Venc "aromes d'hijpanitat" de Cordes sur Ciel

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
sisK1o
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
Ubicació: barcelona y lleida

Entrada Autor: sisK1o » dl. nov. 05, 2007 6:33 pm

Gracies, moltes gracies, per l´interes que us esteu prenen, la LuLu ya va recuperant poc a poc la consciencia...... gracies :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Avatar de l’usuari
L u L u
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
Ubicació: Barna i Lleida

Entrada Autor: L u L u » dl. nov. 05, 2007 11:21 pm

Ben volguts senyors,
Em sento afalagada pel seu interès en vers a la meva aspiració de pertanya a la vostra empresa i no voldria en cap cas, fer-vos sentir obligats a qualsevol actuació que vos pugui fer canviar les normes ja establertes.
Pel que respecte a les meves aspiracions en fers a la empresa , els he de
dir que son ben senzilles, poder incorporar-me al departament o secció que creguin més convenient segons les meves aptituds.
Sempre tenint en compte que soc una bona professional i responsable, amb qualitats per treballar en equip i experiència demostrable en buidatge i posterior marketing de diversos productes. Estaria disposada a fer una prova en el moment que vostès ho creguin convenient.

Moltíssimes gràcies per l’atenció dispensada i ja em quedo més tranquila en saber que la meva sol•licitud està en proses d’acceptació. I espero el moment amb deliri de poder tenir a les meves mans un dels envasos amb els aires de Cordes sur Ciel.

L u L u

PD/ Pour l’ampliation a mon offre de travailler avec vous, je vous fais savoir que je parle le français, pour s’il est nécessaire de voyager jusqu'à la.
A bientôt.
M'agrada controlar la meva llibertat.

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. nov. 06, 2007 1:05 am

Pensament 2:
Estic quedant totalment impresionat, figagirat, esmaperdut i bocabadat...em sembla que la relació laboral pot ser interesant, uns contrincants a l'alçada i amb ganes de jugar, aixó promet.
A més a més de la nostre collita del 56-60, que hem de dir d'aquella fornada, la nostre fornada.
El joc m'agrada, ara ens toca moure fitxa a nosaltres, estem preparats i a punt, la jugada preparada i les ganes desbordant, la partida ha començat.

Sembla que els copropietaris s'han dormit avui i no contesten al document intern, haurem d'esperar...poca estona espero.
A veure si la proposta serà acceptada per la junta


Fi del pensament.

LuLu votre français c'est veritablement minaudier. Merci.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. nov. 06, 2007 1:29 am

HIJPANITAT S.C.I.

Nosaltres només venem aire

Estimats sisK1 i LuLu :
Degut a la perseverança, templança, paciència i gran interès mostrat per part vostra per la nostra empresa, os fem saber que heu assolit el nivell 7º en l’escala d’admissions. No creieu que es poca cosa ja que ens plau enormement comunicar-vos que sou els primers en assolir-la.
A partir d’aquest moment la vostra sol•licitud entre en un procés certament complicat i laboriós, res què no es pugui arreglar en una sessió de “buidatge sistemàtic”.
Estem deliberant si os podem estalviar els 13 graus més de l’escala d’admissions i adjudicar-vos les places disponibles de forma automàtica, només restaria una petita i simple formalitat...contestar el psicotècnic.

PSICOTECNIC

Formulari a omplir.

Com gent avançada a la nostra època que som, ens estalviarem totes les preguntes “palla” de tot psicotècnic i ens centrarem en la única pregunta que te valor per a tots els entesos en la matèria: La pregunta trampa.

