Música a la moto. Ideas!!!!!!!!!!??????????????

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » ds. gen. 13, 2007 9:07 pm

Que us sembla qui no es conformà es per que no bol a quet va la mar de conten, i sa estalvia els auriculars cas tan prohibits....... ve volia provà si se puça la foto...
Imatge
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. gen. 13, 2007 9:16 pm

També tens l`opció que abans et possaban,si no,mira aixó:




Aquest ja es famós per Madrid,ni radio,ni MP3,ni res,a "pelo" :lol: :lol: :lol:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » ds. gen. 13, 2007 9:22 pm

burruktala ha escrit:Mira, una cosa que si he provat, i que si funciona amb el BT de conya.....
Jo tinc un mobil que porta una tarja de 32M. Puc omplir-la amb mp3 (uns 10) i quant els reprodueixo, aquests si que els puc sentir amb el blutu. Si hi poso una tarja amb més capacitat, doncs més cançons.... i sense cap accessori.

Ara de la radio, ni per casualitat
Doncs ja hem diras com ho fas. Jo tinc al mòbil una tarja de 512mb i no ho puc fer
Gràcies :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. gen. 13, 2007 9:58 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,
geroni ha escrit: Ja veus les posibilitats que te son moltes.El comprar car(relativament si fas numeros del que costen altres opcions) es per casisempre,el barat,o compres 2 o mes vegades i acaba sen car igual o més. :wink: :wink:
Totalmet d'acodr amb tu. Jo vaig comprar 2 intecomunicadors "baratets" que no em van funcionar be, i en posar l'Autocom es un plaer comunicar-te amb qui vulguis. No surt regalat, perù surt a compte fer la despesa.


:P :P :P
Totalment d´acord.
Jo abans ja em vaig gastar diners en un intercomunicador que mes barato i no servia per res.
El autocom surten cars (uns 400€) pero funcionen molt be i no has de patir per res i asobre hi pots conectar de tot.


PD: per que sera que els qu een portem n'estem tant contents??

VS
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » ds. gen. 13, 2007 10:56 pm

Steelman ha escrit:
Albert ha escrit:Holaaaa,
geroni ha escrit: Ja veus les posibilitats que te son moltes.El comprar car(relativament si fas numeros del que costen altres opcions) es per casisempre,el barat,o compres 2 o mes vegades i acaba sen car igual o més. :wink: :wink:
Totalmet d'acodr amb tu. Jo vaig comprar 2 intecomunicadors "baratets" que no em van funcionar be, i en posar l'Autocom es un plaer comunicar-te amb qui vulguis. No surt regalat, perù surt a compte fer la despesa.


:P :P :P
Totalment d´acord.
Jo abans ja em vaig gastar diners en un intercomunicador que mes barato i no servia per res.
El autocom surten cars (uns 400€) pero funcionen molt be i no has de patir per res i asobre hi pots conectar de tot.


PD: per que sera que els qu een portem n'estem tant contents??

VS
Els midland, com a intercomunicadors i el servei del mòbil, ja van be, si per escoltar música m´he de gastar 400€, doncs com ha que no, de tote maneres, ja sé que com l'autocom no hi ha res, però això només ho poden portar la gent amb molts possibles. :twisted: :D :twisted: :D :D :twisted: :D :twisted:
Randy, que ens estan foten els midland per terra aquesta gent!!!!!!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 14, 2007 7:22 am

Jopanst ha escrit: Randy, que ens estan foten els midland per terra aquesta gent!!!!!!
Deixel's estar, home!!!

Força content que n'estic jo dels Midland, dels quals valoro molt el sistema anti-endolls al ser per bluetooht. Es que quan pares el moto i no t'has de desenxufar de res, no té preu!!!!! :lol:

Que correm el risc de quedar-nos sense bateria? Val, ho reconec. Però em compensa. 8)

Tampoc ens tirarem tot un viatge escoltant musica al mp3, no? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. gen. 14, 2007 2:12 pm

Bones!!!

Mira't aquesta web Jopanst:

http://www.corujoxx.com/MIWEB3/Audio/audio.HTM

T'ho has de fer tu, però pot quedar prou bé... és més o menys el que porta el James_Bond a la Pan (crec)!!! :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dg. gen. 14, 2007 2:44 pm

Gràcies Carles
Ja l'habia vis aquesta web, és interesant, però no tenia pensat instar-li cap aparell de ràdio i altaveus, no m'agrada anar amb la ràdio engegada pe la carretera que sembla que fassis propagada electoral (vegis post del Geroni)
jo volia algo més discretet, per sentir-la en l'intimitat meva i del casc. La veritat és, que no m'hi trencare massa el cap. només hera per si algú tenia alguna coseta ja montada. :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Avatar de l’usuari
NUCK CHORRIS
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:51 pm
Ubicació: Reus (Baix Camp)

Entrada Autor: NUCK CHORRIS » dt. gen. 23, 2007 9:44 pm

holas,

ja fa temps que li dono voltes per comprar uns intercomunicadors, i ja tinc mes o menys clar quins m' agraden, pero la pregunta es la següent: tot aixo es legal ?, esta homologat ?, si t' aturen els mossos t' empaperen ? o no.


Antoni.

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. gen. 23, 2007 11:00 pm

Doncs la veritat és que no ho sé. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Hem sembla que la diferéncia està en quesi portes el pinganillo et poden sancionar, però si portes els pinganillos incorporats al casc, despres ja és altaveus i això no és sancionable. (No sé d'on coiy ho he tret això)
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 24, 2007 1:06 am

Holaaaaa,

Segons el que jo entenc no es el mateix portar un pinganillo dintre l'orella, que portar uns petits altaveus dintre el casc.

Igual que en un cotxe, no està prohibit portar radio amb els seus altaveus, oi? Siguin de la mida que siguin!!!!


:wink: :wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Manel
Presentats
Entrades: 260
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
Ubicació: Barçalona

Entrada Autor: Manel » dl. gen. 29, 2007 5:02 pm

JA SE QUE PENSAREU QUE SOC REITERATIU PERO LA SOLUCIO ES.... UN :idea: AUTOCOM

FINS AVIAT
SOCI AMM Nº 260

Avatar de l’usuari
chiricaua
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 6:00 pm
Ubicació: Cervera - lleida

Entrada Autor: chiricaua » dl. gen. 29, 2007 7:36 pm

Pues jo no soc tan sofisticat com vosaltres, ara aixó sí, s´escolta de P...M... y es fà mirar. :mrgreen:


Imatge
Imatge - Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. gen. 29, 2007 8:37 pm

Manel ha escrit:JA SE QUE PENSAREU QUE SOC REITERATIU PERO LA SOLUCIO ES.... UN :idea: AUTOCOM

FINS AVIAT
Completament d`acord,et cambia la vida dalt de la moto
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”