Enquesta Covid 19

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Enquesta Covid 19

Entrada Autor: JordiPB » dt. abr. 28, 2020 6:27 pm

Bones!

Només per curiositat, i per avorriment, se m'ha ocorregut fer una enquesta per veure com està el tema Covid-19 entre els Mototuristes.
Si a algú no li sembla bé, ja que entenc que és un tema sensible, es borra i llestos. Evidentment no hi ha cap registre de dades personals ni identificació de l'enquestat.

Espero que estigueu tots bé, i que ben aviat ens puguem retrobar, encara que sigui amb carmanyola i cantimplora. :cathola





ENQUESTA COVID 19:

Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.

__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Enquesta Covid 19

Entrada Autor: Airald » dt. abr. 28, 2020 8:54 pm

Tens tota la raó, l'Elvis és viu.

Si no especifiquen res més, sembla que hauriem d'esperar 6 setmanes a entrar a la fase 3 on es flexibilitzaria la mobilitat, però com que les coses canvien d'un dia per l'altre tan en un sentit com en l'altre... ja veurem.


Salut.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Enquesta Covid 19

Entrada Autor: Napoleon » dc. abr. 29, 2020 10:33 am

Sapigueu que, a la que permetin visites a familiars, aniré a veure als familiars més llunyans que tingui :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Enquesta Covid 19

Entrada Autor: Airald » dc. abr. 29, 2020 10:54 am

De moment no es podrà ni canviar de província. Jo que tinc la de girona a tocar de casa hauré d'anar en sentit contrari, i els que viuen a Llívia que? Seguiran tancats com ara???

Es curiós les decisions que volen prendre. L'altre dia el conseller Buch insistia en les franges horàries. Això potser segons a on pot estar bé, a d'altres llocs l'únic que farà serà concentrar més la gent, o com deia el doctor Trilla, "si no pots sortir a la franja que et toca perquè treballes, que? ET FOTS?".

Però el que no puc entendre i no se que va pensar és en fer una franja horària per anar a treballar?!?!?!? A veure, la gent va a treballar a l'hora que li toca. Si entres a les 6, surts a les 5.30 per exemple, i el que va de tarda, doncs surt després de dinar.

Potser serà que no entenc la política...


Salut.

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Enquesta Covid 19

Entrada Autor: JordiPB » dc. abr. 29, 2020 12:48 pm

Airald ha escrit:
dc. abr. 29, 2020 10:54 am
De moment no es podrà ni canviar de província. Jo que tinc la de girona a tocar de casa hauré d'anar en sentit contrari, i els que viuen a Llívia que? Seguiran tancats com ara???

Es curiós les decisions que volen prendre. L'altre dia el conseller Buch insistia en les franges horàries. Això potser segons a on pot estar bé, a d'altres llocs l'únic que farà serà concentrar més la gent, o com deia el doctor Trilla, "si no pots sortir a la franja que et toca perquè treballes, que? ET FOTS?".

Però el que no puc entendre i no se que va pensar és en fer una franja horària per anar a treballar?!?!?!? A veure, la gent va a treballar a l'hora que li toca. Si entres a les 6, surts a les 5.30 per exemple, i el que va de tarda, doncs surt després de dinar.

Potser serà que no entenc la política...


Salut.


Lo de la província és tant ridícul com la majoria de normes que es treuen de la butxaca. Hi ha pobles fronterers de la província que hauran de fer el doble de km per anar a la compra, perquè la seva botiga més propera és a una altra província. O hi podrem anar al supermercat, però no a veure un familiar o a passejar? Com ho controlaran?
Les franges horàries són encara més esperpèntiques. Segons el que volia el Govern de Catalunya, les meves filles no podrien sortir al carrer, per culpa dels horaris de feina dels pares.
Entenc que la franja horària per anar a treballar, és la hora punta, perquè no s'ajunti els treballadors amb la resta, però per anar a treballar es pot sortir sempre.

Els politics de Madrid ho volen controlar tot i ho fan amb el cul, i els de Catalunya no volen tenir el control, només volen sortir cada 8 hores a la tele a dir que els de Madrid no els fan cas i que ells ho farien millor.

Jo fa dies que només miro les noticies de canvi de normes per a la població, i res més. A sobre d'haver d'estar tancats a casa, hem d'aguantar aquesta merda tot el dia.

