FOTOS / 08 - Bergueda Reloaded. 23 d'Agost #45

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Xurrumeka » dc. ago. 26, 2009 8:56 pm

[quote user="Albert" post="88322"]Holaaaa,


Ostres!!! No hi varem pensar a pasar per l'hospital!!!!!


:-o :-o :-o[/quote]

estàs molt catxondo tú !!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

us vareu perdre un espectacle de varietés..............les iaies que estaven allà també pringant, desfilant en roba interior (vaja, amb calces de coll alt!!!!) :eyes :eyes :eyes :eyes
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. ago. 26, 2009 9:22 pm

Gràcies Miquel per el video !!!!

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Geroni » dc. ago. 26, 2009 9:26 pm

Preciós video :eyes :eyes :eyes :eyes
Moltes gracies
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Pacs47 » dc. ago. 26, 2009 9:44 pm

bones!!!!!!!

molt bon video Miquel, amb aixo estas perdonat per la sortida en xanclas per França
:D :D :D :D

Vini ,ets el "number one", 4,23 minuts de protagonisme, ni el dia que em vaig casar va se tant temps.
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
recorda que per la KDD, et reservi un ball
:love :love :love :love

salut
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: MikelRT » dc. ago. 26, 2009 10:31 pm

[quote user="Pacs47" post="88330"]bones!!!!!!!

molt bon video Miquel, amb aixo estas perdonat per la sortida en xanclas per França
:D :D :D :D [/quote]



PACS
Gràcies per el perdò :bow :bow :bow La Montse t´ho agraeix :lol: :lol: :lol:

Ara bè (que vol dir moro) Diumenge varem veure un mon de sandalies... (però sandalies de las de veritat) i fiins i tot,,,,,,
senyores amb semarreta NEGRA de tirants (sense protecció,) ejem,ejem...... :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Salut :cerv

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. ago. 26, 2009 10:33 pm

[quote user="Mikelgs" post="88334"]Diumenge varem veure un mon de sandalies... (però sandalies de las de veritat) i fiins i tot,,,,,,[/quote]

Per el tema de les sandàlies ja he posat jo unes fotos. Ara cal esperar que arribi en Randy perquè ho vegi, a veure que hi diu ;)

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 26, 2009 10:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Pasqual » dc. ago. 26, 2009 10:34 pm

Desprès de veure les fotos i el video, si no hi haguès anat, no m'ho perdonaria.. :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Vini » dj. ago. 27, 2009 12:19 am

Aprofitar fer de cruillero per grabar las motos en moviment (no dona tems per filmar tots/es).
"La trigonometria es un calculo MUY complicado".(no ve a cuento)cosas de "er"Vini.

PD:Es fa el que es pot,no s'arriba a poguer filmar tots/es.No sempre la carretera hi ajuda.
"er" Vini i la Tensi :D :D :cerv
.

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: ARBE » dj. ago. 27, 2009 10:43 am

ejem

Gràcies a tots i totes pel reconeixement :oops:

veig que va quedar prou content tothom. Home, jo diré que el dia que feiem la previa amb uns quants companys, malgrat haverla fet anteriorment, fins i tot a mí em sorprenia perquè és una ruta molt variada i panoràmica, queda molt "rodona", i puc imaginar com ho vau viure, i el restaurant, doncs què dir, malgrat coneixe'l i anar-hi fa més de 20 anys, també em va sorprendre ! diria que li vam caure en gràcia a la mestressa i va tenir prou màniga ampla, no sé que li devia dir l'Albert :lol:

Un cop alimentada la meva vanitat, que ja va bé de tant en tant, jo volia agraïr al Sr. Mototurisme la feina i dedicació que no es veu tant, no té tan protagonisme, però que és indispensable perquè aquestes coses es puguin fer.
Els nous potser no el coneixeu al Sr. Mototurisme, però és un que va actualitzant les inscripcions al fòrum quan ens apuntem, un altre que va amb la llista amunt i avall pendent de tot i tothom, i el que li surt fum del cap perquè el fòrum es queda encallat i no va... tots aquests companys nostres són el Sr. Mototurisme.

p.d. Miquel, m'ha encantat el teu video, l'edició és fantàstica: els temps, les transicions, expliquen molt bé la història, chapó !
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 27, 2009 10:50 am, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Pacs47 » dj. ago. 27, 2009 11:02 am

[quote user="Mikelgs" post="88334"][quote user="Pacs47" post="88330"]bones!!!!!!!

molt bon video Miquel, amb aixo estas perdonat per la sortida en xanclas per França
:D :D :D :D [/quote]



PACS
Gràcies per el perdò :bow :bow :bow La Montse t´ho agraeix :lol: :lol: :lol:

Ara bè (que vol dir moro) Diumenge varem veure un mon de sandalies... (però sandalies de las de veritat) i fiins i tot,,,,,,
senyores amb semarreta NEGRA de tirants (sense protecció,) ejem,ejem...... :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Salut :cerv[/quote]

bones!!!!!

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

salut
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Albert » dj. ago. 27, 2009 5:54 pm

Holaaaa,

[quote user="ARBE" post="88354"]ejem

Gràcies a tots i totes pel reconeixement :oops:

....no sé que li devia dir l'Albert :lol:

Un cop alimentada la meva vanitat, que ja va bé de tant en tant, jo volia agrair al Sr. Mototurisme la feina i dedicació que no es veu tant,[/quote]

El reconeixement a qui se’l mereix, i en aquest cas ens vas programar una ruta molt i molt ferma i ens vas portar a dinar a un dels millors llocs que hem anat amb tot aquest temps, per tant: MOLTES GRÀCIES SR. ARBE PER TOTA LA SORTIDA!!!

