02 - Sortida per el Penedès. 22 Febrer #39

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 22, 2009 9:54 pm

Oscar ha escrit:......La sortideta molt
bona i currada,felicitats.L´unic pero els companys de taula, :twisted:
Explica, explica, què passa amb els companys de taula? :shock:

Es que t'has sentat a la pitjor taula!!!!!! :twisted:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
CarlosGT
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: CarlosGT » dg. feb. 22, 2009 9:58 pm

La sortida de conya com sempre, Esther i jo ho hem passat molt bé fins a la pròxima
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 22, 2009 10:14 pm

Ah!!!!

No ens hem enrecordat de brindar per les motos noves de l'Òscar i del Pacs47.

Ho fem des d'aquestes ratlles, sí? :cerv
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. feb. 22, 2009 10:23 pm

Com ja han dit els companys de l'Empordà, ja som tots a casa sans i estalvis.
Jo també agraiexo a l'Angel la ruta escollida i sobretot el fantastic dia encarregat. :!:

Diuen que cada dia és interessant aprendre algo nou i avui he aprés que en Pacs té una finca per el Penedés, PACS DE PENEDÉS. :shock: :shock: :shock:
També agraïr a en Pepcudié el detall de les Catànies, ens está mal acostumant. Ara... que crec que ho fa per lligar, ja que més d'una dona li ha donat les gràcies en cara embadalida. :D


Salut per seguir companys.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dg. feb. 22, 2009 10:26 pm

A casa, ja dutxat i sopat, reflexiono sobre el dia d'avui i no puc més que agrair-vos a tots un día perfecte, una ruta perfecta per unes carreteres perfectes, que m'han fet sentir motorista de debó. Els companys de taula, sens dubte, lo millor de la sortida, amb una conversa entretinguda, interesant i divertida de mena.

Resumint: COLLONUT.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 22, 2009 10:41 pm

Siono1000 ha escrit: També agraïr a en Pepcudié el detall de les Catànies, ens está mal acostumant. ........

És veritat!!!! Gràcies, Pep Cudié. :!:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dg. feb. 22, 2009 10:44 pm

Randy-650 ha escrit:Ah!!!!

No ens hem enrecordat de brindar per les motos noves de l'Òscar i del Pacs47.

Ho fem des d'aquestes ratlles, sí? :cerv
Gràcies sr. Randy,ja brindarè jo a casa,ja,ja :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dl. feb. 23, 2009 1:11 am

Primerament gracies al Angel per la ruta i a la resta d'organitzadors, tambe poc a poc us vaig coneixent i ahhh... es la primera vegada que veig el miracle de los "panes". :D
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dl. feb. 23, 2009 8:20 am

Per cert, m'oblidava d'agraïr a l'Albert els seus savis consells :bow :bow i agraïr al JoanF i al Jesús la estona que vaig anar darrere seu, fixant-me en les seves traçades i en la seva manera de portar la moto :bow :bow . Vaig aprendre molt. També al Siono1000 i a la Irene :bow :bow perquè sempre disfruto veient-los a dalt de la seva moto negociant els revolts amb la mateixa soltura que jo puc obrir un sobre. També vull agraïr al JoanXT :bow :bow pel seu cop de mà per maniobrar la meva pesada Deauville entre la munió de motos que omplia el pàrking del restaurant. Gràcies a tots¡¡¡¡¡¡ :wink: :wink:
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. feb. 23, 2009 8:31 am

Oscar ha escrit:
Randy-650 ha escrit:Ah!!!!

No ens hem enrecordat de brindar per les motos noves de l'Òscar i del Pacs47.
Osti és veritat i mira que vaig estar parlant amb el Pacs i no hi vaig ni pensar, un brindis per tots dos.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. feb. 23, 2009 9:53 am

