La nostre primera foto... en moto!...

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderadors: Airald, Kinder

Bultaco11
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
Ubicació: A prop de Girona

amotos

Entrada Autor: Bultaco11 » dj. set. 13, 2007 9:53 pm

La veritad es que la primera que vaix pujar era una ossa 50 del meu pare no he conseguit cap foto, el meu pare va tenir dues osses la 50 que era com una bicicleta pero que li penjaba un (motoret ) a sota el bastidor, tenia dos marchas al manillar com las vespas. Y despres una ossa 150 blava amb tres marchas al peu ufffff allo ya semblava una moto . Yo tambe an vaix tenir una de ossa ,la MAR. Maik Andrius Replica, no se si se escriu ben be aixi.Era 350 y de trial, blanca amb una ratlla verd? vermella¿, si no recordo malement y va ser campeona al año 71.La primera moto MEVA en propietat va ser una RIERA Y JUANOLA RIEJU 50 era groga amb el escape per dal ( de les primeres 49)y volia semblarse a la lobito de trial osigui la segona generacio de lobitos . UFFFF :mestre nois perdoneu per el tocho es que me envalo yo sol . Espero que serveixi per algo . SALUD Y AMOTO :form

Bultaco11
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
Ubicació: A prop de Girona

Entrada Autor: Bultaco11 » dj. set. 13, 2007 10:13 pm

aviam si surt la (petitona) :D ESPERO QUE US AGRADI :cerv

Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. nov. 11, 2007 2:15 am

Avui he estrenat un escaner i m'he dedicat a passar algunes fotos de les que tinc.

La primera moto a la que vaig pujar, te tres o quatre mesos més que jo, li tinc molt de carinyo ja que encara la tinc al garatge de casa. Una Lambretta 150 Gi-29.ooo.
Imatge

D'aquestes no tinc cap foto de quant les portava jo, en aquell temps la fotografia no es portava molt, però com que encara les tinc a casa si que tinc fotos portan-les els meus fills, en aquest cas el segon.
Derbi Jumbo 49.
Imatge
Cota 74. GI-C
Imatge

La primera moto gran que vaig tenir. Frontera 250 Gold Medal
Imatge

La Honda CBX750F. L'oli era la seva vida...quina creu.
Imatge

La Suzuki GSX750F. Aquesta encara la tinc també. L'altre dia després de dos anys la vaig engegar, un pont amb el cotxe i al quart cop de demarre engegada, certament indestructible.
Imatge

I ara la V-Strom, quina máquina!!!!
Imatge

Una part dels trastos que tinc.
Imatge

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dg. gen. 13, 2008 8:42 pm

La primera que he trobat és una foto amb la trialera ha de ser l'any 79 o 80....Montesa Cota 348

Imatge

Buscan àlbums de moment he trobat aquesta que la vaig penjar a presentacions, era de l'any 82 hi veníem d'un viatget fins a Carcasona i vàrem tornar per Andorra.Bultaco Metralla

Imatge

Aquestes de l'any 83 son del viatge de noces, fins a Venecia i de tornada a veure el gran premi de Monza i l'altra atravessant els Alps per el Mont-Genéve.Guzzi Lemans II

Imatge

Imatge

Em falten fotos de tres motos més que he tingut abans de la que tinc ara , però de moment no les trobo...ja seguirà.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. gen. 13, 2008 9:30 pm

Carai noi!!!

:bow
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dl. set. 01, 2008 12:10 am

Hola!

La veritat és que fa una mica de vergonya, però vist el que he vist per aquí al final m'he decidit.
La moto era del meu cunyat Joan i el cotxe del darrera, el Dyane 6, era del meu Tiet Manel...quins records!
Em sembla que era pels voltants del 1972.

:wink:

Imatge


Després quan vaig fer 18 anys vaig tenir la Vespa 200E

Imatge


Més endavant la K75S...aqui es d'un viatge a Andalusia

Imatge


No fa gaire encara tenia la BMW R1150RS...al fons es veu Morella

Imatge


Aquesta és l'actual BMWK1200GT, el primer viatge anant cap a Fisterra

Imatge[/img]

Avatar de l’usuari
Turri
Presentats
Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 27, 2009 9:00 pm
Ubicació: FIGUERES(GIRONA)

Entrada Autor: Turri » dc. gen. 28, 2009 10:36 pm

Panotxa ha escrit:Hola!

