La nostre primera foto... en moto!...

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dj. feb. 15, 2007 8:18 pm

Hola nois/es:

El pujo a veure si us animeu i cerqueu en els vostres discs durs -plans?- i col·laboreu en aquesta recopilació d'antigualles...i de pas us ensenyo alguna de les amotos que he tingut, manquen una Ossa Ianqui 500 i una Bultaco Montadero, la primera em va durar pocs mesos i la segona, la várem comprar a mitjes amb un company... per fer el burro pel camp...
Imatge

V'sssssssssssss

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dj. feb. 15, 2007 8:34 pm

Ei Terraxaman!!!
Bona aquesta colecció, i numerosa a més!!!
Però veus, no t'hi veig amb la GPZ 500, tot i que ja sé que amb ella vas fer crec que més de 200.000 kms.
No em fagis dir per qué, però no t'hi veig... :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 15, 2007 8:44 pm

Xavitiger ha escrit: Però veus, no t'hi veig amb la GPZ 500, tot i que ja sé que amb ella vas fer crec que més de 200.000 kms.
No em fagis dir per qué, però no t'hi veig... :wink: :wink: :wink:
Ni jo. :roll:

Per cert, n'he trobat altre de foto: la primera Kawasaki ZZR 600 que va arribar a Catalunya, la meva.

Imatge

És curiós...anava a 200 km/h per autopista amb la Montse al darrera i no es queixava mai.....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dj. feb. 15, 2007 8:51 pm

Hola nois/es:
Xavitiger ha escrit:Ei Terraxaman!!!
Bona aquesta colecció, i numerosa a més!!!
Però veus, no t'hi veig amb la GPZ 500, tot i que ja sé que amb ella vas fer crec que més de 200.000 kms.
No em fagis dir per qué, però no t'hi veig... :wink: :wink: :wink:
Doncs si em preguntes quina va ser la moto de la meva vida va ser aquella... era fantástica, imagino que els qui han probat una Kawa ja saben perqué...
Tot i que al final em sentia una mica com l'Oso Yogui damunt d'un tronquet...
Un dia que estigui més animat ja et possaré una afoto perqué riguis una mica...
V'sssssssssssssss
V'sssssssssssss

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dj. feb. 15, 2007 11:48 pm

Xavitiger ha escrit:Però veus, no t'hi veig amb la GPZ 500, tot i que ja sé que amb ella vas fer crec que més de 200.000 kms.
No em fagis dir per qué, però no t'hi veig...
Terraxaman ha escrit: Tot i que al final em sentia una mica com l'Oso Yogui damunt d'un tronquet...
Vaja company...jo no ho volia dir...però veig que m'has llegit el pensament!!! :wink: :wink: :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Jumperracing » dv. feb. 16, 2007 12:34 am

No va ser la MEVA primera moto, va ser la NOSTRA primera moto.
Quan ens vam casar l'Elena i jo vam recollir just els diners per comprar la primera R65LS que va entrar a Espanya. La van anar a comprar a França, va passar l'ITV a Irun i vaig anar mesos amb placa verda.
Encara la tinc doncs ens l'estimem molt.
Era l'any 1981!

Imatge
Jumperracing!

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. feb. 17, 2007 12:10 am

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:

El pujo a veure si us animeu i cerqueu en els vostres discs durs -plans?- i col·laboreu en aquesta recopilació d'antigualles...i de pas us ensenyo alguna de les amotos que he tingut, manquen una Ossa Ianqui 500 i una Bultaco Montadero, la primera em va durar pocs mesos i la segona, la várem comprar a mitjes amb un company... per fer el burro pel camp...
Imatge

Imatge

V'sssssssssssss
Quines dos joies la Ossa Sport 250cc i la Sherpa Sammy Miller ja m’agradaria tenir-les dins el meu garatge, de Ossas d’aquest model no s’han troben segurament sen varen fer poques unitats.[/img]

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » ds. feb. 17, 2007 1:08 am

Hola nois/es:

Doncs mira la Sherpa 250 cc. me la vàren robar dos nanos quan feia pocs mesos que la tenia, eren dos crios de 13 o 14 anys -jo en tenía 18, acabats de fer- me'ls vaig trobar damunt la moto intentant arrencarla, els vaig fotre una bronca de por, però no vaig voler avisar la bòfia, en váren fer llàstima, dos crios... la poli... reformatori?... va anéu, anéu i no torneu... Al dia següent la vaig lligar amb una cadena al davant d'una gasolinera, aquella mateixa nit... me la váren tornar a robar i ja no l'he vist mai més... sempre he pensat que van ser els mateixos xavals... i vols que et digui... em va fer molta ràbia... moltíssima... però no em sap greu haver pres aquella determinació...
L'Ossa sport, ve tu saps millor que jo com era aquell pepinarro... hi ha una anécdota d'aquesta moto... com veieu duu el tub d'escapament molt baix... va haver-hi uns quants dies que moltes companyes de la comissió autónoma (clandestina) portaven una marca gravada amb foc a la cama, en baixar, malgrat avissar-les, es cremaven amb el tub d'escapament... perquè els de personal no eren massa llestos que si no haguessin pogut desmuntar el grupet... o com a mínim a la part femenina... ara que hi penso!, els nois no pujaven de paquet... només les noies...
En aquell moment per a mi no eren joies, eren senzillament motos.... però ara, a mi també m'agradaria tenir-les al parquing, especialment la cota trail...