Bravo ha escrit:Per cert, m'oblidava d'agraïr a l'Albert els seus savis consells :bow :bow i agraïr al JoanF i al Jesús la estona que vaig anar darrere seu, fixant-me en les seves traçades i en la seva manera de portar la moto :bow :bow . Vaig aprendre molt. També al Siono1000 i a la Irene :bow :bow perquè sempre disfruto veient-los a dalt de la seva moto negociant els revolts amb la mateixa soltura que jo puc obrir un sobre. També vull agraïr al JoanXT :bow :bow pel seu cop de mà per maniobrar la meva pesada Deauville entre la munió de motos que omplia el pàrking del restaurant. Gràcies a tots¡¡¡¡¡¡ :wink: :wink:
:oops: :oops: :oops: :oops: no es mereixen ,pero n`apendrás molt mes darrera de molts altres que de nosaltres,encara que el que fà lo que pot...no esta obligat a mès :lol: :lol: :lol: Gracies de totes maneres :wink: :!:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. feb. 23, 2009 10:34 am

Jo crec que un dels valors que té mototurisme, com a mínim per a mí, és que sempre pots aprendre alguna cosa a les sortides.

Una actitud de consciència de grup i sobretot un enfoc positiu, fan que qualsevol contratemps quedi no més enllà de la mera anècdota, així es pot superar gariebé tot.

Ahir jo vaig adonarme'n d'unes quantes coses a tenir presents a l'hora de planificar rutes, que sens dubte em seran molt útils d'ara endavant.

Gràcies a tots un cop més, i gràcies per les Catànies, Pep, són un pecat diví.
-----------

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dl. feb. 23, 2009 12:52 pm

CarlosGT ha escrit:La sortida de conya com sempre, Esther i jo ho hem passat molt bé fins a la pròxima
Hola Carlos, llàstima que no pogues coincidir amb els horaris i saludar-te. 8)

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. feb. 23, 2009 1:22 pm

Bravo ha escrit:Per cert, m'oblidava d'agraïr a l'Albert els seus savis consells :bow :bow i agraïr al JoanF i al Jesús la estona que vaig anar darrere seu, fixant-me en les seves traçades i en la seva manera de portar la moto :bow :bow . Vaig aprendre molt. També al Siono1000 i a la Irene :bow :bow perquè sempre disfruto veient-los a dalt de la seva moto negociant els revolts amb la mateixa soltura que jo puc obrir un sobre. També vull agraïr al JoanXT :bow :bow pel seu cop de mà per maniobrar la meva pesada Deauville entre la munió de motos que omplia el pàrking del restaurant. Gràcies a tots¡¡¡¡¡¡ :wink: :wink:
Gràcies per les teves paràules, però ara si que m'has deixat acollonido. Que darrera del Jesús aprengis alguna cosa, no m'extranya, perqués jo tot ho he apres d'ell (parlo de la moto) però que gràcies a mi aprengis a fer curves, això és el piropo més gran que cap persona m'hagi dit mai. :oops: El que si no m'esperaba, és l'evolució que he tingut jo des de que vaig començar (d'això fa molt poc) en això de la moto. Hara puc dir que disfruto molt amb ella, i que si no puc sortir el diumenge paso una setmana fatal. Tot el que m'ha pasat a mi, no més te dos noms, JESÚS I MOTOTURISME gràcies a ells gaudeixo de la moto i tot el que l'envolta.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :form :form :form :form :form

Avatar de l’usuari
CarlosGT
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: CarlosGT » dl. feb. 23, 2009 1:32 pm

Jordipm ha escrit:
CarlosGT ha escrit:La sortida de conya com sempre, Esther i jo ho hem passat molt bé fins a la pròxima
Hola Carlos, llàstima que no pogues coincidir amb els horaris i saludar-te. 8)
Ostras Jordi!!!! tu per aqui, a veure si ens veiem alguna sortida home que tinc ganes de veuret amb la GS
Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. feb. 23, 2009 2:06 pm

