FOTOS / 02 - La Calçotada i Poblet , 18 Febrer #15
- Mototurisme
- Presentats
- Entrades: 2115
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
- Ubicació: Catalunya
FOTOS / 02 - La Calçotada i Poblet , 18 Febrer #15
Mototurisme Catalunya
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14810
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Fotos de la Sortida Calçotada i Poblet
FOTOS DE LA SORTIDA A POBLET I CALÇOTADA
Steelman l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 18, 2007 7:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ex ...moltes coses
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Hola a tots, nosaltres ja som a casa....
Com sempre un dia genial, amb una companyia immillorable... :D :D
En Gerard i jo os volem demanar disculpes per haver marxat sense acomiadant-se de la majoria de vosaltres...
(és que no es pot anar amb canalla :evil: ), dons res que el meu pilot,
s’ha trobat malament, i sense provar ni un trist calçot, cap a casa....
(menys mal que a mi no m’agraden que si no... :patada )
Ens veiem a la propera....
:!: i Vvvvsss
Com sempre un dia genial, amb una companyia immillorable... :D :D
En Gerard i jo os volem demanar disculpes per haver marxat sense acomiadant-se de la majoria de vosaltres...
(és que no es pot anar amb canalla :evil: ), dons res que el meu pilot,
s’ha trobat malament, i sense provar ni un trist calçot, cap a casa....
(menys mal que a mi no m’agraden que si no... :patada )
Ens veiem a la propera....
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Triniti.V
- Presentats
- Contacta:
Hola, aquí teniu unes quantes fotos del dia d’avui... :D
Ens em trobat a l’Hotel Amèrica a les 9:30 , després dels petonets i les abraçades,
ens em posat en ruta per unes carreteres de lo més distretes, per acabar finalment en el Monestir de Poblet,
un lloc preciós.
D’allà cap a donar una petita volta, on amb un fil ferro i molta manya, la moto d’en LujoIsla a tornat a caminar... :D :D
I llavors nosaltres en arribar al restaurat, em marxat ja que en Gerard no es trobava massa fi...
I s'ha atrevit !!!!!!! :bow :bow :bow
Aquest ha sigut el moment Maguiver del dia.... ha sigut Genial !!!!! :ban :ban :ban
i mireu després del ensurt, la cara d’alegria que se li ha quedat a en Lluis i a la Mª Carmen. :D :D
Aquesta foto, la deixarem sense comentaris.... esperarem a que els faci en QSC....jejejej :b9 :b9 :b9
Un matí Immillorable !!!!!!!
Ens em trobat a l’Hotel Amèrica a les 9:30 , després dels petonets i les abraçades,
ens em posat en ruta per unes carreteres de lo més distretes, per acabar finalment en el Monestir de Poblet,
un lloc preciós.
D’allà cap a donar una petita volta, on amb un fil ferro i molta manya, la moto d’en LujoIsla a tornat a caminar... :D :D
I llavors nosaltres en arribar al restaurat, em marxat ja que en Gerard no es trobava massa fi...
I s'ha atrevit !!!!!!! :bow :bow :bow
Aquest ha sigut el moment Maguiver del dia.... ha sigut Genial !!!!! :ban :ban :ban
i mireu després del ensurt, la cara d’alegria que se li ha quedat a en Lluis i a la Mª Carmen. :D :D
Aquesta foto, la deixarem sense comentaris.... esperarem a que els faci en QSC....jejejej :b9 :b9 :b9
Un matí Immillorable !!!!!!!
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14810
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Aqui podeu veure les fotos. Al sortir de Reus cap a Igualada el dia tot just s´estava llevant i donava lloc a algunes estampes com aquesta
I anant fent ruta hem fet cap a Igualada on ens hem trobat amb tota la resta de la familia Mototuristica.
I ja hem començat tots plegats la sortida direcció Poblet.
Hem passat per una carretera molt revirada, llastima que al haver plogut ahir estava molt humida.
Al Pont d´Armentera hem fet una petita paradeta per a reagrupar-nos tots plegat.
I d´alli cap a Poblet.L´Albert ha anat a buscar la guia.
I la Nostra guia
I despes escoltant tots les interssants explicacions de la guia, unes quantes fotos de Poblet
Una foto per la historia ;)
mes fotos de l ínterior del clauste, biblioteca,...Mentres tothom feia fotos o miraven com les feien ;)
Hem vist que a part del "clero" on van a parar els nostres diners
Ens sentiem com un equip de futbol professional al fer-nos la foto de familia., tot un equip de fotografs al nostre servei
Un altre cop a les motos,cap a fer una mica de ruta on hem tingut uns petits incidents (sortides de carretera, cables de embrague, males traçades,...) pero tot sortosament a quedat en anecdotes.