Anunciat:
Hijpanitat s.c.i. esta formada per un grup de col•laboradors molt dispar, tot i que la base es reduïda:
1- Els que formen part de l’empresa i ho saben.
2- Els que formen part de l’empresa i no ho saben.
3- Els que sense estar a l’empresa en formen part i ho saben.
4- Els que sense estar a l’empresa en formen part i no ho saben.
5- Els que sense estar a l’empresa no en formen part i no ho saben.
6- Els que sense estar a l’empresa no en formen part i ho saben.
7- Els que estan a l’empresa i no en formen part.
8- Els que creuen que estan a l’empresa.
9- Els que creuen que no estan a l’empresa.
10- Els que no saben recitar poesia.
11- “no sabe, no contesta”.
Pregunta:
En quin dels nº anteriors creus que estàs ubicat ???
Sembla un qüestionari força senzill, però alerta !!! de la resposta que doneu dependrà el vostre futur.
Si decidiu saltar-vos els 13 graus de l’escala d’admissió que resten i contestar aquest petit psicotècnic, hem de dir-vos que no es gratuït, només s’acceptarà una resposta per persona de forma nominal i en cas d’errada serà automàticament baixada al grau 2º de l’escala d’admissions.
Preneu's-he el temps que calgui ja que la resposta està en el vent...(no sé a que ens sona aixó). Recordeu una sola resposta per persona i de manera nominal ( LuLu: dixit; sisK1: dixit).
Ajuda:
De totes les respostes només ni ha una que obre la porta de l’empresa, només una...però ATENCIÓ!!!!, hi ha una altre resposta “comodin” que os donarà una segona oportunitat. Ja ho sabeu, aquí es jugant les garrofes de veritat. Seny “yyyyy aaaaaaaaa jugaaaaarrrr”.

Per altre part si un dels dos acerta la resposta dins el vent (ens segueix sonant aixó) hem de dir que vindrem a dinar, si l'acerteu els dos...també ens quedarem a sopar , sols queda decidir el dia i el lloc exacta “entre Barcelona i Lleida”. Ja sabem que endivinareu la resposta correcta, nosaltres ens encarreguem de la carn i el beure, vosaltres poseu el lloc i el servei de cuina. Wink



Atentament:
HIJPANITAT S.C.I.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. nov. 07, 2007 1:09 am

Uiiuii i a mès la LuLu sap francès!!!

Tan a nivell laboral com personal m'interessa mooolt!

Fins i tot ens podra fer classes a mi i a l'stromkel, i anar repassant, de moment a frança hi parlem indi, els fa gràcia, però ja cansa.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. nov. 07, 2007 1:11 am

stromkel ha escrit:
hijpanitat ha escrit: I passo de firmar, pq és cap de setmana i em fa mandra, ja no porto la corbata.. i pq.. cu****s m'ha tingut que trucar el .. me ca.. si ja li hagues dit demà i de manera mès formal, en fi , a lo fet pit, i ara cap al llit. Bona nit!
No entenc això, ho intueixo però no ho entenc. (o si )

:twisted: :twisted: :twisted:
Què no entens, no anem pas bè.

Avatar de l’usuari
sisK1o
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
Ubicació: barcelona y lleida

Entrada Autor: sisK1o » dc. nov. 07, 2007 5:57 pm

hijpanitat ha escrit:HIJPANITAT S.C.I.

Nosaltres només venem aire

Estimats sisK1 i LuLu :
Degut a la perseverança, templança, paciència i gran interès mostrat per part vostra per la nostra empresa, os fem saber que heu assolit el nivell 7º en l’escala d’admissions. No creieu que es poca cosa ja que ens plau enormement comunicar-vos que sou els primers en assolir-la.
A partir d’aquest moment la vostra sol•licitud entre en un procés certament complicat i laboriós, res què no es pugui arreglar en una sessió de “buidatge sistemàtic”.
Estem deliberant si os podem estalviar els 13 graus més de l’escala d’admissions i adjudicar-vos les places disponibles de forma automàtica, només restaria una petita i simple formalitat...contestar el psicotècnic.

PSICOTECNIC

Formulari a omplir.

Com gent avançada a la nostra època que som, ens estalviarem totes les preguntes “palla” de tot psicotècnic i ens centrarem en la única pregunta que te valor per a tots els entesos en la matèria: La pregunta trampa.