JoanF ha escrit:
Bravo ha escrit:Per cert, m'oblidava d'agraïr a l'Albert els seus savis consells :bow :bow i agraïr al JoanF i al Jesús la estona que vaig anar darrere seu, fixant-me en les seves traçades i en la seva manera de portar la moto :bow :bow . Vaig aprendre molt. També al Siono1000 i a la Irene :bow :bow perquè sempre disfruto veient-los a dalt de la seva moto negociant els revolts amb la mateixa soltura que jo puc obrir un sobre. També vull agraïr al JoanXT :bow :bow pel seu cop de mà per maniobrar la meva pesada Deauville entre la munió de motos que omplia el pàrking del restaurant. Gràcies a tots¡¡¡¡¡¡ :wink: :wink:
Gràcies per les teves paràules, però ara si que m'has deixat acollonido. Que darrera del Jesús aprengis alguna cosa, no m'extranya, perqués jo tot ho he apres d'ell (parlo de la moto) però que gràcies a mi aprengis a fer curves, això és el piropo més gran que cap persona m'hagi dit mai. :oops: El que si no m'esperaba, és l'evolució que he tingut jo des de que vaig començar (d'això fa molt poc) en això de la moto. Hara puc dir que disfruto molt amb ella, i que si no puc sortir el diumenge paso una setmana fatal. Tot el que m'ha pasat a mi, no més te dos noms, JESÚS I MOTOTURISME gràcies a ells gaudeixo de la moto i tot el que l'envolta.
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :form :form :form :form :form
Aixó no es fá :halfcry :halfcry :halfcry :crys :crys :crys :crys ,¿que voleu?¿fer.me plorar d`emoció? :crys :crys :crys
Tota la vida he pensat que soc un patata portan la moto i ara van i em diuen aixó. :martell :martell .
Gracies,gracies i mil gracies,pero si de veritat en voleu apendre,teniu que posar.vos darrera del Ramon,éll us ensenyará a trobar els limits de les estriberes :b9 :b9 :b9
Bravo i Joan: :bow :bow :bow :bow :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Em degueu unes :cerv :cerv per feurem creure encara que només sigui uns moments que us en he ensenyat. :lol: :lol: :wink: :wink:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
CarlosGT
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: CarlosGT » dl. feb. 23, 2009 2:32 pm

Donç aquesta Golwing no la vellugues gens malament no senyor
Imatge

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dl. feb. 23, 2009 2:55 pm

Bravo ha escrit:Per cert, m'oblidava d'agraïr a l'Albert els seus savis consells :bow :bow i agraïr al JoanF i al Jesús la estona que vaig anar darrere seu, fixant-me en les seves traçades i en la seva manera de portar la moto :bow :bow . Vaig aprendre molt. També al Siono1000 i a la Irene :bow :bow perquè sempre disfruto veient-los a dalt de la seva moto negociant els revolts amb la mateixa soltura que jo puc obrir un sobre. També vull agraïr al JoanXT :bow :bow pel seu cop de mà per maniobrar la meva pesada Deauville entre la munió de motos que omplia el pàrking del restaurant. Gràcies a tots¡¡¡¡¡¡ :wink: :wink:
De res home, es que despres de menjar fer maniobres...ufff :)
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. feb. 23, 2009 6:35 pm

Ra-mon ha escrit:Ha sigut un dia rodó:
  • - una sortida fantàstica i una organització fenomenal !
    - una gent maravellosa que m'heu acollit molt bé, gràcies !
    - al matí una mica de fred (a les 7 del matí -1º a Vic) però després ha fet un dia molt maco !
M'ho he passat molt bé companys, fins ben aviat :D
M'agrada que t'ho passessis bé :D A veure si a la propera no faltes !!!

El dissabte que ve anem a Andorra, si vols ja ho saps. I es que amb la moto acabada de passar per el taller :twisted: :twisted: :twisted: és una passada fer La Collada.

Vsssss
007



PS. En 007 (com a bon agent secret) ho sap tot, fins i tot on és la teva moto ara :twisted:
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. feb. 23, 2009 7:51 pm

James Bond ha escrit:M'agrada que t'ho passessis bé :D A veure si a la propera no faltes !!!
La propera, per poc que pugui miraré de venir.
James Bond ha escrit:El dissabte que ve anem a Andorra, si vols ja ho saps. I es que amb la moto acabada de passar per el taller :twisted: :twisted: :twisted: és una passada fer La Collada.

PS. En 007 (com a bon agent secret) ho sap tot, fins i tot on és la teva moto ara :twisted:
Ja m'agradaria ja però no puc, dissabte fem una sortida de tot el dia amb la família.

Osti, com ho saps on la tinc ? :shock:
És el segon cop que la porto en aquest taller per canviar olis i filtres, és el que tinc més aprop.
Abans la portava a Granollers a Motos Ferran però es veu que s'ha jubilat.
No sé on portar-la a Vic, s'acceptes consells. :)

Respon

Torna a “2009”