Ja Sa Acabat

KDD a Teruel

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Coes » dg. set. 13, 2009 8:26 pm

a casa net i pulit.
Vinc de urgencies, no tenen antidoto, tin cara de felicitat i no puc esborrar el somriure, graciae companys la organitzacio quasi perfecte.
Albert no trovo el paper amb que he demanat per sopar, i hora de esmorzar , es que amb tens abandonat eh
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Gracies companys y companyes
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 13, 2009 8:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: ARBE » dg. set. 13, 2009 8:36 pm

Molt bo COES :lol:

Un altre que ha arribat, l'anada per l'eix ha anat força força bé, i la baixadeta de Manresa al Vallès per la C55 distreta, malgrat el trànsit no ha estat gens greu el tema retencions per ser un cap de setmana de 3 dies. Realment m'agrada molt aquesta ruta per venir de les terres de ponent.

Randy i Montse: :halfcry doblement sentida la vostra absència, per no ser-hi i pel motiu pelque no hi heu pogut estar, ànims.

De la Kdd ja escriuré, ara toca fer de papi una estona.... dir que he gaudit de trobar gent coneguda tant els que feia molt de temps que no veia com als que feia poc que ens haviem vist, i un plaer haver conegut tanta gent nova tan homogènia pel que fa a la mototurismicitat colectiva. Abraçades i petons per tots !!!


p.d. abans m'he descuidat: 1.200 KM A LA V KDD I EM MORO DE GANES D'ANAR EN MOTOOOOOOO
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 13, 2009 11:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Xurrumeka » dg. set. 13, 2009 8:54 pm

eiiiiiiiiiiiiii

dos més a caseta, dutxadets i fent sòfing !!!!!! ara descarregaré les fotos i a veure què ha sortit....... :cool: :cool: :cool:

PD: jo estic com el Coes, a la farmàcia de guàrdia no tenen res per la nostra malaltia, i la culpa la tenen els organitzadors, vaja una pandilla de desaprensius !!!!!! :crys :crys :crys

PD2: no tinc paraules, de debò, sou uns CRACKS !!!!!!!!!! :bow :bow :bow

PD3: gratifiquem amb escreix a qui vingui a sabotejar la pu.......... fira dels co......ons de davant de casa !!!!!!!!!!!!! :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
Xurrumeka l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 13, 2009 8:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. set. 13, 2009 9:00 pm

GRÀCIES A TOTS, SOU/SOM COLLONUTS!!!!!!

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Sharky » dg. set. 13, 2009 9:10 pm

També fa estona que voltem per casa, cansats però satisfets, contents, no hi ha paraules per agrair a tothom...


Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Digamjordi » dg. set. 13, 2009 9:10 pm

Per fi la moto dormint al parking....diu que esta cansada pero molt contenta!!!
Compartir la carretera

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Sagal » dg. set. 13, 2009 9:13 pm

Antoni i Montse, primer de tot el meu condol, us hem trobat a faltar molt.
Pels administradors de Mototurisme, una currada acollonant, segiu així i aixó no ho podrà parar ningú. MOLTES GRÂCIES A TOTS PER LA CURRADA QUE HEU TINGUT.
Els de Girona, em sap greu perquè no he set a Gurb, peró volia veure la meva filla abans no marxes i es clar jo tenia que vigila en Bond que no li passes rès i he tingut que seguir-lo.
I PER TOTS I TOTS VOL DIR QUASI TOTS, GRÀCIES. :D :D :D :D

L'Armilla m'ha fet molta il·lusió

:kiss
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. set. 13, 2009 9:13 pm

Jo també he arribat a casa fa una estoneta tot i el pneumàtic gastat que nno m'ha donat cap problema.

Com diu l'Alucina : SOU/SOM COLLONUTS !!!!

Ara em vaig a dutxar..... :lol: :lol:
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Mont-sec
Presentats
Entrades: 351
Membre des de: dc. maig 06, 2009 4:37 pm
Ubicació: Vallès

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Mont-sec » dg. set. 13, 2009 9:24 pm

El petit comitè de Barberà, nosaltres i Núria Vs, ja hem arribat a casa i gràcies a l'ARBE ens hem estalviat un trosset de cua a l'entrada de l'autopista de Terrassa. :kiss
Moltes gràcies per la companyia d'aquests tres dies i pel bon rotllo de la KDD :Saltant

Enhorabona a tota l'organització per la feina feta !!! :bow
Esperem amb candeletes els vostres reportatges fotogràfics. GRÂCIES
Joan-Montserrat

Avatar de l’usuari
Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Siset » dg. set. 13, 2009 9:31 pm

Si no es per que ho he viscut en directe, no m'ho creuria. Sabia que sou molt bons però heu superat tota expectativa.
Gràcies a tots per la gran acollida que he tingut, m'he sentit molt a gust.

Ah!, la tornada en solitari des de Lleida bé, sense problemes.

Xurrumekus, a la comarca de La Torreta no se sent ni una ànima, si voleu esteu invitats...

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Pacs47 » dg. set. 13, 2009 9:56 pm

bones!!!!!

dos mes a casa, gracias per la molt bona tasca dels que s'han preocupat de prepar-hi tot aixos i especialment al GRUPO DE BILBAO, sou els millors.

salut
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Jacks » dg. set. 13, 2009 10:34 pm

Un mes que fa un retet que es a caseta
PD:La organitsacio collonuda an sigut uns dias inublidables
en mol bona cum pañia un 11 sobre 10
:bow :bow :bow :kiss :kiss :kiss :form :form

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Siono1000 » dg. set. 13, 2009 10:40 pm

Els de l'Empordà a casa. Tot molt be.