V'ssssssssss

V'ssssssss

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. feb. 17, 2007 9:32 am

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:

Doncs mira la Sherpa 250 cc. me la vàren robar dos nanos quan feia pocs mesos que la tenia, eren dos crios de 13 o 14 anys -jo en tenía 18, .........
L'Ossa sport, ve tu saps millor que jo com era aquell pepinarro... hi ha una anécdota d'aquesta moto... com veieu duu el tub d'escapament molt baix... va haver-hi uns quants dies que moltes companyes de la comissió autónoma (clandestina) portaven una marca gravada amb foc a la cama, en baixar, malgrat avissar-les, es cremaven .........., especialment la cota trail...

V'ssssssssss

V'ssssssss
Salut Terra
Jo amb una Sherpa del meu para també amb va passar lo de la marca a la cuixa per cert lloc delicat si tens que aplicar-li (nivea), que si ferà la feina es la feina, respecta a la Ossa en tinc una de llambregada amb mol bon estat llàstima del preu, a la cota es de trial però tu com jo la fèiem servir per trail.
Foto de la Ossa


Imatge[/img]

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » ds. feb. 17, 2007 10:51 am

Hola nois/es:


SSsttiii! ja no m'enrrecordava d'aquesta palanca de canvi tan xula de punta taló... sempre més l'he trobat a mancar, era molt més cómoda i no t'embrutaves tan les botes/sabates que ara sempre les porto pelades de la punta... es deu poder poder posar una d'aquestes palanques a la 1150 GS? se'n troben? on?

Home Buil, es que la cremada amb la Sherpa es produía en un lloc molt compromés, en canvi amb l'ossa era a l'alçada del tormell més o menys... dolorós, molt i podies començar a aplicar la "nivea" per un lloc poc compromés, i si els déus ho volien, potser anar pujant pam a pam, fins -si l'entusiasme t'embargava- a embadurnar tota la cuixa i ves a saber... amb la Sherpa, ja d'entrada, donada la proximitat de la ferida a la part final de la cuixa i per l'interior -glups!- com que feia falta molta més intimitat, no?... jo no recordo haver cremat cap noia amb la Sherpa, llastima!, m'hauria agradat poder respondre amb coneixement de causa.

V'sssssssssss

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. feb. 26, 2007 7:54 pm

Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:

Home Buil, es que la cremada amb la Sherpa es produía en un lloc molt compromés, en canvi amb l'ossa era a l'alçada del tormell més o menys... dolorós, molt i podies començar a aplicar la "nivea"...............

V'sssssssssss
Si desprès amb la Fantic ja res va ser al mateix es que una cremada de Sherpa i al lloc on es produeix, al qui porta la moto s’han recorda tota la vida i la que i posa la cuixa mes.

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dv. març 02, 2007 10:16 pm

El nostre fill amb casi 2 anys, futur Mototuriste i futur TAT

Aixó si que és una PISTA :b9

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dv. març 02, 2007 11:28 pm

jejejejejejejeje


Futur campió del món????
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » ds. març 03, 2007 9:06 pm

Depardie ha escrit:El nostre fill amb casi 2 anys, futur Mototuriste i futur TAT

Imatge
Té un bon estil, si senyor!!!
Per cert, digueu-me inocent, però no veig rodetes petites enlloc. La foto està trucada o realment el xaval dominava un rato??? :shock: :shock: :shock:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » ds. març 03, 2007 9:10 pm

Les rodes tenen una base de goma com els soldadets que teniem avans de plàstic. Estan disimulades amb la sorra.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dg. març 04, 2007 12:16 pm

Hola nois/es:

Doncs jo no sé si a sota les rodes hi ha alguna cosa, però la foto queda de fàbula, així que enrregistrat per la posteritat... la veritat és que el teu fill s'ha sembla molt a tu quan eres petit...

Gràcies per contribuir...

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Eli
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
Ubicació: Calella - Catalunya

La nostre primera foto... en moto!...

Entrada Autor: Eli » dl. març 05, 2007 5:17 pm

Anna, Gerard, quin nen més guapo que teniu!!!!!!!!!
I quin estil anant en moto, sembla que ho porti a la sang! :wink:
Anna estic d'acord amb el que dius sempre, que encara farem coses plegats...
:lol: :lol: :lol:
Vssssssssss
Imatge

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Re: La nostre primera foto... en moto!...

Entrada Autor: Triniti.V » dl. març 05, 2007 5:48 pm

Eli ha escrit:
Anna estic d'acord amb el que dius sempre, que encara farem coses plegats...
:lol: :lol: :lol:
Vssssssssss
Veus dona... tu espera que el final aquesta canalla ens retira i ens fa consogres...jejejejejej :wink: :wink:

:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » ds. març 31, 2007 12:31 am

Hola nois/es:

El torno a pujar que ja fa molt de temps que ningú s'atreveix a possar-nos fotos dels seus inicis...

Vinga!...



V'ssssssssssss

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dg. abr. 08, 2007 8:06 pm

Hola nois/es:


Veig que sou molt vergonyosos, i que no voleu compartir amb el reste de mototurismeadictes els vostres primers passos en moto!

Com que li devia a en Xavitiger, us poso l'única afoto que tinc de la GPZ (quin maquinorro!) al que se'n rigui...

Imatge

No sé perquè no me la deixa veure en el post... millor, així qui la vulgui veure s'ho haurà de currar... Com?... fàcil, enganxeu tot menys el que hi ha dins dels []...aneu a google ho enganxeu enter i jastá!...
També si cliqueu damunt l'enllaç que hi ha a la meva signatura, la cinquena foto es aquesta.

V'sssssssssss

ara enteneu perquè em vaig passar a les maxitrails, oi?

Una abraçada. :oops:

......................................

Terraxaman, t'hem ficat la foto perquè es vegi, ¿val? :wink: ©moderadors

Imatge

Respon

Torna a “Presentacions”