Anunciat:
Hijpanitat s.c.i. esta formada per un grup de col•laboradors molt dispar, tot i que la base es reduïda:
1- Els que formen part de l’empresa i ho saben.
2- Els que formen part de l’empresa i no ho saben.
3- Els que sense estar a l’empresa en formen part i ho saben.
4- Els que sense estar a l’empresa en formen part i no ho saben.
5- Els que sense estar a l’empresa no en formen part i no ho saben.
6- Els que sense estar a l’empresa no en formen part i ho saben.
7- Els que estan a l’empresa i no en formen part.
8- Els que creuen que estan a l’empresa.
9- Els que creuen que no estan a l’empresa.
10- Els que no saben recitar poesia.
11- “no sabe, no contesta”.
Pregunta:
En quin dels nº anteriors creus que estàs ubicat ???
Sembla un qüestionari força senzill, però alerta !!! de la resposta que doneu dependrà el vostre futur.
Si decidiu saltar-vos els 13 graus de l’escala d’admissió que resten i contestar aquest petit psicotècnic, hem de dir-vos que no es gratuït, només s’acceptarà una resposta per persona de forma nominal i en cas d’errada serà automàticament baixada al grau 2º de l’escala d’admissions.
Preneu's-he el temps que calgui ja que la resposta està en el vent...(no sé a que ens sona aixó). Recordeu una sola resposta per persona i de manera nominal ( LuLu: dixit; sisK1: dixit).
Ajuda:
De totes les respostes només ni ha una que obre la porta de l’empresa, només una...però ATENCIÓ!!!!, hi ha una altre resposta “comodin” que os donarà una segona oportunitat. Ja ho sabeu, aquí es jugant les garrofes de veritat. Seny “yyyyy aaaaaaaaa jugaaaaarrrr”.

Per altre part si un dels dos acerta la resposta dins el vent (ens segueix sonant aixó) hem de dir que vindrem a dinar, si l'acerteu els dos...també ens quedarem a sopar , sols queda decidir el dia i el lloc exacta “entre Barcelona i Lleida”. Ja sabem que endivinareu la resposta correcta, nosaltres ens encarreguem de la carn i el beure, vosaltres poseu el lloc i el servei de cuina. Wink



Atentament:
HIJPANITAT S.C.I.
Despres de veure aixo no se de que els i va servir als meus pares de portam als P.P. Salesianos :oops: :oops:
Pro no em donc per vençut estic en contacte amb les millors academies per oposita. :wall :wall :wall

Avatar de l’usuari
sisK1o
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
Ubicació: barcelona y lleida

Entrada Autor: sisK1o » dc. nov. 07, 2007 6:05 pm

Acabo de rebre el temari :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Imatge

Avatar de l’usuari
sisK1o
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
Ubicació: barcelona y lleida

Entrada Autor: sisK1o » dc. nov. 07, 2007 8:36 pm

Vendetta ha escrit: de moment a frança hi parlem indi, els fa gràcia, però ja cansa.


Imatge

Avatar de l’usuari
Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dc. nov. 07, 2007 10:06 pm

HIJPANITAT S.C.I.

Nosaltres només venem aire.


Veiem que heu rebut els temari d’un dels nostres antics col•laboradors, el pobre Damian Torres.
Si ...diguem el pobre per que després de patir un desequilibri mental transitori per el buidatge sistemàtic, dut de forma obsessiva fins el defalliment i la ruïna total de cos i anima, l’haguérem d’internar en un centre de desintoxicació radicat en un lloc reconegut per el seu medianbient “pur” (aixó de pur ho deia la propaganda de l’establiment). El canvi d’aires no el va retornar, malauradament, al seu estat natural ans el contrari. El pla de xoc decidit per l’equip mèdic de l’establiment va ser:
-(citem textualment): Canvi d’aires radical, res d’aires envasats i exposició de 18 h diàries a l’aire mediambiental “pur”( les cometes les posem nosaltres) del nostre establiment.

I eixís va ser que mentrestant rebia la teràpia de xoc a l’aire lliure, un tros de meteorit va impactar amb el seu cap ( impacte mediambiental en van dir ).Totalment foll, el pobre va dedicar la resta de la seva vida a fer estudis, tesis, conferències i xerrades per els altres bojos del manicomi, una pena veritablement, era tan bon home que avui s’ha mort ( aixó també ens sona).

