FOTOS / 02 - Sortida per el Penedès. 22 Febrer #39

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. feb. 23, 2009 2:15 pm

Ra-mon ha escrit:Per cert Alucinamaripili ja sap que ja ha passat el Nadal ? 8)
És que el vic tant frofundament que el faig durar tot l'any. :wink:

Però merci per avisar, company.

Avatar de l’usuari
ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dl. feb. 23, 2009 3:48 pm

Gràcies companys per penjar les fotos, així, els que no vàrem venir ens podem fer una idea de lo bé que us ho vàreu passar!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. feb. 23, 2009 6:32 pm

Gràcies a tothom que ha posat les fotos, m'heu fet reviure altre vegada el dia d'ahir, i això es......... agradable :wink:

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dl. feb. 23, 2009 8:39 pm

Unes poques mes
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.es/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.es&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.es%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2FSergi3.Fotos%2Falbumid%2F5306078360851517233%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>

:cerv

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dl. feb. 23, 2009 9:08 pm

Unes quantes més, quan pugui ja penjaré algún video

<embed type="application/x-shockwave-fl ... "></embed>
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dl. feb. 23, 2009 10:27 pm

Jo en vaig fer molt poquetes, però aquí les teniu

<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf" width="800" height="533" flashvars="host=picasaweb.google.com&RGB=0x000000&feed=http%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2Fjoxeanbravo%2Falbumid%2F5306095210411261345%3Fkind%3Dphoto%26alt%3Drss" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dl. feb. 23, 2009 11:19 pm

Penjo un petit video de mostra de la meravellosa ruta de tornada que ens va preparar el TomTom de l´Arbe :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9


[youtube][/youtube]

Si es que des de que va fer el curs off road està frissant per fer camins....
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. feb. 24, 2009 12:09 am

L´únic video aprofitable, la bateria de la camara feia mal contacte i els anava tallant, una llastima doncs els paissatges s´ho mereixien

[youtube][/youtube]
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. feb. 24, 2009 2:03 am

PEPI600 ha escrit:Penjo un petit video de mostra de la meravellosa ruta de tornada que ens va preparar el TomTom de l´Arbe :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Genial, és l'Albert, no canviis mai. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. feb. 24, 2009 2:11 am

Holaaaaa,
PEPI600 ha escrit:Penjo un petit video de mostra de la meravellosa ruta de tornada que ens va preparar el TomTom de l´Arbe :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9


Si es que des de que va fer el curs off road està frissant per fer camins....
No li veig el merit, això també ho sap fer el meu!!!


8) 8) 8)
Sort,

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. feb. 24, 2009 10:16 am

que kbroooooooooooons... :lol:

doncs si, si, em monto tota una ruta de tornada, i el coi de tomtom em fot camí amunt, a 200m tomba i per on haviem de tombar era un caminot d'aquells amb herba al mig... ja ho hagués probat ja, però no era plan de perdre les amistats amb el company de la Deauville

Aviam, no negareu que el primer troç de camí que es veu al video no és preciós, mireulo bé, que no teniu sensibilitat ni teniu res, joer ! :)

Suposo que és un error de la cartografia, que devia estar projectada una carretera per allà que no s'ha executat i la dona com a real, però no existeix, a més el camí principal quedava tallat a la masia que es veu. NOrmalment són errors administratius, no pas de teleatlas.

Ja vaig posar al report que en aquesta sortida havia après alguna cosa molt interessants pel que fa a navegació-planificació de rutes, i una d'elles precissament és no refiarse només del google maps i/o tomtom (teleatlas) i contrastar sempre amb un bon mapa en paper.

Finalment vàrem tornar per carretera, fins Igualada, allà la A2 -NII- fins a Martorell on vam agafar la " carretera del sifò " cap a Terrassa.
-----------

Avatar de l’usuari
Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dt. feb. 24, 2009 6:09 pm

ARBE ha escrit:que kbroooooooooooons... :lol:

doncs si, si, em monto tota una ruta de tornada, i el coi de tomtom em fot camí amunt, a 200m tomba i per on haviem de tombar era un caminot d'aquells amb herba al mig... ja ho hagués probat ja, però no era plan de perdre les amistats amb el company de la Deauville

Aviam, no negareu que el primer troç de camí que es veu al video no és preciós, mireulo bé, que no teniu sensibilitat ni teniu res, joer ! :)

Suposo que és un error de la cartografia, que devia estar projectada una carretera per allà que no s'ha executat i la dona com a real, però no existeix, a més el camí principal quedava tallat a la masia que es veu. NOrmalment són errors administratius, no pas de teleatlas.