La veritat és que fa una mica de vergonya, però vist el que he vist per aquí al final m'he decidit.
La moto era del meu cunyat Joan i el cotxe del darrera, el Dyane 6, era del meu Tiet Manel...quins records!
Em sembla que era pels voltants del 1972.

:wink:

Imatge


Després quan vaig fer 18 anys vaig tenir la Vespa 200E

Imatge


Més endavant la K75S...aqui es d'un viatge a Andalusia

Imatge


No fa gaire encara tenia la BMW R1150RS...al fons es veu Morella

Imatge


Aquesta és l'actual BMWK1200GT, el primer viatge anant cap a Fisterra

Imatge[/img]
PANOTXA, de jove ja feies cara de xoriso..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ImatgeBMW R1200R

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. abr. 30, 2009 7:59 pm

La meva primera moto (bueno, meva no ;-)) va ser aquesta Bultaco Mercuri 155

Imatge

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dt. maig 12, 2009 10:35 pm

buffffffffffffffffffff

que farem de records, si ni a, que ni pensava en motos encara

La primera, una Federica.. mira que feia de km costa amunt i abaix, s’empra arribava abans a la platxa que la família amb el cotxe

Imatge

La segona, em va donar per fer escapades mes llargues i anar de concentracions aquí la primera vegada que vaig anar a AND

Imatge

Y per curiós que sembli, la moto que mes odiava i al final de la que mes vaig aprendre i aprecia, en vaig tenir fins a 3 models, però això es un altre historia :o

Imatge

Altres maquines an passat pel meu culet :shock: , sobretot Trail

...V...

Avatar de l’usuari
Josep33
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: ds. feb. 21, 2009 6:16 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: La Nostre Primera Foto... En Moto!...

Entrada Autor: Josep33 » dg. set. 13, 2009 8:43 pm

Bé la meva primera moto totalment meva (sene haver de compartir-la amb les meves germanetes... :enfaduu )va ser una scoopy 75 de la cual no en tinc cap foto. :crys :crys ...la vaig tenir durant 20 anys....
Però la primera moto de veritat va ser una la aprilia futura que vaig preparar per circuit i amb la que anava a Calafat i més tard a Montmelo.
http://img177.imageshack.us/i/escanear0010.tif/

Més tard una Bandit 400 amb la que alternava viatges i circuit (ho sento només tinc fotos de circuit)
Imatge
Despres la durisima YZF 750 (circuit,viatges,sortidetes....de tot)
Imatge
i ara tinc una R1 (ens estem coneixent),ho sento no tinc cap foto que sortim tots dos.

Avatar de l’usuari
Josep33
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: ds. feb. 21, 2009 6:16 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: La Nostre Primera Foto... En Moto!...

Entrada Autor: Josep33 » dg. set. 13, 2009 8:50 pm

:shock: :shock: encara faig servir el mateix "mono" que cuan tenia 19 anys......això si m'apreta una mica més.....

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: La Nostre Primera Foto... En Moto!...

Entrada Autor: Jesus » dg. feb. 07, 2010 10:52 pm

Booooones !!! Doncs la primera moto o estri motoritzat amb dues rodes al que em
van pujar va ser la lambreta del meu oncle !!! I la que van liar ... cap a 20 motos han passat
pel garatge de casa ... i el que queda si hi ha salut ... i calers.

Imatge


El primer ciclomotor ... herència del pare ... no es aquesta però es clavada ... encara que jo hagés volgut una Derbi Variant !!! :

Imatge


La meva primera moto de veritat, una MBX com aquesta, quin fart de rostir-me Vespas apepinadas amb els Polini's 150 ...:

Imatge


Després de rostir la MBX va venir una SR250 com aquesta ... indestructible:

Imatge


Després de la SR250 vaig comprar-me una Virago 250 ... una cucada

Imatge


Quant vaig tornar del servei militar al 94... aquí el culpable de que realment m'enganxés de veritat a la benzina:
En David amb la seva FZR600 89
Imatge


El pare amb la meva FZR600 del 90 de 4ª mà ...replica Marlboro ... després de comprar una bona parcela baixant de Sant Hilari.

Imatge


Després de la FZR vaig comprar una GSXR750 92 a un amic... a la que malauradament li va sortir una biela a tope a l'autopasta
... vaig tornar a nèixer... amb aquesta vaig començar a fer tandes ...

