Us ho heu passat bé a la kdd de Viella

KDD Vielha

Moderadors: Airald, Kinder

Us ho heu passat bé a la kdd de Viella 2008

Si, molt
27
82%
Psé, podria haver estat millor
6
18%
 
Vots totals: 33

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. set. 26, 2008 11:12 pm

Vendetta ha escrit:S'hi lluita quan un ja no les pot ni saltar, de mentres és perdre el temps, i absurd. :twisted: :twisted:
D'això res! S'hi ha de lluitar abans de que tinguin consequències greus! :evil: No sé si tu ets dels que adelanten en continua però llavors t'agradarà trobar-te de cara el paio d'un tot-terreny pijo que avui he vist adelantar a un altre cotxe, en ratlla continua, just al davant meu... es veu que tenia pressa! :twisted: :twisted:
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. set. 28, 2008 11:32 am

Josey Wales ha escrit:
Vendetta ha escrit:S'hi lluita quan un ja no les pot ni saltar, de mentres és perdre el temps, i absurd. :twisted: :twisted:
D'això res! S'hi ha de lluitar abans de que tinguin consequències greus! :evil: No sé si tu ets dels que adelanten en continua però llavors t'agradarà trobar-te de cara el paio d'un tot-terreny pijo que avui he vist adelantar a un altre cotxe, en ratlla continua, just al davant meu... es veu que tenia pressa! :twisted: :twisted:

A un altre amb aquest conte que jo no m'el crec, aquest del tot terreny ja no és que no respectès les normes, és que ja no respecta les persones, que és més greu.

Hem van parar una vegada per començar adalantar en continua, però tres metres mès enllà començava la discontinua, em van disculpar la sanciò i paraules del propi agent que hi han continues que per les motos son absurdes.

Qui respecta els limits de les zones residencials que no et permet a anar a mès de 30? i mès encara de nit? qui respecta els limits de certes obres que s'hi mantenen durant la nit i cap de setmana que no s'hi treballa? qui respecta els semafors de peatons a la nit, d'aquest segur que algù hi ha, però..., Tooots els stops realment fas stop? o fas cedas? Qui respectaria els limits de 80 de les rondes si no fos pels radars? i algun a 60?? i en moto ? qui respecta el metre i mig que s'ha de deixar per superar un cotxe dins la ciutat?

I de la mateixa a la inversa, qui no ha cedit pas quan la norma diu que tens preferencia però la carretera està colapçada i aquell no passaria fins demà? Carreteres mullades, nocturnes, i que es va molt menys de la velocitat maxima? ...

I aquells que respecten relativament les normes, (velocitat) i es queden als carrils del mig? relativament i legalment ho poden fer, però és una falta de respecte i comoditat a la resta de conductors.

Lluitaràs per a cambiar aquestes? millorar-les com? que cada norma tingui un horari? en fi. Molt complicat i sencill alhora.

No oblidem l'objectiu de les normes, el respecte convivencia i seguretat entre tota la societat de conductors, i no la propia aplicaciò d'elles en si mateixes.

Sentit comù tot i que molts diuen que és el menys comú dels sentits.

Ja paro, i que consti que el rotllo encara podria ser mès llarg he estat compassiu.

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. set. 28, 2008 5:54 pm

Vendetta ha escrit: A un altre amb aquest conte que jo no m'el crec, aquest del tot terreny ja no és que no respectès les normes, és que ja no respecta les persones, que és més greu.
Moltes paraules i pocs fets company! Però a fi de comptes és el que es va poder veure a la ruta en la trobada, tal i com s'ha dit. Qui adelanta en continua sols per què no vé ningú en l'altre sentit o per què tant se li en fot, tampoc respecta a les persones. I si dius això deu ser pk et sents al·ludit.
Qui respecta els limits de les zones residencials que no et permet a anar a mès de 30? i mès encara de nit? qui respecta els limits de certes obres que s'hi mantenen durant la nit i cap de setmana que no s'hi treballa? qui respecta els semafors de peatons a la nit, d'aquest segur que algù hi ha, però..., Tooots els stops realment fas stop? o fas cedas? Qui respectaria els limits de 80 de les rondes si no fos pels radars? i algun a 60?? i en moto ? qui respecta el metre i mig que s'ha de deixar per superar un cotxe dins la ciutat?
Tot això sí que sols seran faltes però no poden tenir consequències massa greus, en principi... Ara, és que també et saltes els semàfors? per què jo no!
Jo no he pas dit que mai cumpleixi totes les normes, qui ho faci que ho digui, però el que sí que faig és fer els Stops, per què ho sàpigues!
I de la mateixa a la inversa, qui no ha cedit pas quan la norma diu que tens preferencia però la carretera està colapçada i aquell no passaria fins demà? Carreteres mullades, nocturnes, i que es va molt menys de la velocitat maxima? ...
Ara resulta que conduir amb prudència i ser generós també és una falta de respecte?
I aquells que respecten relativament les normes, (velocitat) i es queden als carrils del mig? relativament i legalment ho poden fer, però és una falta de respecte i comoditat a la resta de conductors.
Tú ho has dit: és legal absolutament! La falta de respecte és adelantar en continua!

