12 - Dinar de Nadal. La última del 2008 #37
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6882
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Xurrumeka ha escrit:Als qui no sabíeu res i us faci gràcia, també podeu fer-ho. Ens envieu un privat al Sagal o a mí mateixa i ja us farem cinc cèntims de tot plegat.
Xurrumeca, potser millor que obris un fil al general per això
VVVVs
007
NEVER SAY NEVER AGAIN
Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
vols dir Ramon??????????? 8)James Bond ha escrit:Xurrumeka ha escrit:Als qui no sabíeu res i us faci gràcia, també podeu fer-ho. Ens envieu un privat al Sagal o a mí mateixa i ja us farem cinc cèntims de tot plegat.
Xurrumeca, potser millor que obris un fil al general per això
VVVVs
007
xurrumeka
DUCATI POWER!!!!!
DUCATI POWER!!!!!
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Vull dir per informar als que no ens saben res de que va tot això, ja que no s'ha explicat enlloc, i a partir d'aquí cadascú que faci el que cregui convenient i us enviï, o no, els privats :DXurrumeka ha escrit:vols dir Ramon??????????? 8)
NEVER SAY NEVER AGAIN
El petit Princep
El petit Princep
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
amb el tip d'enviar privats que ens hem fet (en Randy anava boig!!!!!!) i dius que no ho hem explicat???????????? vaja un espia de pacotilla!!!!!!! :martellJames Bond ha escrit:Vull dir per informar als que no ens saben res de que va tot això, ja que no s'ha explicat enlloc, i a partir d'aquí cadascú que faci el que cregui convenient i us enviï, o no, els privats :DXurrumeka ha escrit:vols dir Ramon??????????? 8)
xurrumeka
DUCATI POWER!!!!!
DUCATI POWER!!!!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Com ja ha dit en Jacks, els de l'Empordà a casa des de fa una estona.
Aquí teniu unes quantes fotos de la sortida:
http://picasaweb.google.es/siono1000/Di ... oturisme08#
No ha estat malament la sortida, fins hi tot quatre volves de neu per fer-nos sentir vius. :D 8)
Ja tenim l'any acavat. BON NADAL A TOTHOM.
Salut per poder seguir l'any que vé.
Aquí teniu unes quantes fotos de la sortida:
http://picasaweb.google.es/siono1000/Di ... oturisme08#
No ha estat malament la sortida, fins hi tot quatre volves de neu per fer-nos sentir vius. :D 8)
Ja tenim l'any acavat. BON NADAL A TOTHOM.
Salut per poder seguir l'any que vé.
Salut i kilómetres
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Maria, a partir d'aquí si vols parlem en privats i no espatllem el filXurrumeka ha escrit:Als qui no sabíeu res i us faci gràcia, també podeu fer-ho. Ens envieu un privat al Sagal o a mí mateixa i ja us farem cinc cèntims de tot plegat.
NEVER SAY NEVER AGAIN
El petit Princep
El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Xurrumeka ha escrit:companys/es!!!
Moltíssimes gràcies als qui heu col·laborat amb la sorpresa als senyors administradors i moderadors del foro, ha anat tot de conya i segons en Randy, no sabien res de res; només que havia notat que hi havia molt de moviment de privats!!!! :pc :pc
Als qui ens heu confirmat la vostra col·laboració però que avui no hi éreu, que sapigueu que fins el 31 de gener anirem recollint les aportacions, podeu aprofitar per fer-ho a la propera sortida de gener; i si no, mitjançat privats ja ens posarem d'acord.
Als qui no sabíeu res i us faci gràcia, també podeu fer-ho. Ens envieu un privat al Sagal o a mí mateixa i ja us farem cinc cèntims de tot plegat.
A tots de nou, moltíssimes gràcies i fins aviat!!!!!!! :brindis :brindis
:shock: :shock: :shock: Aquí hi surt el meu nom i no sé de què va tot això!!!! :shock: :shock: :shock:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- J@N LINCE
- Presentats
James Bond ha escrit:Maria, a partir d'aquí si vols parlem en privats i no espatllem el filXurrumeka ha escrit:Als qui no sabíeu res i us faci gràcia, també podeu fer-ho. Ens envieu un privat al Sagal o a mí mateixa i ja us farem cinc cèntims de tot plegat.
Degut a la insistencia de la Txurrumeka:
Sento ser jo qui espatlli el fil, ni havia que estabam d`acord en ferlis
un regal, tot lo gran que volgueu, pero no en donar cales per que si.
