Us ho heu passat bé a la kdd de Viella

KDD Vielha

Moderadors: Airald, Kinder

Us ho heu passat bé a la kdd de Viella 2008

Si, molt
27
82%
Psé, podria haver estat millor
6
18%
 
Vots totals: 33

Avatar de l’usuari
Miqueleitor
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 8:19 pm
Ubicació: Sant Carles de la Rápita-Tarragona- Transalp negra.

Entrada Autor: Miqueleitor » dl. set. 15, 2008 5:47 pm

Ha estat una KDD molt bona en tots els aspectes.

L'únic que trovo a faltar ( si, va fer malt temps ) es haver tingut una mica d'estona per passejar per Vielha. Llástima. :cry: :cry:
//////////////////////////////////////////////////
La pressa ens pot fer perdre el control.

Avatar de l’usuari
George
Presentats
Entrades: 120
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: George » dl. set. 15, 2008 5:48 pm

Randy-650 ha escrit:
george ha escrit:
..............

També haig de dir que el diumenge vaig tenir el road lider més guapo que he vist mai, i a més la ruta perfecta, fora conya PERFECTA. A mi em costa creure que la Lídia porti conduint moto el temps que diu que porta, :lol:

George
La Lidia o la Laia (Maktub)? :wink:
Ups¡¡ sorry Laia

Avatar de l’usuari
Miqueleitor
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 8:19 pm
Ubicació: Sant Carles de la Rápita-Tarragona- Transalp negra.

Entrada Autor: Miqueleitor » dl. set. 15, 2008 5:52 pm


Si, molt !!
//////////////////////////////////////////////////
La pressa ens pot fer perdre el control.

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. set. 15, 2008 8:05 pm

aviam per parts,

He votat, si, però faltan matissos argumentals a la resposta.

Clar que tot és susceptible de ser més al gust de cadascú, però el problema és que els gustos són diversos, p. ex. sala de fumadors... se m'en refot... (és només un exemple), hi haurà qui no pugui estar sense fumar, i per ell serà això més important que una altra cosa, hi haurà qui tant se li en fotrà, hi haurà qui no suporti el fum.... i com això tot.

Jo, sincerament, crec que no es pot demanar més, bé, si, podem demanar que es faci més sovint.

Qualsevol inapetència, incomodidat... el que sigui, queda superada amb escreix per tot el positiu, únic, irrepetible que obtenim.


p.d. 1: Josep, dropo, si és per dormir que més et dona una noia que una estora vella ? el que has de demanar és una noia per jugar al teto, tonto !

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. set. 16, 2008 12:17 am

Jo sempre que vaig a algún lloc marxo amb unes expectatives de nivell baix, aixís quasi sempre amb puc sorprendre del bé que va tot. :D

Basicament en passa com a molts...soc de fàcil conformar. :roll:

De fet TOT es pot millorar i per la mateixa raó TOT pot empitjorar... SEMPRE.

Jo diria que no ha estat del tot malament. :wink:

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dt. set. 16, 2008 12:36 am

Jo opino que la IV KDD a anat prou be i ben segur que la pròxima serà millor. :D

En definitiva, a la Montse i a mi ens ha agradat molt la KDD encara que el que mes valorem es la bona companyia que hem tingut amb tots vosaltres. :!:

Salutacions.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. set. 16, 2008 1:15 am

Holaa:
Doncs jo he de dir que m'ha agradat molt la meva 1a kdd! :D

Si s'ha complert amb el previst i s'han superat bé les adversitats imprevistes, què més volem? :)

Salut!

PS: Si ens queixem per l'estat de la carretera, del temps, del trànsit, dels guarda-rails, i de tot el què ens perjudica greument la salut!! Per quins set sous NO US PREOCUPEU PER DEIXAR DE FUMAR ??? :twisted: :twisted: :twisted: Tots els fumadors al carrer! Així s'acabarien les cabòries... I tindriem més bona salut! :D
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
maktub
Presentats
Entrades: 199
Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: maktub » dt. set. 16, 2008 9:05 am

Si, molt.

Noies i nois, vaig tornar de vacances el dia 7 de Septembre, sense depres post-vacacional, i pensava que ja no en tindria.

Ara conec un nou "mal"....la depre post-kdd-mototurista....quan em llevo els matins el cap em diu: On anem avui de ruta :roll: ? Em tocarà fer de mà "inocent" avui :oops: ? Hi haurà marro aquesta nit :twisted: ???

Moltes gràcies de debó, m'ho vaig passar tant bé que ja penso en la del any vinent....

Ah, molt agraïda pels comentaris sobre la conducció "fina" però és que patia per no fer arribar tard a tothom i anavafent el que podia, a fondo (i perque la moto està limitada que sinó.... ;) )....Fora bromes, només dir que em queda moltíssim per aprendre i espero que ho pugui fer amb vosaltres per molt de temps.

Una abraçada i un petó molt fort, sobretot a tota la Organització, que us ho veu currar tant per a que estiguéssim tant a gust com vam estar-ho.

V'sss

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. set. 17, 2008 12:52 am

Holaaa: He estat rumiant què trobava a faltar... i se m'ha acudit que una sessió de karaoke després de sopar el ds aniria d'allò més bé!
Complicat? Je, je. :lol: :D
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. set. 17, 2008 6:49 am

Holaaaaaaa,
Josey Wales ha escrit:.... una sessió de karaoke després de sopar el ds aniria d'allò més bé!
Complicat? Je, je. :lol: :D
Ho varem pensar aixó, per la conclusió va ser si havies de cantar tu, el Siono, el James Bond i el JoanF, per exemple, Vielha haurie sortit al telenoticies per les inundacions mai vistes a la Vall d'Aran.



