Xubasqueru motero en condicions

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Xubasqueru motero en condicions

Entrada Autor: Boolean » dc. oct. 10, 2007 4:22 pm

Estic en busqueda i captura d'un xubasqueru (en principi nomes pantalons) en condicions. M'explico. Em vaig comprar un de dues peces en una tenda de motos de Reus pero es se'm cola aigua per la costura de l'entrecuix y evidentment cuan cau el diluvi se'm queda l'entrecuix xop i no precisament de l'emoció....

Hi ha algun tipus de sobre-pantalons d'aigua que no tingui costures a l'entrecuix o que em garantitzeu que no s'hi colarà l'aigua?

Gracies

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: Xubasqueru motero en condicions

Entrada Autor: QSC » dc. oct. 10, 2007 4:32 pm

boolean ha escrit:Estic en busqueda i captura d'un xubasqueru (en principi nomes pantalons) en condicions. M'explico. Em vaig comprar un de dues peces en una tenda de motos de Reus pero es se'm cola aigua per la costura de l'entrecuix y evidentment cuan cau el diluvi se'm queda l'entrecuix xop i no precisament de l'emoció....

Hi ha algun tipus de sobre-pantalons d'aigua que no tingui costures a l'entrecuix o que em garantitzeu que no s'hi colarà l'aigua?

Gracies
Tens una solució rapida i barata. Segella tu mateix la costura per l'interior del pantaló amb plàstic i cola.

V'sssss

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Xubasqueru motero en condicions

Entrada Autor: Boolean » dc. oct. 10, 2007 5:31 pm

QSC ha escrit:
boolean ha escrit:Estic en busqueda i captura d'un xubasqueru (en principi nomes pantalons) en condicions. M'explico. Em vaig comprar un de dues peces en una tenda de motos de Reus pero es se'm cola aigua per la costura de l'entrecuix y evidentment cuan cau el diluvi se'm queda l'entrecuix xop i no precisament de l'emoció....

Hi ha algun tipus de sobre-pantalons d'aigua que no tingui costures a l'entrecuix o que em garantitzeu que no s'hi colarà l'aigua?

Gracies
Tens una solució rapida i barata. Segella tu mateix la costura per l'interior del pantaló amb plàstic i cola.

V'sssss
quin tipus de cola?

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: Xubasqueru motero en condicions

Entrada Autor: QSC » dc. oct. 10, 2007 6:29 pm

boolean ha escrit:quin tipus de cola?
Cola de contacte et serviria però si en trobes una especifica per plàstics millor. Això t'ho diran millor a la ferreteria.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 10, 2007 7:24 pm

Un altre opcio es anar al Decathlon.
JO porto els impemeables d´alla i van be.
Fa cinc minuts estava al coll de la teixeta fent curvetes i he parat a fer fotos dels nuvols i m´ha agafat una de bona,bona bona, i he arribat sec a casa. entrecuix inclos ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. oct. 10, 2007 7:55 pm

Si... anar a la tenda i comprar-ne un es una altra solució i bona. :P :P

Però es que el bricolatge a mi em tira molt :oops: :oops:

V'sssssss

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”