Despes de tot aixó...cap a L'Espluga de Francolí a menjar-nos els calçots i la resta
A la Nostra web hi ha alguna foto més.
I anant fent ruta hem fet cap a Igualada on ens hem trobat amb tota la resta de la familia Mototuristica.
I ja hem començat tots plegats la sortida direcció Poblet.
Hem passat per una carretera molt revirada, llastima que al haver plogut ahir estava molt humida.
Al Pont d´Armentera hem fet una petita paradeta per a reagrupar-nos tots plegat.
I d´alli cap a Poblet.L´Albert ha anat a buscar la guia.
I la Nostra guia
I despes escoltant tots les interssants explicacions de la guia, unes quantes fotos de Poblet
Una foto per la historia ;)
mes fotos de l ínterior del clauste, biblioteca,...Mentres tothom feia fotos o miraven com les feien ;)
Hem vist que a part del "clero" on van a parar els nostres diners
Ens sentiem com un equip de futbol professional al fer-nos la foto de familia., tot un equip de fotografs al nostre servei
Un altre cop a les motos,cap a fer una mica de ruta on hem tingut uns petits incidents (sortides de carretera, cables de embrague, males traçades,...) pero tot sortosament a quedat en anecdotes.
Despes de tot aixó...cap a L'Espluga de Francolí a menjar-nos els calçots i la resta
A la Nostra web hi ha alguna foto més.
Ex ...moltes coses
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
Fotos de la Sortida Calçotada i Poblet
Molt xules les fotos, es veu que us ho heu passat d'alló més bé!. Quina enveja que ens doneu, però penseu que a la propera no us lliureu de nosaltres.!
Sort que pel que diu en Jordi els petits ensurts que heu tingut han quedat en anècdotes!
Apa records a tothom!
Sort que pel que diu en Jordi els petits ensurts que heu tingut han quedat en anècdotes!
Apa records a tothom!
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Triniti.V
- Presentats
- Contacta:
Que putada Luis !!!!!lujoisla ha escrit:bueno nosotros ya hemos llegado a casa en taxi
la moto no, se a quedado en monblan, tengo que ir yo a repararla
mañana ó pasado
de modo que ya os contare
un saludo
Al final no se ha solucionado el problema....
Esperemos que lo puedas arreglar pronto.
:!: i Vvvvssss
Triniti.V l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 19, 2007 7:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
hola de nou, algunes fotos.
el dia.......nuvols???
En Randy i la Montse. enllaunats
a l'àrea de >Bellaterra, ja feiem colla
Mira mira, Tonet, i encara no haviem fet ni 10 km............no es per res però....
ara ja som a Igualada, i mica en mica ja tots arrivem...
relaxats ,relaxats.......... :!:
entran al Monastir
motos no se si tenien, pero salutacions en v ja feien.........
mototurisme a tres bandes
ara ja a per feina!!!!!!!
i tots ben tips......... i contents cap a casa
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
el dia.......nuvols???
En Randy i la Montse. enllaunats
a l'àrea de >Bellaterra, ja feiem colla
Mira mira, Tonet, i encara no haviem fet ni 10 km............no es per res però....
ara ja som a Igualada, i mica en mica ja tots arrivem...
relaxats ,relaxats.......... :!:
entran al Monastir
motos no se si tenien, pero salutacions en v ja feien.........
mototurisme a tres bandes
ara ja a per feina!!!!!!!
i tots ben tips......... i contents cap a casa
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
- Triniti.V
- Presentats
- Contacta:
Aquesta és la cara que ha fet la pobre en veure’ns....
que som una colla de GAMBERROS...
1- Només arribar escolta en Ramon que deia que els monjos es passaven l’estona a la bodega... :ban :ban :ban :ban
2- Després tots rondinant que no ens deixaven entrar al menjador n’hi a la biblioteca.... :twisted: :twisted: :twisted:
3- Algú que jo sé, que no ha parat fins a poder seure en una cadira del Monestir... :bow :bow :bow :bow
4- I per arrodonir-ho, una tafanera igual que jo, fa saltar una alarma d’una de les sales....:b9 :b9 :b9 :b9
Pobre mossa, massa bona cara feia..... :enfadat :enfadat :enfadat
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
:!: i Vvvvvsss
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6882
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Un avançament, al vespre ja en pujaré a mototurisme:
http://es.pg.photos.yahoo.com/ph/jezuli ... GBZOhMvtZl
V'sssssss
007
http://es.pg.photos.yahoo.com/ph/jezuli ... GBZOhMvtZl
V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN
Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Eixim? (Sortim?) o no eixim ( o no sortim?).