En resum: "a un altre amb aquest conte!"
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. oct. 01, 2008 12:18 pm

Josey Wales ha escrit:
Vendetta ha escrit: bla ... bla..
bla... bla..
A veure a veure.. Vols guerra, eh? Doncs jo tambè. Intentarè resumir-ho per què tot ha quedat descontextualitzat, i no hi ha quedat prou clar. Aixì potser ens estalviem d'arribar a les mans.

Tu dius: res de saltar-se normes sinò de lluitar per cambiar-les.

I jo nomès he dit: Lluitar per cambiar quines.. vaja absurd (m'hi agrada donar un petit contrapunt)

I despres em tornes que d'això res!! (em tenies que haver donat una minima part de raò)

I t'he posat exemples.

I ja em vens que si jo vaig saltant continues i bla bla. (Tampoc he dit que mai n'hagi trepitjat cap, però no ens passem!! )

Repeteixo posar normes al 100% aplicables és una tasca molt dura pels tecnics, i pels que les han d'aplicar a vegades demana de molta paciència. Si son incumplibles es lluita per cambiar-les, si son mixtes, doncs es va tirant..

I si no m'hi dones la part de raò que em pertoca, doncs ja passem a la violencia justa i necessaria.

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. oct. 01, 2008 2:27 pm

Clar, és que un es diu Josey Walles, i l'altre Vendetta,

Sort que no tenim cap Chuk Norris al fòrum !!!

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dc. oct. 01, 2008 3:26 pm

Randy!

Això s'escalfa...guai!

Crec que això és mereix una enquesta per saber si Vendetta o Josey Walles.

És un tema recurrent i que tots els que tenim moto alguna vegada hi hem pensat.

ENQUESTA-ENQUESTA-ENQUESTA-ENQUESTA-ENQUESTA-ENQUESTA


Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. oct. 01, 2008 9:48 pm

Osti tu, que passan baixos per aqui :shock: :shock: :shock: :shock:

Si necessiteu material de guerra aviseu que en tinc molt i de tot tipus




Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. oct. 01, 2008 10:10 pm

Jo crec que s'estimen amb bojeria, o no. :!:

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. oct. 01, 2008 10:11 pm

Es posa interessant això. :lol:


Obrim un sector d'apostes per veure qui ens convencerà més????

De moment jo diria que van a la par, una X vaja. 8) Haurien de mosegar una mica més fort, de moment no hi ha danys. :wink:

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. oct. 01, 2008 10:12 pm

siono1000 ha escrit:Es posa interessant això. :lol:


Obrim un sector d'apostes per veure qui ens convencerà més????
Jo estic amb en Panotxa:

ENQUESTA-ENQUESTA-ENQUESTA-ENQUESTA-ENQUESTA-ENQUESTA


De moment jo diria que van a la par, una X vaja. 8) Haurien de mosegar una mica més fort, de moment no hi ha danys. :wink:

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. oct. 01, 2008 10:14 pm

Ja no recordava que no es pot editar, tinc memòria de peix...ja puc anar a la Caixa a buscar un crèdit. 8)
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. oct. 02, 2008 12:25 am

Obrim un sector d'apostes per veure qui ens convencerà més????.
No es tracta de convencer ningú. Sols hi ha una veritat: Les imprudències es paguen. :(
Però és que a voltes reben uns tercers per culpa d'un espavilat imprudent. :?

S'en pot fer tota la broma que volgueu però aquells que n'han rebut les consequències no se si els hi agradarà.
Vendetta ha escrit:I si no m'hi dones la part de raò que em pertoca, doncs ja passem a la violencia justa i necessaria.
Tens tota la raó. Ja estas satisfet ara? Doncs recorda que la Llei és per a tots i ens ajuda a poder circular amb tranquilitat per aquestes carreteres que ens ha tocat tenir.
T'has llegit mai el post de mototurisme: http://mototurisme.cat/foros/viewtopic. ... highlight= que entre altres coses diu:
Mototurisme ha escrit:CONSELLS A L’HORA DE CIRCULAR
• Cal respectar el codi de circulació i els senyals de trànsit, especialment les ratlles contínues i les preferències.
• En circular en fila índia, cal mantenir les distàncies de seguretat.
• Sempre, quan circulem a prop d’altra moto, no ens posarem al darrera mateix, si no en paral·lel uns metres per darrera, la formació ha de ser en forma de Z
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 02, 2008 9:36 am

Bé no en feu un gra massa ara ok?
Una cosa es tenir diferents opinions i l´altre arribar-se a enfedar-se qeu estem per passar-nos-ho be ok?