:b9 :b9 :b9

Jo tambe m'hi puc afeigir a la llista!!!
Sort,

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. set. 17, 2008 7:04 am

El fet de no poder anar en moto, i veure que tothom ho fa, és fotut d'entrada ... poder compartir amb vosaltres l'estada compensa la manca de moto.

Potser si que caldria preparar quelcom per després de sopar i així poder gaudir del nostres "caretos" a l'hora d'esmorzar.

Albert, l'any passat la teva cara i la meva feien goig :twisted: :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. set. 17, 2008 7:12 am

Holaaaaaaa,
kel ha escrit:
Albert, l'any passat la teva cara i la meva feien goig :twisted: :twisted:

De la teva no m'enrecordo..... però es que pensant-ho be.... em sembla que no m'en recordo de cap.... fins l'hora de dinar!!!!



8) 8) 8)
Sort,

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. set. 17, 2008 3:07 pm

Albert ha escrit:Holaaaaaaa,
kel ha escrit:
Albert, l'any passat la teva cara i la meva feien goig :twisted: :twisted:

De la teva no m'enrecordo..... però es que pensant-ho be.... em sembla que no m'en recordo de cap.... fins l'hora de dinar!!!!



8) 8) 8)
Jo m'en recordo de les dos abans i despres! :twisted: :twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Manel
Presentats
Entrades: 260
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
Ubicació: Barçalona

Entrada Autor: Manel » dl. set. 22, 2008 8:02 pm

Com tothom que a votat crec que la sortide va esta molt bé, i es nota que esta currada, i que ja carinyo, pero crec que sería interesan poguer fer algunes millores com per exemple :

1.-Ell segond dia fer el menjar de tornade de cami axi es podría anar mes relaxat.

2.-Amb aquesta 4ª KDD e vist massas adelantaments amb ratlla continua, crec que aixo sería per reflexionar....

3.-Crec que la filosofia de aquest grup es gaudir de le moto i fer sortides xtulas per tant proposo per cuan creieu convenient fer una KDD a Cotlliure.

fins aviat :pc
SOCI AMM Nº 260

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. set. 23, 2008 6:30 pm

Manel ha escrit:2.-Amb aquesta 4ª KDD e vist massas adelantaments amb ratlla continua, crec que aixo sería per reflexionar....
Home, potser això no té a veure amb la trobada, doncs hi ha gent que es relaxa amb segons quines "normes" i ho fa a tot arreu. Jo miro de no adelantar mai en continua, si m'he d'esperar ho faig (però si és en una cua tipus semàfor,... no et dic k no els avançi). És clar que sempre es pot millorar i és bó dir-ho, però com segurament no en faran cas...
No ho sé, potser fent un concurs de fotos de imprudències? 8)
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. set. 23, 2008 11:28 pm

Josey Wales ha escrit:
No ho sé, potser fent un concurs de fotos de imprudències? 8)
Jo amb això soc dels que es relaxen i diria que imprudència potser no sería el terma adequat molts de cops. Els que fa anys que es velluguen per les carreteres coneixen molts de llocs en que fa poc temps es podia avançar legalment i ara no.
La meva pregunta es:
En un lloc en el que durant X anys es podia avançar i ara hi ha una continua, es una imprudència fer-ho ??
O només es una falta al codi de circulació ??
Estic parlant de fer l'avançament en condicions adequades.
A l'Eix Transversal per exemple abans es podía avançar quasi a tot arreu i ara enlloc.

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 23, 2008 11:41 pm

Com la foto que es va fer a la kdd de l'any passat :)

Imatge

Va donar de parlar aquesta foto, jejejeje....... :lol:

foros/viewtopic.php?t=2105
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. set. 24, 2008 9:29 am

Jo pendria en consideració que tot està pensat pels cotxes, i ón es pot avançar no és l'excepció, i està molt ben diferenciat que no és el mateix una falta al codi de circulació que una imprudència.

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. set. 24, 2008 10:26 pm

siono1000 ha escrit:
Josey Wales ha escrit:
No ho sé, potser fent un concurs de fotos de imprudències? 8)
La meva pregunta es:
En un lloc en el que durant X anys es podia avançar i ara hi ha una continua, es una imprudència fer-ho ??
O només es una falta al codi de circulació ??
Estic parlant de fer l'avançament en condicions adequades.
A l'Eix Transversal per exemple abans es podia avançar quasi a tot arreu i ara enlloc. Salut.
És una falta GREU, encara que no vingui ningú! :evil: Per què? Perquè qui ho fa s'hi acostuma, i després no tan sols en rectes, i finalment un dia surt a http://www.protestarte.com/ :(
Als qui no els agraden les normes, que lluitin per canviar-les, però si hi són...
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. set. 26, 2008 9:58 pm

Josey Wales ha escrit:
siono1000 ha escrit:
Josey Wales ha escrit:
No ho sé, potser fent un concurs de fotos de imprudències? 8)
La meva pregunta es:
En un lloc en el que durant X anys es podia avançar i ara hi ha una continua, es una imprudència fer-ho ??
O només es una falta al codi de circulació ??
Estic parlant de fer l'avançament en condicions adequades.
A l'Eix Transversal per exemple abans es podia avançar quasi a tot arreu i ara enlloc. Salut.
És una falta GREU, encara que no vingui ningú! :evil: Per què? Perquè qui ho fa s'hi acostuma, i després no tan sols en rectes, i finalment un dia surt a http://www.protestarte.com/ :(
Als qui no els agraden les normes, que lluitin per canviar-les, però si hi són...
S'hi lluita quan un ja no les pot ni saltar, de mentres és perdre el temps, i absurd. :twisted: :twisted:

Respon

Torna a “2008”