A les 4 de la matinada encara plovia
A les 7 del matí, la clariana de les 7 ens digué:
- Vaig a Poblet. Veniu?
Corre, corre depressa. Ens anem.
Grogueta preparada i avant
Com ja va passar a Morella, els primers en arribar
La segona, Cristina Tarragona
i la resta?... La millor colla motera de... del Mon sencer apareix al fons, sorgueix d'entre la boira, cavalcant majestuosa, en formació castrense ( ho sento Xavi, però és un recurs de llenguatje que trobe molt adient)
Al seu front, " in primo luoco, il nostro Capo, il nostro commandanti Albertini", al darrere la resta amb les seves precioses màquines...
[/b]
Ara que ja estem tots junts, les darreres instruccions abans d'entrar al Monestir. No hi ha preu especial per grups; " con la Iglesia hemos topao" i a sobre son catalans :b9 (permeteu me la licència de caure al tòpic). Avantages de ser valencià a un foro de catalans :twisted: :twisted: :twisted:
Per cert, a que sembla que estem a les Rambles i que si no llanceu algunes monedes no es mourà?
Ala, cap a dins. A veure el Monestir
El Miquel no para de fer fotos ni estant de baixa motera
Una vegada acabada la visita, marxem cap les motos
per fer una ruta pels voltants. La volteta es curta però accidentada; Records al Joan, espere que no siga res.
També al Lujoisla se li va trencar l'embrague.
Encara com estava per alli l'assistència tècnica que ràpidament va acudir i amb precissiò quasi quirúrgica va reparar l'averia. I dic quasi quirúrgica, perque els cirurgans, ni fumen...
ni beuen...
Ni vesteixen pantalons d'ABBA
Després. A dinar. Primer un calçots al jardí. ..
Però com que estava plovent, ens portaren al Central Calçotdrom Espluga Arena, on podies practicar.
Calçoting
Alçament de colze
i per suposat... Muntanysme
El cambrer, anava de bòlid
I motius tenia. Hi havia gana. Molta gana
En acabar passarem al menjador que ja estava a punt i després d'un dinar molt bo i en bona companya, acabarem en un brindis, amb cert accent reivindicatiu :twisted: :twisted:
Ja tocava anar a dormir perque es feia d'hora.
Resumint. Que ja toca...
Si per nosltres Morella fou el bateig; el Montseny la confirmació. Poblet ha estat el matrimoni, matrmoni perfecte.
Esperem fer ne moltes mes abans que vinga la penitència i la " extrema unción".
Un plaer coneixer-vos. Agraïr als organitzadors com sempre el seu treball, i al meu cunyat que no em va deixar pagar res de res. Així don agust pujar. I encara diuen del catalans... :twisted:
Records per tots aquells que amb ganes de venir no puguereu assistir. ens recordarem de vosaltres.
Fins la pròxima...
A les 4 de la matinada encara plovia
A les 7 del matí, la clariana de les 7 ens digué:
- Vaig a Poblet. Veniu?
Corre, corre depressa. Ens anem.
Grogueta preparada i avant
Com ja va passar a Morella, els primers en arribar
La segona, Cristina Tarragona
i la resta?... La millor colla motera de... del Mon sencer apareix al fons, sorgueix d'entre la boira, cavalcant majestuosa, en formació castrense ( ho sento Xavi, però és un recurs de llenguatje que trobe molt adient)
Al seu front, " in primo luoco, il nostro Capo, il nostro commandanti Albertini", al darrere la resta amb les seves precioses màquines...
[/b]
Ara que ja estem tots junts, les darreres instruccions abans d'entrar al Monestir. No hi ha preu especial per grups; " con la Iglesia hemos topao" i a sobre son catalans :b9 (permeteu me la licència de caure al tòpic). Avantages de ser valencià a un foro de catalans :twisted: :twisted: :twisted:
Per cert, a que sembla que estem a les Rambles i que si no llanceu algunes monedes no es mourà?
Ala, cap a dins. A veure el Monestir
El Miquel no para de fer fotos ni estant de baixa motera
Una vegada acabada la visita, marxem cap les motos
per fer una ruta pels voltants. La volteta es curta però accidentada; Records al Joan, espere que no siga res.
També al Lujoisla se li va trencar l'embrague.
