi » dc. set. 04, 2019 7:58 pm

Renoi, si que van ràpids en declarar un vehicle com a sinistre total!!!! Alhora de cobrar-te la prima, el valor de la moto és altíssim, però quan l'han de valorar per reparar-la, per ells és ferralla.
Al cap i a la fi, visualment no ens va pas semblar que la moto estès malament. Però l'important és que fou un incident que no us va suposar cap dany físic.

Salutacions i molta sort,

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 05, 2019 11:44 am

Jordi ha escrit:Renoi, si que van ràpids en declarar un vehicle com a sinistre total!!!! Alhora de cobrar-te la prima, el valor de la moto és altíssim, però quan l'han de valorar per reparar-la, per ells és ferralla.
Al cap i a la fi, visualment no ens va pas semblar que la moto estès malament. Però l'important és que fou un incident que no us va suposar cap dany físic.

Salutacions i molta sort,

Jordi
crec que tens rao, las companyies es basan en el valor d ela moto per no reparar, suposso que en aquest cas i per lo que diu no s'ent culpa d'ell te que haver arribat a un acord monetari per no reparar i entre una cosa i l'altre fa la pau, de totes maneres jo he conegut cassos de gent que li ha passat i li han acavat reparant ja que hi te el dret legal, avui dia amb les companyies i els seus acords les unes amb les altres estem venuts.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Jordivfr » dj. set. 05, 2019 3:01 pm

Jordi ha escrit:Renoi, si que van ràpids en declarar un vehicle com a sinistre total!!!! Alhora de cobrar-te la prima, el valor de la moto és altíssim, però quan l'han de valorar per reparar-la, per ells és ferralla.
Al cap i a la fi, visualment no ens va pas semblar que la moto estès malament. Però l'important és que fou un incident que no us va suposar cap dany físic.

Salutacions i molta sort,

Jordi
Moltes gràcies Jordi.

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Jordivfr » dj. set. 05, 2019 3:15 pm

Kpeps ha escrit:
Jordi ha escrit:Renoi, si que van ràpids en declarar un vehicle com a sinistre total!!!! Alhora de cobrar-te la prima, el valor de la moto és altíssim, però quan l'han de valorar per reparar-la, per ells és ferralla.
Al cap i a la fi, visualment no ens va pas semblar que la moto estès malament. Però l'important és que fou un incident que no us va suposar cap dany físic.

Salutacions i molta sort,

Jordi
crec que tens rao, las companyies es basan en el valor d ela moto per no reparar, suposso que en aquest cas i per lo que diu no s'ent culpa d'ell te que haver arribat a un acord monetari per no reparar i entre una cosa i l'altre fa la pau, de totes maneres jo he conegut cassos de gent que li ha passat i li han acavat reparant ja que hi te el dret legal, avui dia amb les companyies i els seus acords les unes amb les altres estem venuts.
Així és però en el meu cas hi havien moltes opcions que el jutge dictaminés que la reparació fos antieconòmica i perdés. Tot això sumat a que aquesta maquina la tenia com a element de gaudi, no estava disposat a estar molt de temps sense moto fins que es resolgués tot. Així que em va valer més la pena cobrar la valoració (després d'un parell de millores que vaig aconseguir) i intentar vendre la moto (a veure si algú li pot interessar).

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Jordivfr » dv. set. 06, 2019 6:32 pm

Reservada

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Trencaferro » dv. set. 06, 2019 11:11 pm

T’has firat la moto de la foto de perfil?

Enhorabona, ara mateix només canviaria la meva per aquesta! :coets
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Jordivfr » ds. set. 07, 2019 2:00 pm

Trencaferro ha escrit:T’has firat la moto de la foto de perfil?

Enhorabona, ara mateix només canviaria la meva per aquesta! :coets
Si, així és, la tinc des del 29 d’agost, si de cas ja faré la presentació en un altre fil.

Moltes gràcies Trencaferro.

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Venc Vfr 800 Vtech 2006 sinistrada reparable

Entrada Autor: Jordivfr » dt. set. 10, 2019 8:33 pm

Venuda.
Es pot tancar el fil, moltes gràcies

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”