No em feu gaire cas, ja m'he desfogat... -sorry

De tota manera, a la província de Girona hi ha unes quantes bones carreteres per quan ens deixin sortir en moto :senyera
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Enquesta Covid 19

Entrada Autor: Airald » dc. abr. 29, 2020 2:03 pm

Si de carreteres no ens en falten, jo ja he mirat exactament quins trams podria fer i quins no.

Això si, "el estado" deixarà ben aviat que hi hagi futbol i que obrin els bars, amb això esperen tenir el ramat content.


Salut.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Enquesta Covid 19

Entrada Autor: Dodo » dc. abr. 29, 2020 4:33 pm

Naltres a la feina, un piló de gent.
Em seguit treballant igual, som empresa essencial (com que la gent nova al bar, consumeix més a casa).
S'han fet algunes baixes per febre o al principi per viatjar a zones conflictives.
Però que jo sàpiga, ningú (de moment) amb baixa directe per Covid.
Això si, molta "seguretat" distància, mascaretes, desinfectant...... però quan t'has de saltar les normes,tothom mira cap un altre costat i ningú diu res.
És que els encanta sortir per la tele fent veure que són el bo i millor. :catfirst
El dia que ens deixin anar, de ben segur que provocarem el Kaos -mu

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Enquesta Covid 19

Entrada Autor: Geroni » dj. abr. 30, 2020 7:24 am

JordiPB ha escrit:
dc. abr. 29, 2020 12:48 pm
Airald ha escrit:
dc. abr. 29, 2020 10:54 am
De moment no es podrà ni canviar de província. Jo que tinc la de girona a tocar de casa hauré d'anar en sentit contrari, i els que viuen a Llívia que? Seguiran tancats com ara???

Es curiós les decisions que volen prendre. L'altre dia el conseller Buch insistia en les franges horàries. Això potser segons a on pot estar bé, a d'altres llocs l'únic que farà serà concentrar més la gent, o com deia el doctor Trilla, "si no pots sortir a la franja que et toca perquè treballes, que? ET FOTS?".

Però el que no puc entendre i no se que va pensar és en fer una franja horària per anar a treballar?!?!?!? A veure, la gent va a treballar a l'hora que li toca. Si entres a les 6, surts a les 5.30 per exemple, i el que va de tarda, doncs surt després de dinar.

Potser serà que no entenc la política...


Salut.


Lo de la província és tant ridícul com la majoria de normes que es treuen de la butxaca. Hi ha pobles fronterers de la província que hauran de fer el doble de km per anar a la compra, perquè la seva botiga més propera és a una altra província. O hi podrem anar al supermercat, però no a veure un familiar o a passejar? Com ho controlaran?
Les franges horàries són encara més esperpèntiques. Segons el que volia el Govern de Catalunya, les meves filles no podrien sortir al carrer, per culpa dels horaris de feina dels pares.
Entenc que la franja horària per anar a treballar, és la hora punta, perquè no s'ajunti els treballadors amb la resta, però per anar a treballar es pot sortir sempre.

Els politics de Madrid ho volen controlar tot i ho fan amb el cul, i els de Catalunya no volen tenir el control, només volen sortir cada 8 hores a la tele a dir que els de Madrid no els fan cas i que ells ho farien millor.

Jo fa dies que només miro les noticies de canvi de normes per a la població, i res més. A sobre d'haver d'estar tancats a casa, hem d'aguantar aquesta merda tot el dia.

No em feu gaire cas, ja m'he desfogat... -sorry

De tota manera, a la província de Girona hi ha unes quantes bones carreteres per quan ens deixin sortir en moto :senyera
:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Enquesta Covid 19

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. abr. 30, 2020 11:24 am

L'home va ariibar a la lluna???????

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Enquesta Covid 19

Entrada Autor: Airald » dj. abr. 30, 2020 11:32 am

Esclar que sí! On et penses que esta vivint l'Elvis?


Salut!

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Enquesta Covid 19

Entrada Autor: Xavier » dj. abr. 30, 2020 12:30 pm

Airald ha escrit:
dj. abr. 30, 2020 11:32 am
Esclar que sí! On et penses que esta vivint l'Elvis?


Salut!

És el meu veí, carrer del cràter nº 2.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Enquesta Covid 19

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. abr. 30, 2020 3:58 pm

:riure :riure :riure :riure

Respon

Torna a “Cerveseta”