Jo no li vaig dir res a la mestressa, potser vaig pensar moltes coses, però no en vaig dir cap, que consti.

D’altra banda vull dir-te que he tingut la oportunitat de parlar amb el Sr. Mototurisme i m’ha demanat que us recordi a tots, però especialment a tu, que tota la feina i dedicació que no es veu tant la fa per voluntat pròpia i per que amb gent com tots vosaltres es fàcil de fer. Els que prepareu alguna sortida per que ens traieu de sobre una bona càrrega de feina i si a mes ho feu be... que mes vol el Sr. Mototurisme!!!
Els que veniu a les sortides per que mai no heu deixat malament al Sr. Mototurisme enlloc. La vostra puntualitat en els horaris ja comença a ser quasi precisió suïssa. Només algun de nou s’oblida alguna vegada d’omplir el dipòsit abans de sortir. I a tot arreu on ens aturem, tant a esmorzar, prendre un refresc, dinar, o senzillament fer-nos una foto, sempre teniu tots un comportament de persones com cal. Que mes pot demanar el Sr. Mototurisme!!!

Es per tot això que el Sr. Mototurisme em demana que us transmeti el seu agraïment a tot vosaltres per ser com sou, i que seguiu així per molt de temps.

Arbe, jo no hi tinc que afegir res mes a tot el que diu el Sr Mototurisme, en tot cas donar-te les gràcies per el bon dia ens vas fer passar.

Merci.


;) ;) ;)
Sort,

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Vini » dv. ago. 28, 2009 9:18 am

[quote user="Pacs47" post="88330"]bones!!!!!!!

molt bon video Miquel, amb aixo estas perdonat per la sortida en xanclas per França
:D :D :D :D

Vini ,ets el "number one", 4,23 minuts de protagonisme, ni el dia que em vaig casar va se tant temps.
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
recorda que per la KDD, et reservi un ball
:love :love :love :love

salut[/quote]
OK.Pacs (Un vall SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII)(Paquito xocolatero) Valeeeeeeeeeeeeeeeee.(amb el permis de la Carmen ;) )
.

Avatar de l’usuari
Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Xurrumeku » dv. ago. 28, 2009 11:16 am

[quote user="Espia" post="88336"]Desprès de veure les fotos i el video, si no hi haguès anat, no m'ho perdonaria.. :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Collonnssssssss !!!!!! graciesssssssssssss :b9

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
Super_coco
Presentats
Entrades: 383
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
Ubicació: l'Aldea (Tarragona)

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Super_coco » dv. ago. 28, 2009 11:32 am

[quote user="Xurrumeku" post="88418"][quote user="Espia" post="88336"]Desprès de veure les fotos i el video, si no hi haguès anat, no m'ho perdonaria.. :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Collonnssssssss !!!!!! graciesssssssssssss :b9

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 [/quote]

Us vam troba a falta Xurrumekus :crys :crys :crys
Imatge

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Sergibuda » dv. ago. 28, 2009 6:55 pm

Jo he trigat, però ja he penjat les fotos a www.sergibuda.cat
Per cert, n'he robat unes quantes i també un parell de vídeos (totes les fotos i els vídeos són collonuts), però si a algú li molesta, que m'ho digui i ho trec.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: MikelRT » dv. ago. 28, 2009 8:29 pm

Carai quina pàgina web mes ben parida que tens :eyes

Es molt agradable de veure tal i com la tens montada :lol:

FELICITATS i gràcies per la cronica.

Salut :cerv

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Eva » dv. ago. 28, 2009 8:53 pm

Mikel, molt xulo el video i la música més.Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 28, 2009 9:18 pm

Veig que el company ARBE us ha fet gaudir d'una volta fabulosa, per indrets autèntics i amb un àpat per flipar. :bow ARBE, gent com tú és la que ens anima a tirar això de les mega-sortides endavant. :cerv Et felicito.

[quote user="James Bond" post="88335"][quote user="Mikelgs" post="88334"]Diumenge varem veure un mon de sandalies... (però sandalies de las de veritat) i fiins i tot,,,,,,[/quote]

Per el tema de les sandàlies ja he posat jo unes fotos. Ara cal esperar que arribi en Randy perquè ho vegi, a veure que hi diu ;)

Vsssssss
007[/quote]

Sí, amb sandalies........... :enfadat :enfadat I samarretes de tirants?????????????


Imatge

Imatge

Felicito també als que veu tenir pebrots de venir amb xancletes i samarreta. Jo és que flipo! Fa anys ja vem tenir merder per això!!!!

Ja ho sé que a mí m'importa un pepino si aneu així, clar. Però per qualsevol caiguda tonta, qui se n'ha de fer càrrec? Tota la colla, oi? :enfadat

Aviso per endavant: la propera vegada que vegi algú amb xancletes o amb samarretes de tirants haurem de pendre mides dràstiques. A les sortides mensuals NO volem gent que degut a la calor vagin a la fresca, doncs anem a gaudir de la moto, no a jugar amb foc.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Fotos Bergueda Reloaded

Entrada Autor: MikelRT » dv. ago. 28, 2009 11:59 pm

[quote user="Mareta" post="88485"]Mikel, molt xulo el video i la música més.Imatge[/quote]

La musica de la segona part del video es "xoriçada" del teu regal d´aniversari que si no recordo malament et va fer la Floreta. :jump :jump :Saltant :Saltant :jump :jump :Saltant :Saltant :jump :jump :Saltant :Saltant

[smiley smilie=5 fontcolor=000000 shadowcolor=FF5500 shieldshadow=1]Salut[/smiley] :cerv

Respon

Torna a “2009”