Shubert C2

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Shubert C2

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 26, 2007 8:22 pm

A veure. He acompanyat el meu cunyat a comprar-se una jaqueta per la seva moto i ja que estava he preguntat preus de cascos.

Que en penseu.
Un Shubert C2 per 400€?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. gen. 26, 2007 8:39 pm

En sembla que está bastant bé,del J1 també d`aquesta marca m`en demanaven 420€ em sembla,al final el vaig comprar a Andorra per 360€.El preu que dius es una mica mes barat del que está de PVC :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dv. gen. 26, 2007 9:16 pm

Jo vaig comprar al desembre el Concep...
Vaig estar comparant preus.
L'any passat (novembre) a BCN a quasi tot arreu, el C2 valia 425€ i el concep 345€

A Andorra els C2 valien 375€ i el Concep 250€

El C2 es veu una passada. Diuen que no es sent res per sota dels 80dB.

Avatar de l’usuari
frankie
Presentats
Entrades: 12
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:31 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: frankie » dv. gen. 26, 2007 10:35 pm

Jo m'el vaig comprar a Girona per 425 €, ara fa 6 mesos. Volia anar a Andorra, però al final el vaig comprar aqui.
400 € està bé de preu- Jo m'el compraria-
Comparat amb el Caberg que tenia abans, no hi ha color!
És una mica car, però val la pena. És un gran casc.

Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » ds. gen. 27, 2007 12:27 am

jordi yo subire a andorra en 15 dias si quieres te lo miro, ya me diras algo el domingo

Avatar de l’usuari
Silvestre Tornassol
Presentats
Entrades: 129
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Silvestre Tornassol » ds. gen. 27, 2007 12:16 pm

400-425€ és el preu de referència. L'estalvi que guanyes comprant-lo a Andorra no compensa ni de lluny el viatge, si és que l'has de fer expressament, i encara menys si vols estalviar-te maldecaps amb algun assumpte relacionat amb la garantia. Sempre millor que el teu venedor local pugui respondre d'algun problema, donat que aquest casc ja consta una quantitat gens menyspreable de pasta.

Ara be, si el que es vol és el preu pel preu, i amb una mica de risc (qui no s'arrisca no pisca), l'opció més barata, sense cap dubte, és comprar-ne un de nou en alguna de les botigues de venda que trobaràs per internet a e-bay. S'hi poden trobar C2 nous de totes les talles, colors i dissenys, amb la garantia oficial de la marca i tot, a uns preus sensiblement inferiors. Si val la pena o no, és el que cal avaluar.

Salutacions
BMW R 1200 C Montauk

Avatar de l’usuari
Silvestre Tornassol
Presentats
Entrades: 129
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Silvestre Tornassol » ds. gen. 27, 2007 12:23 pm

burruktala ha escrit:El C2 es veu una passada. Diuen que no es sent res per sota dels 80dB.
Pel que fa a nivell de sonoritat, segons els informes tècnics, el System V de BMW és encara un pelet menys sorollós. Ho corrobora un moter del fòrum BMW que ha tingut tots dos cascos, i pel que fa a rumorositat, encara més silenciós el BMW. Mirant preus, la diferència, ben poca: A Barcelona, els C2 ronden els 425€ i el BMW, a 450 amb el descompte habitual dels que en som clients (preu de tarifa oficial, 500€, que és moooolta pasta, sí...)


Vssssssss
BMW R 1200 C Montauk

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. gen. 27, 2007 1:58 pm

El casc Shubert i el BMW es el mateix perque el segon el fabrica Shubert;referent al soroll,jo habia escoltat que era al revés,pero mes o meins es lo mateix.Jo apart del J1 de Shubert,també tinc el Concept,els dos molt silenciosos ,pero el C2 encara es mes silencios que el Concept :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. gen. 27, 2007 4:08 pm

Ara no m´el comprare que amb la compra de la varadero i tal ,....pero igual de cara a l´estiu si.

De totes maneres sto ti sabent que el C2 es un molt bon casc.
Tenint el Concept a 250 a Andorra...uff :?
Crec que em compraria un altre concept i aixi tindria el de cada dia i el dels viatges ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 27, 2007 4:29 pm

Steelman ha escrit: Tenint el Concept a 250 a Andorra...uff :?
Crec que em compraria un altre concept i aixi tindria el de cada dia i el dels viatges ;)
Elemental, Jordi, elemental.