Un consell que et donem es que no facis massa cas a aquest “Manual”, ja que la referència als “impactes mediambientals” no son exactament el que tots entendríem.
Es una ajuda extra el que os donem per que heu aconseguit la nostra curiositat envers vosaltres. El que os ha encolomat el “Manual”...os ha ven venut la “moto”.

Feu bé de prendre-ho amb cautela, la resposta esta en el vent ( ens segueix sonant aixó) no defalliu.

Atentament:

HIJPANITAT S.C.I.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Avatar de l’usuari
Guillem
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Guillem » dc. nov. 07, 2007 11:18 pm

A quin fòrum estic? Todonegocio.com? Me perdut algo? Sóc dels que treballo també per vosaltres sense saber-ho i de lo molt que treballo ja no entenc res del que llegeixo? Això vol dir que vaig borratxo? Però per quin camí em porteu?

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 07, 2007 11:24 pm

Guillem ha escrit: Però per quin camí em porteu?
No pateixis, home, aquesta gent et porta pel bon camí, que no ho veus? :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
L u L u
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
Ubicació: Barna i Lleida

Entrada Autor: L u L u » dc. nov. 07, 2007 11:38 pm

Carinyo, que en fem amb aixó, els hi diem o no !!!
hijpanitat ha escrit:HIJPANITAT S.C.I.
Nosaltres només venem aire
Estimats sisK1 i LuLu :
Degut a la perseverança, templança, paciència i gran interès mostrat per part vostra per la nostra empresa, os fem saber que heu assolit el nivell 7º en l’escala d’admissions. -El sacrifici a valgut la pena- No creieu que es poca cosa ja que ens plau enormement comunicar-vos que sou els primers en assolir-la. -Es un gran honor per nosaltres, oi carinyo-
A partir d’aquest moment la vostra sol•licitud entre en un procés certament complicat i laboriós, res què no es pugui arreglar en una sessió de “buidatge sistemàtic”. -Estem preparats pel que faci falta-
Estem deliberant si os podem estalviar els 13 graus més de l’escala d’admissions i adjudicar-vos les places disponibles de forma automàtica, només restaria una petita i simple formalitat...contestar el psicotècnic. -Doncs som-hi!!!!-

PSICOTECNIC

Formulari a omplir.

Com gent avançada a la nostra època que som, ens estalviarem totes les preguntes “palla” de tot psicotècnic -Moltes gràcies per el deltall- i ens centrarem en la única pregunta que te valor per a tots els entesos en la matèria: La pregunta trampa. -Apa, ja hi som :enfadat