Si fan falta cales pel manteniment del foro, que sembla ser que no, doncs es diu,
i tornem a aportar els cales que facin falta, pel seu manteniment.
Pero a cap dels administradors, els he vist a sota de un pont,
com per tindre que donarlis cales.
La meva més gran estimació per als membres fundadors del foro,
i per tots aquells que el fan possible!!!! :!:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Un altre que fa estona que és a casa ja. Resulta que he sol.lucionat el problema del pin-lock a la tornada!!! :lol: I clar, estava tan boig que he fet un tomb més llarg per arribar a casa.
Bé, el que volia dir.....GRÀCIES A TOTS per fer del dinar de Nadal una sortida memorable. NO vull que ningú em dongui les gràcies per res, doncs de fet, si vosaltres no haguéssiu vingut la sortida no hagués estat AUTÈNTICA.
El detall ofert als administradors, no sè què dir-vos...m'he emocionat. GRÀCIES DE TOT COR A TOTS. :!:
Sols acabo dient que avui he disfrutat com feia temps que no disfrutava: aigua, neu, revolts........M'HO HE PASSAT PIPA! I tot gràcies a vosaltres.
SOU ELS MILLORS.
La caiguda del Javi Bravo espero que no hagi estat res. He parlat amb el seu germà via telefònica fa un moment i té dolors. :?
Repeteixo, gràcies a tots. Dona gust preparar sortides així.
O no?
Bé, el que volia dir.....GRÀCIES A TOTS per fer del dinar de Nadal una sortida memorable. NO vull que ningú em dongui les gràcies per res, doncs de fet, si vosaltres no haguéssiu vingut la sortida no hagués estat AUTÈNTICA.
El detall ofert als administradors, no sè què dir-vos...m'he emocionat. GRÀCIES DE TOT COR A TOTS. :!:
Sols acabo dient que avui he disfrutat com feia temps que no disfrutava: aigua, neu, revolts........M'HO HE PASSAT PIPA! I tot gràcies a vosaltres.
SOU ELS MILLORS.
La caiguda del Javi Bravo espero que no hagi estat res. He parlat amb el seu germà via telefònica fa un moment i té dolors. :?
Repeteixo, gràcies a tots. Dona gust preparar sortides així.
O no?
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo també ha arribat sense problemes.He de reconeixer que he sigut un dels "cagats" que ha anat en cotxe.La veritat és que la foto d´en Jean m´ha fet una mica de por :? :? .Molt be la trobada i la companyia,fins la propera,espero que en moto (perque existeix de veritat,alguns l´han vist)
Que gran aquest de Bilbao
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bona nit,
Llàstima no haver estat avui a la sortida, les meves excuses tinc, llàstima no haver pogut gaudir la ultima sortida del 2008 amb vosaltres, llàstima de no poder conèixer a tots un per un amb més deteniment que una sortida al mes, però tot i aquestes llàstimes us volia AGRAÏR de TOT COR la idea de recollir diners, i no només pels diners que s'hagin recollit, sinò per haver-vos recordat de MOTOTURISME, i ajudar a que aquest fòrum, el vostre fòrum, segueixi en marxa els anys que faci falta... i per moltes sortides i kms que farem tots junts!
Repeteixo, MOLTES GRÀCIES PER SER COM SOU... COLLONUTS!!!
VISCA MOTOTURISME!!!!
Carles
Llàstima no haver estat avui a la sortida, les meves excuses tinc, llàstima no haver pogut gaudir la ultima sortida del 2008 amb vosaltres, llàstima de no poder conèixer a tots un per un amb més deteniment que una sortida al mes, però tot i aquestes llàstimes us volia AGRAÏR de TOT COR la idea de recollir diners, i no només pels diners que s'hagin recollit, sinò per haver-vos recordat de MOTOTURISME, i ajudar a que aquest fòrum, el vostre fòrum, segueixi en marxa els anys que faci falta... i per moltes sortides i kms que farem tots junts!
Repeteixo, MOLTES GRÀCIES PER SER COM SOU... COLLONUTS!!!
VISCA MOTOTURISME!!!!
Carles
- J@N LINCE
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7623
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- J@N LINCE
- Presentats
- J@N LINCE
- Presentats
Si les meves paraules molesten, ho han molestat demano disculpes!!!!
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 22, 2008 12:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons