05 - Volt per la Garrotxa i Banyoles. 24 de maig #42

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: .

Entrada Autor: Sagal » dg. maig 24, 2009 11:41 pm

Vini ha escrit:Ja som a casa.Molt bé. Ara fins al juliol.
Salut per tots/es.
Vini i Tensi :D :D
De quin any?
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. maig 24, 2009 11:48 pm

Sagal, ens hem creuat al Coll de Condreu cap les 7 de la tarda? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. maig 25, 2009 12:14 am

Holaaaa,
Ardnas ha escrit:
Sagal ha escrit:
Per cert en Kel l'heu depertat o encara és a Can Bundancia, jajajajaja
Sí, Santi, és a casa ben despert i dutxadet, amb un moreno mototurístic que molts envejaríeu!!!! Per cert sabeu què és un bronzejat mototurístic??? només l'hi pot passar a ell...
VULL VEURE UNA FOTOOOOO!!!!


:P :lol: :lol:
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. maig 25, 2009 12:18 am

Holaaaa,
PEPI600 ha escrit:Llastima de no haver pogut fer tota la ruta :evil: :evil: , veig que us ho heu passat de conya :wink: :wink:



PD : De tornada, m´he desviat cap a L´Estany per evitar la gent de la volta ciclista i me´ls he trobat de plé a Sant Feliu :evil: :evil: De totes maneres es curios circular per una carretera amb espectadors a les dues bandes.
I t'aplaudien o que???

Mentre no et llencessin aigua per refrescar-te!!!


:wink: :wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 25, 2009 12:23 am

Albert ha escrit:Holaaaa,
Ardnas ha escrit:
Sagal ha escrit:
Per cert en Kel l'heu depertat o encara és a Can Bundancia, jajajajaja
Sí, Santi, és a casa ben despert i dutxadet, amb un moreno mototurístic que molts envejaríeu!!!! Per cert sabeu què és un bronzejat mototurístic??? només l'hi pot passar a ell...
VULL VEURE UNA FOTOOOOO!!!!


:P :lol: :lol:
En aquesta foto no és que surti gaire moreno, que diguem. 8)

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: .

Entrada Autor: Vini » dl. maig 25, 2009 10:56 am

Sagal ha escrit:
Vini ha escrit:Ja som a casa.Molt bé. Ara fins al juliol.
Salut per tots/es.
Vini i Tensi :D :D
De quin any?
Suposo,que entre curs de conducció(circuit)"racing"(ja demanen,minim CBF 600 o similars) i el bateix del net que es el dia de la sortida de Juny(d'aquest any)ja tindré el "cupo"(familar)fins al Juliol al Agost(en falta confirmació,pero en sembla que trevallo tot el mes),i el septembre faig els vacances(per agafar la KKD de Mototurisme) i pot ser que alguna altra.
D'acort Santi.Una abraçada per tots dos. :!:
De la Tensi :D i de ..................................."er"Vini :D
.

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dl. maig 25, 2009 11:18 am

Bé, havent llegit més o menys ràpidament les intervencions de la gent que ha participat a la sortida, en un atac de mandreta (o no) només diré:

1. Que nosaltres vam tornar a casa de pet per la via més recta.
2. Que avui, dilluns, ja estem dutxats i treballant
3. Que ens sumem (suposo que el meu conductor també) a les felicitacions per l'organització, companys, etc...

Bé, només una suggerència per a l'organització: a veure si feu una instància al cel perquè le proper cop el dia sigui igual d'esplèndid però amb uns 4-5 graus de temperatura menys.

Una petita observació més: suposo que per temps i per espai però, com és que no hem parat a Beget?? És un poblet realment encantador i té una terrasseta fantàstica per fer un café (millor això no ho dic gaire perquè sinó s'omplirà de gent i perdrà l'encant...) :flor Ara que, la cerveseta a Ogassa es va posar de conya!

PS: Pacs, que no saps perdre al futbolí, coi!! Sort de les dones que som bones persones i et vam deixar guanyar perquè no et deprimissis, oi senyoreta Maripili? :ksss
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dl. maig 25, 2009 1:31 pm

Hooola!