Anunciat:
Hijpanitat s.c.i. esta formada per un grup de col•laboradors molt dispar, tot i que la base es reduïda:
1- Els que formen part de l’empresa i ho saben. -Els millors- (aki,aki,oi carinyo)
2- Els que formen part de l’empresa i no ho saben. -Ells s'ho perden-
3- Els que sense estar a l’empresa en formen part i ho saben. -Il·lusionats. (Col·laboradors pasius??)
4- Els que sense estar a l’empresa en formen part i no ho saben. -Els de fora-
5- Els que sense estar a l’empresa no en formen part i no ho saben. -La resta-
6- Els que sense estar a l’empresa no en formen part i ho saben. -Per que no volen-
7- Els que estan a l’empresa i no en formen part. -Els tontos-
8- Els que creuen que estan a l’empresa. -Il·lusos !!!!!-
9- Els que creuen que no estan a l’empresa. -Doncs que vagin creient!!!-
10- Els que no saben recitar poesia. -Que n'aprenguin (jo tampoc en sabia)-
11- “no sabe, no contesta”. -Els..................molts. (això no va per nosaltres)-
Pregunta:
En quin dels nº anteriors creus que estàs ubicat ??? -E difisi la preguntita, fale !!!!!!-
Sembla un qüestionari força senzill, però alerta !!! de la resposta que doneu dependrà el vostre futur. -Ai mare, quis nervis-
Si decidiu saltar-vos els 13 graus de l’escala d’admissió que resten i contestar aquest petit psicotècnic, hem de dir-vos que no es gratuït, -ara resulta, que a sobre hem de pagar- només s’acceptarà una resposta per persona de forma nominal i en cas d’errada serà automàticament baixada al grau 2º de l’escala d’admissions. -Toma yá, tot el sacrifici a pendre per ses cul-
Preneu's-he el temps que calgui ja que la resposta està en el vent...(no sé a que ens sona aixó). Recordeu una sola resposta per persona i de manera nominal ( LuLu: dixit; sisK1: dixit). -Ostres tu, haurem de consultar alguna web del temps, no sigui cas que aquell dia faci molta ventolera i tot a "tomar viento a la farola"-
Ajuda:
De totes les respostes només ni ha una que obre la porta de l’empresa, -i el primer dia ja ens donaran la clau???,que bonicos- només una...però ATENCIÓ!!!!, hi ha una altre resposta “comodin” que os donarà una segona oportunitat.-Uufff, menys mal- Ja ho sabeu, aquí es jugant les garrofes de veritat. Seny “yyyyy aaaaaaaaa jugaaaaarrrr”. -AI DEU, que s'els hi ha colat l'espèrit d'en Joauin Prat-

Per altre part si un dels dos acerta la resposta dins el vent (ens segueix sonant aixó) hem de dir que vindrem a dinar, si l'acerteu els dos...també ens quedarem a sopar, -AU, de fora vingueren que de casa ens tregueren- sols queda decidir el dia i el lloc exacta “entre Barcelona i Lleida”. Ja sabem que endivinareu la resposta correcta, nosaltres ens encarreguem de la carn i el beure, -Segur que porten pollastre i aigua- vosaltres poseu el lloc i el servei de cuina. -Apa, a més, busca una cuadra i posat el devantal- Wink
Atentament:
HIJPANITAT S.C.I.

Ai carinyo, no sé, no sé, vols dir que aquesta feina........ai, no sé, es que aquesta gent..............nosaltres en buidatge ja tenim experiència, i a lo millor son ells que no en saben massa i necessiten que algu els hi ensenyi, que creus, carinyo-
M'agrada controlar la meva llibertat.

Avatar de l’usuari
Guillem
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Guillem » dc. nov. 07, 2007 11:38 pm

Randy-650 ha escrit:
Guillem ha escrit: Però per quin camí em porteu?
No pateixis, home, aquesta gent et porta pel bon camí, que no ho veus? :b9
Randy, pateixo mes per ells que per mi :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dj. nov. 08, 2007 3:57 am

Nosaltres només venem aire

"Que va ser de ti lejos de casa ....
Nena que va a ser de ti"

Aquest és el segon slogan de la casa. Es el segon per el fet de no tenir res a veure (beure? buidatge?) amb l'objectiu de l'empresa. tot hi que és la nostra frase preferida. Mai hem trobat sentit en aquestes paraules, ni creec que mai ho podem fer-ho. Però al igual que la musica de "LE PERAS" ens va captivar a tots i va il·luminar-nos a totes i tots de forma que la nostra vida ja no és la mateixa.

Ara te un sentit, ara tot te sentit. Les ombres de la nit, els ulls del gat que corre cec (com la vaca), la tendresa de la primavera i la buidor (buidatge?, beure?), deia la buidor de la tardor. Ara tot te un sentit.

No calen les paraules. Els actes, ens ells radica la nostra força, la nostra coherència bestial, la capacitat de superar les fites més inversemblants. En definitiva la capacitat de buidatge sistèmic (no sistemàtic, no confondre).

Esperem amb vehemència les vostres respostes i penseu que el camí és llarg (i la nit es fa curta), que les dones i homes d'aquest mon (els elegits) estem oblidats de la Pau de 10.