Les normes (ens agradin o no ) estan per a complir-les i mes quant anem tots en grup. Una cosa es quant algu surt sol o amb colla reduïda, aleshores depen del sentit de responsabilitat i llibertat de cadascú, pero en les sortides en grup les normes de grup i de circulació s´han de respectar una mica, si no seria tot un caos.


Vinga :cerv
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. oct. 03, 2008 2:48 pm

A veure, steelman, un gra massa? no hi pateixis pas, nomès he encarregat el bazoca en James, ja li he dit que la tanqueta era massa i que no n'hi havia per tant.

Però no t'hi interposis que dos jugaven i un tercer va rebre.

Passor-nos bè? i tant que ens hi passem, ja tinc ganes de provar el bazoca i josey de desenpolvar les armes, ja que per la foto hi semblen una mica arrovellades.

O sigui que esperarè que m'arribi el meu pedido, jo ja he dit tot el que havia de dir.

O no,Resumint, les normes s'han de complir però tampoc ens passem, ja que elles no hi pensen pas en les motos. Lluitar-hi doncs, si. Jo mateix vaig escriure i enviar teoricament a la Tura, un texte que vaig acabar titulant l'estatut del motorista, quan publicament que CAP (t'hi inclou a tu :twisted: :twisted: )conductor de dues rodes respectava les normes, el respecte no s'ha d'imposar s'ha de guanyar, quan elles ens respectin segur que nosaltres tambè ho farem.

Però de mentres,... Jo preferixo mès saltar-me alguna norma que jugar-m'hi la pell, o és que en ple estiu no has adelantat per l'arcen tota una cua per anar a la platja? O no quedar-te ultim quan estan totalment parats? (jo trepitjarè el que fagi falta, a estar patint si bè un despistat que no veu que estem parats, que jo no tinc carcassa) I molts altres casos que podria anar posant, totalment ilegals, i no gens perillosos, i que em protegeixen.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. oct. 03, 2008 2:54 pm

Ups,Jo tambè anirè a la caixa a buscar un credit, m'he menjat un parell de paraules abans.

La Tura va dir publicament que CAP (i a sobre o va recalcar) motorista respectava les normes.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. oct. 03, 2008 2:57 pm

Vendetta ha escrit:Ups,Jo tambè anirè a la caixa a buscar un credit, m'he menjat un parell de paraules abans.

La Tura va dir publicament que CAP (i a sobre o va recalcar) motorista respectava les normes.
Jodeer cap motorista, no, va dir cap conductor de vehicle de dues rodes. ,suposo que hi deuria incloure els ciclistes, que naturalment tambè hi deuen tindre la seva lluita(i s'en surten prou bè), però aquests rai com que no tenen punts..

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. oct. 03, 2008 4:47 pm

Mira que jo no tinc bona memòria, però definitivament, a aquest xicot li fan falta cues de pansa! :lol:

Compte amb ell, tal i com el seu nom indica és donat a les trifulques i pot ser perillós. I sobretot, tingueu compte si circuleu aprop seu doncs si fa el que diu en alguna ocasió en podem sortir perjudicats:
Vendetta ha escrit:Però de mentres,... Jo preferixo mès saltar-me alguna norma que jugar-m'hi la pell, o és que en ple estiu no has adelantat per l'arcen tota una cua per anar a la platja? O no quedar-te ultim quan estan totalment parats? (jo trepitjarè el que fagi falta, a estar patint si bè un despistat que no veu que estem parats, que jo no tinc carcassa) I molts altres casos que podria anar posant, totalment ilegals, i no gens perillosos, i que em protegeixen.
Ja es torna a repetir, intenta disminuir la gravetat dels fets denunciats emparellant-los amb altres de no tant greus, els quals per altre banda -i això és cert- els fem sovint per tal de protegir-nos i també per millorar el trànsit -fet que no és té gaire en compte per part de qui fa les Lleis.
I que consti que a mi m'és igual el que faci, però no pot ser que a més a més en faci apologia (de saltar-se les normes) des d'un fòrum de motos, amb tot el que això comporta. :?
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dv. oct. 03, 2008 4:50 pm

nois, perdoneu que m'hi fiqui, però no creieu que esteu xafant el post de la KDD?

Salut!!!!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. oct. 03, 2008 6:58 pm

Xurrumeca for president!!!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. oct. 03, 2008 7:09 pm

A la proxima sortida se senteu amb una cerveceta en una taula solets i en parleu tranquilament ok ;)

Vinga tema tancat fins a la birreta? ;)
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “2008”