Un pel dia a dia i altre per viatjar. O fins i tot pots mirar-te un integral per fer viatjes, ¿no creus? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. gen. 27, 2007 6:25 pm

Jordi,¿t`has palntejat el J1?,jo el ting i no en puc dir nomes que ventatges,es molt insonoritzat,es jet pero amb protector per el mentó que es pot traure si es vol,jo de tu si ja tens un concept,de cara al estiu,meu miraria :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Silvestre Tornassol
Presentats
Entrades: 129
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Silvestre Tornassol » dg. gen. 28, 2007 1:39 pm

geroni ha escrit:El casc Shubert i el BMW es el mateix perque el segon el fabrica Shubert;referent al soroll,jo habia escoltat que era al revés,pero mes o meins es lo mateix.Jo apart del J1 de Shubert,també tinc el Concept,els dos molt silenciosos ,pero el C2 encara es mes silencios que el Concept :wink:
Doncs no et pensis, Geroni, que això que Schuberth fa els BMW sigui tan clar, malgrat que a tots ens ho semblava... Darrerament he llegit algunes intervencions en altres fòrums que ho descarten, es diu que Schuberth té la patent del casc modular, i que BMW paga un cànon a Schuberth, però res més que això. S'hauria de contrastar amb alguna font fiable de primera mà, però pel que et dic, darrerament s'està qüestionant el que tots suposàvem.

Pel que fa a la rumorositat, i tenint en compte que els condicionants aerodinàmics canvien d'acord amb nombroses variables, com la posició del conductor, la seva alçada, la protecció aerodinàmica de la moto, etc., la dada tècnica més fiable és la que proporciona la marca, i en aquest sentit ambdós cascos presenten un nivell de rumorositat similar, però lleugerament favorable a BMW, mig decibel menys a 100 km/h. D'això ens n'hauríem de refiar, no?

Vsssssss
BMW R 1200 C Montauk

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 29, 2007 8:30 pm

Holaaaaa,
Silvestre Tornassol ha escrit: ...la dada tècnica més fiable és la que proporciona la marca, i en aquest sentit ambdós cascos presenten un nivell de rumorositat similar, però lleugerament favorable a BMW, mig decibel menys a 100 km/h. D'això ens n'hauríem de refiar, no?

Vsssssss
Ho sento però si la font mes fiable es la de la casa: pleguem. En la propaganda de totes les cases les dades tecniques son per mirar-les amb lupa i desconfiar-ne força, sempre troben la forma presentar dades favorables sense "enganyar-nos literalment".


:? :? :?
Sort,

Avatar de l’usuari
Silvestre Tornassol
Presentats
Entrades: 129
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Silvestre Tornassol » dt. gen. 30, 2007 6:00 pm

Albert ha escrit:Ho sento però si la font mes fiable es la de la casa: pleguem
Vols dir? Mon pare ja m'ho diu, fa un grapat d'anys, que no sap si sóc fill seu o què (resulta que he sortit a ma mare...) però vols dir que he de viure tota la vida amb aquesta incertesa???? :D :D :D :D :D
BMW R 1200 C Montauk

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. gen. 30, 2007 6:58 pm

El meu Schubert C2 em va costar 375 € a Andorra aquest estiu. Abans havia mirat molt per internet en botigues i fòrums i em va sembla llavors que el preu esta¡ba força bé.

V'ssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dt. gen. 30, 2007 7:50 pm

A mi també, va sortir per 375 eur.
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. gen. 30, 2007 8:12 pm

Ja ho veus Jordi, a comprar-lo a Andorra, si aquí val 400 i allà 375, te n'estalvies 25.


V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. feb. 01, 2007 11:28 pm

Holaaaaa,
Silvestre Tornassol ha escrit: ....però vols dir que he de viure tota la vida amb aquesta incertesa???? :D :D :D :D :D
Doncs malauradament això sembla sembla!!! O guiarnos per experiencies personals, per que les experiencies dels demés nomes serveixen orientativament, per desgràcia. Allò que que a mi em va de coll...s no vol dir que tu en pensis el mateix.


:roll: :roll: :roll:
Sort,

Avatar de l’usuari
roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dv. feb. 02, 2007 6:26 pm

Jo crec que no es que estalviis massa venint a Andorra. Però et passes un dia collonut, amb una sortideta xula i a mes visites un pais de p.mare. Clar que potser fas una mica de cua... però per veure lo maco que es aixó val la pena.

P.D : No tic comisió per la gent que passa per la duana :D :D :D
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”