06 - Paella al Delta. 21 Juny #43

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Ubicació: Girona

Re: 21 Juny Paella Al Delta

Entrada Autor: Bichusten » dl. juny 22, 2009 8:31 pm

Hola a tots i totes:
Soc una nena, negreta, de 1 any i tres mesos, nascuda a Anglaterra. Aquest cap de setmana he anat amb al meu "pare
adoptiu" al delta del Ebre.
He estat amb altres amigues i amics, Italians, Alemanys, Japonesos, de tots colors, jovenalles com jo o mes grans, tan de edat com de tamany. Recordo una CB 500 Blava, Una Monster vermella (com te de ser), també grosses com
transatlàntics majestuosos, GS abassegadores, Molinets japonesos molt amables.
El meu "pare adoptiu" lo ha passat molt be, tan amb la companya com amb el menjar; m'ha comentat una sèrie de noms
que si Ra--------------mon, Que si Itaca (jo pensava que era de Verges com aquell cantant humà), Que si Randy, Que si Secot, Edu74, Mareta ( ens ha protegit per l’autopista com una MARASA) , Xevi, GasGas (com una meva cosina), perdoneu que no posi tothom ja que els humans els veig tots iguals.
Agraeixo als organitzadors meravellosa realització de la vetllada.


Us toco la botzina d'aquesta manera: Tit-tarariri-ti-ti. Fins a la properaaaaaaaaaaaaaaa.............

Avatar de l’usuari
Edu74
Presentats
Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
Ubicació: Vilanna (Gironès)
Contacta:

Re: 21 Juny Paella Al Delta

Entrada Autor: Edu74 » dl. juny 22, 2009 9:07 pm

Je, je,je... Que bò el post d'en Bichusten!!!
Jo he arribat ara a casa, alguns de vosaltres ja heu "patit" el meu ritme :b9 . És broma, vaig xino-xano però no tant, el que passa és que vaig fer nit a Salou, a la zona tinc la família més directa i vaig aprofitar. :brindis
Jo també m'ho he passat força bé i com diu la Mareta he pogut posar cara a uns quants nicks :smile: . És d'agrair la tasca dels organitzadors, la veritat, i també volia agraïr l'actuació dels meus dos "padrins" del meu "bateig", en Bichusten :cerv i la Mareta :kiss , que va fer honor al seu nick.
Bé, fins la propera!!!
Edu74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 22, 2009 9:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:

Respon

Torna a “2009”