No volem destorbar-vos més i com a comiat unes paraules del nostre president capturat en un procés de buidatge massiu:

Tronarem a buidar, tronarem a sofrir, tronarem a beure

Espero que aquestes paraules us serveixin per poder entrar a l'opus buidator. Em percebut una capacitat cognitiva immensa, una relació espaial que no te límits. Potser vosaltres sou els elegits. Com be heu dit "de fora vingueren i de casa ens tregueren".

Hijpanitat, SCI
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Avatar de l’usuari
sisK1o
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
Ubicació: barcelona y lleida

Entrada Autor: sisK1o » dj. nov. 08, 2007 5:12 pm

Carinyo, yo crec que as estat molt encertada, la teva cronica a possat les IS sota els punts, ens anirem preparan par el grant moment tant mentalment (lleguin el temari) i fisicament (buidatge de Estrella i emplanat amb aire del Paddokc). :cerv :cerv

El consell directiu de Hijpanitat SCI per boca den Vendetta va indica la falta del domini idiomatic necesari en els trabals de camp a Cordes sus Ciel, no els fara falta parla mes amb indio, me possat en contacte amb la meva amiga Susi, profesora de frances nativa diplomada : :mestre que en vreu es donara d´alta en aquest Forum i es la pilot de una Suzuki Vstrom650 :shock: :shock: i la veritat em costa seguirla amb la k1 :oops: :oops: deu ser l´edat :oops:

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. nov. 08, 2007 6:06 pm

Amic sisK1o, seguir una Vstrom és una feina feixuga. El que és quasi impossible és anar davant d'una Vstrom :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. nov. 08, 2007 8:46 pm

stromkel ha escrit:Amic sisK1o, seguir una Vstrom és una feina feixuga. El que és quasi impossible és anar davant d'una Vstrom :wink:

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 : :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. nov. 08, 2007 9:59 pm

Apreciat Mon, James Mon

Ahir volia parlar amb tu del viatge als Alps i la Selva Negra per aquest estiu proper. Vist el teu nivell de solidaritat amb els que la tenim més "petita"; és un plaer comunicar-te que "no has estat seleccionat" per dita fita.

És una pena, però segur que l'altra any ho conseguèixes...

Escolta'm han trucat els d'Hispanitat, SCL, per comentar-me que aquest no és un fil per fer conyes, que el tema és seriós i que hi ha gent que vol guanyar-se la vida amb això i que l'empresa busca personal d'alta qualificació.

Aprofito també per dir-te que si segueixes així ja pots anar buscant-te feina
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. nov. 08, 2007 10:09 pm

sisK1o ha escrit:(buidatge de Estrella i emplanat amb aire del Paddokc)
:
Aire de Paddokc...???? Aquest no l'he provat mai, tindrem d'enviar algun col·laborador a investigar.
Ara que si son els mateixos amb els que vaig estar en una sessió de "buidatge sistematic" als Pinguinos de fa uns anys...i amb l'aprovació afirmativa d'en sisK1...crec que ja no caldria fer una "cata fina" del lloc ja que de fet la parella ja son agregats-externs-en procés d'interiorització coorporativa.
sisK1o ha escrit:me possat en contacte amb la meva amiga Susi, profesora de frances nativa diplomada : :mestre que en vreu es donara d´alta en aquest Forum i es la pilot de una Suzuki Vstrom650 :shock: :shock:

Gràcies nois, actualment l'empresa està en una fase d'expansió-prospecció per el sud de França i una incoorporació d'una nativa ens va d'alló més bé. Com bé ha dit el company: "parlar indio te la seva gràcia però al final cansa." De ben segur que la Susi tindrà una gran acollida i si a sobre porta una V-Strom amb bones mans...ja no en parlem, com de la familia. 8)
sisK1o ha escrit: i la veritat em costa seguirla amb la k1 :oops: :oops: deu ser l´edat :oops
Aquí no farem cap comentari ja que les opcions per costar-li seguir-la poden ser moltes. Encara no tenim prou confiança per parlar més del compte. :wink:

Està distret el tema. Podem seguir. :!:
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Cerveseta”