Imatge


Desprès de trinxar el motor de la GSXR750 92 i com m'havia quedat amb ganes de més ... un altre GSXR 750 però del 93.

Imatge


Després vaig canviar-la per una un CBR 600 99 ... una joguina.

Imatge


Després va sortir la GSXR750 2001 ... l'equilibri perfecte ... entre una 600 i una 1000.

Imatge


Però el dilema era que realment estava enamorat de la VTR-SP1 ... però al ser caríssima vaig esperar uns anys fins
a trobar aquesta que estava de primera i a un preu raonable.

Imatge


Desprès de superar uns problemes de tendinitis, que em van fer penjar el mono, vaig comprar una Bulldog per anar de passeig.

Imatge


Desprès d'apepinar-la fins a les dents i veure que la moto no donava més de si ... ja que pesava com un mort i em deixava tot per terra
vaig decidir canviar-la per la GSXR 1000 ... una bomba.

Imatge


Als 40 ja una mica més calmat vaig decidir substituir el Burgman 650 per una R1200GS ... que va de fàbula.

Imatge

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De fet, a casa sempre hem tingut motos ... aquí els pares amb la Impala 175 ... amb la que van arribar a anar a Galícia !!!

Imatge


Als anys 90 continuaven motoritzats ... però cadascú amb la seva : la Yamaha Jog 90 del pare i la Hondita Dio de la Mare.
Als 80 havien tingut una PXR i una PX respectivament.

Imatge


I la mare avui dia, als seus 77 anys, encara va amb la seva Zip !!!

Imatge

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I com no tot a aquesta vida han de ser pepinos, també va sorgir la mecessitat de tenir un utilitari de 2 rodes:

Aquí la Scoopy 100 ... la vam tenir 5 anys i al noi que li vaig vendre li va durar 2 dies !!!

Imatge


Després vaig coneixer el mon dels megas ... el primer un X9-500 ... hi vam començar a fer turisme en colla

Imatge


Després el vaig canviar-la per un Nexus500 ... l'anti T-Max ... anava de primera, però la dona no anava cómoda.

Imatge


Per intentar que la meva dona continués venint, vaig decidir canviar-lo per algu més cómode ... un Burgman 650

Imatge

Aquest el vaig tenir fins que la vaig canviar per la R1200GS

Ara per a l'estiu tenim una SH125 com aquesta que va de meravella ...

Imatge


Bé, espero que us hagi agradat l'exposició.... que tot i que encara em considero jove, un té
una edat i evidentment una història... espero tenir corda per rato ... si l'esquena m'ho permet.


V'sss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 02, 2011 5:10 pm, en total s’ha editat 12 vegades.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
PERARNAU
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
Ubicació: Anglès (Girona

Re: La Nostre Primera Foto... En Moto!...

Entrada Autor: PERARNAU » dc. feb. 10, 2010 7:38 pm

Jesus!!! pensa, pensa, pensa que segur que te'n oblides d'alguna!!!

:lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: La Nostre Primera Foto... En Moto!...

Entrada Autor: Jesus » dc. feb. 10, 2010 10:43 pm

[quote user="PERARNAU" post="107939"]Jesus!!! pensa, pensa, pensa que segur que te'n oblides d'alguna!!!

:lol: :lol: :lol:[/quote]

Conyes a part, de fet si que hi ha una que obviat, però no m'agrada parlar del tema, va passar fa molt de temps i l'únic consol es que le fill de sa mare que em va robar la meva flamant FZR600 del 91 es va matar al cap de poc d'un accident de cotxe. La veritat estar currant tres estius per que un desaprensiu com aquell es fongués els calers en festes ... compendràs doncs que no m'agradi gaire recordar aquesta part de la història Octavi.

A part d'això i mirant endavant, pel 21 com ho tens company ?

PD: Ya sé per on anaven els tiros de la teva pregunta .... HD. no? Ni fart de vi nennnnnnng !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 10, 2010 10:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
PERARNAU
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
Ubicació: Anglès (Girona

Re: La Nostre Primera Foto... En Moto!...

Entrada Autor: PERARNAU » dj. feb. 11, 2010 10:47 am

[quote user="Jesus GS" post="107976"][quote user="PERARNAU" post="107939"]Jesus!!! pensa, pensa, pensa que segur que te'n oblides d'alguna!!!

