ANEM ARRIBANT

KDD Vielha

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Manel
Presentats
Entrades: 260
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
Ubicació: Barçalona

ANEM ARRIBANT

Entrada Autor: Manel » dg. set. 14, 2008 5:33 pm

HOLA A TOTS

JA ESTEM A CASA EL VIATGE ANAT MOLT BE, HEM SURTIT AMB UNE MICA DE FRESCA I L'ARRIBADA A BCN AMB UNE CALOR.......

DE TOTES MANERES MOLT CONTENTS MOLTES GRACIES PER LA VOSTRE COMPANYIA, FINS AVIAT.

A VEURE SI PUC PUJAR FOTOS.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Imatge


Imatge


Imatge
SOCI AMM Nº 260

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dg. set. 14, 2008 7:08 pm

Ara mateix amb arrivat , tot collonut

dema poso fotos
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Avatar de l’usuari
Xavi-Gs
Presentats
Entrades: 662
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
Ubicació: Almenar

Entrada Autor: Xavi-Gs » dg. set. 14, 2008 7:21 pm

Eeepppp!!!!!!!

Un altre del sector Lleidata que tambe acabe d'arrivar.

M'agradat molt retrobar-me amb la gent que feia temps que no veia.... i tambe n'he conegut de nova....gracies per la vostra companyia :!: :!:

I als organitzadors, Felicitats per la 4 Kdd, com sempre, a estat al nivell que ens tenen acostumats.
Un saludo per tots, ens veiem.
Hi ha tres classes d'homes, els que saben comptar i els que no. Homer Simpson

Imatge

Avatar de l’usuari
NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dg. set. 14, 2008 7:52 pm

Doncs un tercer del sector Lleida que ja està a casa...

Jo també vull felicitar als que maneguen tot aquest "cotarro" tots sabem qui som i ells no deixen de sorpendre-nos en cada sortida. Ens guien i ens marquen el camí per no tindre que regalar-nos bruíxoles a cadasqun :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Encantat de haber conegut a gent nova del foro y ficar-lis cares de veritat y fins la propera companys!!!

Vsssssssss
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Avatar de l’usuari
Manel
Presentats
Entrades: 260
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
Ubicació: Barçalona

aclaracio

Entrada Autor: Manel » dg. set. 14, 2008 8:46 pm

Sorry

Per veure mes gran les fotos punxeu sobre cada une.
SOCI AMM Nº 260

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. set. 14, 2008 9:18 pm

Jo ja fa mitja horeta ben bona que he arribat, ja he desfet l'equipatge i ara faig a dutxar-me.

Ha estat un cap de setmana IMPORTANT. m'ho he passat de collons.

Felicito a tots els organitzadors per la feinada que han tingut i per lo bé que els hi ha sortit tot, almenys per mi.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. set. 14, 2008 9:19 pm

Hola! Doncs ja fa mitja hora que he arribat i tot ha anat molt bé, menys alguna petita futilesa per sort! :P Jo baixava amb en Alucinamaripili i en Pep, i hem atrapat a en Geroni, JoanF i altres... Sorry, no els recordo!
Per què veient el personal que corre!!!! :evil: Uns porsches cayannes o així baixaven fent de les seves, i al final els companys del davant -jo anava penúltim- s'han hagut d'apartar perquè un d'ells els ha adelantat en una recta acabada en corva però EN CONTINUA!! Bé, una mica ja ha anat bé perquè ens anàvem envalant massa, tots plegats. 8)
I després que hem parat a fer bencina a Castellmonroi? (on per casualitat s'ha anat parant tothom sense saber-ho, els uns a fer el got i altres per bencina) al cap de ben poc troç hem trobat un cotxe encastat al marge, al qual li havia caigut la roda de davant esquerra en un rec que feia al costat dels camps de presseguers, després de perdre el control del cotxe en una frenada, segons la conductora. :roll: Sort d'en Alucina i Pep que junt amb algú altre d'un cotxe, l'han pogut treure bastant fàcil fotent-li algunes estrebades (sort pk jo encara estic lesionat :oops: i no puc fer estrebades amb l'esquena). Després d'això ja hem seguit tots tres cap a Lleida, i per la A2 cap a casa.

Ja posaré alguna foto més tard...

Un cop més ha estat un plaer poder fer rutes amb tant bons companys, en aquesta IV kdd! :D
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Entrada Autor: Lujoisla » dg. set. 14, 2008 9:23 pm

acabamos de llegar. nos bamos a ver los fuegos artificiales.

mas cosas mañana :wink:
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dg. set. 14, 2008 9:27 pm

Hola noi@s,

Jo, que anava amb en JosepGT i en TDM900&lady també hem arribat ja fa una estona, ens hem hagut d'empassarn un embús mongo :twisted: a la A2, de força kilòmetres, sort del carril-moto :roll:

ha estat fantàstic aquest viatge de tornada, fins i tot m'han cridat "l'alto" els mossos, m'han acollonit, perquè just abans anaba fent l'indio aixecant la pota... però no, només m'ha dit "disculpi siñó, és que no li veia lo adhesiu de la ITV, pot continuar "... copet a l'esquena i tot...

doncs eso, aviam si arribem tots, i arribem bé, que Déu n'hi do quin besttiar que corre los diumenges per les carreteres !!!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. set. 14, 2008 9:29 pm

La Natàlia i servidor ja som a casa despres de compartir amb tots vosaltres, els que feu que Mototurisme sigui el que es, un GRAN CAP DE SETMANA.

