Prèvia de gener, disabte 11
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7623
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Prèvia de gener, disabte 11
Hola, bones festes.
Dissabte vaig a fer la prèvia de gener i a concretar restaurant, si algú vol venir, farem una ruta molt guapa i un dinar de calçotada.
Dissabte vaig a fer la prèvia de gener i a concretar restaurant, si algú vol venir, farem una ruta molt guapa i un dinar de calçotada.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Re: Prèvia de gener, disabte 11
Millor que no t'acompanyi... no sigui cas que (per el meu "gafe") ens tanquin carreteresAlucinamaripili ha escrit: ↑dl. des. 06, 2021 3:02 pmHola, bones festes.
Que tingueu bona ruta
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni
- Alucinamaripili
- Presentats
Hosti!!! No m'havia fixat que era just el dia abans de la mensual...
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Què me'n dius de començar, o quasi començar, l'any anant en moto...? Fem la prèvia el diumenge dia 2 ...? o fins i tot el dissabte dia 1 ...?Alucinamaripili ha escrit: ↑dt. des. 07, 2021 9:11 amHosti!!! No m'havia fixat que era just el dia abans de la mensual...
..."a que no hay huevos"!?!?!?!? mira que jo m'hi apunto eeeeeeh????
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
Bé, dissabte 18 aniré a fer-la, per si algú em vol acompanyar a fer uns calçots...
Si podeu canviar el títol i posar 18, merci!!!
Si podeu canviar el títol i posar 18, merci!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
Finalment, no puc anar dissabte.
Mala hora vaig triar per comprar una BMW, estic fins als pebrots de la put. BMW, de 6 pipetes, ja han fallat 3 i sort que està en garantia.
La primera, i la última, vaja merda de motos que fan.
Enginyeria alemaya, un colló de mico. Això és enginyeria lepera.
Mala hora vaig triar per comprar una BMW, estic fins als pebrots de la put. BMW, de 6 pipetes, ja han fallat 3 i sort que està en garantia.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
No, si al final acabarem anat el dia d'any nou
Ja to dia jo
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
"Buenuuuu", vaaaa... ja està, ja se t'ha passat l'emprenyamenta? la veritat és que en hi ha per emprenyar-se, però ara, amb més calma, per quan creus que estarà arreglada? a veure si podem fer la prèvia abans del dimecres 29... no és per res, només és que el 30 ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora ens anem a Euskadi i no tornem fins el dia 3 o així... avantatges de ser jubilatAlucinamaripili ha escrit: ↑dc. des. 15, 2021 5:47 pmFinalment, no puc anar dissabte.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni
- Alucinamaripili
- Presentats
Encara no està arreglada, vaig pagar 380€ per una revisió, canvis d'oli i canviar una bombeta. Quan la va anar a provar, es va encendre un senyal de fallo de motor, la 3ª pipeta d'injecció en 1 any.
Dilluns, l'he de tornar a deixar al taller.
Contentíssim amb BMW.
Contentíssim amb BMW.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Collons quina mala sort!!! Jo no puc queixar-me (de moment) vaig estrenar l'adventur a finals de 2007 i fa uns tres anys (completament fora de garantia) va fallar l'ordinador del ABS i me'l van canviar fen-se càrrec BMW... vaig quedar "alucinat maripili", però clar que és tracta dels típics "ferros-clonc-boxer" que estan méeeeeees que provats... son els de principis del segle passat que han anat evolucionant... ni més ni menys això sí, amb l'anterior, la R1200RT vaig anar canviant el disc esquerra de la roda davantera cada pocs mesos... i com que cada cop que el canviaven començaven dos anys de garantia de la peça... doncs això que el vaig anar canviant fins que se'm van omplir els dallonses i vaig passar a la GS adventur, van ser rucs els de BMW, havien d'haver provat de canviar la llanta que pot ser és el que torçava els discsAlucinamaripili ha escrit: ↑dj. des. 16, 2021 4:15 pmEncara no està arreglada, vaig pagar 380€ per una revisió, canvis d'oli i canviar una bombeta. Quan la va anar a provar, es va encendre un senyal de fallo de motor, la 3ª pipeta d'injecció en 1 any.
Contentíssim amb BMW.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni
- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1823
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
Ja t'ho vam dir, que no et passessis al costat foscAlucinamaripili ha escrit: ↑dc. des. 15, 2021 5:47 pmMala hora vaig triar per comprar una BMW, estic fins als pebrots de la put. BMW, de 6 pipetes, ja han fallat 3 i sort que està en garantia.
No hi ha res com la meva: NO ELECTRÒNICA!!!
Salut i que sigui lleu
Jo tampoc vaig en BMW
- Alucinamaripili
- Presentats
Ja ho pots ben dir.Napoleon ha escrit: ↑dv. des. 17, 2021 2:40 pmJa t'ho vam dir, que no et passessis al costat foscAlucinamaripili ha escrit: ↑dc. des. 15, 2021 5:47 pmMala hora vaig triar per comprar una BMW, estic fins als pebrots de la put. BMW, de 6 pipetes, ja han fallat 3 i sort que està en garantia.
Salut i que sigui lleu
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 713
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
+1Napoleon ha escrit: ↑dv. des. 17, 2021 2:40 pmJa t'ho vam dir, que no et passessis al costat foscAlucinamaripili ha escrit: ↑dc. des. 15, 2021 5:47 pmMala hora vaig triar per comprar una BMW, estic fins als pebrots de la put. BMW, de 6 pipetes, ja han fallat 3 i sort que està en garantia.
Salut i que sigui lleu