Tan sols dir-vos que ahir no vaig fer fotos, vaig tenir altra feina i que m'ho vaig passar de conya… vaig poder viure la sortida des d’un altre punt de vista i amb gent tan agraïda com sou et venen ganes de fer-ne una altra.

Gràcies als fotògrafs per compartir les fotos… que donen testimoni del bon dia que vàrem passar plegats.

Vaig trobar a faltar als companys de la Bisbal, que no van poder venir i al George que com diu en Kel… és un traïdor. (de bon rotllo) :D :D

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7583
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. maig 25, 2009 6:20 pm

Panotxa ha escrit: et venen ganes de fer-ne una altra.
Apunta'n 2 si us plau. :wink:

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 25, 2009 6:40 pm

quina enveja que m´esteu fent!
i aquest any que la Pxxxa feina no em permet venir fins ara a casi cap sortida mensual!!

Cada diumenge que toca sortida mensual i agafo la moto x venir a treballar....es molt dur!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
SISCOLT
Presentats
Entrades: 113
Membre des de: dc. març 12, 2008 7:08 pm
Ubicació: CERVERA - LLEIDA

Entrada Autor: SISCOLT » dl. maig 25, 2009 6:40 pm

Hola a tots/es

Organitzadors :!: :!:
Gràcies i fins la propera

Concep i Sisco
Un amic es aquell/a que et coneix molt bé i tot i així, t'estima. :ksss

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. maig 25, 2009 7:26 pm

Hola a tots,

Jo també vaig arribar bé, i passant pel Coll de Condreu, fent cas a en Kel, realment curiosa la carretera aquesta, que les corbes siguin tan franques i de radi tant ample, vaig gaudir com un "serdu"

Gràcies als organtizadors i a tota la resta, semblem EL fòrum de teletubbies però... és el que hi ha amb tan bon ambient UNA ABRAÇADAAAAAA


P.D. ves, Maria, que diuen que et veuen més "suelta"... a la propera ja portarem la clau del 12 :lol: :lol: :lol:
-----------

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. maig 25, 2009 9:55 pm

Sembla que tot ha anat molt be, com sempre. :wink:

Aquest cop no hem pogut gaudir de la vostra companyia i us heu deslliurat d'aguantar-nos, mala sort per nosaltres i bona per vosaltres. :D

Jo no tenia cap dubta de que en Panotxa i en Kel us portarien per el bon cami, com que son uns "angelets" ells sempre fan coses celestials. 8)

Esperem que la propera pugui ser, que aquesta ha coincidit amb un "evento" que els de La Bisbal organitzem des de fa anys, aquest el 18.


Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. maig 25, 2009 10:54 pm

En primer lloc vull felicitar als organitzadors Panotxa i Kel, Kel i Panotxa.

Se que van posar el llistó molt alt. En viu i en directe molts companys es varen en recordar de mi, que estava treballant, i em varen anar posant al corrent d'on estàveu i que fèieu en tot moment :D Gràcies a tots ells :wink:.

Val a dir que jo en tot moment pensava també en vosaltres (ara estan esmorzant, ara ja han sortit, ara es deuen haver parat, ara estan a punt de dinar, ara deuen estar fent la sobretaula, ara cadascú se'n va cap a casa....)

Cada vegada augmenta més la família de mototurisme, cada vegada hi ha més gent a les sortides mensuals, però cada vegada l'organització es supera i està sempre per sobre i controlant que tot vagi sobre rodes i mai més ben dit :) . M'han comentat que va estar impecable, i des d'aquí vull felicitar-vos a tots el que hi éreu, perquè tots vàreu col·laborar que això fos possible.

Espero no perdrem la propera :wink:

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 25, 2009 11:49 pm

Ara que la sortida ja ha passat, avui he estat rumiant un fet que vaig observar ahir. Us explico:

Per circunstàncies que no venen el cas, un integrant de la sortida portava un ritme bastant baix, la qual cosa va provocar que el grup es partís en dos, amb una distància considerable. Però tot i això, els cruïlleros van fer una bona feina, tot i haver d'esperar-se una bona estona. Fins i tot, una parella que sortia per primera vegada amb nosaltres vas fer-ne una (vaig parar més enllà per observar que no marxés) i ho va fer com si ho hagués fet tota la vida. Ens omple d'orgull i satisfacció veure que la filosofia de les sortides és entesa i aplicada per tothom, com hem volgut sempre.