:lol: :lol: :lol:[/quote]

BLA BLA BLA

A part d'això i mirant endavant, pel 21 com ho tens company ?

PD: Ya sé per on anaven els tiros de la teva pregunta .... HD. no? Ni fart de vi nennnnnnng !!![/size][/quote]


No entenc la pregunta de HD! :roll:

El 21 no hi faltarè a la calçotada! Jo inclòs anirè a l'acampada ja del dia abans. No t'animes a dormir a terra? :mrgreen: :mrgreen:
El 21 vine i ens veiem a tarragona!, intenta animar en Siso a veure si tb ve, i així baixeu junts!

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: La Nostre Primera Foto... En Moto!...

Entrada Autor: Ra-mon » dj. feb. 11, 2010 9:15 pm

Ostres Jesus GS quin reguitzell de motos, un bon promig, gairebé sembla una recopilació d'aquelles dels diaris «d'avui fa trenta anys» ;)ç

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: La Nostre Primera Foto... En Moto!...

Entrada Autor: Jesus » dj. feb. 11, 2010 9:55 pm

[quote user="Ra-mon" post="108111"]Ostres Jesus GS quin reguitzell de motos, un bon promig, gairebé sembla una recopilació d'aquelles dels diaris «d'avui fa trenta anys» ;)ç[/quote]

La que falta es aquesta ... cada vegada que ho penso em fa un rabia !!! ... aquell estiu del 91 a Platja d'Aro aquella colla de cabrons ens van ben fotre, van plumar una mitja d'una moto a la setmana ... després les venien per quatre xavos sense papers i a viure. Aquí la moto amb el meu Corsilla GT. Aquell estiu em vaig aprimar prop de 5 kilos del disgust !!!
Imatge


Pero a vegades la vida es justa, quant estava fent la mili a Cartagena ( jo feia de cuiner ) ens va venir un novato, que tot orgullós, deia que ell es dedicava a xoriçar motos a Barcelona ... i ja us ben asseguro que em vaig preocupar de que el mes que va estar al CBA fent el curset de Submarinisme passés més gana que un gos petit.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La Nostre Primera Foto... En Moto!...

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 11, 2010 10:14 pm

Jesus GS se del que parles perfectament,es el pitjor que et pot pasar,baixar al garatge i no trobar la moto,es una sensacio INDESCRIPTIBLE,fa poc em van robar una Ninja 900 autentica GPZ que tenia com reliquia i em vaig quedar petrificat,fent la denuncia als Mossos em queien les llagrimes de tal manera que aquella noia crec que alucinava,quan em va dir quin valor tenia i li vaig dir que monetari,cap,va entendre per que plorava,be deixo el tema perque em ve un sentiment que nomes ho enten i s'ho imagina el que li ha pasat :oops: :oops: :oops: .
Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: La Nostre Primera Foto... En Moto!...

Entrada Autor: Jesus » dj. feb. 11, 2010 10:29 pm

[quote user="Kpeps" post="108141"]Jesus GS se del que parles perfectament,es el pitjor que et pot pasar,baixar al garatge i no trobar la moto,es una sensacio INDESCRIPTIBLE,fa poc em van robar una Ninja 900 autentica GPZ que tenia com reliquia i em vaig quedar petrificat,fent la denuncia als Mossos em queien les llagrimes de tal manera que aquella noia crec que alucinava,quan em va dir quin valor tenia i li vaig dir que monetari,cap,va entendre per que plorava,be deixo el tema perque em ve un sentiment que nomes ho enten i s'ho imagina el que li ha pasat :oops: :oops: :oops: .[/quote]

I tant Kpeps, i tant ... però hem de mirar endavant i vigilar per que no tornem a caure en el parany ... per cert la GPZ 900, no era la de Top Gun ... era guapísima ... una llàstima ... que hi farem. ANIM i a veure si ens veiem per la calçotada.
[youtube]4o9xzWbcJA0[/youtube]
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La Nostre Primera Foto... En Moto!...

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 11, 2010 10:42 pm

si si aquesta,pero la del 90 es la que em van pendre,aquesta es la primera,per cert jo quedava millor que aquest actoret a sobre de la moto :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Respon

Torna a “Presentacions”