Encara com estava per alli l'assistència tècnica que ràpidament va acudir i amb precissiò quasi quirúrgica va reparar l'averia. I dic quasi quirúrgica, perque els cirurgans, ni fumen...
ni beuen...
Ni vesteixen pantalons d'ABBA
Després. A dinar. Primer un calçots al jardí. ..
Però com que estava plovent, ens portaren al Central Calçotdrom Espluga Arena, on podies practicar.
Calçoting
Alçament de colze
i per suposat... Muntanysme
El cambrer, anava de bòlid
I motius tenia. Hi havia gana. Molta gana
En acabar passarem al menjador que ja estava a punt i després d'un dinar molt bo i en bona companya, acabarem en un brindis, amb cert accent reivindicatiu :twisted: :twisted:
Ja tocava anar a dormir perque es feia d'hora.
Resumint. Que ja toca...
Si per nosltres Morella fou el bateig; el Montseny la confirmació. Poblet ha estat el matrimoni, matrmoni perfecte.
Esperem fer ne moltes mes abans que vinga la penitència i la " extrema unción".
Un plaer coneixer-vos. Agraïr als organitzadors com sempre el seu treball, i al meu cunyat que no em va deixar pagar res de res. Així don agust pujar. I encara diuen del catalans... :twisted:
Records per tots aquells que amb ganes de venir no puguereu assistir. ens recordarem de vosaltres.
Fins la pròxima...
... eppur si muove.!!!
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois i noies:
Magnífics reportatges... com es nota que ja sou una colla de profesionals d'aixó de les moto-sortides..., dintre d'uns anys tindrem una bona col·lecció de rutes de tota mena per tot arreu de Catalunya...
Veient les fotos he sentit una enveja gens sana, especialment pel bon rotllo i pels calçots, fan una pinta nyam...nyam...
Els que no vàrem poder anar-hi també vàrem pensar molt en vosaltres, patint per si us plouria i perquè ningú prengués mal...
Me'n alegro de que tot us anés bé, menys els dos petits incidents...
Una abraçada i gracies per compartir-ho amb els que no hi erem...
A veure si els deus em fan possible compartir la propera...
V'ssssssss
Magnífics reportatges... com es nota que ja sou una colla de profesionals d'aixó de les moto-sortides..., dintre d'uns anys tindrem una bona col·lecció de rutes de tota mena per tot arreu de Catalunya...
Veient les fotos he sentit una enveja gens sana, especialment pel bon rotllo i pels calçots, fan una pinta nyam...nyam...
Els que no vàrem poder anar-hi també vàrem pensar molt en vosaltres, patint per si us plouria i perquè ningú prengués mal...
Me'n alegro de que tot us anés bé, menys els dos petits incidents...
Una abraçada i gracies per compartir-ho amb els que no hi erem...
A veure si els deus em fan possible compartir la propera...
V'ssssssss
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Triniti.V
- Presentats
- Contacta:
Tonet, un reportatge espectacular !!!!!! :bow :bow :bow :bow
Si ja ho comentàvem tot passejant per Poblet, que lo vostre era un muntatge.... :twisted: :twisted: :twisted:
Que molt pique en el Foro, però que al natural US ESTIMEU UNA MIQUETA
Si ja ho comentàvem tot passejant per Poblet, que lo vostre era un muntatge.... :twisted: :twisted: :twisted:
Que molt pique en el Foro, però que al natural US ESTIMEU UNA MIQUETA
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Júlia
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:09 pm
- Ubicació: Sabadell
Estimat cunyat!!! T'haig de felicitar pel reportatge tan maco de fotos i comentaris....CHAPEAUUU!!!
Ara be, tinc dos PERÒS!!! El primer, és el comentari d'aquesta foto
La grogueta a punt i i jo em pregunto.... I LA MEVA GERMANA I DONA TEVA QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE???????? O tal vegada les acompanyants no hi contem???
I el segon PERÒ, espere que l'Albert entengui el teu sarcasme, segur que si...
UFFFFFFFFFFFFFF, així i tot, he rigut molt llegint i mirant..
PD.Si no et renyava no em quedava tranquil·la( ja em coneixes)
Besets
Ara be, tinc dos PERÒS!!! El primer, és el comentari d'aquesta foto
La grogueta a punt i i jo em pregunto.... I LA MEVA GERMANA I DONA TEVA QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE???????? O tal vegada les acompanyants no hi contem???
I el segon PERÒ, espere que l'Albert entengui el teu sarcasme, segur que si...
UFFFFFFFFFFFFFF, així i tot, he rigut molt llegint i mirant..
PD.Si no et renyava no em quedava tranquil·la( ja em coneixes)
Besets