La KDD ha estat "facilment soportable" i en sembla que repetirem altres cops. :D .


Merci per preparar-nos un cap de setmana "força bo". :D


Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. set. 13, 2009 10:43 pm

Tal com ha dit l'Alucina, a mi encara em fa malt tot de tant riure :D :D

Sr. Mototurisme (administrador i moderadors) moltes gràcies per la gran dedicació que us ha calgut perquè això sortís tot tal i com ha anat : IMPECABLE.

Les rutes excel·lents, molt ben buscades, restaurants, hotel, horaris, logística......., tot ha estat , sublim, excels, magnificent, descomunal, magistral.

Es una plaer compartir tots aquestes hores amb els companys de Mototurisme, amb els antics i els nous. Gràcies a tothom per haver-me fet viure aquests dies :INOBLIDABLES !!!!!!!!

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Storm » dg. set. 13, 2009 11:28 pm

[quote user="James Bond" post="90129"]Tal com ha dit l'Alucina, a mi encara em fa malt tot de tant riure :D :D

Sr. Mototurisme (administrador i moderadors) moltes gràcies per la gran dedicació que us ha calgut perquè això sortís tot tal i com ha anat : IMPECABLE.

Les rutes excel·lents, molt ben buscades, restaurants, hotel, horaris, logística......., tot ha estat , sublim, excels, magnificent, descomunal, magistral.

Es una plaer compartir tots aquestes hores amb els companys de Mototurisme, amb els antics i els nous. Gràcies a tothom per haver-me fet viure aquests dies :INOBLIDABLES !!!!!!!!

Vsssssss
007[/quote]

+1

Jo diria que ha estat MEMORABLE, que no ens n'oblidarem mai, que no sé com us ho fareu els currants per apujar el llistó d'aquest esdeveniment. Ho trobo impossible.
Abans de dutxar-me (a mi mateix i a la tribu) he enganxat l'adhesiu de Mototurisme a la matrícula. Me'n sento orgullós, d'aquesta colla.
Només una pega: ni ha un que en en lloc d'una tassa es mereixia una vaixella sencera.
Moltíssimes gràcies, companys, per la feina, per l'entusiasme i per la companyonia.
Salut!!!
Visca Mototurisme!!!

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Eva » dl. set. 14, 2009 4:58 am

[quote user="Storm" post="90137"][quote user="James Bond" post="90129"]Tal com ha dit l'Alucina, a mi encara em fa malt tot de tant riure :D :D

Sr. Mototurisme (administrador i moderadors) moltes gràcies per la gran dedicació que us ha calgut perquè això sortís tot tal i com ha anat : IMPECABLE.

Les rutes excel·lents, molt ben buscades, restaurants, hotel, horaris, logística......., tot ha estat , sublim, excels, magnificent, descomunal, magistral.

Es una plaer compartir tots aquestes hores amb els companys de Mototurisme, amb els antics i els nous. Gràcies a tothom per haver-me fet viure aquests dies :INOBLIDABLES !!!!!!!!

Vsssssss
007[/quote]

+1

Jo diria que ha estat MEMORABLE, que no ens n'oblidarem mai, que no sé com us ho fareu els currants per apujar el llistó d'aquest esdeveniment. Ho trobo impossible.
Abans de dutxar-me (a mi mateix i a la tribu) he enganxat l'adhesiu de Mototurisme a la matrícula. Me'n sento orgullós, d'aquesta colla.
Només una pega: ni ha un que en en lloc d'una tassa es mereixia una vaixella sencera.
Moltíssimes gràcies, companys, per la feina, per l'entusiasme i per la companyonia.
Salut!!!
Visca Mototurisme!!![/quote]

+2

El compte kilometres marca un cap de setmana amb 1.776 km , una ruta fantástique , una excel.lent organització i el millor TOTS VOSALTRES.
No em vull oblidar també de donar-vos les gracies per el carinyo que TOTS , ABSOLUTAMENT TOTS heu demostrat cap a la Mar i que jo agraiexo molt.
Fins a la propera, a TOTES I TOTS :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 14, 2009 5:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Jomila » dl. set. 14, 2009 7:24 am

La meva primera sortida amb vosaltres i realment estic contentíssim de com anat tot i de haver coincidit amb gent tant ben parida. Moltes gracies per fer que l’entrada d’un nou membre al grup hagi estat tan fàcil com ho ha estat per mi.

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Nuria Vs » dl. set. 14, 2009 9:07 am

Hola motards! :lol:

quin plaer aquests tres dies, ja us trobo a faltar :crys .

Moltes gràcies a tots, he gaudit molt amb vosaltres, tant fent ruta com compartin els apats i altres estonetes. La meva primera quedada... segur que no serà l'última.

Organitzadors i administradors, sou collonuts, no canvieu mai.


Una abraçada immensa a tots,

:kiss
Núia

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. set. 14, 2009 9:11 am

[quote user="Nuria Vs" post="90157"]

quin plaer aquests tres dies, ja us trobo a faltar
Núia[/quote]

ufffffffffffffff.............. una altre amb mototurismitis!!!!!!!!! això és molt pitjor que la grip A aquesta nova!!!

Núria, amb aquesta malaltia no hi ha res a fer, t'ho asseguro ;) ;) ;)
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Ja Sa Acabat

Entrada Autor: Xurrumeku » dl. set. 14, 2009 9:43 am

OHHHHHHHH, JA NO SENTIREU AVUI LA MELODIA DELS TERMIGNONI

:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys

SENTO EL XIVARRI QUE FAN..........................PERÒ ÉS UNA PASSADAAAAAAAAAAAA

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Xurrumeku l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 14, 2009 9:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Respon

Torna a “2009”