QR al casc

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Ricard Verges
Presentats
Entrades: 158
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 10:36 am
Ubicació: Barcelona

QR al casc

Entrada Autor: Ricard Verges » dc. oct. 27, 2021 6:20 pm

Bona tarda

Al altre dia parlant amb Dodo va sortir el tema del seu QR al casc i realment em va agradar molt la idea de portar un QR al casc.
Estic segur que Dodo que ha utilitzat silincode.es segur que es molt bona aplicació per lo que vaig veure.
També he vist aplicació tipus bidisafe.
Realment poso aquest post no per dubtar del Dodo que estic segur que porta el millor QR, sinó per que crec molt interesant portar aquest QR al casc i realment crec que val la pena: Identificar DNI, Cat Salut, Persona de contacte etc

Sí algú, utilitza algun QR, creieu que totes son molt similars o anem realment a la que diu Dodo i agafem el silincode.es

Gracies a tots

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: QR al casc

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. oct. 27, 2021 7:18 pm

He visitat la web, y he vist els preus... ho trobo una mica car, 19,95 euros per un adhesiu -shock
Imatge
Pot ser estic errat, però es pot generar un QR a casa i fer que te'l imprimeixin en un adhesiu plàstic per una porció del cost, no serà tant bonic però igual d'efectiu.
Imatge
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: QR al casc

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. oct. 27, 2021 7:31 pm

Fet amb QRcoder, una aplicació de la App Store d'Apple per mac, és gratuïta i no recopila dades. Segur que en hi ha per Windows també gratuïtes.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: QR al casc

Entrada Autor: Airald » dc. oct. 27, 2021 9:42 pm

Generar un QR està a l'abast de qualsevol, hi ha molts llocs a on ho pots fer. Al QR hi pots posar informació diversa, des de les dades mèdiques fins a un link a un document penjat al núvol que vulguis, ja sigui públic o privat.

Fins i tot pots fer QR més "macos", amb les marques arrodonides, o un logo al mig...

Per la mida que tenen els que he vist, just hi ha l'adreça d'un lloc a on hi ha les dades mèdiques, per tant, aquest preu inclou el QR i l'allotjament de les dades, que si no és gran cosa, té unes despeses de manteniment.

Imatge

Salut.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: QR al casc

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dj. oct. 28, 2021 7:40 am

Aaaaa!!! És això!! Entesos, per això em semblava car, és que no concebo tenir les meves dades mèdiques a un servidor de no sé quina empresa, ara ho entenc. Sí, evidentment allotjar les dades té un cost, però quasi 20 euros... quant de temps deu ser?
Bé, sigui el temps que sigui, en el meu cas, no soc del perfil adequat, soc massa paranoic amb les dades 🤣
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: QR al casc

Entrada Autor: Airald » dj. oct. 28, 2021 8:16 am

Lo seu seria que el QR es referís a un número internacional al que tinguessin accés tots els serveis mèdics, però si aquí entre les propies administracions no hi ha comunicació... sembla complicat. L'altra opció és dur un QR amb tota la info que vulguis, però qualsevol te la pot llegir. Si ho duus en una placa penjada del coll (en plan soldat), l'haurien de veure per extreure la info.

Tot té els seus pros i contres.

Salut.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”