PacSafe

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

PacSafe

Entrada Autor: Airald » dv. jul. 26, 2019 9:25 am

Pels que no ho conegueu, el pacsafe és una malla feta amb cable d'acer que es tanca com una bossa. La idea és poder deixar-hi coses i lligar-la a la moto (o a qualsevol lloc). L'altre dia a la sortida en parlavem amb en Johhny i en Marc. Ahir em va arribar, la versió de 120 litres. Pot semblar molt, però si no l'omples no passa res, no cal una capacitat mínima per assegurar el tancament. La idea és poder deixar jaquetes, botes, etc a la moto mentre fas una visita en algun lloc, vas a la platja, etc. Sempre que estigui en un lloc "aparentment" segur i transitat.

La qualitat de l'invent és bona, a excepció del candau que porta, que és de fireta. Si li claves la mirada fixament, crec que es pot obrir sol. Només cal veure la clau, feta d'estampació (ep! que no es molestin els que piquen, que es fan coses molt xules, però les claus, mecanitzades). Ja ho va dir el Marc, però tan senzill d'arreglar com comprar un candau amb clau de punts.

El Marc va donar una idea molt interessant: posar un candau de disc de fre d'aquells amb alarma, així si algú ens remena les pertinences, farà un bon xivarri. Per això és important deixar la moto en un lloc transitat. Em falta provar si el candau de disc pot substituir el que duu (ha de passar per una peça que impedeix que el cable que la tanca es mogui), però sempre es pot posar a qualsevol altre part.

Dèiem també que és bo que no es vegi què hi ha. Una opció és posar-ho dins una motxilla d'aquelles plegables (ha de ser força gran) però jo pensava en embolicar-ho en una manta tèrmica, així quan tornes trobes el casc i la jaqueta a una temperatura més agradable que no pas si estan al Sol.


Imatge

Imatge

Imatge

N'hi ha diverses mides, la gran, de 120 litres m'ha costat uns 95 € per Amazon.


Salut

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: PacSafe

Entrada Autor: Marc » dv. jul. 26, 2019 12:19 pm

Eps Airald!

Precisament ahir també em va arribar el meu, amb l’alarma del fre de disc afegida. Només em falta pasar per la ferreteria a comprar un candau com cal, i a provar-lo!


Imatge

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: PacSafe

Entrada Autor: Sergibuda » dg. ago. 18, 2019 11:01 pm

Nosaltres fa més de dotze anys que sempre que viatgem n'utilitzem. De fet, tenim uns quants models: de 55l, de 85l,de 120l, una combinació de bossa impermeable i malla, una altra tamany casc amb l'exterior impermeable i l'interior suau i una altra més reforçada pel petit notebook amb el que viatjàvem abans.

A Mâcon (França) ens van intentar tallar una amb una navalla o alguna cosa per l'estil i va resistir correctament.

Imatge

Imatge

Normalment les fem servir per protegir les bosses estanques d'Ortlieb, però acostumem a portar-ne una de més amb una bossa impermeable de Louis per a deixar jaquetes i cascs quan fem alguna visita (vam canviar aquesta última pel pack que he comentat que tenim). Aquests quatre dies, per exemple, hem marxat a una trobada de sidecars prop de Burdeus i tant la nit de dimecres com la d'ahir dissabte les hem fet en hotel i hem deixat lligades tota la nit la tenda de càmping al seient del darrera de la moto i la bossa amb els matalassos, sacs, coixins i trona a la parrilla del side i així no hem hagut de desmuntar-ho i tornar-ho a muntar.

Per cert, un truc per si no us cap la jaqueta de la moto és, un cop tancada la xarxa, passar-hi el cable per les mànigues.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: PacSafe

Entrada Autor: Airald » dg. ago. 18, 2019 11:32 pm

Ahir vam tornar de viatge i l'hem fet servir uns quants cops. Realment és molt còmode, a la de 120 hi caben 2 cascos i l'equipació completa amb botes incloses, ideal per poder fer una mica de turisme còmodament. Uns pantalons curts sota els de moto i en un tres i no res, et poses en mode turista. Un cop sobre el seient ho lligavem a més amb un parell de cintes de nylon, així no cau per enlloc i queda tot ben subjecte.

Totalment recomanable!

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: PacSafe

Entrada Autor: JordiPB » dl. ago. 19, 2019 9:28 am

Jo ja me n’he firat una, posats a fer la de 120l. Aquesta setmana l’estrenarem.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: PacSafe

Entrada Autor: Marc » dg. set. 01, 2019 10:34 pm

Eps! nosaltres acabem de tornar de viatge, i la malla no ha sortit ni un dia de la bossa. Si hi ha algú que li interessi, l’hi venc nova i sense estrenar a un preu a convenir. És la de 120l.

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: PacSafe

Entrada Autor: Airald » dt. set. 03, 2019 10:05 pm

Marc ha escrit:Eps! nosaltres acabem de tornar de viatge, i la malla no ha sortit ni un dia de la bossa. Si hi ha algú que li interessi, l’hi venc nova i sense estrenar a un preu a convenir. És la de 120l.
Marc, encara el tens a la venta? Un conegut en busca un...


Salut.

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: PacSafe

Entrada Autor: Marc » dc. set. 04, 2019 7:21 pm

Airald ha escrit:
Marc ha escrit:Eps! nosaltres acabem de tornar de viatge, i la malla no ha sortit ni un dia de la bossa. Si hi ha algú que li interessi, l’hi venc nova i sense estrenar a un preu a convenir. És la de 120l.
Marc, encara el tens a la venta? Un conegut en busca un...


Salut.

Doncs sí... si la vols, te la porto el dia de la propera sortida. Parlem-ne per privat, millor.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”