Ja vaig posar al report que en aquesta sortida havia après alguna cosa molt interessants pel que fa a navegació-planificació de rutes, i una d'elles precissament és no refiarse només del google maps i/o tomtom (teleatlas) i contrastar sempre amb un bon mapa en paper.

Finalment vàrem tornar per carretera, fins Igualada, allà la A2 -NII- fins a Martorell on vam agafar la " carretera del sifò " cap a Terrassa.
SI ES QUE....................UNA MICA MES I LA XURRUMEKA I JO ET FEM CAS I.............JAJAJAJAJAJA !!!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Manel
Presentats
Entrades: 260
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 1:04 pm
Ubicació: Barçalona

Entrada Autor: Manel » dt. feb. 24, 2009 7:01 pm

MOLT BE PER ELS FOTOGRAFS, MOLT BONES.... A VEURE SI LA PROXIMA SORTIDE LES MILLORO JEJJEJEJ.
SOCI AMM Nº 260

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. feb. 24, 2009 7:03 pm

L'aventura és l'aventura.....i la música de la colada del tomtom és autèntica.

Merci

Esther con H
Presentats
Entrades: 26
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 11:39 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Esther con H » dt. feb. 24, 2009 7:06 pm

olée per els fotògrafs. Molt bones fotos! Per sort portàveu vosaltres la càmera!!. A la propera no la oblidaré! jeje

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 24, 2009 7:18 pm

Molt maco els video PEP!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. feb. 24, 2009 7:53 pm

Sagal ha escrit:Bé, un pilot de les meves, jajajaja, Perdoneu però quant estava fent les taules no se perquè la maquina va deixar de funcionar, per això no sortiu tots, em sap molt greu en serio, però no passarà més.
Osti Sagal, no m'estranya, aquí hi ha com a mínim 5.000 fotos, et devies quedar sense memòria o sense bateria :shock:

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. feb. 24, 2009 8:11 pm

Ra-mon ha escrit:
Sagal ha escrit:Bé, un pilot de les meves, jajajaja, Perdoneu però quant estava fent les taules no se perquè la maquina va deixar de funcionar, per això no sortiu tots, em sap molt greu en serio, però no passarà més.
Osti Sagal, no m'estranya, aquí hi ha com a mínim 5.000 fotos, et devies quedar sense memòria o sense bateria :shock:
Va fallar la bateria.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. feb. 25, 2009 12:04 pm

avui he pogut mirar i analitzar què dimonis va passar a la ruta de tornada:

Imatge

Bàsicament que el tomtom va opinar que ens fotia pel mig d'un camp de cols per anar a buscar la carretera de Puigdalber, patètitc. Si haguéssim tombat a l'esquerra pel camí que semblava abandonat, haguéssim sortit a la carretera, com que ja queia el dia i no quedava ni una hora de llum no ens vam parar a entendre res, vam acordar tornar per carreteres principals i ja està .

En fí, aviam si serveix l'experiència per un altre cop, està clar que no pots confiar cegament en el navegador.

i pels meus dallonsis que abans d el'estiu vaig fins allà per fer la ruta que havia preparat, que l'strom em va dir que era xulísima la carretera que volia fer: st. sadurní, Gelida, Castellví de Rosanes etc... de fet em queda una ruta de randonee per fer al migdia collonuda.
-----------

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dc. feb. 25, 2009 2:39 pm

ARBE ha escrit:avui he pogut mirar i analitzar què dimonis va passar a la ruta de tornada:

Imatge

Bàsicament que el tomtom va opinar que ens fotia pel mig d'un camp de cols per anar a buscar la carretera de Puigdalber, patètitc. Si haguéssim tombat a l'esquerra pel camí que semblava abandonat, haguéssim sortit a la carretera, com que ja queia el dia i no quedava ni una hora de llum no ens vam parar a entendre res, vam acordar tornar per carreteres principals i ja està .

En fí, aviam si serveix l'experiència per un altre cop, està clar que no pots confiar cegament en el navegador.
Ay però no et preocupis si està tot clar


i pels meus dallonsis que abans d el'estiu vaig fins allà per fer la ruta que havia preparat, que l'strom em va dir que era xulísima la carretera que volia fer: st. sadurní, Gelida, Castellví de Rosanes etc... de fet em queda una ruta de randonee per fer al migdia collonuda.
Si està tot clar ja sabem el que va passar
LA CULPA LA TE EL PUJOLET
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Respon

Torna a “2009”