FELICITO A TOTS I CADASCÚ DELS QUE AHIR VEU FER CRUÏLLES. :bow Gràcies a vosaltres la ruta va ser rodona. :cerv
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7583
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. maig 26, 2009 12:36 pm

Randy-650 ha escrit:Ara que la sortida ja ha passat, avui he estat rumiant un fet que vaig observar ahir. Us explico:

Per circunstàncies que no venen el cas, un integrant de la sortida portava un ritme bastant baix, la qual cosa va provocar que el grup es partís en dos, amb una distància considerable. Però tot i això, els cruïlleros van fer una bona feina, tot i haver d'esperar-se una bona estona. Fins i tot, una parella que sortia per primera vegada amb nosaltres vas fer-ne una (vaig parar més enllà per observar que no marxés) i ho va fer com si ho hagués fet tota la vida. Ens omple d'orgull i satisfacció veure que la filosofia de les sortides és entesa i aplicada per tothom, com hem volgut sempre.

FELICITO A TOTS I CADASCÚ DELS QUE AHIR VEU FER CRUÏLLES. :bow Gràcies a vosaltres la ruta va ser rodona. :cerv
Tu també en fas fer alguna que et vaig veure. :wink:

El fet, és que només s'ha d'aplicar el sentit comú i que tothom remi en la mateixa direcció, per a fer les coses collonudament.

Avatar de l’usuari
Mont-sec
Presentats
Entrades: 351
Membre des de: dc. maig 06, 2009 4:37 pm
Ubicació: Vallès

Entrada Autor: Mont-sec » dc. maig 27, 2009 6:06 pm

Una mica tard però creiem que val la pena.

Hem gaudit molt d'aquesta primera (per nosaltres) sortida amb Mototurisme Catalunya. Una bona manera de descobrir raconets de la Garrotxa, Ripollès i Pla de l'Estany, a través d'aquest preciós i treballat recorregut.
Paisatges molt macos, i que sobre tot gràcies a la generositat de les pluges d'aquest any i a l'època que l'hem visitat, encara ho son més. Els repoters explèndits.

Nosaltres com a primerencs, i tenint en compte que a priori tampoc coneixíem a ningú personalment, us volem donar el nostre parer.
Pel que fa a l'organització, tot com una bassa d'oli, el “timing” perfecte. Som conscients que aquestes mogudes amb tanta colla de gent i motos, sempre surten coses no esperades, però per nosaltres han passat desapercebudes. Tot aquesta “normalitat” es sinònim d'una MOLT BONA TASCA FETA, tant abans, durant i després.
Des de la trobada a les 4 carreteres de Tona, on ja ens vàrem poder conèixer amb alguns de vosaltres; a Banyoles allà on l'Albert ens fitxa (pensem ara ja no podem fugir) i ens trobem amb la resta del grup; quan encetem el recorregut del qual ja hem parlat, parades, fotos, paisatges, líquids i cervesetes per refrescar-nos; un dinar de nassos (fins i tot amb descompte),les xerrades amb els comensals... TOTS aquest moments compartits, amb TOTS vosaltres, simplement NO TENEN PREU.

Ara parlant una miqueta seriosament dos temes:
-Donar les gràcies al RANDY, per donar costat a la Montserrat, quan la volien fotre fora del bar d'Ogassa. :!:
-Saludar, i també donar les gràcies als companys de Manresa: Josey Wales, MEF i Cesc, per la visita turística per Olot (creiem que formava part del programa de la sortida), i per fer part de la tornada plegats per les avorrides autovies. :wink:
Joan-Montserrat

Avatar de l’usuari
The Doctor
Presentats
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 29, 2009 9:48 am
Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: The Doctor » dc. maig 27, 2009 7:24 pm

:D MOLT BE LA SORTIDA SI SENYORS :D

ESPERO QUE LA PROXIMA SIGUI IGUAL O MILLOR :wink:

:!: PER TOTS I TOTES DE PART DE LA PEPI I EL JOAN :wink:

SOU UNA COLLA MOLT MACA

V,SSSSSS

Respon

Torna a “2009”