M'agradat molt retrobar-nos amb gent que feia temps que no veiem (espero que no tardem tant a tornar-vos a veure) i coneixer a nous membres del forum que encara no havia conegut (espero veure´s a la proxima sortida mensual)

Tambe vull agrair a tots vosaltres que ens hagiu ajudat fent facil la nostra tasca, ajudant-nos a les cruïlles,seguir els horaris marcats,....
Es "costos" muntar la KDD i quadrar hores,rutes,.... pero encara ho seria mes si vosaltres no ens ajudessiu respectant hores i demes com heu fet.


Moltes Gràcies :!: :!: :!:
VISCA MOTOTURISME

PD: Ja falta menys per la V KDD :wink:
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. set. 14, 2008 9:39 pm

James_Bond ha escrit:Jo ja fa mitja horeta ben bona que he arribat, ja he desfet l'equipatge i ara vaig a dutxar-me.

Ha estat un cap de setmana IMPORTANT. m'ho he passat de collons.

Felicito a tots els organitzadors per la feinada que han tingut i per lo bé que els hi ha sortit tot, almenys per mi.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dg. set. 14, 2008 9:41 pm

Tot i que ja fa molta estona que som a casa, per feina no m'he pogut conectar fins ara.
Primer que tot donar les gràcies a tots els que heu fet posible aquesta IV KDD que per mi ha estat la primera.
Donar les gràcies a tots els que he tingut el gust de compartir la taula.
I també donar les gràcies per la seua companyia a tots els components de Mototurisme.
Sencillament ha estat fenomenal. (ja se que és molt tòpic dir això, però és la veritat).
GRACIES COMPANYS.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 14, 2008 9:42 pm

Altre que és a caseta des de fa mitja horeta. :D

Gràcies a tots vosaltres, els que heu participat, en fer GRAN aquesta kdd. :!:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. set. 14, 2008 9:44 pm

Buffa, això d'una KDD són una pila de km!! En el meu cas uns 718 des de què vaig marxar fins que he tornat, i d'altres, :shock: amb les rutes de dissabte més!!!! :shock: :D :D
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. set. 14, 2008 9:51 pm

Josey Wales ha escrit:Buffa, això d'una KDD són una pila de km!! En el meu cas uns 718 des de què vaig marxar fins que he tornat, i d'altres, :shock: amb les rutes de dissabte més!!!! :shock: :D :D
Però ha valgut l'esforç de fer-los! :D
I vull felicitar als organitzadors i donar-los les gràcies per la gran quantitat de feina que han fet per tal que sigui un èxit, com és el cas! I a més per gestionar algunes "Incidències i comentaris" que més d'un devem haver provocat... :P
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dg. set. 14, 2008 9:57 pm

El sector gironí ha arribat!

Finalment hem baixat junts amb en George, Vendeta i la colla de la Bisbal (siono1000 & Irene, Jacks, Jordi i Narcis).

Montse i jo ens ho hem passat molt i molt be, moltes gracies a l'organització per l'esforç i tot el temps dedicat. :!:

Saludar a tota la gent que hem conegut avui...i fins la propera.

Salut.I.i república!:D

PD: La tornada ha estat...per dir-ho d'alguna manera...FASTASBULOSA!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. set. 14, 2008 9:59 pm

Panotxa ha escrit:Finalment hem baixat junts amb en George, Vendeta i la colla de la Bisbal (siono1000 & Irene, Jacks, Jordi i Narcis).

Ep !!!! i el d'Osona ? :twisted:

Vssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. set. 14, 2008 10:00 pm

Un altre que fa una estona que ha arribat, que puc dir de la KDD que no hagi dit ningú, es molt dificil d´explicar, ha sigut collunuda, gracies als organitzadors per la feina feta, i a la gent que hi ha anat m´ho passat de conya.


DWsssss
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. set. 14, 2008 10:02 pm

Eiiiiiiiiiiii, jo també acabo d'arribar de menorca quina enveja em feu, però m'alegra que us ho hagiu pasat bé.
AIXÒ ÉS UN GRAN FORO
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. set. 14, 2008 10:03 pm

El sector de Girona ja som a casa també.

Hem deixat en Pacs57 i l'Storm&Elena a Calaf, En Sergi3&Esther a Manrresa, en James Bond a Vic i la resta aprop de casa seva.
Per el camí ens hem passat unes quantes vegades amb el grup de l'Arbe-Josepgts i Tdm&laidy. Ens anavem saludant. :wink:

Bueno ja ho han dit tot i jo ho reafirmo, molt bona gent tothom i una felicitació per els organitzadors. :!:

Salut i fins la propera.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “2008”